به عنوان یک مبتدی از این اشتباهات مرگبار در ارسال پست های اینستاگرام اجتناب کنید! - فالو وان

امتیاز ما
امتیاز دهی
[Total: 0 Average: 0]

اشتباهات پست های اینستاگرام به عنوان یک مبتدی اجتناب ناپذیر است. اما در طول چندین سال گذشته در تجارت، من شاهد بودم که صاحبان مشاغل در اینستاگرام اشتباهات مشابهی را مرتکب می شدند. به همین دلیل است که در این پست وبلاگ، رایج‌ترین اشتباهات پست اینستاگرام  و نحوه اجتناب از آنها را شرح می‌دهیم. . تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند خرید ربات اینستاگرام ، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.

در این پست وبلاگ:

پست های اینستاگرام به عنوان یک مبتدی نکته شماره ۱: فوق العاده استراتژیک باشید

پست های اینستاگرام به عنوان یک مبتدی نکته شماره ۲: یک تماس برای اقدام اضافه کنید

پست‌های اینستاگرام به عنوان یک مبتدی نکته شماره ۳: محتوا را با در نظر گرفتن مخاطب خود بسازید

پست های اینستاگرام به عنوان یک مبتدی نکته شماره ۱: فوق العاده استراتژیک باشید

پست فالووان

پیشنهادی:      نکات و ترفند های اینستاگرام برای کاربران تجاری در سال ۲۰۲۲

ابتدا، اجازه دهید در مورد رایج‌ترین اشتباه در هنگام پیش‌نویس پست‌های مبتدی برای Instagram صحبت کنیم. بنابراین، اغلب کسب‌وکارها دچار مشکل می‌شوند، زیرا با ۷۵ تا ۸۵ کاراکتر اول در پست اینستاگرام خود بسیار استراتژیک نیستند. شاید در ابتدا ساده و پیش پا افتاده به آن نگاه کنید اما یک اشتباه کوچک می تواند پیج شما را به نابودی بکشاند، پس تمام موارد گفته شده را با دقت بخوانید و به آن عمل کنید تا پیج خود را نجات دهید و به موفقیت نزدیک تر شوید.

اولین خط پست Instagram شما قلاب شماست. دقیقاً مانند خط موضوع ایمیل، شما می خواهید که از آن خارج شود و توجه دنبال کنندگان شما را به خود جلب کند. این بدان معناست که باید جذاب ترین قسمت کپشن خود را در ابتدا قرار دهید.

در نهایت، مردم به دلیلی نیاز دارند تا روی «بیشتر بخوانید» روی عنوان شما کلیک کنند. مردم با سرعتی سریع در Instagram حرکت می کنند، بنابراین شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه آنها را جلب کنید.

هنگامی که در حال تهیه پیش‌نویس پست‌های Instagram خود هستید، به ایموجی فکر کنید که با زیبایی‌شناسی برند شما مرتبط است. همچنین، اگر سؤالات مشابهی را در پیام مستقیم Instagram دریافت می‌کنید، ادامه دهید و آن را در کپشن خود قرار دهید.

پست های اینستاگرام به عنوان یک مبتدی نکته شماره ۲: یک تماس برای اقدام اضافه کنید

در مرحله بعد، بیایید در مورد یک فراخوان برای اقدام صحبت کنیم. اساساً، یک فراخوان که به عنوان CTA نیز شناخته می‌شود، به دنبال‌کنندگان شما دقیقاً می‌گوید که می‌خواهید چه کاری انجام دهند. حتی بهتر از آن، CTA ها را می توان در هر محله  Instagram استفاده کرد.

از توضیحات پست شما گرفته تا ذکر آن در IGTV، CTA یکی از بهترین راه‌ها برای تشویق تعامل بیشتر است. این می تواند به سادگی درخواست از افراد برای نظر دادن، ارسال یک پیام مستقیم، یا کلیک کردن روی پیوند موجود در بیو Instagram خود برای ثبت نام در لیست ایمیل شما باشد.

لازم نیست هر پست شامل یک CTA بیش از حد تهاجمی باشد. در واقع، گفتن چیزی مانند «از من بخر» برعکس کاری است که باید انجام دهید. در عوض، روی تعامل تمرکز کنید. یک تلنگر ملایم مانند درخواست از مردم برای لایک کردن پست شما یا ارسال آن به یک دوست در واقع موثرتر است.

پرسیدن سوال از مخاطبان، آنها را درگیر نگه می‌دارد، که روشی هوشمندانه برای کار با الگوریتم Instagram (نه بر خلاف) است.

پست فالووان

پیشنهادی:      چرا باید از چالش های اینستاگرام استفاده کنید؟

پست‌های Instagram به عنوان یک مبتدی نکته شماره ۳: محتوا را با در نظر گرفتن مخاطب خود بسازید

در نهایت، بیایید در مورد یک اشتباه بزرگ که همیشه می بینم صحبت کنیم. کسب و کارها محتوای زیبایی را به اشتراک می گذارند، اما فراموش می کنند که مخاطبان اصلی خود را در ذهن داشته باشند. هنگامی که محتوا تولید می کنید، همیشه باید “چه چیزی در آن برای آنها وجود دارد” را در نظر بگیرید.

اکنون، این بدان معنا نیست که شما باید اشتراک‌گذاری محتوای شخصی را متوقف کنید. اما مهم است که به خاطر داشته باشید که چگونه محتوای شما در بین فالوورهای شما قرار می گیرد. مردم از برندهایی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند. آنچه در حساب خود به اشتراک می گذارید، شما را به عنوان مرجع در حوزه صنعت خود معرفی می کند.

برای مثال، اگر دستور پختی را به اشتراک می‌گذارید، ممکن است یک پست در اینستاگرام بنویسید که می‌گوید: «این دستور غذا خیلی خوب است و خانواده من آن را دوست داشتند».

درعوض، می توانید یک پست Instagram را به اشتراک بگذارید که برای دنبال کنندگان شما ارزش ایجاد می کند. می‌توانید بنویسید: «اگر هر شب با عجله می‌گردید و نمی‌دانید چه چیزی برای خانواده‌تان درست کنید، من شما را تحت پوشش قرار می‌دهم. در ۱۵ دقیقه می توانید یک غذای مقوی یک دیگ درست کنید. زمان کمتر پخت و پز و کمتر قابلمه برای تمیز کردن، من فکر می کنم این یک پیروزی برای هر خانواده است! هموطنان والدین خود را که در زمان فشار زیادی دارند و به این دستور غذا نیاز دارند را در زیر تگ کنید.”

اولین پست Instagram درباره شماست. در حالی که پست دوم نحوه کمک به فالوورهای ایده آل شما را به اشتراک می گذارد و شامل یک CTA قوی است.

در حال مبارزه با چه چیزی برای پست کردن هستید؟ من شما را پوشش داده ام

پست فالووان

پیشنهادی:      ساده ترین روش ساخت کلاژ در اینستاگرام

آیا به تلفن خود خیره شده اید و درگیر این هستید که چه چیزی در Instagram پست کنید؟ بعضی روزها ممکن است تهیه یک پست قوی و خلاقانه در اینستاگرام غیرممکن به نظر برسد. به همین دلیل من این منبع قابل دانلود رایگان را ایجاد کردم. با این دانلود، در زمان صرفه جویی می کنید و دنبال کنندگان را به اقدام کننده تبدیل می کنید.

تیم فالووان ، سعی کرده که مقالاتی را برای شما ارائه دهد که جواب سوالات خود را بگیرید و دیگر ابهامی درباره عملکرد اینستاگرام نداشته باشید. همچنین ما، با ارائه خدماتی نظیر خرید لایک رایگان، به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند و همین امر باعث می شود تا با مخاطبان هدف خود تعامل برقرار کنید و بتوانید به صورت ارگانیک فالوور های خود را افزایش دهید و به کسب درآمد دلخواه خود برسید.

کافیست تا به ما اعتماد کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که به دیگر مقالات ما نگاهی بیندازید و در صورتی که راهکار های جالب و متفاوتی دارید با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم به پیشرفت و ارتقا دیگران نیز کمک کنیم. قدر دان اعتماد شما هستیم

پیشنهادی:      چگونه فالوورهای اینستاگرام را از دست ندهیم؟


برچسب ها: