ایده برای ارتقای کسب و کار: در اوایل سال جاری، اینستاگرام بار دیگر با جدیدترین ویژگی خود – عکس های چرخ و فلک(تصاویر متعدد)، آن را تقویت کرد. غرق کردن فالوورهای خود را با یک پست بیش از حد در اینستاگرام فراموش کنید. اکنون با این به‌روزرسانی، می‌توانید حداکثر ۱۰ عکس و/یا ویدیو را در یک پست به اشتراک بگذارید. در حالی که این ویژگی برای همه کاربران اینستاگرام هیجان‌انگیز است، فرصتی عالی برای صاحبان مشاغلی است که می‌خواهند استراتژی اینستاگرام خود را بهتر استفاده کنند.

چرا همانطور که می دانید، تبلیغات بصری به خوبی در ذهن مخاطبان می ماند و این می تواند تبلیغات شما را نسبت به دیگر بازاریابان که به صورتی متنی تبلیغ می کنند، متمایز کند. پس تبلیغات تصویری را به هیچ وجه دست کم نگیرید و همیشه سعی کنید در تبلیغات خود از تصاویر خلاقانه و با کیفیت بالایی استفاده کنید. چرا که اینگونه به خوبی در ذهن مخاطب راه پیدا می کنید.

👈  رشد کسب و کارتان در موقعیت مکانی 👉

تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، خرید لایک واقعی اینستاگرام ، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.

ایده فالووان

پیشنهادی:   ایده هایی جالب درباره هایلایت اینستاگرام

7 ایده برای ارتقای کسب و کار با ارسال تصاویر متعدد در اینستاگرام:

اما اول، چگونه کار می کند؟

از بسیاری جهات، ویژگی چرخ فلک اینستاگرام به عنوان یک آلبوم کوچک عکس عمل می کند. برای استفاده از این ویژگی، یک تصویر را انتخاب کنید و روی نماد در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید. سپس، می‌توانید به سادگی روی عکس‌ها و/یا ویدیوهایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید ضربه بزنید. اولین عکس یا ویدیویی که انتخاب می‌کنید به‌عنوان «جلد» برای پست چند تصویری شما عمل می‌کند. اگر می خواهید آن را مجدداً مرتب کنید، فقط تصویر را نگه دارید تا آن را جابجا کنید.

به یاد داشته باشید که عناصز بصری در جذب فالوور بسیار اهمیت دارد و هرچه تصاویر منتشر شده ی شما زیبا و یا کیفیت تر باشد، مخاطبان را بیش از پیش درگیر خود خواهد مرد، پس در عکس گرفتن، ادیت و انتشار آن زمان بگذارید و سرسری از آن رد نشوید!

اما ما نمی توانیم فیلترها را فراموش کنیم! مشابه به روز رسانی معمولی اینستاگرام خود، می توانید فیلترهایی را به تصاویر خود اضافه کنید. می توانید یک فیلتر روی همه پست های خود قرار دهید یا هر عکس را به صورت جداگانه ویرایش کنید. فقط به یاد داشته باشید، شما می خواهید آلبوم عکس کوچک شما ظاهر و احساس سایر محتوای اینستاگرام شما را داشته باشد – ثبات هنوز مهم است. استوری را در نظر بگیرید که چرخ فلک اینستاگرام شما می گوید و چه چیزی باعث تعامل فالوورهای شما می شود.

عکس های ارزشمند اینستاگرام را به اشتراک بگذارید

همانطور که اینستاگرام در اوایل سال جاری در وبلاگ خود توضیح داد، “دیگر لازم نیست بهترین عکس یا ویدیو را از تجربه ای که می خواهید به خاطر بسپارید انتخاب کنید.” چه میزبان یک فروش ویژه باشید یا یک تور پشت صحنه در شهر خود داشته باشید، چرخ فلک ها می توانند برای فید اینستاگرام شما معجزه کنند. این هفت راه را بررسی کنید که می توانید پست های چند تصویری را در محتوای اینستاگرام خود بگنجانید.

پیشنهادی:  رفع خطای «متاسفم، چیزی اشتباه شد» درIG tv

ایده شماره 1: قبل و بعد

به اشتراک گذاشتن محصولات نهایی یا دستور العمل های خود با فالوورهای خود شگفت انگیز است، اما اگر واقعاً می خواهید تعامل قوی داشته باشید، سعی کنید آنها را در این روند مشارکت دهید! چرخ و فلک های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که فالوورهای خود را در فرآیند خلاقیت خود، از اولین طوفان فکری تا نتیجه زیبا، طی کنید.

حساب‌های طراحی داخلی، از تصاویر قبل و بعد از چرخ فلک استفاده می‌کنند تا توانایی شرکت خود را در تبدیل حتی بدترین اتاق‌ها به فضاهای نشیمن زیبا بیشتر نشان دهند. اما تصاویر قبل و بعد به طراحی خانه محدود نمی شود. از سازندگان جواهرات گرفته تا مربیان شخصی، تصاویر قبل و بعد راهی سرگرم کننده برای ایجاد مکالمه با مشتریان و در عین حال نشان دادن مهارت های شگفت انگیز شما هستند.

flw1 10 1 فالووان ایده برای ارتقای کسب و کار

ایده شماره 2: رویدادها را تبلیغ کنید

تبلیغ گردهمایی ها و رویدادهای ویژه برای کسب و کار شما در اینستاگرام نباید به شب های شب محدود شود. از همان ابتدا فالوورهای خود را در مورد رویداد خود تبلیغ کنید! چه در حال تبلیغ فروش بلیط باشید و چه به آنها نگاهی گذرا به فرآیند برنامه ریزی می کنید، استفاده از تصاویر چرخ فلک باعث صرفه جویی در فضای گرانبهای اینستاگرام می شود و در عین حال محتوای شما را مورد توجه قرار می دهد.

پیشنهادی:  ریلز اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟(کاربرد و قابلیت ها)

ایده شماره 3: اطلاعات بیشتری در مورد محصولات خود بدهید

اگر برای کسب و کار خود در اینستاگرام هستید، پس واضح است که در مورد توجه بیشتر به محصولات یا خدمات خود جدی هستید. اما اجازه ندهید مردم حدس بزنند چه چیزی می فروشید، به آنها بگویید. بعید است مردم توضیحات طولانی کپشن را بخوانند، بنابراین مهم است که آن را به وضوح با تصاویر اینستاگرام خود منتقل کنید.

 ایده شماره 4: موقعیت مکانی خود را نشان دهید

هر کسی که من را می شناسد به خوبی می داند که چقدر تهران را دوست دارم! اما تهران بیش از جایی است که من آن را خانه می‌نامم، این پس‌زمینه‌ای است که به من انگیزه می‌دهد تا به ساختن کسب‌وکار پویا و عالی خود ادامه دهم. اگر به موقعیت مکانی خود افتخار می کنید، مطمئن شوید که آن را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارید.

  ایده شماره 5: محصولات را قبل از نمایش، گلچین کنید

دقیقاً مانند تبلیغات قبل از یک رویداد، اینستاگرام راهی شگفت‌انگیز برای هیجان‌انگیز کردن دنبال‌کنندگان شما در مورد جدیدترین محصولات و خدمات شما است. حتی می‌توانید با نمایش نگاه‌های پنهانی کوچک از محتوای آینده‌تان، سر و صدا ایجاد کنید.

flw1 11 1 فالووان ایده برای ارتقای کسب و کار

پیشنهادی:  چگونه فالوورهای اینستاگرام را از دست ندهیم؟

ایده شماره 6: فرآیند/چگونه ساخته شده را نشان دهید

ایجاد شفافیت بیشتر بین شما و مشتریانتان یکی از بهترین راه ها برای تقویت اعتماد قوی تر و روابط بلندمدت با مشتری است. اگر اهل غذا خوردن یا فردی هستید که در تغذیه سالم تخصص دارد، می دانید که مشتریان شما همیشه مشتاق هستند تا در مورد آنچه مصرف می کنند بیشتر بدانند. فقط به آنها نگویید که سالم و خوشمزه است – آن را نشان دهید!

 ایده شماره 7: یک هدیه را تبلیغ کنید

آیا سعی کرده اید یک هدیه را در فید اینستاگرام خود تبلیغ کنید تا متوجه شوید که عملکرد آن کاملا ضعیف است؟ یکی از بزرگترین موانع برای به اشتراک گذاری یک هدیه عالی اینستاگرام این است که مطمئن شوید دنبال کنندگان شما دقیقاً می دانند چه چیزی می توانند برنده شوند.

چرخ فلک های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که دنبال کنندگان خود را از طریق هر محصول شگفت انگیزی به دست آورید. از “عکس روی جلد” خود برای تبلیغ هدایای دسته جمعی استفاده کنید، در حالی که از تصاویر دیگر استفاده کنید تا دقیقاً هر محصولی را که در این هدیه گنجانده شده است را اذیت کنید. این نه تنها مشارکت بیشتر فالوورهای شما را تشویق می کند، بلکه به شما فرصت دیگری می دهد تا هر یک از محصولات شگفت انگیز خود را برجسته کنید.

چرخ فلک‌های اینستاگرام راهی فوق‌العاده برای بیان یک داستان منسجم در مورد برند شما بدون تحت فشار قرار دادن مشتریان شما هستند. زمانی را به طوفان فکری اختصاص دهید و در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید از چرخ فلک‌های اینستاگرام برای گفتن یک داستان کوچک و به یاد ماندنی درباره برند خود استفاده کنید. اگر هنوز در مورد نحوه شروع استراتژی اینستاگرام خود گیر کرده اید، حتما دیگر مقالات ما را مطالعه کنید تا بشتر با استراتژی ها اینستاگرام آشنا شوید. فالووان می کوشد تا با ارائه خدمات مستقیم و بدون واسطه مانند خرید پنل تلگرام، به شما کمک می کند تا تبلیغات انبوه انجام دهید و در کارتان شناخته و موفق شوید.

پیشنهادی:  تغییر رنگ پس زمینه در استوری اینستاگرام