همیشه از ما می پرسند، ” چرا باید به خود زحمت بدهم که در مورد محتوای دیگران نظر بدهم؟” یک دلیل بزرگ: کامنت گذاشتن در اینستاگرام هر روز به شما کمک میکند فالوورهای بیشتری را در Instagram داشته باشید. به خواندن این پست وبلاگ ادامه دهید تا بهترین نکات من برای جذب فالوورهای بیشتر از مکالمات مختلف در Instagram را بیابید. تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، خرید لایک تضمینی ، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.
پیشنهادی: مفهوم بلاگر و اینفلوئنسر در اینستاگرام چیست؟
چگونه با کامنت گذاشتن در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟
برای کامنت گذاشتن یک امضا ایجاد کنید
با حساب های رایگان درگیر شوید
۲ تا ۳ ایموجی را پیدا کنید که نشان دهنده شما یا برند شما باشد
عبارت یا کلمه ای را پیدا کنید که شما را منحصر به فرد کند
نظرات طولانی و استایلیزه شده اینستاگرام را بگذارید
به یک موضوع کامنت موجود در اینستاگرام بپیوندید
برای نظر دادن یک امضا ایجاد کنید
پیشنهادی: چرا باید پیج شما در اینستاگرام دنبال شود؟ چگونه فالوور جذب کنیم؟
اول، ساده ترین راه برای به یاد ماندنی کردن کامنت خود، ایجاد یک روش امضا برای اظهار نظر است. خواه از کلمات خاصی استفاده می کند یا یک شکلک خاص، ثابت بودن به شما کمک می کند تا از سایر حساب ها متمایز شوید.
وقتی این کار را انجام میدهید، به اندازه کافی مردم شروع به فکر کردن میکنند، “وای آنها همیشه با قصد اظهار نظر میکنند.” این به این معنی است که کارهایی بیشتر از گذاشتن یک ایموجی مثبت بر روی یک دسته از پست ها انجام دهید. به این فکر کنید که چگونه سبک کامنت امضای شما می تواند به مکالمه اضافه کند.
درگیر شدن با حساب های تکمیلی:
در مرحله بعد، میتوانید با تعامل با حسابهای مکمل، فالوورهای بیشتری به دست آورید. اینها حسابهای اینستاگرام هستند که در حوزه صنعت شما قرار میگیرند و مخاطبان هدف مشابهی دارند. این فقط برای جلب توجه دنبال کنندگان آنها نیست.
2-3 ایموجی را پیدا کنید که نشان دهنده شما یا برند شما باشد
حالا بیایید در مورد ایموجی ها صحبت کنیم. قبلاً در این پست وبلاگ اشاره کردم که می توانید از ایموجی ها به عنوان بخشی از استراتژی برند خود استفاده کنید. بیایید کمی عمیق تر کاوش کنیم.
برای اینکه بیشترین تأثیر را داشته باشید، پیشنهاد میکنم ۲ تا ۳ ایموجی پیدا کنید که نشاندهنده برند شما باشد. برای مثال، اگر هنرمند هستید، ممکن است از ایموجی پالت رنگ استفاده کنید. اگر یک مربی شخصی هستید، شاید از ایموجی عضلانی و مدال طلا استفاده کنید. توجه داشته باشید که در استفاده از کامنت ها زیاده روی نکنید و با درج کامنت های جذاب و هدفمند، مخاطبان هدف خود را به سمت پیجتان هدایت کنید. کامنت هایی که تنها دارای استیکر هستند نه از نظر اینستاگرام و نه از نظر مخاطبان فاقد ارزش و اهمیت است و به آن توجه ای نمی شود، پس سعی کنید با کامنت هایی مفید و هدفمند باعث دیده شددن اکانتتان شوید.
پیشنهادی: چگونه از طریق تعامل با دیگر صفحات در اینستاگرام رشد کنیم؟
عبارت یا کلمه ای را پیدا کنید که شما را منحصر به فرد کند
راه دیگر برای ایجاد یک سبک امضا، استفاده از یک کلمه یا عبارت است. من آنقدر از آن استفاده میکنم که قسم میخورم وقتی نظرات من را میبینند، واقعاً میتوانند حرف من را بشنوند.
وقتی از یک عبارت امضا استفاده می کنید، مردم با شخص واقعی پشت آواتار شما آشنا می شوند. با گذشت زمان اینها می توانند ارتباطات عمیق تری ایجاد کنند که منجر به مشتریان وفادار می شود. موفقیت بلندمدت در Instagram چیزی فراتر از فروش فوری است.
کامنت طولانی و استایلیزه شده اینستاگرام را بگذارید
در مرحله بعد، میتوانید با گذاشتن کامنتهای طولانی و شیک شده در اینستاگرام، دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید. من اولین کسی هستم که اعتراف می کنم که عاشق شکلک ها و یک نظر کوتاه و شیرین هستم. اما مواقعی وجود دارد که یک نظر طولانی تر انتخاب بهتری است.
این امر به ویژه در صورتی صادق است که بخواهید یک مکالمه را ایجاد کنید یا آن را ادامه دهید. پاسخ دادن به ایموجی ها اگر غیرممکن نباشد، دشوار است. اگر مکالمه ادامه داشت، حتی میتوانید به دایرکت اینستاگرام بروید.
مجبور نیستید رمان بنویسید. شما فقط می خواهید در جایی که مردم فرصتی برای پاسخ دادن می بینند به اندازه کافی بگویید.
پیشنهادی: ترفندهای اینستاگرام که باید بدانید
به یک موضوع کامنت موجود در اینستاگرام بپیوندید
در نهایت، سعی کنید به یک رشته نظرات Instagram موجود بپیوندید. وقتی به یک مکالمه در حال پیوستن میپیوندید، خود را برای تعامل با حسابهای دیگر باز میکنید. حتی یک ایموجی ساده یک راه آسان برای پیوستن به آن است.
هنگامی که به یک رشته کامنت موجود میپیوندید، حساب اصلی اعلان دریافت میکند. اغلب اوقات این باعث می شود که شخصی به حساب اینستاگرام شما بیاید تا شما را بررسی کند. این یک برد-برد است.
بررسی منظم این دادهها میتواند به شما در شناسایی مناطقی که میتوانید استراتژی خود را برای کمک به جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام تنظیم کنید، کمک کند.
یکی از نکات کلیدی که باید به آن توجه داشت در کامنت گذاشتن در اینستاگرام:
این است که فالوورهای شما در چه زمانی از روز از اینستاگرام استفاده میکنند، بنابراین میتوانید زمانی پست کنید که مردم بیشتر محتوای شما را ببینند و با آن درگیر شوند. افرادی که میخواهند عمیقتر شوند، ممکن است بخواهند یک ابزار مدیریت رسانههای اجتماعی را در نظر بگیرند، که میتواند بهترین زمانها را برای پست کردن بر اساس برداشتها، تعامل و ترافیک به شما نشان دهد – به علاوه رشد فالوور شما و مجموعهای از معیارهای عملکرد مفید دیگر. ما در دیگر مقالات هایی که در اختیار شما گذاشتیم برای شما کامل توضیح دادیم که چهزمانی بهترین زمان برای گذاشتن پست در اینستاگرام است که به شما پیشنهاد می کنیم اگرهنوز در این باره ابهامی دارید حتما آن مقاله را مطالعه کنید.
راه های بیشتری برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام کشف کنید
آیا به دنبال راه های بیشتری برای جذب فالوورها و خریداران بیشتر در اینستاگرام هستید؟ معلومه که تو هستی! فالووان با ارائه خدمات حرفه ای و منحصر به فرد و بدون واسطه نظیر خرید فالوور ارزان اینستاگرام، به شما کمک می کند تا فالوور های واقعی و متناسب با جامعه هدف خود جذب کنید و بتوانید در مدت کوتاهی پیج خود را ارتقا دهید و به درآمد دلخواه خود برسید کافیست به ما اعتماد کنید و اگر در این زمینه نیاز به مشاوره داشتید تیم پشتیبانی ما به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد. قدردان اعتماد شما هستیم.