آیا در تلاش برای شکست دادن الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 هستید؟ اجازه دهید ترفندهای الگوریتم خود را با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانید با آن کار کنید نه بر خلاف آن. الگوریتم اینستاگرام بهترین دوست و دشمن اصلی هر مدیر رسانه های اجتماعی. اما واقعا چقدر می توانیم به تغییرات الگوریتم اینستاگرام توجه کنیم؟ آیا بر تعامل، دسترسی یا تعداد دفعاتی که پست‌های شما دیده می‌شود تأثیر می‌گذارد؟ خب، پیچیده است. در سال 2022 الگوریتم اینستاگرام دستخوش تغییراتی شد که، سبب رشد برخی از پیج ها و افت برخی دیگر از پیج ها شد. اینجا بود که بسیاری از افراد برایشان سوال پیش آمد که الگوریتم اینستا در سال 2022 چگونه عمل می کند؟

بر خلاف سال های گذشته، رشد یک پیج اینستاگرامی صرفا با فالو و آنفالو و تعداد بالای فالوور بدست نمی اید. بلکه نیازمند کارهای هوشمندانه است که ما در این مقاله به خوبی برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید!

با فالو وان همراه باشید تا به راحتی الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید.شما با خرید فالوور ارزان اینستاگرام یا خرید لایک اینستاگرام از فالو وان می توانید در مدت زمان کوتاه تری الگوریتم اینستاگرام را دور زده و پیج خود را به سرعت ارتقا دهید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مقاله مرتبط:    خط قرمز و محدودیت های اینستاگرام را بشناسید

الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 چگونه است؟

برای شکست دادن الگوریتم اینستاگرام و افزایش دسترسی به محتوای شما، باید آن را درک کنیم. بنابراین، الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 چگونه است؟

الگوریتم اینستاگرام مجموعه ای از قوانین است که به طور کامل مسئولیت تعیین دسترسی ارگانیک محتوا در پلتفرم را بر عهده دارد. به عبارت دیگر، تصمیم می گیرد که چه محتوایی دیده شود و چه چیزی دیده نشود. چند حوزه متمایز وجود دارد که در آنها تأثیر می گذارد:

اخبار

جستجو

Reels

Story

هنگام صحبت در مورد الگوریتم اینستاگرام (و شکست آن) مهم است که به یاد داشته باشید که یک شی ایستا نیست. مانند بسیاری از الگوریتم های توصیه، با هر به روز رسانی دائما در حال تغییر است. اگر از کاربران قدیمی اینستاگرام هستید، دقیقاً می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. الگوریتم اینستاگرام برای نمایش پست‌ها در فید خبری به ترتیب زمانی معکوس (با اولین پست‌های قدیمی) استفاده می‌شود.

الگوریتم فالووان

مقاله مرتبط:    با 13 تا از محدودیت های جدی اینستاگرام در سال 2022 آشنا شوید!

بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید به سیگنال های رتبه بندی که الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 استفاده می کند نگاه کنیم. به طور کلی،

این سیگنال ها به سه دسته تقسیم می شوند:

سیگنال های رابطه:

الگوریتم اینستاگرام برای ارزیابی روابط و ترکیب داده های رابطه در رتبه بندی بسیار خوب تنظیم شده است. فرض اساسی این است که هر چه دو حساب “نزدیک تر” باشند، علاقه بیشتری به محتوای یکدیگر خواهند داشت. در حالی که الگوریتم واقعاً نمی تواند تعیین کند که دو حساب چقدر نزدیک هستند، اما می تواند یک تقریب ایجاد کند.

در اینجا معیارهایی است که استفاده می کند:

آیا شما یکدیگر را در پست های خود تگ می کنید؟

آیا شما همدیگر را دنبال می کنید؟

اسم یکدیگر را جستجو کردید؟

به هم پیام میدین؟

آیا در مورد پست های یکدیگر نظر می دهید؟

هر یک از نکات بالا نشان دهنده یک “پیوند” احتمالی بین دو حساب است. اساساً، هرچه «پیوند»های بیشتری به حساب دیگری داشته باشید، احتمال اینکه محتوای شما به آنها برسد (و بالعکس) بیشتر است. این بدان معناست که تعامل با فالوورهای خود یک جنبه حیاتی برای افزایش دسترسی ارگانیک شما در اینستاگرام است.

سیگنال های مخاطب

طبق گفته اینستاگرام، سه عامل اصلی وجود دارد که باعث افزایش یا کاهش دسترسی به پست های شما می شود.

فرکانس استفاده:

هر چند وقت یک‌بار کاربران اینستاگرام را باز می‌کنند تأثیر زیادی بر دسترسی پست‌های شما دارد. کسی که هفته‌ای دو بار اینستاگرام را باز می‌کند، احتمالاً نمی‌تواند از تمام محتوای پست‌شده مطلع شود. این منجر به محتوای ناشناخته زیادی می شود (یعنی دسترسی کمتری به شما خواهد داشت). کسی که برنامه را دو بار در روز باز می کند، این مشکل را نخواهد داشت.

مدت زمان جلسه:

این فاکتور مشابه مورد فوق است. کاربرانی که روزانه زمان زیادی را در اینستاگرام سپری می‌کنند احتمالاً می‌توانند از جریان محتوای تازه‌ای که در فیدهای خبری خود ارسال می‌شود، مطلع شوند. کاربرانی که برای چند دقیقه در اینجا و آنجا از اینستاگرام استفاده می کنند، احتمالاً اکثر محتوای پست شده را از دست خواهند داد.

الگوریتم فالووان

مقاله مرتبط:    اینستاگرام وب چگونه است؟ 

فهرست زیر:

تعداد حساب‌هایی که کاربر دنبال می‌کند بر تعداد پست‌هایی تأثیر می‌گذارد که برای یک مکان در فید خبری او مبارزه می‌کنند. اگر یکی از فالوورهای شما در مجموع فقط 10 اکانت را دنبال کند، احتمال زیادی وجود دارد که اکثر پست های شما را بگیرد. اگر آنها 1000 اکانت را دنبال کنند… نه چندان.

نکته اصلی این است که الگوریتم اینستاگرام یک چیز پیچیده است که اغلب از کنترل شما خارج است. با این حال، این بدان معنا نیست که شکست دادن آن غیرممکن است! اگر علاقه مند به افزایش دسترسی ارگانیک خود هستید، به خواندن ادامه دهید.

چگونه الگوریتم اینستاگرام را شکست دهیم؟

محتوای ویدیویی ایجاد کنید 📹

هدف اصلی اینستاگرام فعال نگه داشتن کاربران است، بنابراین هرچه زمان بیشتری را صرف مصرف محتوا در پلتفرم کنند، بهتر است. تصاویر استاتیک به راحتی قابل پیمایش هستند، اما ویدیوها شانس بیشتری برای متوقف کردن دنبال‌کنندگان دارند و اینطور نیست که اینستاگرام این را نداند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که محتوای ویدیوی شما به طور متوسط ​​عملکرد بهتری داشته باشد. مردم ویدیوهای وقت گیر بیشتری را صرف می کنند، به خصوص اگر قلاب خوبی داشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که 5 ثانیه اول حساب می شود. فالوورهای موجود (و بالقوه جدید) خود را از همان ابتدا جذب کنید، تا آنها شما را از طریق محتوای شما بشناسند و صفحه شما را درگیر کنند یا از صفحه شما بازدید کنند.

فراتر از لایک فکر کن ❤

جمع شدن در لایک کردن آسان است. هنگامی که مکالمات پیرامون الگوریتم اینستاگرام شروع شد، بیشتر آن مربوط به تغییر نسبت «لایک: فالوور» بود، به طوری که افراد در مقایسه با سطوح تعامل قبلی خود، کاهش لایک را تجربه کردند. اما، اگر می‌خواهید در سال 2022 الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید، لایک‌ها همه چیز نیستند و واقعاً نباید تمرکز استراتژی شما باشد. در واقع معیارهای مهم‌تری وجود دارد که به این معنی است که آیا محتوای شما جذاب است به مردم.

یکی از معیارهایی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما احتمالاً بهترین شاخص محتوای خوب «ذخیره‌ها» است. به آن فکر کنید. وقتی شخصی محتوای شما را برای بعد ذخیره می کند، به این معنی است که آنقدر آن را دوست دارد که می خواهد بارها و بارها به آن نگاه کند. این فقط یک پست نیست که در فید آنها ظاهر می شود، بلکه محتوایی است که با آنها طنین انداز شده و آنها را وادار می کند که “آن را حفظ کنند.” به پست های گذشته خود نگاهی بیندازید و ببینید کدام یک بیشترین ذخیره شده را دارند. این احتمالاً محتوایی خواهد بود که چیزی را ارائه می دهد، خواه یک ظاهر آرایشی منحصر به فرد باشد که کسی بتواند آن را بازسازی کند.

یکی دیگر از معیارهای کلیدی «اشتراک‌گذاری» است یا اینکه آیا افراد محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند. این فراتر از Saves است، زیرا مردم در واقع به پست شما املاک و مستغلات را در DM یا داستان های خود می دهند  آنها فکر می کنند به اندازه کافی جذاب است که می خواهند دیگران آن را ببینند. و طبیعتاً اگر دیگران آن را ببینند؟ این یک افزایش بالقوه نه تنها در لایک‌ها، بلکه کامنت‌ها، فالوورها و تأثیرگذاری است.

الگوریتم فالووان

مقاله مرتبط:    الگوریتم اینستاگرام به چه معناست؟

وارد Reels شوید 📹

چیزی که می توانیم به طور قطع در مورد الگوریتم اینستاگرام بگوییم این است که از ویژگی های جدید آن حمایت می کند. یک قانون کلی برای هر استراتژی اینستاگرام این است که مطمئن شوید از قالب‌های محتوای جدیدی که این پلتفرم عرضه می‌کند استفاده می‌کنید. به عنوان مثال، اگر شما یکی از اولین افرادی هستید که از Reels استفاده می کنید، یکی از اولین حلقه هایی خواهید بود که مردم می بینند.

قرقره ها یکی از بهترین راه ها برای افزایش و افزایش قابلیت کشف در اینستاگرام هستند. چرا؟ زیرا افراد برای یافتن محتوای شما نیازی به دنبال کردن شما ندارند. پست های شما به طور طبیعی در صفحه کاوش اینستاگرام زمانی که در حال تماشای Reels هستند به آنها ارائه می شود.

هشتگ #

هشتگ ها راه اینستاگرام برای جستجو و یافتن محتوا هستند و این تغییری نکرده است. یکی از راه های مطمئن برای افزایش قابلیت کشف و دسترسی جدید، استفاده استراتژیک از هشتگ ها است. این به این معنی است که هشتگ‌هایی را برای پست‌های خود انتخاب کنید که نه تنها با محتوای شما، بلکه برای دنبال‌کنندگان و تعامل فعلی شما نیز مناسب باشد. شما به احتمال زیاد در هشتگ هایی که رقابت کمتری دارند رتبه بندی می کنید و عملکرد خوبی دارید و بهترین راه برای انتخاب آنها استفاده از یک استراتژی قوی است. تحقیقات نشان می‌دهد که ارتباط قوی بین تعداد هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید و میزان تعاملی که در پست‌های خود دریافت می‌کنید وجود دارد.

تعامل و گفتگو را تشویق کنید!

اغلب، فقط با تغییر روشی که با مخاطبان خود صحبت می کنید و زیرنویس های خود را ایجاد می کنید، می توانید دسترسی به پست های خود را افزایش دهید. تشویق افراد به تعامل با پست‌های شما، احتمال پاسخگویی آنها را افزایش می‌دهد.

محتوای خود را از طریق کانال های متعدد تبلیغ کنید

وقتی پستی می‌سازید، از طریق چند کانال مختلف به مردم اطلاع دهید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که چند راه مختلف برای افراد وجود دارد که به طور تصادفی با محتوای شما بدون اتکا به رتبه شما در فیدهای خبری خود اتکا کنند.

ثابت قدم باشید

اینستاگرام به شما برای ارسال مداوم به شما پاداش می دهد. بنابراین، نکته نهایی ما این است که مطمئن شوید که با یک جریان ثابت محتوا پست می‌کنید. اگر هر روز پست می گذارید، نگه داشتن محتوای کافی در پشتیبان کار دشواری است، بنابراین مطمئن شوید که برنامه ای تنظیم می کنید که بتوانید از آن پیروی کنید. اگر مشکل دارید، نگاهی به این مقاله بیندازید که چگونه می توانید از رکود محتوایی خلاص شوید.

با روش های گفته شده به راحتی می توانید قوانین سخت گیرانه اینستاگرام در سال 2022 را دور بزنید و بیش از پیش فالوور های ارگانیک و طبیعی برای حساب خود جذب کنید، به یاد داسته باشید که هر چه تعامل شما بیشتر باشد، فروش شما نیز افزایش خواهد یافت و به رویاهای خود نزدیک تر می شوید.
برای آشنایی با سیگنال های رتبه بندی که الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 معرفی کرده است میتوانید pdf زیر را مطالعه کنید✍️:

سیگنال های رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

مقاله مرتبط:    الگوریتم اکسپلور اینستاگرام به چه صورت است؟