وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید، ایمیل یکی از سنتی ترین و قابل اعتمادترین تاکتیک های بازاریابی است. و همه به یک دلیل بسیار خوب – بازاریابی ایمیلی می تواند تا 4200٪ بازگشت سرمایه را به شما ارائه دهد. با این حال، در طول چند سال گذشته، بازاریابی رسانه های اجتماعی اگر نه بیشتر، به همان اندازه موثر بوده است. اینستاگرام، پلتفرم اشتراکگذاری عکس، بیش از 1.22 میلیارد کاربر فعال دارد و اکثر کاربران آن زیر گروه سنی 18 تا 34 سال هستند. تیم حرفه ای مجرب فالو وان، با ارائه خدمات منحصر به فرد خود مانند؛ ارسال ایمیل انبوه یا ارسال پیام انبوه به دایرکت در اینستاگرام، به گسترش کسب و کار شما و تبلیغات ویژه در پلتقرم اینستاگرام و ایمیل کمک شایانی می کند پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
آموزش آموزش کانفیرم و تایید ایمیل در اینستاگرام به صورت pdf برای کاربران عزیز فالووان:
آموزش کانفیرم و تایید ایمیل در اینستاگرام
پیشنهادی: با ارزانترین سایت خرید فالوور آشنا شوید!
به جای جدا کردن بخشهای مختلف بازاریابی، میتوانید تلاشهای بازاریابی ایمیلی و اینستاگرام را با هم ترکیب کنید تا از مزایای منحصر به فرد خود بهره ببرید.
در اینجا 9 راه برای ترکیب اینستاگرام و ایمیل برای افزایش تلاش های بازاریابی شما وجود دارد:
-
به طور فعال خبرنامه خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید
ممکن است مخاطبان اینستاگرام شما حتی ندانند که شما یک خبرنامه دارید، به همین دلیل اولین کاری که باید انجام دهید این است که به طور فعال آن را در پروفایل اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
پست های اینستاگرام دارای محدودیت کاراکتر هستند و هیچ راهی برای اضافه کردن URL های قابل کلیک در کپشن پست وجود ندارد. بنابراین، در عوض، میتوانید از بیو اینستاگرام خود برای اضافه کردن جزئیات درباره خبرنامه یا آهنربای اصلی خود به همراه پیوندی برای ثبت نام استفاده کنید.
با کلیک بر روی لینک، فالوورها مستقیماً به صفحه ثبت نام منتقل می شوند، جایی که می توانند آدرس ایمیل خود را اضافه کنند و بخشی از لیست بازاریابی ایمیلی شوند.
پیشنهادی: ارسال ایمیل گسترده
-
اکانت اینستاگرام خود را در ایمیل های خود تبلیغ کنید
ایمیل مارکتینگ بدون شک یکی از قدرتمندترین راه ها برای افزایش تعامل و دستیابی به مخاطبان است. پستهای اینستاگرام شما ممکن است پس از یک یا دو روز در فیدهای فالوورهای شما دفن شوند، اما خبرنامه شما همیشه در صندوق ورودی مشترکین شما قرار میگیرد و منتظر باز شدن است. دقیقاً به همین دلیل است که به همان اندازه مهم است که پروفایل اینستاگرام خود را در خبرنامه های معمولی خود تبلیغ کنید.
یکی از سادهترین راهها برای انجام این کار، اضافه کردن آیکونهای رسانههای اجتماعی در پایین ایمیلهایتان است. آنها می توانند به شما کمک کنند فالوورهای بیشتری ایجاد کنید و مخاطبان خود را از طریق کانال های متعدد پرورش دهید.
-
از استوری های اینستاگرام استفاده کنید
استوری های اینستاگرام ممکن است در عرض 24 ساعت ناپدید شوند، اما به دلیل احساس فوریتی که ایجاد می کنند، تعامل بیشتری ایجاد می کنند. در عصر مشتری، ایجاد استوری اینستاگرام در حال حاضر بیش از گذشته اهمیت دارد. مردم باید با کمال میل استوری افرادی را که دنبال میکنند باز کنند و از آنجایی که استوریها حداکثر ۱۵ ثانیه طول میکشد، مردم بدشان نمیآید که آنها را بررسی کنند.
مهمتر از آن، استوری های اینستاگرام به شما امکان می دهد پیوندهایی را اضافه کنید که نمی توانید با پست ها یا حلقه های معمولی اینستاگرام انجام دهید.
قبلاً این ویژگی با نام Swipe Up شناخته میشد و تنها کاربرانی که بیش از 10 هزار دنبال کننده داشتند میتوانستند از آن برای افزودن پیوند به استوری اینستاگرام خود استفاده کنند، همانطور که امی پورترفیلد در اینجا انجام داد.
علاوه بر این، مردم نمیتوانستند به داستانهای «Swipe up» پاسخ دهند.
اکنون، این ویژگی بازنشسته شده و با ویژگی «لینک» جایگزین شده است که اساساً به هر کاربر اینستاگرام اجازه میدهد تا به استوری خود پیوند اضافه کند و حتی پاسخ دریافت کند. لینک ها را می توان مانند هر استیکر دیگری در اینستاگرام اضافه کرد.
میتوانید از قدرت و تعامل بالای استوریهای اینستاگرام برای اشتراکگذاری نکات برجسته خبرنامه خود استفاده کنید و صفحه را پیوند دهید تا در خبرنامه خود ثبتنام کنید. بینندگان داستان های شما نه تنها می توانند نگاهی اجمالی به خبرنامه شما داشته باشند، بلکه مستقیماً روی پیوند کلیک کنند تا در آن ثبت نام کنند.
پیشنهادی: دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام
-
نقاط عطف اینستاگرام خود را با مشترکین خبرنامه به اشتراک بگذارید
درخواست از مردم برای فالو کردن شما در اینستاگرام یک چیز است، اما زمانی که این خبر خوب را به اشتراک می گذارید که بیش از پنج هزار نفر در حال حاضر شما را دنبال می کنند، تعداد بیشتری از مشترکین شما را تشویق می کند تا به فید اینستاگرام شما نگاهی بیندازند تا بفهمند که سر و صدا چیست. در مورد است.
-
در مورد خبرنامه خود پست های اینستاگرامی ایجاد کنید
می توانید مستقیماً از خبرنامه فعلی خود اسکرین شات بگیرید و آنها را به عنوان یک پست یا استوری در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین ایده خوبی است که نکات برجسته خبرنامه خود را با مخاطبان اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا نشان دهید که خبرنامه شما چقدر آموزنده و جذاب است.
هنگام به اشتراک گذاری اسکرین شات خبرنامه خود، می توانید در عنوان پست خود ذکر کنید که پیوند خبرنامه کامل در بیو شما وجود دارد – که به نوبه خود، دنبال کنندگان شما را به صفحه ثبت نام در خبرنامه شما هدایت می کند.
پیشنهادی: چگونه کاربران اینستاگرام را از طریق ایمیل پیدا کنیم [4 روش]
-
لیست ایمیل خود را با تبلیغات اینستاگرام دوباره هدف گذاری کنید
دلیلی وجود دارد که چرا ایمیل مارکتینگ هنوز یکی از قدرتمندترین راه های ارتباط با مردم در نظر گرفته می شود، حتی اگر ایمیل برای همیشه وجود داشته باشد.
ایمیل ها آدرس دیجیتال مشترکین را به شما می دهند. این به شما این قدرت را می دهد که به دنبال کنندگان خود دسترسی پیدا کنید و آنها را به راحتی در پلتفرم های مختلف پیدا کنید.
برای افزایش فالوور و تعامل اینستاگرام خود، می توانید تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید و لیست مشترکین خود را مجدداً هدف گذاری کنید. همچنین می توانید از این تبلیغات برای ایجاد فروش با تبلیغ یک محصول استفاده کنید.
در Ads Manager برای اینستاگرام، میتوانید با وارد کردن آدرسهای ایمیل، مخاطبان سفارشی خود را ایجاد کنید. سپس الگوریتم اینستاگرام آدرس های ایمیل را به پروفایل های اینستاگرام مربوطه کاربران ترسیم می کند و آنها را با تبلیغات شما هدف قرار می دهد.
-
مشترکین را تشویق کنید تا هشتگ های برند شما را دنبال کنند
قدرت هشتگ ها در شبکه های اجتماعی غیرقابل انکار است. الگوریتم اینستاگرام روز به روز هوشمندتر می شود. حتی زمانی که پستهای شما به راحتی در فید فالوورهایتان دیده نمیشوند، هشتگهای برند شما میتوانند اطمینان حاصل کنند که دید شما بالا میماند.
علاوه بر این، هنگامی که یک کاربر یک هشتگ را دنبال می کند یا تعداد زیادی عکس را که از یک هشتگ خاص استفاده می کنند، بررسی می کند، اینستاگرام تصاویر بیشتری را با آن هشتگ در فید Discover خود نشان می دهد.
بنابراین اگر هشتگ های برند دارید، باید آن ها را با مشترکان خبرنامه خود به اشتراک بگذارید و آنها را تشویق کنید که هشتگ های شما را در اینستاگرام دنبال کنند. حتما هشتگ های مارک را به اینستاگرام پیوند دهید تا مشترکین شما بتوانند مستقیماً پلت فرم رسانه های اجتماعی را باز کرده و تصاویر برچسب گذاری شده با هشتگ را بررسی کنند.
پیشنهادی: چگونه لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهیم؟
-
یک هدیه در اینستاگرام ترتیب دهید و برندگان را در خبرنامه خود اعلام کنید
بهترین راه برای افزایش فالوور این است که به آنها انگیزه دهید تا شما را دنبال کنند. شما می توانید یک هدیه در اینستاگرام برگزار کنید و یک محصول رایگان یا یک اشتراک 3 ماهه خدمات خود را به برندگان ارائه دهید.
برای برگزاری یک مسابقه موفق، باید قوانینی را تعیین کنید و برای شرکت کنندگان اجباری کنید که صفحه اینستاگرام شما را دنبال کنند و در لیست خبرنامه خود عضو شوند.
-
نمایه اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید که در آن افراد اشتراک خود را از خبرنامه لغو کنند
وقتی شخصی اشتراک خبرنامه شما را لغو می کند، تنها به این معنی است که دیگر نمی خواهد از شما ایمیل دریافت کند. این همیشه به این معنی نیست که آنها هرگز نمی خواهند از برند شما بشنوند.
در صفحه لغو اشتراک خود، میتوانید پیوند حساب اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید تا به مردم این امکان را بدهید که از برند شما در پلتفرم رسانه اجتماعی بهروز بمانند.
امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.
پیشنهادی: نحوه تغییر آدرس ایمیل در اینستاگرام