آیا می خواهید چندین پاسخ را در یک استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید؟ گاهی اوقات ممکن است پاسخ های زیادی برای سؤالات خود دریافت کنید و به جای ساختن یک داستان جدید برای هر یک از آنها، ترجیح دهید چندین پاسخ را در یک داستان به اشتراک بگذارید، اما چگونه این کار را انجام می دهید؟ با فالو وان همراه باشید تا پرکاربردترین تکنیک های اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم. فالو وان؛ علاوه بر آموزش ترفند های اینستاگرام با ارائه خدمات بی واسطه مانند خرید بهترین ربات اینستاگرام، یا خرید بازدید اینستاگرام و… به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری حساب کاربری خود را ارتقا دهید و اگر در زمینه فروش محصول یا خدمات فعالیت دارید، به کسب درآمد برسید.
فالووان برای راحتی شما توضیحات مهم چگونه در یک استوری به چندین سوال استوری پاسخ دهیم را به صورت Pdf برای شما توضیح داده است👇
چگونه در یک استوری به چندین سوال استوری پاسخ دهیم
آیا می خواهید بدانید چگونه از ویژگی دوستان نزدیک در اینستاگرام استفاده کنید؟ یاد بگیرید که چگونه لیست خود را مدیریت کنید و همچنین از این ویژگی برای طرفداران خود کسب درآمد کنید. ویژگی دوستان نزدیک در اینستاگرام برای اولین بار در سال 2018 معرفی شد، به عنوان پاسخی به لحظاتی که قبل از ارسال پست تردید می کنید زیرا ممکن است مدیرتان شما را دنبال کند یا نمی خواهید یکی از اعضای خانواده آن شب را ببیند. این راهی است که میتوانید محتوای خود را در صورت تمایل، کمی خصوصیتر نگه دارید، بدون اینکه مجبور باشید کاربران خاصی را مسدود یا لغو دنبال کنید. امروز، ما به شما نشان می دهیم که چگونه از ویژگی دوستان نزدیک استفاده کنید، همچنین چگونه سازندگان و برندها می توانند از آن به نفع خود درآمد کسب کنند.
فالو وان، ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی و تبلیغاتی مانند خرید ربات اینستاگرام، یا خرید لایک ارزان و سریع و… سبب می شود تا در مدت کوتاهی اکانت شما ارتقا یابد و با دیده شدن در اینستاگرام بتوانید به موفقیت های چشمگیری دست یابید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
برای هایلایت کردن دوستان نزدیک (Close friend) میتوانید pdf مشاهده کنید به صورت کامل توضیح داده شده است👇
ساخت هایلایت دوستان نزدیک ساخت هایلایت دوستان نزدیک
وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید، ایمیل یکی از سنتی ترین و قابل اعتمادترین تاکتیک های بازاریابی است. و همه به یک دلیل بسیار خوب – بازاریابی ایمیلی می تواند تا 4200٪ بازگشت سرمایه را به شما ارائه دهد. با این حال، در طول چند سال گذشته، بازاریابی رسانه های اجتماعی اگر نه بیشتر، به همان اندازه موثر بوده است. اینستاگرام، پلتفرم اشتراکگذاری عکس، بیش از 1.22 میلیارد کاربر فعال دارد و اکثر کاربران آن زیر گروه سنی 18 تا 34 سال هستند. تیم حرفه ای مجرب فالو وان، با ارائه خدمات منحصر به فرد خود مانند؛ ارسال ایمیل انبوه یا ارسال پیام انبوه به دایرکت در اینستاگرام، به گسترش کسب و کار شما و تبلیغات ویژه در پلتقرم اینستاگرام و ایمیل کمک شایانی می کند پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در جهان است و بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. پلتفرم رسانههای اجتماعی در سالهای اخیر بهروزرسانیهای زیادی انجام داده است، که مهمترین آنها استوری اینستاگرام، IGTV و اخیراً Reels هستند. این اپلیکیشن متعلق به فیسبوک همچنین به کاربران اجازه میدهد از طریق پیامهای شخصی از طریق DM اینستاگرام (پیامهای مستقیم) ارتباط برقرار کنند، که از چتهای گروهی مانند واتساپ و تلگرام نیز پشتیبانی میکند.
دریافت پیام های هرزنامه در هنگام استفاده از یک پلت فرم رسانه های اجتماعی به یک اتفاق رایج تبدیل شده است و اینستاگرام تفاوتی ندارد. در حالی که میتوانید نمایه خود را از عمومی به خصوصی تغییر دهید، افراد غریبه همچنان میتوانند برای شما درخواست پیام ارسال کنند یا شما را به گروههای تصادفی اضافه کنند، حتی برخی از آنها نامناسب هستند.
اگر از هشدارهای مداوم گروه های اینستاگرام تصادفی توسط افراد غریبه در اینستاگرام آزرده خاطر هستید، این پست به شما کمک می کند تا در عرض چند دقیقه مشکل را حل کنید.
پیشنهادی: چگونه چت گروهی در اینستاگرام را شروع کنیم؟
تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با فضای اینستاگرام بشتر آشنا کنیم. فالو وان؛ ارائه دهنده خدمات ویژه و بدون واسطه اینستاگرامی به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری به اهداف خود برسید و اکانت خود را ارتقا دهید، خرید فالوور اینستاگرام ارزان، خرید لایک اینستاگرام و… از دیگر خدمات منحصر به فرد فالو وان می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم با دیگر پکیج های مقرون به صرفه و با کیفیت ما بیشتر آشنا شوید.
با این حال، به دلیل تنظیمات پیشفرض، این پلتفرم به افراد غریبه اجازه میدهد تا دیگران را به گروههایی با پیامهای هرزنامه تصادفی، که اغلب از تصاویر و نظرات زشت تشکیل میشوند، اضافه کنند. اگرچه مشخص نیست که چگونه غریبه ها متوجه می شوند که نمایه شما در نهایت به این گروه ها اضافه می شود، اینستاگرام یک راه حل نسبتا ساده ارائه می دهد. چگونه می توانید این کار را انجام دهید: اگر یک پروفایل اینستاگرام حرفه ای دارید، خوش شانس هستید. اینستاگرام به کاربران یا سازندگان حرفه ای این امکان را می دهد که با یک تغییر ساده کنترل کنند چه کسانی می توانند آنها را به گروه ها اضافه کنند.
به طور پیش فرض، تنظیمات اینستاگرام به معنای واقعی کلمه به هر کسی در اینستاگرام اجازه می دهد تا شما را به هر گروهی اضافه کند. خب این ترسناک به نظر می رسد، می دانم. با این حال، می توانید آن را تغییر دهید و از حریم خصوصی در اینستاگرام برخوردار شوید. پس از تغییر گزینه، هیچ کس خارج از حلقه دوستان شما نمی تواند شما را به گروه های تصادفی اضافه کند. هی! شما از شر کلاهبرداران رها خواهید شد. به این ترتیب، فقط افرادی که شما آنها را دنبال می کنید می توانند شما را به گروه ها اضافه کنند، حتی فالوورهای شما. به این ترتیب می توانید از اضافه کردن افراد ناشناس به گروه های اینستاگرام جلوگیری کنید.
پیشنهادی: نحوه غیرفعال کردن پیامها در دایرکت اینستاگرام
پیشنهادی: چگونه متوجه می شوید که پیام دایرکت اینستاگرام شما خوانده شده است؟
علاوه بر این، در صورت تمایل میتوانید نامها و چتهای ویدیویی را از همان صفحه بیصدا کنید.
اگر گروهی که به گروهی اضافه شدهاید متشکل از افراد زیادی است که شخصاً آنها را نمیشناسید، میتوانید مستقیماً با دنبال کردن دستورالعملهای زیر چت را ترک کنید:
کاربر را گزارش دهید که شما را به یک گروه اضافه می کند
پیشنهادی: چرا نمی توانم کسی را در اینستاگرام تگ کنم؟
هشدار: شخصی را که به طور مکرر شما را اضافه می کند مسدود کنید!!
اگر به طور مکرر توسط یک کاربر به گروه ها اضافه می شوید، تنها گزینه ای که برای شما باقی می ماند این است که یک بار برای همیشه آنها را مسدود کنید.
آیا پست بالا به شما کمک کرد که دیگران شما را به گروه اضافه نکنند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.
امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.
پیشنهادی: سیاست حفظ حریم خصوصی اینستاگرام چیست؟
شرکتها در همه جا وارد دنیای آنلاین میشوند تا محصولات یا خدمات خود را از طریق معروفترین پلتفرمها ارائه دهند تا شبکه خود را گسترش دهند و به پتانسیل مشتری روزافزون دست یابند. در این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه دکمه ای را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید که به فالوورهای شما امکان می دهد تنها با یک کلیک از طریق واتس اپ با شما تماس بگیرند. با تیم فالو وان همراه باشید تا نکات مهم و کاربردی اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.
فالو وان، علاوه بر آموزش ها جالب، با ارائه خدمات ویژه مانند خرید فالوور ارزان اینستاگرام، یا خرید معتبرترین ربات اینستاگرام به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند.
در این راستا، اینستاگرام از طریق کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان یک کانال تبلیغاتی محصول به طور فزاینده ای محبوب می شود که به کاربران اجازه می دهد تا با یک نام تجاری عمیق تر آشنا شوند.
هدف او این است که شرکت شما را به مشتریان بالقوه علاقه مند به دسته خاصی از محصولات بشناساند. به همین دلیل است که آنها هزاران یورو در کمپین های تبلیغاتی سرمایه گذاری می کنند که ترافیک زیادی را به پروفایل اجتماعی آنها وارد می کند.
با این حال، پس از ورود به نمایه، باید مطمئن شوید که این کاربران بالقوه علاقه مند به محصول می توانند به راحتی با شما تماس بگیرند. در اینستاگرام، آنها می توانند از طریق دایرکت یا به لطف به روز رسانی اخیر اینستاگرام، همچنین از طریق واتس اپ با شما تماس بگیرند.
هدف اصلی این ویژگی جدید برقراری ارتباط برنامه های اصلی دنیای فیس بوک (در وهله اول مسنجر، واتس اپ و دایرکت اینستاگرام) با یکدیگر و ایجاد سیستمی از اتصالات است که تجربه کلی کاربر را در پلتفرم های مختلف بهبود می بخشد.
پیشنهادی: مزایای تبلیغات در واتس اپ
در این مرحله باید دکمه جدید واتس اپ ظاهر شود که به تمامی کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کنند این امکان را می دهد تا تنها با یک کلیک با شرکت شما در تماس باشند.
پیشنهادی: پنل ارسال انبوه واتس اپ
توجه: برای اینکه فقط دکمه WhatsApp ظاهر شود، باید تمام گزینه های تماس دیگر (شماره تلفن و ایمیل) را حذف کنید.
اتصال واتس اپ به اینستاگرام می تواند برای برند شما بسیار مفید باشد، اول از همه به این دلیل که معروف ترین برنامه پیام رسان در جهان است و بسیار شهودی است. این امر با نرخ بالای باز شدن پیام، که در حدود 98٪ است، نشان داده می شود.
این بدان معنی است که شما می توانید در هر زمان و هر مکان با پیام های تبلیغاتی، به روز رسانی های تجاری، نظرسنجی ها یا درخواست های بازخورد به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، میتوانید از تمام ویژگیهای واتساپ برای مزیت کسبوکار خود استفاده کنید: میتوانید عکسها، ویدیوها، پیامهای صوتی و اسناد را مستقیماً از برنامه ارسال کنید و تمام درخواستهای کمک آنها را برآورده کنید.
از طریق واتس اپ شما قادر خواهید بود تیم فروش یا پشتیبانی خود را سازماندهی کنید تا به مشتریان خود خدماتی مبتنی بر ارتباطات دو طرفه ارائه دهید و گفت و گو با مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. اگر علاقه مند به مدیریت حجم بالای چت با مشتریان یا مشتریان بالقوه خود هستید، از شما دعوت می کنیم یک پنل کاربری در فالو وان ایجاد کنید تا تیم شما بلافاصله شروع به پاسخگویی به کاربران شما کند.
با فالو وان می توانید یک تیم فروش یا پشتیبانی تا حداکثر 100 نماینده تشکیل دهید و چت ها به طور خودکار اختصاص داده می شوند و همچنین بسیاری از ویژگی های دیگر را خواهید داشت که برای تسهیل مدیریت چت از کانال های اصلی پیام فوری طراحی شده اند.
از طرفی یکی از مزیت های مهم این اتصال این است که، شما می توانید مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشید و هرچه اطلاعات مورد نیازتان است را به واتساپ منتقل کنید. راه های متعددی وجود دارد که شما بتوانید بین واتساپ و اینستاگرام خود ارتباط برقرار کنید. ما در فالووات تمام نکات مهم را خواهیم گفت کافیست ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.
پیشنهادی: روش های حذف اینستاگرام و فعال و غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام
اگر اکانت شما هنوز برای افزودن واتس اپ به اینستاگرام فعال نشده است، چند جایگزین مفید را پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کند از طریق واتس اپ راحت تر به کاربران خود دسترسی پیدا کنید.
به این ترتیب، یک لینک قابل کلیک در بیو پروفایل اینستاگرام شما ظاهر می شود که به چت واتس اپ هدایت می شود تا کاربر بتواند بلافاصله مکالمه با تجارت شما را آغاز کند.
در این مرحله، به سادگی استوری را به بخش «استوری های برجسته» اضافه کنید و نام آن را با نام «واتس اپ» یا «از طریق واتس اپ با ما تماس بگیرید» تغییر دهید. استوری به طور دائم در پروفایل اینستاگرام شما نمایش داده می شود و مجدداً به کاربران امکان می دهد به راحتی با شما تماس بگیرند.
این راهحلها به برند شما اجازه میدهد تا تعامل فالوور را افزایش دهد، زیرا کاربران میتوانند از طریق کانالهای دلخواه خود با شما تماس بگیرند و دیدگاه بازاریابی همهکانالی را در ذهن داشته باشند.
نحوه قرار دادن دکمه واتساپ در بیو اینستاگرام
اگر این مقاله برای شما جالب بود، فراموش نکنید که آن را به اشتراک بگذارید و در زیر نظر بگذارید. ممنون که خواندید، دفعه بعد می بینمت!
پیشنهادی: رفع عدم پخش ویدیو های اینستاگرام در اندروید
تصور کنید در یکی از این موقعیت ها هستید، شما بیرون مطب دکتر در یک کلینیک نشسته اید و منتظر نوبت شما هستید. آخر هفته است، شما از خواب بیدار شدید اما هنوز آماده نیستید که از رختخواب خارج شوید. جلسه Zoom شما به تعویق افتاده است و شما فقط پشت میز خود نشسته اید و منتظر شروع آن هستید. شما در یک گردهمایی ناخوشایند هستید و دیگران از تلفن خود استفاده می کنند.
به احتمال زیاد، اگر تا به حال خود را در چنین موقعیت هایی پیدا کرده اید، تلفن خود را بیرون می آورید. برای بسیاری از ما، برنامه کاربردی ما اینستاگرام است. در واقع، پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی با تقریباً یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، تیک تاک، توییتر، پینترست و اسنپ چت را شکست می دهد.
فالو وان قصد دارد که در این مقاله، قابلیت جدید از اینستاگرام رو برای شما توضیح دهد که بدون شک از خواندن آن شگفت زده خواهید شد. فالو وان، فارغ از آموزش های جذاب در خصوص عملکرد اینستاگرام، با ارائه خدمات منحصر به فردی مانند خرید لایک ایرانی ارزان، یا خرید بازدید اینستاگرام به رشد و ارتقا پیج شما کمک بزرگی کند. پیشنهاد ما به شما این است که در خصوص دیگر خدمات فالو وان و پکیج های پربازده و با کیفیت آن اطلاعات بیشتری بدست آورید.
بهترین طول کپشن در اینستاگرام شما چقدر باید باشد؟ بهترین طول زیرنویس چیست؟ ما این را به همراه نکات سریع در وبلاگ امروز به شما پیشنهاد می کنیم. ایجاد کپشن مناسب در اینستاگرام می تواند سخت باشد، به خصوص زمانی که چیزهای زیادی وجود دارد که می خواهید بگویید، اما باید آن را در یک پاراگراف کوچک یا حتی فقط یک جمله خلاصه کنید. مانند همه چیز در اینستاگرام، میتوانید یک استراتژی برای کپشنهای اینستاگرام خود اعمال کنید، یعنی اینکه چقدر باید طول بکشد. اما، بهترین طول کپشن اینستاگرام چیست و در مرحله اول چقدر می تواند طولانی باشد؟
همانطور که می دانید بسیاری از افراد زمان و حوصله خواندن کپشن های طولانی را ندارند، پس به شما پیشنهاد می کنیم که روش و اصول صحیح کپشن نویسی را بیاموزید و با نوشن کپشن های کوتاه و هدفمند به خواسته خود برسید و مخاطبان را بیش از پیش در صفحه خود نگه دارید. ما نه تنها در این مقاله تعداد مناسب طول کپشن را آموزش می دهیم، بلکه در در مقالات گذشته خود به شما آموزش صحیح کپشن نویسی را آموزش داده ایم تا بتوانید صفحه خود را به درستی ارتقا دهید.
(بیشتر…)
اگر از کاربران عادی اینستاگرام هستید، احتمالاً با مشکلاتی در این برنامه مواجه شده اید. یکی از آنها پیام Challenge_required است که هنگام تلاش برای ورود یا باز کردن حساب اینستاگرام خود ظاهر می شود. بنابراین وقتی این ظاهر شد دیگر نمی توانید از اینستاگرام استفاده کنید. با فالو وان همراه باشید، تا کامل برای شما توضیح دهیم که در بروز همچین اتفاقی چه باید کرد!
فالو وان؛ ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی و فضای مجازی تمام تلاش خود را کرده است که با کیفیت ترین خدماتی نظیر؛ خرید ربات اینستاگرام و ارسال پیام انبوه در تلگرام به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری پیج خود را ارتقا دهید و به اهداف خود برسید.
پیشنهاد فالووان به شما: سابسکرایب اینستاگرام چیست
اینستاگرام میتواند قیف فروش همهجانبه شما باشد، به شرطی که آن را برای موفقیت با یک استراتژی بازاریابی قوی اینستاگرام تنظیم کنید. این مقاله شما را با نحوه ایجاد یک قیف فروش اینستاگرام از ابتدا، از جمله نکات محتوایی برای افزایش سرسام آور رشد آشنا می کند. با فالو وان همراه باشید تا به روز ترین نکات و استراتژی های فروش در اینستاگرام را با شما در میان بگذاریم. به تازگی ترفندی به عنوان قیف فروش در اینستاگرام به بازاریابان معرفی شده است که با اجرای آن می توانید فروش خود را افزایش دهید و به درآمد ایده آل خود برسید.
فالو وان؛ با بیش از 8 سال سابقه فروش خدمات با کیفیت و بدون واسطه اینستاگرام مانند: خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش، یا خرید بازدید اینستاگرام به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند. پیشنهاد ما به شما این است که با دیگر پکیج های حرفه ایما اشنا شده تا راه موفقیت برای شما هموارتر شود.
پیشنهادی: 7 ایده برای ارتقای کسب و کار خود با ارسال تصاویر متعدد در اینستاگرام
قیف فروش مجموعه ای از مراحلی است که مشتریان بالقوه قبل از تکمیل خرید انجام می دهند. به طور سنتی، قیف فروش شامل چهار مرحله است:
آگاهی (مثلاً دیدن تبلیغ خود در رسانه های اجتماعی یا توجه به نام تجاری خود در یک فروشگاه محلی)
علاقه (به عنوان مثال دنبال کردن نام تجاری خود در اینستاگرام، مرور وب سایت شما)
ارزیابی (به عنوان مثال خواندن نظرات شما، شروع یک آزمایش رایگان)
اقدام (به عنوان مثال انجام خرید)
تجسم قیف (یا مثلث معکوس) سفر مشتری نشان میدهد که مشتریان کمتری به هر مرحله از فرآیند میرسند – برای مثال، افراد بیشتری از محصول شما آگاه هستند تا در نهایت آن را بخرند.
پیشنهادی: به عنوان یک مبتدی از این اشتباهات مرگبار در ارسال پست های اینستاگرام اجتناب کنید
در اینجا یک قیف فروش ساده در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی به نظر می رسد:
با این حال، قیف های فروش سنتی دو عنصر مهم بازاریابی مدرن را از دست می دهند: وفاداری و حفظ!!
قیفهای فروش امروزی به جای اینکه قیفی باشند که پس از خرید به پایان میرسد، بیشتر شبیه ساعت شنی هستند. پس از خرید یا تبدیل، قیف مدرن پشتیبان باز می شود و مشتریان را از طریق زیر هدایت می کند:
افزودن نیمه دوم به قیف خود چیزی است که یک پایگاه مشتری وفادار و متعهد ایجاد می کند، که احتمال بیشتری دارد دوباره خرید کنند و محصولات یا خدمات شما را به دوستان معرفی کنند. اینستاگرام شما پس از آن تبدیل به یک قیف فروش و ابزار توسعه روابط کاملاً شکل گرفته برای تجارت شما می شود. سرد.
هر نوع محتوا دارای اهداف و قالبهای خاصی است که بهترین عملکرد را دارد.
پیشنهادی: چگونه برندسازی بصری خود را در اینستاگرام ارتقا دهیم؟
البته، هنگامی که همه این محتوا را تهیه کردید، به یک روش کارآمد برای زمان بندی آن نیاز دارید، درست است؟ فالو وان با تعیین بهترین زمانهای شخصیشده برای پست کردن در اینستاگرام، پست کردن خودکار برای شما (بله، حتی چرخ فلکها!) و استفاده از گوش دادن اجتماعی پیشرفته، فراتر از زمانبندی اولیه است.
به علاوه: با استفاده از فالو وان، میتوانید به نظرات و پیامهای ارسال پیامک در تمامی پلتفرمهای خود پاسخ دهید، با تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعاتی کسب کنید، و محتوای پولی و ارگانیک خود را با یک ابزار مدیریت کنید.
پیشنهادی: نکات برتر در مورد نحوه استفاده از حالت ناپدید شدن در اینستاگرام (vanish Mode)
در اینجا نحوه سازماندهی تمام محتوای قیف اینستاگرام آورده شده است:
این محتوایی است که برای ایجاد قیف فروش کامل خود به آن نیاز دارید.
بر کسی پوشیده نیست که Reels در حال حاضر داغ ترین چیز در برنامه است و ساده ترین راه برای رشد ارگانیک حساب اینستاگرام شما. از هر ده کاربر اینستاگرام، 9 نفر هر هفته Reels را تماشا می کنند. ریلزها همچنین بهترین راه برای ورود شما به صفحه کاوش هستند: یک استراتژی مطمئن برای افزایش تعداد فالوورهای شما.
با این حال، هیچ چیز سریعتر از تبلیغات اینستاگرام با هدفگذاری خوب برای معرفی برند شما وجود ندارد. تبلیغات اینستاگرام به طور بالقوه می تواند به 20 درصد از جمعیت بالای 13 سال زمین برسد: 1.2 میلیارد نفر.
در حالی که آنچه برای یک شرکت کار می کند به طور خودکار برای شرکت دیگری کار نمی کند، نظرسنجی غیررسمی اخیر ما نشان داد که تبلیغات ویدیویی در حال حاضر موثرترین هستند.
امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و با اجاری تکنیک قیف فروش، اهداف خود را پیاده کرده و به فروش های حیرت انگیز دست یابید. اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت، از به اشتراک گذاشتن آن با دوستانتان دریغ نکنید.
اینستاگرام آواتارهای اینستاگرام را در اپلیکیشن خود معرفی می کند! در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ایجاد خود و آینده آواتار در مورد متاورس بدانید. خب، به نظر می رسد که متاورس (Metaverse) خواه ناخواه می آید. و اکنون در قالب آواتارهای اینستاگرام می آیند. اخیراً در یک ویدیوی اینستاگرامی، آدام موسری، رئیس اینستاگرام توضیح داد که “آواتارها یک بلوک اصلی سازنده برای آینده هویت شخصی در متاورز هستند.” آواتار ها همیشه برای کاربران سرگرم کننده بوده اند و می تواند تعامل شما با مخاطبان را بالا ببرد و توجه فالوورها را به خود جلب کند پس به یاد داشته باشید که عناصر بصری بر پیشرفت شما می تواند تاثیرگذار باشد.
به طور کلی آواتارها در برای نشان دادن احساسات روحی یا جذاب کردن یک متن به کار می رود. اگر دقت کرده باشید برای گیرایی بیشتر پیام ها در فضای تلگرام و واتساپ، از اواتار یا ایموجی ها استفاده می شود. اینستاگرام هم مدتی است این قابلیت را به کاربران خود ارائه داده است که بتوانند یا استفاده از آواتارها استوری خود را جذاب کننده و علاوه بر جذب مخاطب، حالت روحی خود را به اشتراک بگذارند.
آواتار یکی از ویژگی های جدید اینستاگرام است که با استقبال کاربران روبه رو شده است:
چگونه آواتار اینستاگرام بسازیم
با فالووان همراه باشید تا شما را با دنیای متاورس آشنا کنیم. فالو وان؛ علاوه بر آموزش های جذاب خود در خصوص عملکرد اینستاگرام و به روز رسانی قابلیت های جدید، با ارائه خدمات بینظیر و بدون واسطه خود مانند؛ خريد لايك ايراني واقعي یا ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند و شما می توانید با هزینه معقول و مناسب، پر بازده ترین تبلیغات را در فضای مجازی برای گسترش کسب و کار خود انجام دهید.
پیشنهادی: ایده هایی جالب درباره هایلایت اینستاگرام
آواتارهای اینستاگرام پرسونای سه بعدی قابل تنظیم هستند. آنها میتوانند ویژگیهای فیزیکی شما را منعکس کنند، یا منعکس کنند که چگونه می خواهید در فضای آنلاین درک شوید. آواتارهای اینستاگرام شبیه بیتموجی هستند و اگر کاربر اپل هستید، مموجی کوچک و بامزهای است که چندی پیش هنگام ارتقای گوشی خود از خودتان ساختید. این یک شخصیت قابل شخصی سازی از خودتان است که می توانید آن را طوری ویرایش کنید که می خواهید در فضای آنلاین چگونه درک شوید. می تواند شبیه شما باشد، یا می توانید آن را شبیه همان چیزی کنید که همیشه می خواستید به نظر برسد!
با آواتار اینستاگرام، میتوانید تقریباً همه چیز را در مورد آواتار سفارشی کنید – از لباسها گرفته تا مدل مو و حالتها. آسمان حد است.
در حال حاضر، آواتارهای اینستاگرام فقط در استوری ها و DM ها قابل استفاده هستند، اما از نحوه صحبت متا و اینستاگرام، به نظر می رسد که این آواتارها در آینده بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت. مانند هویتی که در دنیای متاورس نشان می دهید.
پیشنهادی: چند ترفند کاربردی برای افزایش سیو در اینستاگرام
حال رویم سراغ اصل مطلب!
آواتارهای اینستاگرام در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا و مکزیک در دسترس هستند و کشورهای بیشتری در چند ماه آینده این ویژگی را دریافت خواهند کرد. در اینجا نحوه ایجاد یکی برای خود آورده شده است:
همچنین وقتی روی سینی استیکر کلیک می کنید و استیکر «آواتار» را انتخاب می کنید، می توانید آنها را در استوری های اینستاگرام خود بیابید.
متا خود را ایجاد و سفارشی کنید!
آیا برای Metaverse و همه چیزهایی که با آن همراه است آماده هستید یا از اینکه همه ما به زودی همه بخش های زندگی خود را در فضای مجازی آپلود خواهیم کرد کمی ترسیدید؟ در اینستاگرام به ما اطلاع دهید و آواتارهای کوچک زیبای خود را با ما به اشتراک بگذارید!
پیشنهادی: چطور در اینستاگرام کامنت ها را رتبه بندی کنیم؟
برای بیشتر مردم، واقعیتهای دیجیتالی جایگزین با توکنهای غیرقابل تعویض (معروف به NFT) فقط به فیلمهای علمی تخیلی تعلق دارند.
اما نه برای روسای بزرگ شرکت مادر اینستاگرام، فیسبوک. آنها همه چیز را در متاورس میگذرانند – از این رو سال گذشته نام تجاری آنها را به Meta تغییر دادند. و آواتارهای اینستاگرام اولین گام برای واقعیت بخشیدن به متاورس هستند، اگر جناس را بهانه کنید. همانطور که موسری توضیح می دهد، “در آینده، ما فکر می کنیم که اینترنت به یک تجربه همه جانبه تر تبدیل خواهد شد – چیزی که ما دوست داریم آن را متاورس بنامیم.”
و اگر میخواهید در این دنیاهای مجازی باشید، باید راهی پیدا کنید تا با یک بازنمایی بصری از شخصیت خود ظاهر شوید.»
خلاصه! اینترنت و نحوه استفاده ما از آن تغییر خواهد کرد، و آواتارهای اینستاگرام فقط فاز اول هستند.
اگر از خواندن این مقاله لذت بردید آن را با دوستان خود در میان بگذارید و نظرات خود را در خصوص وبلاگ های فالو وان با ما اشتراک بگذارید.
امیدواریم که ازخواندن این مقاله لذت برده باشید.
پیشنهادی: تیک آبی اینستاگرام مختص به چه کاربرانی است ؟
به جرات می توان گفت که رسانه های اجتماعی شیوه زندگی ما را تغییر داده است. شبکههای اجتماعی روال روزمره ما و نحوه تجارت مردم را تغییر دادهاند. این به ویژه در مورد بازاریابی صادق است. مردم دیگر محصولات یا خدمات خود را از طریق تبلیغات تلویزیونی تبلیغ نمی کنند. آنها این کار را در اینترنت انجام می دهند و بیشتر آنها این کار را در رسانه های اجتماعی انجام می دهند. حتی افراد عادی که صاحب کسب و کار نیستند، سعی می کنند خود را تبلیغ کنند تا در شبکه های اجتماعی تأثیرگذار شوند.
با این حال، با وجود محبوبیت فیس بوک، اینستاگرام و توییتر، به ویژه در میان نسل های جوان، تبدیل شدن به یک تأثیرگذار کار ساده ای نیست. دقیقاً به همین دلیل است که برخی افراد تمایل به خرید لایک و فالوور در رسانه های اجتماعی دارند. ممکن است این یک سرمایه گذاری عجیب و غیر ضروری به نظر برسد، اما امروز قصد داریم در مورد مهمترین دلایل خرید لایک توسط افراد در اینستاگرام صحبت کنیم. بر شما نیز پوشیده نیست که بالا بودن تعامل در پیج مانند: افزایش فالوور یا تعداد بالای لایک های یک حساب کاربری می تواند شما را وارد صفحه کاوش یا همان اکسپلور اینستاگرام کند، که همین امر می تواند برای ارتقا پیج شما بسیار تاثیرگذار باشد.
با فالو وان همقدم باشید تا 5 علت مهم خرید لایک اینستاگرام را به شما بگوییم!! فالو وان؛ با ارائه خدمات بدون واسطه و مستفیم و مهم تر از همه، بسیار با کیفیت مانند: خرید لایک تضمینی یا خرید فالوور ارزان اینستاگرام، به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاه تری اکانت خود را ارتقا دهید و به کسب درآمد دلخواه خود برسید، کافیست به ما اعتماد کنید.
برای آشنایی با مزایای خرید لایک اینستاگرام برای پیج شما میتوانید pdf زیر را مشاهده کنید:
مقاله مرتبط: خرید زنده اینستاگرام چیست؟
حال وقت آن رسیده که جواب سوال شما را بدهیم
اگر میخواهید کارهای بزرگ آنلاین انجام دهید و محصول یا خدمات خود را بهبود ببخشید، رسانههای اجتماعی مکان مناسبی برای انجام آن هستند. با این حال، برای داشتن این نوع نفوذ، ابتدا باید قابل مشاهده شوید. شما باید راهی برای دستیابی به مخاطب هدف خود پیدا کنید. خرید لایک به شما کمک می کند این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید. چگونه؟ خوب، با خرید لایک زیاد، پروفایل و پست های خود را معتبر و مرتبط جلوه می دهید.
اینستاگرام به پستهای شما توجه میکند و آنها را در فیدهای افراد مورد توجه قرار میدهد. به این ترتیب، مشتریان بالقوه شما می توانند پست های شما را ببینند و چیزهایی در مورد محصول یا خدماتی که ارائه می دهید بیاموزند. در غیر این صورت، اگر بین مشتریان دسترسی ندارید، با جمعیت خالی صحبت می کنید. همانطور که مشاهده می شود، بازی اعداد در مورد لایک اینستاگرام بسیار مهم است. این استراتژی قطعا می تواند به شما در تبلیغ محصول یا خودتان کمک کند.
جلب احترام مردم در اینترنت آسان نیست، به خصوص اگر در رسانه های اجتماعی تازه کار هستید. جلب اعتماد مردم به شما و محصول شما ممکن است زمان زیادی طول بکشد. با این حال، خرید لایک میتواند به شما کمک کند تا اعتماد مردم را سریعتر و آسانتر جلب کنید. بنابراین، باید به خرید لایک به عنوان نوعی میانبر نگاه کنید. دقیقاً به همین دلیل است که امروزه بسیاری از مردم این کار را انجام می دهند.
مقاله مرتبط: خرید فالوور اینستاگرام راهنمای تخصصی
داشتن یک محصول خوب که مردم به آن نیاز دارند و تولید محتوای باکیفیت به طور منظم، دو بهترین راه برای جذب فالوور و دریافت لایک بیشتر در پستهایتان است. با این حال، این دو چیز همیشه زمانی که تازه کار هستید کافی نیست. کاربران اینستاگرام گاهی اوقات تمایل دارند پروفایل های جدید را نادیده بگیرند. بنابراین، شما باید راهی برای تحت تاثیر قرار دادن آنها پیدا کنید.
یکی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار، خرید لایک است. وقتی کاربران محتوای خوبی را می بینند که محبوب هم هست، قطعا آن را دوست خواهند داشت. وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، ایجاد یک تاثیر اولیه خوب یکی از مهمترین چیزها است. حتما به این نکته توجه کنید
همانطور که احتمالا می دانید، افراد در شبکه های اجتماعی ممکن است کمی غیرقابل اعتماد باشند. در مورد کاربران اینستاگرام نیز وضعیت به همین منوال است. دقیقاً به همین دلیل است که برخی از محتواها و محصولات خوب اغلب مورد توجه قرار نمیگیرند، زیرا تعداد لایکهای کمتری نسبت به پستهای دیگر دارند. بنابراین، اگر می خواهید خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید، داشتن تعداد کم لایک در پست هایتان می تواند برای شما گران تمام شود.
بیشتر کارآفرینان این را می دانند و به همین دلیل است که سعی می کنند هر زمان که بتوانند لایک بخرند. داشتن لایک های زیاد باعث افزایش اعتبار شما می شود. این بدان معناست که کاربرانی که ذاتاً غیرقابل اعتماد هستند، اگر ببینند که تعداد قابل توجهی لایک در پست های خود دارید، محصول شما را در نظر خواهند گرفت.
مقاله مرتبط: خرید پکیج های ارزان اینستاگرام
از آنجایی که افراد آنلاین نمی توانند تصمیم بگیرند که آیا باید یک نمایه فردی را دنبال کنند یا یک پست را دوست داشته باشند، عدم تصمیم گیری آنها در پرداخت هزینه برای چیزی در اینترنت نباید تعجب آور باشد.
اگر محصولی را تبلیغ می کنید که می خواهید کاربران اینستاگرام آن را بخرند، باید آنها را متقاعد کنید که خرید آن اشتباه نیست. اول از همه، باید مطمئن شوید که محصول و محتوای شما خوب است. با این حال، این همیشه به اندازه کافی خوب نیست.
بنابراین، باید به مشتری بالقوه خود نشان دهید که سایر کاربران به محصول شما اعتماد دارند. مردم وقتی می بینند که شخصی قبل از آنها این کار را انجام داده است، با دوست داشتن و خرید راحت تر هستند.
لایک اینستاگرام نوعی اثبات اجتماعی است که به شما کمک می کند تا موفق شوید. به هر حال، اینها مهمترین دلایلی هستند که چرا برخی افراد لایک اینستاگرام می خرند. اگر این استراتژی را در نظر می گیرید، ابتدا در مورد بازار خود تحقیق کنید و با یک متخصص مشورت کنید.
امیدواریم که از خواندن این مقاله نهایت استفاده را کرده باشید و در صورتی که تمایل داشتید، آن را با دیگر دویتان خود به اشتراک بگذارید.
قدردان اعتماد شما هستیم.
مقاله مرتبط: مناسب ترین و مطمئن ترین وب سایت خرید فالوور اینستاگرام 1400
آیا در تلاش برای شکست دادن الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 هستید؟ اجازه دهید ترفندهای الگوریتم خود را با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانید با آن کار کنید نه بر خلاف آن. الگوریتم اینستاگرام بهترین دوست و دشمن اصلی هر مدیر رسانه های اجتماعی. اما واقعا چقدر می توانیم به تغییرات الگوریتم اینستاگرام توجه کنیم؟ آیا بر تعامل، دسترسی یا تعداد دفعاتی که پستهای شما دیده میشود تأثیر میگذارد؟ خب، پیچیده است. در سال 2022 الگوریتم اینستاگرام دستخوش تغییراتی شد که، سبب رشد برخی از پیج ها و افت برخی دیگر از پیج ها شد. اینجا بود که بسیاری از افراد برایشان سوال پیش آمد که الگوریتم اینستا در سال 2022 چگونه عمل می کند؟
بر خلاف سال های گذشته، رشد یک پیج اینستاگرامی صرفا با فالو و آنفالو و تعداد بالای فالوور بدست نمی اید. بلکه نیازمند کارهای هوشمندانه است که ما در این مقاله به خوبی برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید!
با فالو وان همراه باشید تا به راحتی الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید.شما با خرید فالوور ارزان اینستاگرام یا خرید لایک اینستاگرام از فالو وان می توانید در مدت زمان کوتاه تری الگوریتم اینستاگرام را دور زده و پیج خود را به سرعت ارتقا دهید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
مقاله مرتبط: خط قرمز و محدودیت های اینستاگرام را بشناسید
برای شکست دادن الگوریتم اینستاگرام و افزایش دسترسی به محتوای شما، باید آن را درک کنیم. بنابراین، الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 چگونه است؟
الگوریتم اینستاگرام مجموعه ای از قوانین است که به طور کامل مسئولیت تعیین دسترسی ارگانیک محتوا در پلتفرم را بر عهده دارد. به عبارت دیگر، تصمیم می گیرد که چه محتوایی دیده شود و چه چیزی دیده نشود. چند حوزه متمایز وجود دارد که در آنها تأثیر می گذارد:
اخبار
جستجو
Reels
Story
هنگام صحبت در مورد الگوریتم اینستاگرام (و شکست آن) مهم است که به یاد داشته باشید که یک شی ایستا نیست. مانند بسیاری از الگوریتم های توصیه، با هر به روز رسانی دائما در حال تغییر است. اگر از کاربران قدیمی اینستاگرام هستید، دقیقاً می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. الگوریتم اینستاگرام برای نمایش پستها در فید خبری به ترتیب زمانی معکوس (با اولین پستهای قدیمی) استفاده میشود.
مقاله مرتبط: با 13 تا از محدودیت های جدی اینستاگرام در سال 2022 آشنا شوید!
بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید به سیگنال های رتبه بندی که الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 استفاده می کند نگاه کنیم. به طور کلی،
الگوریتم اینستاگرام برای ارزیابی روابط و ترکیب داده های رابطه در رتبه بندی بسیار خوب تنظیم شده است. فرض اساسی این است که هر چه دو حساب “نزدیک تر” باشند، علاقه بیشتری به محتوای یکدیگر خواهند داشت. در حالی که الگوریتم واقعاً نمی تواند تعیین کند که دو حساب چقدر نزدیک هستند، اما می تواند یک تقریب ایجاد کند.
هر یک از نکات بالا نشان دهنده یک “پیوند” احتمالی بین دو حساب است. اساساً، هرچه «پیوند»های بیشتری به حساب دیگری داشته باشید، احتمال اینکه محتوای شما به آنها برسد (و بالعکس) بیشتر است. این بدان معناست که تعامل با فالوورهای خود یک جنبه حیاتی برای افزایش دسترسی ارگانیک شما در اینستاگرام است.
طبق گفته اینستاگرام، سه عامل اصلی وجود دارد که باعث افزایش یا کاهش دسترسی به پست های شما می شود.
هر چند وقت یکبار کاربران اینستاگرام را باز میکنند تأثیر زیادی بر دسترسی پستهای شما دارد. کسی که هفتهای دو بار اینستاگرام را باز میکند، احتمالاً نمیتواند از تمام محتوای پستشده مطلع شود. این منجر به محتوای ناشناخته زیادی می شود (یعنی دسترسی کمتری به شما خواهد داشت). کسی که برنامه را دو بار در روز باز می کند، این مشکل را نخواهد داشت.
این فاکتور مشابه مورد فوق است. کاربرانی که روزانه زمان زیادی را در اینستاگرام سپری میکنند احتمالاً میتوانند از جریان محتوای تازهای که در فیدهای خبری خود ارسال میشود، مطلع شوند. کاربرانی که برای چند دقیقه در اینجا و آنجا از اینستاگرام استفاده می کنند، احتمالاً اکثر محتوای پست شده را از دست خواهند داد.
مقاله مرتبط: اینستاگرام وب چگونه است؟
تعداد حسابهایی که کاربر دنبال میکند بر تعداد پستهایی تأثیر میگذارد که برای یک مکان در فید خبری او مبارزه میکنند. اگر یکی از فالوورهای شما در مجموع فقط 10 اکانت را دنبال کند، احتمال زیادی وجود دارد که اکثر پست های شما را بگیرد. اگر آنها 1000 اکانت را دنبال کنند… نه چندان.
نکته اصلی این است که الگوریتم اینستاگرام یک چیز پیچیده است که اغلب از کنترل شما خارج است. با این حال، این بدان معنا نیست که شکست دادن آن غیرممکن است! اگر علاقه مند به افزایش دسترسی ارگانیک خود هستید، به خواندن ادامه دهید.
هدف اصلی اینستاگرام فعال نگه داشتن کاربران است، بنابراین هرچه زمان بیشتری را صرف مصرف محتوا در پلتفرم کنند، بهتر است. تصاویر استاتیک به راحتی قابل پیمایش هستند، اما ویدیوها شانس بیشتری برای متوقف کردن دنبالکنندگان دارند و اینطور نیست که اینستاگرام این را نداند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که محتوای ویدیوی شما به طور متوسط عملکرد بهتری داشته باشد. مردم ویدیوهای وقت گیر بیشتری را صرف می کنند، به خصوص اگر قلاب خوبی داشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که 5 ثانیه اول حساب می شود. فالوورهای موجود (و بالقوه جدید) خود را از همان ابتدا جذب کنید، تا آنها شما را از طریق محتوای شما بشناسند و صفحه شما را درگیر کنند یا از صفحه شما بازدید کنند.
جمع شدن در لایک کردن آسان است. هنگامی که مکالمات پیرامون الگوریتم اینستاگرام شروع شد، بیشتر آن مربوط به تغییر نسبت «لایک: فالوور» بود، به طوری که افراد در مقایسه با سطوح تعامل قبلی خود، کاهش لایک را تجربه کردند. اما، اگر میخواهید در سال 2022 الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید، لایکها همه چیز نیستند و واقعاً نباید تمرکز استراتژی شما باشد. در واقع معیارهای مهمتری وجود دارد که به این معنی است که آیا محتوای شما جذاب است به مردم.
یکی از معیارهایی که اغلب نادیده گرفته میشود، اما احتمالاً بهترین شاخص محتوای خوب «ذخیرهها» است. به آن فکر کنید. وقتی شخصی محتوای شما را برای بعد ذخیره می کند، به این معنی است که آنقدر آن را دوست دارد که می خواهد بارها و بارها به آن نگاه کند. این فقط یک پست نیست که در فید آنها ظاهر می شود، بلکه محتوایی است که با آنها طنین انداز شده و آنها را وادار می کند که “آن را حفظ کنند.” به پست های گذشته خود نگاهی بیندازید و ببینید کدام یک بیشترین ذخیره شده را دارند. این احتمالاً محتوایی خواهد بود که چیزی را ارائه می دهد، خواه یک ظاهر آرایشی منحصر به فرد باشد که کسی بتواند آن را بازسازی کند.
یکی دیگر از معیارهای کلیدی «اشتراکگذاری» است یا اینکه آیا افراد محتوای شما را به اشتراک میگذارند. این فراتر از Saves است، زیرا مردم در واقع به پست شما املاک و مستغلات را در DM یا داستان های خود می دهند آنها فکر می کنند به اندازه کافی جذاب است که می خواهند دیگران آن را ببینند. و طبیعتاً اگر دیگران آن را ببینند؟ این یک افزایش بالقوه نه تنها در لایکها، بلکه کامنتها، فالوورها و تأثیرگذاری است.
مقاله مرتبط: الگوریتم اینستاگرام به چه معناست؟
چیزی که می توانیم به طور قطع در مورد الگوریتم اینستاگرام بگوییم این است که از ویژگی های جدید آن حمایت می کند. یک قانون کلی برای هر استراتژی اینستاگرام این است که مطمئن شوید از قالبهای محتوای جدیدی که این پلتفرم عرضه میکند استفاده میکنید. به عنوان مثال، اگر شما یکی از اولین افرادی هستید که از Reels استفاده می کنید، یکی از اولین حلقه هایی خواهید بود که مردم می بینند.
قرقره ها یکی از بهترین راه ها برای افزایش و افزایش قابلیت کشف در اینستاگرام هستند. چرا؟ زیرا افراد برای یافتن محتوای شما نیازی به دنبال کردن شما ندارند. پست های شما به طور طبیعی در صفحه کاوش اینستاگرام زمانی که در حال تماشای Reels هستند به آنها ارائه می شود.
هشتگ ها راه اینستاگرام برای جستجو و یافتن محتوا هستند و این تغییری نکرده است. یکی از راه های مطمئن برای افزایش قابلیت کشف و دسترسی جدید، استفاده استراتژیک از هشتگ ها است. این به این معنی است که هشتگهایی را برای پستهای خود انتخاب کنید که نه تنها با محتوای شما، بلکه برای دنبالکنندگان و تعامل فعلی شما نیز مناسب باشد. شما به احتمال زیاد در هشتگ هایی که رقابت کمتری دارند رتبه بندی می کنید و عملکرد خوبی دارید و بهترین راه برای انتخاب آنها استفاده از یک استراتژی قوی است. تحقیقات نشان میدهد که ارتباط قوی بین تعداد هشتگهایی که استفاده میکنید و میزان تعاملی که در پستهای خود دریافت میکنید وجود دارد.
اغلب، فقط با تغییر روشی که با مخاطبان خود صحبت می کنید و زیرنویس های خود را ایجاد می کنید، می توانید دسترسی به پست های خود را افزایش دهید. تشویق افراد به تعامل با پستهای شما، احتمال پاسخگویی آنها را افزایش میدهد.
محتوای خود را از طریق کانال های متعدد تبلیغ کنید
وقتی پستی میسازید، از طریق چند کانال مختلف به مردم اطلاع دهید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که چند راه مختلف برای افراد وجود دارد که به طور تصادفی با محتوای شما بدون اتکا به رتبه شما در فیدهای خبری خود اتکا کنند.
اینستاگرام به شما برای ارسال مداوم به شما پاداش می دهد. بنابراین، نکته نهایی ما این است که مطمئن شوید که با یک جریان ثابت محتوا پست میکنید. اگر هر روز پست می گذارید، نگه داشتن محتوای کافی در پشتیبان کار دشواری است، بنابراین مطمئن شوید که برنامه ای تنظیم می کنید که بتوانید از آن پیروی کنید. اگر مشکل دارید، نگاهی به این مقاله بیندازید که چگونه می توانید از رکود محتوایی خلاص شوید.
با روش های گفته شده به راحتی می توانید قوانین سخت گیرانه اینستاگرام در سال 2022 را دور بزنید و بیش از پیش فالوور های ارگانیک و طبیعی برای حساب خود جذب کنید، به یاد داسته باشید که هر چه تعامل شما بیشتر باشد، فروش شما نیز افزایش خواهد یافت و به رویاهای خود نزدیک تر می شوید.
برای آشنایی با سیگنال های رتبه بندی که الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 معرفی کرده است میتوانید pdf زیر را مطالعه کنید✍️:
سیگنال های رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام
امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.
مقاله مرتبط: الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به چه صورت است؟