هویت برند بصری همه چیز در مورد ظاهر و احساس کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی است. در اینستاگرام، یک هویت بصری قوی می تواند به تقویت پیام برند شما کمک کند، شما را حرفه ای تر جلوه دهد و حتی بازدیدکنندگان پروفایل شما را به دنبال کنندگان مادام العمر تبدیل کند. تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانندخرید لایک پست اینستاگرام ، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.

👀 هویت برند بصری ایجاد کنیم 👀

هویت برند بصری چیست و چرا مهم است؟

مرحله شماره 1: ارزش های منحصر به فرد برند خود را تعریف کنید

مرحله شماره 2: شخصیت هایی ایجاد کنید تا مخاطبان هدف خود را زنده کنید

مرحله 3: رنگ های برند خود را انتخاب کنید

مرحله چهارم: فونت مناسب برای نام تجاری خود را پیدا کنید

مرحله 5: فید اینستاگرام خود را زیبایی شناسی کنید

مرحله ششم: یک راهنمای سبک برنامه ایجاد کنید

مرحله هفتم: برندسازی بصری جدید خود را در اینستاگرام اعمال کنید

پیشنهادی:    چگونه مشکلات اینستاگرام را به پشتیبانی گزارش دهیم؟

برند فالووان

بسیاری از برندها برای دستیابی به هویت برند بصری تلاش می کنند، اما همه چیز به ظاهر و احساس کسب و کار شما با هر پست اجتماعی که به اشتراک می گذارید بستگی دارد.

داشتن یک هویت برند بصری قوی می تواند بدون گفتن حتی یک کلمه، تصوری فوری از شخصیت و ارزش های برند شما ایجاد کند. بدون شک این را نیز شما میدانید که عناصر بصری تاثیر بسیار قوی در ایجاد تعامل و برقراری ارتباط بین افراد دارد. پس تمام تلاش خود را کنید تا با ساخت هویت بصری خود را در چشم مخاطبان قرار دهید.

این فرصتی است برای به اشتراک گذاشتن داستان برند خود: سرگرم کننده و سرزنده؟ تمیز و مینیمالیستی؟ جوان و سرکش؟

رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویری که استفاده می‌کنید می‌توانند یک تصویر را در چند ثانیه ترسیم کنند.

در یک پلتفرم شلوغ و رقابتی مانند اینستاگرام، قدرت برندسازی بصری شما می‌تواند باعث شود که کسی نمایه شما را دنبال کند و با برند شما درگیر شود یا خیر.

و برای شروع نیازی نیست که یک طراح در سطح جهانی باشید!

این راهنمای گام به گام تمام عناصری را که برای ساختن هویت برند بصری قوی در اینستاگرام نیاز دارید را پوشش می دهد:

نحوه ایجاد هویت بصری برند مرحله شماره 1: ارزش های برند خود را تعریف کنید

اولین قدم تقریباً در هر پروژه طراحی این است که آنچه را که می خواهید بگویید و به چه کسی می خواهید بگویید، تعریف کنید.

این امر به ویژه در مورد برندسازی صادق است.

هرچه بیشتر ارزش های برند خود را درک کنید، ایجاد یک هویت بصری قوی که از ماموریت برند شما پشتیبانی می کند آسان تر خواهد بود.

اگر هنوز ارزش‌های برندتان را مشخص نکرده‌اید، فهرستی از صفت‌ها را برای برندتان یادداشت کنید و آن‌هایی را که فکر می‌کنید مهم‌ترین صفت‌ها برای انتقال به مخاطب هستند، برجسته کنید.

و اگر هنوز در حال ترسیم یک جای خالی هستید، از خود بپرسید که نام تجاری شما چه شهر یا نوع ماشینی خواهد بود – و از این موضوع نترسید. این اغلب می‌تواند به تجسم شخصیت برندتان به وضوح کمک کند، به‌ویژه وقتی می‌پرسید چرا یک ارتباط خاص را احساس می‌کنید.

اگر احساس خلاقیت بیشتری دارید، می‌توانید در این مرحله یک تابلوی خلق و خوی برند ایجاد کنید. انواع تصاویر، رنگ‌ها، بافت‌ها و فونت‌هایی که انتخاب می‌کنید باید به شفاف‌تر شدن دید شما کمک کند و ایده بهتری درباره نحوه تبدیل آن به ارتباطات بصری ارائه دهد.

برند فالووان

پیشنهادی:    چه زمانی اینستاگرام لوگوی خود را تغییر داد؟

چگونه یک هویت برند بصری ایجاد کنیم مرحله شماره 2: ایجاد شخصیت هایی برای زنده کردن مخاطب هدف خود

بخش بعدی فرآیند برندسازی بصری شما این است که مخاطبان هدف خود را مشخص کنید – بنابراین شما می توانید ایده روشنی از اینکه می خواهید با چه افرادی در اینستاگرام طنین انداز شوید، داشته باشید.

و هرچه جزئیات بیشتری در اینجا داشته باشید، بهتر است.

حتی ممکن است چندین شخصیت مخاطب هدف برای برند خود داشته باشید که هر کدام مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

هنگامی که ارزش های برند خود را تعریف کردید و شخصیت(های) مخاطبان خود را ایجاد کردید، باید آنها را در حین انجام فرآیند طراحی در ذهن خود نگه دارید.

نحوه ایجاد هویت بصری برند مرحله شماره 3: رنگ های برند خود را انتخاب کنید

اکنون سرگرمی واقعی می تواند آغاز شود!

در مورد ترکیب رنگ‌هایی که می‌توانید برای برند خود انتخاب کنید، امکانات بی‌نهایتی وجود دارد که هر کدام مجموعه‌ای از مفاهیم منحصر به فرد خود را دارند.

حتی سایه های مختلف یک رنگ نیز می توانند تأثیرات متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال، رنگ آبی پاستلی ملایم را می توان به عنوان آرامش بخش یا جوان تلقی کرد، در حالی که یک آبی سرمه ای غنی اغلب با سلطنت، ثبات و اقتدار همراه است.

حتی طراحان حرفه‌ای نیز می‌توانند ساعت‌ها به رنگ‌ها، تداعی آن‌ها و اینکه چگونه می‌توان آن‌ها را با هم جفت کرد تا جلوه‌ای منحصربه‌فرد ایجاد کرد، فکر کنند – بنابراین اگر این مرحله برای درست کردن یک دقیقه وقت شما را می‌گیرد، نگران نباشید.

پیشنهادی:    تغییر رنگ پس زمینه در استوری اینستاگرام 

چگونه یک هویت برند بصری ایجاد کنیم مرحله چهارم: فونت مناسب برای برند خود را پیدا کنید

فونت‌هایی که در اینستاگرام استفاده می‌کنید، مانند پالت رنگ شما، یک داستان فوری را بیان می‌کنند – بنابراین ارزش آن را دارد که برای یافتن فونت مناسب برای برند خود وقت بگذارید.

نحوه ایجاد هویت بصری برند مرحله شماره 5: زیبایی فید اینستاگرام خود را تنظیم کنید

هنگامی که رنگ ها و فونت های خود را پوشش دادید، می توانید زیبایی شناسی اینستاگرام خود را برای تقویت برند بصری خود تنظیم کنید.

9 تا 12 پست برتر اینستاگرام شما اغلب اولین محتوایی است که بازدیدکنندگان پروفایل شما به آن توجه می کنند.

از نوع تصاویری که انتخاب می‌کنید تا فیلترها و تکنیک‌های ویرایشی که اعمال می‌کنید، هر جزئیات کوچک داستان قوی‌تری را برای مخاطبان شما ایجاد می‌کند.

برند فالووان

پیشنهادی:    چگونه می توانید از ویدیو اینستاگرام برای تجارت استفاده کنید

چگونه یک هویت برند بصری ایجاد کنیم مرحله ششم: یک راهنمای سبک برنامه ایجاد کنید

اکنون تمام عناصر اصلی طراحی خود را در جای خود قرار داده اید، زمان آن است که قوانینی را در مورد نحوه اعمال آنها تنظیم کنید.

به عنوان مثال، ممکن است همیشه بخواهید رنگ های خاصی با هم جفت شوند، یا هرگز نخواهید از یک فونت خاص در ارتباط با فونت دیگری استفاده کنید.

چگونه یک هویت برند بصری ایجاد کنیم مرحله شماره 7: برندسازی بصری جدید خود را در اینستاگرام اعمال کنید!

آخرین اما نه کم‌اهمیت، زمان آن است که تمام تلاش‌های خود را در حساب اینستاگرام خود عملی کنید!

عکس نمایه شما، کاورهای برجسته استوری اینستاگرام، و ۹ تا ۱۲ پست برتر فید، همگی فرصت‌های بصری کلیدی در حساب شما هستند، بنابراین ارزش آن را دارد که ابتدا روی به‌روزرسانی آن‌ها تمرکز کنید.

حتی می‌توانید چندین تصاحب شبکه پستی را به اشتراک بگذارید تا هویت بصری جدید خود را شروع کنید.

و تمام، شما اکنون آماده هستید تا برندسازی بصری خود را به سطح بعدی ببرید.

بازدیدکنندگان جدید نمایه شما زمانی که تصور اولیه قوی از برند شما به دست می آورند، به احتمال زیاد به دنبال کننده تبدیل می شوند – بنابراین هیچ وقت زمان بهتری برای بهبود تصاویر در اینستاگرام وجود نداشته است!

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و با نکات ظریف و ریز اینسنتاگرام بیشتر آشنا شده باشید. تیم فالووان تلاش خود را کرده است که با ارائه خدمات حرفه ای و مناسب مانند ارسال انبوه پیام تلگرام، به شما کمک کند تا تبلیغات انبوه انجام دهید و بتوانید در مدت کوتاهی اکانت خود را ارتقا داده و د مدت کوتاهی به درامد دلخواه خود برسید. قدردان اعتماد شما هستیم.

پیشنهادی:     نحوه فعال‌سازی مجدد اکانت اینستاگرام