بهترین طول کپشن در اینستاگرام شما چقدر باید باشد؟ بهترین طول زیرنویس چیست؟ ما این را به همراه نکات سریع در وبلاگ امروز به شما پیشنهاد می کنیم. ایجاد کپشن مناسب در اینستاگرام می تواند سخت باشد، به خصوص زمانی که چیزهای زیادی وجود دارد که می خواهید بگویید، اما باید آن را در یک پاراگراف کوچک یا حتی فقط یک جمله خلاصه کنید. مانند همه چیز در اینستاگرام، می‌توانید یک استراتژی برای کپشن‌های اینستاگرام خود اعمال کنید، یعنی اینکه چقدر باید طول بکشد. اما، بهترین طول کپشن اینستاگرام چیست و در مرحله اول چقدر می تواند طولانی باشد؟

همانطور که می دانید بسیاری از افراد زمان و حوصله خواندن کپشن های طولانی را ندارند، پس به شما پیشنهاد می کنیم که روش و اصول صحیح کپشن نویسی را بیاموزید و با نوشن کپشن های کوتاه و هدفمند به خواسته خود برسید و مخاطبان را بیش از پیش در صفحه خود نگه دارید. ما نه تنها در این مقاله تعداد مناسب طول کپشن را آموزش می دهیم، بلکه در در مقالات گذشته خود به شما آموزش صحیح کپشن نویسی را آموزش داده ایم تا بتوانید صفحه خود را به درستی ارتقا دهید.
بهترین تعداد هشتگ برای کپشن اینستاگرام

فالو وان، ارائه دهنده خدمات بدون واسطه اینستاگرامی، قریب به 8 سال است که توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کند و با ارائه خدماتی مانند، خرید فالوور 100 درصد واقعی یا ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام، به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند.

اگرچه کپشن های اینستاگرام می توانند به طرز شگفت انگیزی طولانی باشند، اما شما نمی خواهید این کار را انجام دهید. مردم به اینستاگرام می آیند تا به تصاویر/فیلم ها نگاه کنند – نه برای خواندن کپشن های بسیار طولانی!!!

کپشن فالووان

اگر خود را به 138 تا 150 کاراکتر محدود کنید بهترین عملکرد را خواهید داشت. گزارش اجتماعی نشان می دهد که کپشن های اینستاگرام شما باید حتی کوتاه تر باشد – کمتر از 125 کاراکتر.

اکثر مردم به سرعت در فید اینستاگرام خود پیمایش می کنند و فقط زیرنویس پست هایی را می خوانند که مخصوصا برایشان جالب است.

پیشنهادی:    چگونه کپشن بهتری برای تبلیغات خود در اینستاگرام بنویسیم؟

بهترین طول کپشن در اینستاگرام علی الخصوص کپشن های تبلیغاتی؟

همان فلسفه ای که در مورد پست های اینستاگرام در مورد تبلیغات اینستاگرام نیز صدق می کند. بهتر است از یک کپی کوتاه و مختصر به جای متن پرمخاطب طولانی استفاده کنید. تصویر یا ویدیوی شما باید تنها با مقدار کمی کمک اضافی از متن، خود را بفروشد. در حالت ایده‌آل، باید خود را به کمتر از 125 کاراکتر برای زیرنویس‌های تبلیغات درون جریانی محدود کنید.

بهترین تعداد هشتگ برای کپشن اینستاگرام؟

یکی از زمینه هایی که بین توییتر و اینستاگرام متفاوت است، استفاده از هشتگ است. اینستاگرامرها عاشق هشتگ های خود هستند – در واقع شما می توانید تا 30 هشتگ را در یک پست استفاده کنید.

اما در بیشتر موارد، نباید از 30 کامل استفاده کنید. برای شروع، باید اطمینان حاصل کنید که هشتگ هایی که استفاده می کنید مرتبط با پست هستند. همچنین می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که همیشه از هشتگ‌های یکسانی استفاده نمی‌کنید (در غیر این صورت ممکن است در معرض خطر تحریم شدوبن قرار بگیرید).

دیدگاه کلی این است که 4-9 هشتگ مقدار خوبی در اینستاگرام است. تعداد ایده‌آل هشتگ‌ها در یک پست اینستاگرام را 9 تشخیص داده است.

کپشن فالووان

پیشنهادی:      چگونه با کپشن فالوور جذب کنیم؟

بهترین تعداد شخصیت در هشتگ اینستاگرام؟

همچنین اثرات استفاده از هشتگ های با طول های مختلف را تجزیه و تحلیل کرد. با کمال تعجب، داده‌های آن‌ها نشان داد که هشتگ‌هایی با 21 کاراکتر بیشترین تعامل را داشتند و پس از آن هشتگ‌هایی با 24 کاراکتر قرار گرفتند. هشتگ های 22 و 23 کاراکتر نیز موفق بودند. این به طور قابل توجهی بیشتر از طول هشتگ توصیه شده در توییتر است.

  • محدودیت های کاراکتر اینستاگرام؟

  • محدودیت کاراکتر کپشن اینستاگرام: 2200 کاراکتر

  • محدودیت هشتگ اینستاگرام: 30 هشتگ

  • محدودیت کاراکتر بیو اینستاگرام: 150 کاراکتر

  • محدودیت کاراکتر نام کاربری اینستاگرام: 30 کاراکتر

  • تصویر/ویدیو تبلیغات اینستاگرام: متن – 2 ردیف متن

  • تصویر/فیلم چرخ فلک تبلیغات اینستاگرام: متن – 90 کاراکتر

  • تبلیغات اینستاگرام (همه انواع) – هیچ تصویری نمی تواند بیش از 20 درصد متن باشد

پیشنهادی:      بهترین نکات برای کپشن نویسی در اینستاگرام

چه مقدار از کپشن اینستاگرام شما قابل مشاهده است؟ 👀

هنگام پیمایش در اینستاگرام، 125 کاراکتر در هر پست قابل مشاهده است، قبل از اینکه مجبور شوید برای بزرگ کردن متن روی نماد «…» کلیک کنید. می توانید با ایجاد یک قلاب در خط اول کپشن خود، از این به نفع خود استفاده کنید که باعث می شود مردم تمایل به خواندن بقیه مطالب داشته باشند.

کپشن فالووان

بنابراین، نقطه شیرین چیست؟ ✅

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید نوع محتوایی است که پست می کنید. آیا صرفاً تصویری/سرگرم کننده است یا آموزشی؟ اگر بیشتر جنبه سرگرمی دارد، بهتر است به محتوایتان اجازه دهید صحبت کند و یک توضیح کوتاه کوتاه برای همراهی با آن ایجاد کنید. میانگین فاصله توجه فقط 8 ثانیه است، بنابراین اولین خط شرح شما باید به اندازه کافی جذاب و جالب باشد تا افراد را تشویق به خواندن ادامه دهد. برای زیرنویس‌های کوتاه‌تر، طول ایده‌آل در حدود 138-150 کاراکتر است.

با این حال، اگر محتوای آموزشی بیشتری یا محتوایی را انتخاب می‌کنید که به جامعه شما آموزش می‌دهد، ممکن است بخواهید برای افزایش تعامل، عنوان طولانی‌تری را انتخاب کنید. زیرنویس‌های طولانی با کمک به خود، توجه‌آگاهی، وبلاگ‌های زیبایی و حساب‌های سفر بهتر عمل می‌کنند. اگر می‌خواهید مکالمه‌ای ایجاد کنید یا اطلاعات بیشتری ارائه دهید، برای تبلیغ نظرات و پاسخ‌های بیشتر و افزایش مشارکت خود، زیرنویس‌های طولانی‌تر (400 تا 500 کاراکتر) را هدف قرار دهید.

💡 به یاد داشته باشید: یک عنوان نباید فقط طولانی باشد، زیرا شما شخصیت هایی را دارید که باید از آنها استفاده کنید. در مورد آن فکر کنید و مطمئن شوید که داستانی را تعریف می کنید یا حداقل به ارزش اضافه می کنید، و زیرنویس خود را خیلی طولانی نکنید.

نکات و ترفندهای زیرنویس سریع برای اعمال 👍

قلابی ایجاد کنید که مخاطب شما را به خواندن ادامه دهد. آن را مانند طعمه زدن کلیک کنید، اما برای کپشن اینستاگرام.

در کپشن های خود توصیفی باشید و به محتوایی که پست می کنید فکر کنید. اینستاگرام از فناوری یادگیری ماشینی برای درک دقیق آنچه در عکس‌های شما است استفاده می‌کند، بنابراین استفاده از کلمات توصیفی شما را کنار می‌گذارد.

آیا نیاز به صرفه جویی در فضا دارید؟ هشتگ‌های خود را به‌عنوان اولین نظر قرار دهید، تا همچنان دسترسی داشته باشید، بدون اینکه چیزی را که نوشته‌اید به خطر بیندازید.

محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید، تا از مزایای خلاقانه خود در زمانی که در جریان هستند استفاده کنید. می‌توانید زیرنویس‌های خود را زودتر از موعد بنویسید، اگرهنوز نمی دانید که چگونه از قابلیت زیر نویس اینستاگرام استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات ما را در فالو وان بخوانید تا با این قابلیت بیشتر آشنا شوید. اگر هشتگ‌ها را در کپشن خود اضافه می‌کنید، آنها را با استفاده از خطوط شکسته جدا کنید. مهم است که از هشتگ های مناسب برای گسترش دسترسی خود استفاده کنید

امیدواریم که ازخواندن این مقاله لذت برده باشید و به دیگر دوستان خود نیز اطلاع دهید تا با تکنیک های ریز اینستاگرام بیشتر آشنا شوند. اگر شما نیز ترفند های جذابی برای اینستاگرام دارید با ما در میان بگذارید.

پیشنهادی:      فلاپ چیست؟ + شناخت عوامل مؤثر در فلاپ شدن پست های اینستاگرام