سال ساخت اینستاگرام ❇️ این روزها تعداد افراد زیادی را میبینیم که از کاربران اینستاگرام هستند و روزانه تعداد ساعات زیادی را در اینستاگرام میگذرانند ، به گونه ای که کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که عضوی از میلیون ها کاربر اینستاگرامی نباشد ،
اما تا به حال از خود پرسیده اید که نحوه پیدایش آن چگونه بوده است ؟ چگونه و در چه تاریخی وارد ایران شد ؟ و الان چند سال است که به این رواج گرفته است و محبوب شده است ؟
برای راحتی شما دوستان عزیز🎧
جواب همه ی این سوالها در وبلاگ امروز فالووان است ، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید .
اینستاگرام Instagram ، شبکه اجتماعی است برای قرار دادن ویدیو و عکس ها که کوین سیستروم و مایک کرایگر این نرم افزار را بنیان نهادند و امروزه شرکت فیس بوک مالکیت اینستاگرام را برعهده گفته است .
نرم افزار اینستاگرام به کاربران خود اجازه می دهد که عکس ها و ویدیوهای خود را در دیگر شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک و فیلکر به اشتراک بگذارند.
همچنین کاربران اینستاگرام که قصد اشتراک و آپلود تصاویر ، فیلم و رسانه های مورد نظر خود را دارند با استفاده از قابلیت های این اپلیکیشن بسیار محبوب میتوانند افکت های مورد پسند خود روی تصاویر و فیلم ها اعمال کرده بعد آنها را منتشر کنند.
البته کاربرانی که قصد انتشار ویدئو در اینستاگرام را دارند باید توجه داشته باشند که محدودیت زمان آن 60 ثانیه که معادل یک دقیقه میباشد .
چه کسانی با چه دستگاه هایی میتوانند ازآن استفاده کنند ؟
گفتنی است که نرم افزار اینستاگرام یک نرم افزار مالکیتی می باشد که برای تلفن های همراه IOS ، اندروید و مایکروسافت ویندوز در دسترس می باشد.
چه کسانی در لحاظ محبوبیت تعداد بیشتری فالوور در اینستاگرام دارند ؟
در نرم افزار اینستاگرام اشخاصی که دنبال کننده بسیاری دارند کریستیانو رونالدو ورزشکار و آرایانا گرانده می باشند .
بیشترین لایک مختص به کدام پست منتشر شده در اینستاگرام بوده است ؟
پربازدید و پرلایک ترین پست در اینستاگرام ، تخم مرغ اینستاگرام بود که بیشترین لایک را در این شبکه اجتماعی به خود اختصاص داده است.
سایر افرادی که بیشترین فالوور و دنبال کننده را دارند چه کسانی هستند ؟
سلنا گومز ، جانسون ، کایلی جنر، کیم کارداشیان ، لیونل مسی و بیانسه می باشند.
لازم به ذکر است یادآور شویم که اینستاگرام نمونه ایی از شکست مقدمه ایی برای پیروزی است بطوری که سیستروم و مایک کرایگر که به نوعی خالقان اینستاگرام بودند ، در ابتدا نرم افزاری با نام Burbn ساختند که به یک شبکه اجتماعی مبتنی بر موقعیت مکانی معروف بود.
این نرم افزار در نهایت توانست فقط 1000 کاربر را به سمت خود جذب کند و این یک شکست برای اسن دو بود .
اما با این تعداد دنبال کننده دست از کار و تلاش برنداشتند و تصمیم بر گسترش ایده های خود گرفتند. سرانجام در اکتبر 2010 اینستاگرام در قالب یک نرم افزار IOS عرضه شد. و در دسترس کسانی که دارای سیستم عامل ios بودند قرار گرفت .
اینستاگرام که هم اکنون به محبوب ترین شبکه ی اجتماعی در بین کاربران قرا گرفته است توسط دو دوست قدیمی به نام های کوین سیستروم و مایک کرایگر خلق شده و در دنیا محبوبیت خود را به دست آورده است .
گرچه هم اکنون این برنامه در دست فیسبوک است .
همچنین این برنامه دارای الگوریتم وهوش مصنوعی پیشرفته بوده،
و این امکان را به کاربران خود میدهد تا همزمان پست خود را در شبکه های اجتماعی دیگر همچون توییتر ، تامبلر ، فیسبوک و .. نیز پست کرده و انتشار دهند.
در حقیقت این برنامه نسخه شکست خورده یک اپ مکان یابی به نام BURBN ساخته شده توسط سیستروم و کرایگر بود ، که در همان ابتدا توانست تنها 1000 کاربر جذب کند
که این پروژه برای این دو نفر شکست خورده تلقی شد اما آنها از تلاش دست برنداشتند و دائم به فکر عملی کردن ایده های خود بودند ، که این امر آغاز موفقیت جدیدی برای خودشان و جهان شد .
و بالاخره ، در نتیجه این تلاش ها در سال 2010 اپلیکیشن اینستاگرام در قالب نسخه IOS کار خود را آغار کرد .
در همان سال ابتدایی رونمایی از اینستاگرام با استقبال زیادی رو به رو شد و بیش از 100 میلیون اکانت و کاربر را در خود ایجاد کرد، و تا سال 2014 این محبوبیت مرزها جا به جا شده بود و به بیش از 300 میلیون کاربر نیز رسید .
به گفته عضو ارشد شرکت فیسبوک بیش از 30 میلیون اکانت و کاربر مربوط به این شرکت است و 2 میلیون از این اکانت ها برای امور بازاریابی این شرکت است ، که این موضوع بر مشهور شدن اینستاگرام می افزاید .
همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم که اینستاگرام چه سالی ساخته شد سوال خیلی از کاربران هست، اینستاگرام اولین نسخه خود را تحت IOS وارد بازار کرد و مشهور شد ، اما این موضوع بحث برانگیز است که ما ایرانی ها در چه زمانی به این اپ دسترسی پیدا کردیم ؟
در همان اوایل شروع کار اینستاگرام ، ایرانی ها خیلی از گوشی های تحت IOS استفاده نمیکردند ، درست است که نمی شود تاریخ دقیقی برای ورود ایرانی ها تخمین بزنیم اما در سال 2012 تا 2018 چیزی نزدیک به 40 میلیون ایرانی به تنهایی تشکیل دهنده کاربر های اینستاگرام بودند .
نسخه اولیه که گفته شد ، در سال 2010 تحت عنوان IOS شروع به کار کرد و بعد از تلاش دو سالخ نسخه اندروید این اپ نیز منتشر شد ، که کاربران اندرویدی سریع تر از آن که فکرش را می کردند اکانت خود را ساختند .
در نوامبر همان سال نیز نسخه تحت وب این اپ در اختیار عموم قرار گرفت و کاربران میتوانستند از طریق مرورگر خود وارد اکانت اینستاگرام خود شوند . و به این گونه هر فردی با هر دستگاه و سیستم عاملی توانست از اینستاگرام و قابلیت هایش نهایت استفاده را ببرد .
از طرفی اینستاگرام توانست از مدت رونمایی تا 3 سال بعد از شروع سودی با ارزش 500 میلیون دلار در آمریکا برای سرمایه گذاران خود داشته باشد، که این امر موجب شد تا سرمایه گذاران بیشتری تمایل به همکاری با این شرکت را داشته باشند .و به نحوی دیگران را وسوسه کرد .
از آنجایی که شهرت اینستاگرام زبان زد شده بود سر انجام شرکت فیسبوک تصمیم گرفت در تاریخ 6 سپتامبر 2012 اینستاگرام را به ارزش 1 میلیارد دلار از صاحبان آن خریداری کند،
که موفق هم شد که به صورت نقد و سهام این هزینه را به پردازد و اینستاگرام را از آن خود کند .
تاریخچه اینستاگرام به سال 2010 برمیگردد، زمانی که کوین سیسترم و مایک کرایگر این شبکه اجتماعی را تأسیس کردند. آنها ایدهای جدید را در دل خود پنهان کرده بودند: اشتراکگذاری عکسها و ویدئوها با دیگران.
با راهاندازی، اینستاگرام به سرعت جذب کاربران جهانی شد. در سال 2012، فیسبوک اینستاگرام را به ارزش 1 میلیارد دلار خریداری کرد. این اقدام باعث شد که اینستاگرام به طور عمده تغییراتی را تجربه کند و امکانات جدیدی مثل داستانهای اینستاگرام و ویدئوهای زنده را به خود اضافه کند.
اینستاگرام با ارائه ویژگیهای متنوعی همچون Stories، IGTV، Reels و Shopping، توانست تجربه کاربران را بسیار جذابتر کند و آنها را برای مدتهای بیشتری به خود جذب کند. به عنوان مثال، Stories امکان اشتراکگذاری لحظات گذرا را با دنبالکنندگان فراهم میکند.
عکس اینستگرام شما هویت مجازی شماست و تصاویری که به اشتراک میگذارید، ابزارهای داستانسرایی تصویری شما هستند. به کار گرفتن عکسهای جذاب عکس اینستگرام میتواند به طرز قابل توجهی زیبایی و جذابیت پروفایل شما را افزایش دهد. بیایید بررسی کنیم که چگونه میتوانید از قدرت این تصاویر برای ارتقاء بازی اینستاگرامی خود بهرهبرید.
تغییرات در الگوریتم اینستاگرام باعث شده است که محتواهای مرتبطتر و جذابتر به کاربران نمایش داده شوند. این تغییرات بر تجربه کاربران و روند رشد اکانتها تأثیر قابل ملاحظهای داشتهاند.
در اوایل راه، اینستاگرام توجه علاقمندان به فناوری و افراد خلاق را به خود جلب کرد که به دنبال یک راه نوین برای بیان خود بودند. سال ساخت اینستاگرام، آغاز یک پلتفرم را نشان داد که بر اشتراک گذاری عکسهای زندگی از طریق فیلترها و عناوین تمرکز داشت. همچنین اینستاگرام به تدریج دموگرافیها و مرزهای جغرافیایی را تجاوز کرده و کاربران را در سراسر جهان به خود جلب کرد.
سال ساخت اینستاگرام، اساس را برای تمرکز این پلتفرم بر محتوای تصویری گذاشت. معرفی فیلترها و ابزارهای ویرایش، کاربران را قادر ساخت تا عکسهای عادی خود را به داستانهای تصویری جذاب تبدیل کنند. این تأکید بر زیباییشناسی فرهنگ خلاقیت را تقویت کرد و میلیونها نفر را به بررسی تواناییهای هنری خود ترغیب کرد.
در سالهای بعدی، اینستاگرام به نوآوری ادامه داد. معرفی استوریها، که از ایدههای ابتکاری اسنپچت الهام گرفته شده بود، به کاربران اجازه میدادند تا لحظات فانی خود را که پس از ۲۴ ساعت ناپدید میشدند، به اشتراک بگذارند. این ویژگی تغییراتی بزرگ در نحوه تعامل با محتوا ایجاد کرد و حس صداقت و ناگهانیت را تقویت کرد. اینستاگرام در ادامه به معرفی ریلها پرداخت، که به تامین نیاز روزافزون برای ویدئوهای کوتاه و جذاب پاسخ داد.
از سال ساخت اینستاگرام به بعد، این پلتفرم نحوه تعامل و ارتباط را تغییر داده است. اینستاگرام با تأکید بر عناصر تصویری، تسهیل کردن انتقال احساسات، تجربیات و داستانها را آسانتر ساخته است. این تغییر تأثیر عمیقی بر نحوه ارتباط افراد، مؤثران و برندها با مخاطبانشان داشته است.
از مد و غذا گرفته تا سفر و فناوری، اینستاگرام روندها و فرهنگ را شکل داده و رفتار مصرفکنندگان را تحت تأثیر قرار داده است. کاربران از این پلتفرم برای نمایش علاقهمندیها، تجارتها و برندهای شخصی خود استفاده کردهاند،
که منجر به افزایش بازاریابی مؤثر و کارآفرینی دیجیتالی شده است. این به عبارت دیگر، سال ساخت اینستاگرام به عنوان یک نقطه تحولی در تکامل تأثیرات آنلاین بهشمار میآید.
از زمان تأسیس تاکنون، اینستاگرام متعلق به شرکت مادر “فیسبوک” میباشد، اما آیا میدانید که اینستاگرام اصلاح شده و بهبود یافته نسخهای از یک اپلیکیشن قبلی به نام Burbn بوده است؟ کوین سیستروم و مایک کرایگ تلاش میکرد تا تصاویر و مکانهای مختلف را به اشتراک بگذارد.
با این حال، در سال ۲۰۱۱ تصمیم گرفتند که تمرکز خود را بر روی اشتراکگذاری تصاویر بگذارند و به همین دلیل اینستاگرام به دنیا آمد.
از تاریخ هایی که در قسمت های بالا گفته شد ، که اینستاگرام شروع به کار کرد دو تغییر اساسی در زمینه به روز رسانی به خود دیده است .
اولین تغییر در مارس 2014 بود که برنامه نویسان این اپ تصمیم گرفتند که در کم کردن اندازه نسخه اندروید و رابط کاربری این اپ اقدام کنند .
در اکتبر ۲۰۱۰، نسخه اولیه اینستاگرام با نام Burbn به بازار عرضه شد. این نسخه شامل امکاناتی مشابه اپلیکیشنهای دیگری بود، اما تاکید زیادی بر روی به اشتراکگذاری عکسها داشت.
با توجه به محبوبیت روز افزون این اپلیکیشن و اهمیت دادن به ایجاد تجربهی منحصربهفرد برای کاربران، تصمیم به تغییر نام به اینستاگرام گرفته شد. این نام از واژههای “instant camera” و “telegram” الهام گرفته و ترکیبی منحصربهفرد ایجاد کرد.
و تغییر دیگر در سال 2017 و رونمایی از قابلیت استوری در اینستاگرام بود که مورد پسند علاقه مندان و همچنین درصد بالایی از کاربران واقع شد .
چرا که در این برهه از زمان استوری اینستاگرام قابلیتی بسیار محبوب برای تعامل بیشتر با کاربران است ، صاحبان کسب و کارها به وسیله ی استوری با کابران خود تعامل بیشتری برقرار میکنند ، صحبت میکنند ، پرسش و پاسخ انجام میدهند ، از روزمرگی های خود فیلم یا عکس منتشر میکنند و از این قبیل فعالیت ها .
و به دلیل اینکه هر استوری بیشتر از 24 ساعت دوام ندارد و به طور خودکار پاک میشود برگزیده ی آنها را هر فرد به سلیقه ی خود میتواند در قسمت هایلایت ها قرار دارد تا بصورت مداوم و همیشگی در پیج باقی بماند .
بعد از اجرا و عملی شدن استوری اینستاگرام که با رضایتمندی شمار زیادی از کاربران قرار گرفت ، آنها به فکر قابلیت دیگری به نام live افتادند،
که در ابتدا این یک فرایند آزمایشی بود که در آمریکا شکل گرفت و بعد از آن از حالت آزمایشی خارج شد و در سراسر دنیا قابل اجرا شد .
کاربرد این قابلیت به این صورت است که کاربر در یک پخش زنده با دنبال کننده های خود در ارتباط است و میتواند با آنها به صورت تصویری و یک طرفه صحبت کند .این ارتباط ممکن است یکنفره یا دو نفره باشد .
و همچنین میتوانند این ارتباط را برای کسانی که موفق به دیدن آن در لحظه ی پخش نشده اند ، ذخیره کرده و به به صورت پست igtv انتشار دهند .
چرا igtv ؟ زیرا پست های منتشر شده در اینستاگرام به صورت یک دقیقه ای هستند و برای پست های مدت دار یا باید آنها را به صورت اسلایدی و پشت سر هم در چند اسلاید بگنجانند یا به صورت igtv انتشار دهند .
یقینا پیروزی های پی در پی مشکلاتی را به همراه دارد و درباره این برنامه نیز این موضوع صدق می کند .یکی از مشکلاتی که مدتی برنامه نویسان و صاحبان این اپلیکیشین محبوب را درگیر و نگران کرده بود
اعتراض کاربران از کوتاه بودن ویدیو های آپلود شده بود ، که این فرصت را نمیداد تا ویدیو با تایم بالاتری را در یک پست قرار بدهند .
از این رو در سال 2018 با ایجاد قابلیت IGTV این مشکل نیز برای کاربران حل شد و دیگر میتوانستد حتی ویدیو های یک ساعته را در صفحه خود پست کنند و یا در صفحات دیگر تماشا کنند .
نکته جالب درباره این امر این است که این آقایان هرگز دست از بروز رسانی بر نمیدارند و سعی دارند تا به روز ترین قابلیت های دنیا را در این اپ بگنجانند .
در همین راستا برای تماشای بهتر ویدیو ها و فیلم های IGTV قابلیت land scape یا تمام صفحه اضافه شد .
و همگی معتقدند باید منتظر قابلیت های جدید و به روز اینستاگرام باشیم .
چرا که اینستاگرام مدتی یکبار الگوریتم های خود را بروزرسانی میکنند تا کاربرانی که واقعا تلاش میکنند و سزاوار دیده شدن هستند رشد کرده و دیده شوند.
کاربرانی که دستورات و قوانین وضع شده از طرف اینستاگرام را انجام داده و از پیروی از آنها هیچ گاه سر باز نمیکنند یقینا لیاقت بیشتری برای دیده شدن نسبت به کسانی که بی توجه از کنار این قوانین میگذرند ، دارند .
یکی از سادهترین و موثرترین راهها برای محافظت از حریم خصوصی، خصوصی کردن حساب کاربری (Private Account) است. با این کار، فقط افرادی که شما تأیید کنید قادر به مشاهده پستها و استوریهایتان خواهند بود.
یکی دیگر از گامهای مهم در حفظ حریم خصوصی، مدیریت دسترسیهایی است که به اپلیکیشنها و افراد مختلف میدهید.
استوریها بخشی از زندگی روزمره شما را به اشتراک میگذارند، اما اگر حریم خصوصی آنها بهدرستی تنظیم نشود، میتوانند توسط افراد ناشناس یا نامطلوب دیده شوند.
برای جلوگیری از نظرات آزاردهنده یا اسپم، اینستاگرام به شما امکان میدهد تا نظرات افراد خاص را محدود یا فیلتر کنید.
اینستاگرام بهطور پیشفرض وضعیت فعالیت شما (آنلاین یا آفلاین بودن) را به دیگران نشان میدهد. اگر نمیخواهید کسی از زمان فعالیت شما مطلع شود، این گزینه را غیرفعال کنید.
برای افزایش امنیت حساب خود، از احراز هویت دو مرحلهای (Two-Factor Authentication) استفاده کنید. این قابلیت مانع از دسترسی غیرمجاز به حساب شما میشود.
اگر کسی در اینستاگرام باعث آزار شما میشود یا قصد سوءاستفاده دارد، میتوانید او را مسدود یا گزارش دهید.
برای جلوگیری از تگ شدن یا منشن شدن ناخواسته توسط دیگران، تنظیمات مربوط به این قابلیتها را بررسی کنید.
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن یا ایمیل شما فقط برای خودتان قابل مشاهده باشد.
اینستاگرام با ارائه تنظیمات گسترده، امکان حفاظت از حریم خصوصی را برای کاربران خود فراهم کرده است. با انجام تنظیمات ذکرشده، میتوانید مطمئن باشید که اطلاعات شخصی و فعالیتهای شما از دید افراد ناشناس و مزاحمان محافظت میشود. حریم خصوصی را جدی بگیرید و محیطی امنتر برای خود در اینستاگرام ایجاد کنید.
اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین پلتفرمهای اجتماعی، بستری گسترده برای برندها، کسبوکارها و افراد برای تعامل با مخاطبان فراهم کرده است.
در دنیای امروز، هوش مصنوعی (AI) ابزارهای قدرتمندی را برای تحلیل و بهبود عملکرد پیجهای اینستاگرام ارائه میدهد. این ابزارها میتوانند به شما کمک کنند تا محتوای بهتری تولید کنید، رفتار مخاطبان را درک کنید و به نتایج مطلوبتری برسید.
در این مقاله، به بررسی قابلیتها و کاربردهای هوش مصنوعی در تحلیل پیج اینستاگرام میپردازیم.
هوش مصنوعی در تحلیل پیج اینستاگرام میتواند به روشهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. از جمله:
برخی از ابزارهای محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی برای تحلیل پیج اینستاگرام عبارتند از:
این ابزار به کمک هوش مصنوعی دادههای مربوط به عملکرد پیج را جمعآوری و تحلیل میکند. قابلیتهایی مانند ردیابی نرخ تعامل، شناسایی محتواهای پربازدید و ارائه گزارشهای دقیق از ویژگیهای این ابزار است.
Sprout Social از هوش مصنوعی برای ارائه گزارشهای تحلیلی دقیق استفاده میکند. این ابزار به شما کمک میکند تا رفتار مخاطبان خود را بهتر درک کرده و استراتژیهای بازاریابی موثرتری اجرا کنید.
این ابزار، با تحلیل محتوای تصویری، اندازههای بهینه برای پستها و استوریها را پیشنهاد میدهد. این ویژگی باعث میشود که تصاویر شما در پلتفرمهای مختلف به بهترین شکل نمایش داده شوند.
با استفاده از Google Analytics میتوانید رفتار مخاطبان خود را در اینستاگرام و تاثیر آن بر ترافیک وبسایت خود تحلیل کنید.
این ابزار نرخ تعامل (Engagement Rate) را برای پستها و کل پیج محاسبه کرده و به شما کمک میکند تا بهترین روشها برای بهبود آن را بیابید.
هوش مصنوعی دادههای مختلفی را از اینستاگرام جمعآوری و تحلیل میکند. برخی از این دادهها عبارتند از:
استفاده از هوش مصنوعی برای تحلیل پیج اینستاگرام مزایای بسیاری دارد، از جمله:
با وجود مزایای بسیار، استفاده از هوش مصنوعی در تحلیل اینستاگرام چالشهایی نیز دارد:
اینستاگرام یکی از بزرگترین و محبوبترین شبکههای اجتماعی در جهان است که از زمان تأسیسش در سال 2010 تاکنون، رشد فوقالعادهای داشته است.
بر اساس آمارهای اخیر، اینستاگرام بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد که این رقم نشاندهنده محبوبیت جهانی این پلتفرم است.
بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام در آسیا و آمریکای شمالی متمرکز شدهاند. بهطور خاص، کشورهای هند، ایالات متحده و برزیل در صدر فهرست پرکاربردترین کشورها قرار دارند. هند با بیش از 300 میلیون کاربر فعال، بزرگترین جامعه کاربران اینستاگرام را در جهان تشکیل میدهد.
اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی در ایران نیز محسوب میشود. تخمین زده میشود که بیش از 50 میلیون کاربر ایرانی در این پلتفرم حضور دارند. این آمار نشاندهنده نقش مهم اینستاگرام در زندگی روزمره کاربران ایرانی است، بهویژه در حوزه کسبوکار، سرگرمی و اطلاعرسانی.
اینستاگرام با ارائه امکاناتی همچون استوری، ریلز، ویدیوهای زنده و ابزارهای حرفهای برای بازاریابی، توانسته است مخاطبان مختلفی را از سراسر جهان جذب کند. این پلتفرم علاوه بر ارتباطات اجتماعی، به بستری برای کسبوکارها و افراد برای ارائه خدمات و محصولات خود تبدیل شده است.
با توجه به روند رشد سریع کاربران، انتظار میرود اینستاگرام همچنان جایگاه خود را به عنوان یکی از پلتفرمهای پیشرو در حوزه شبکههای اجتماعی حفظ کند.
شفافسازی لوگوی اینستاگرام یا هر تصویر دیگری به معنای ایجاد پسزمینهای شفاف برای آن است. این کار به شما کمک میکند لوگو را بهطور حرفهای روی هر پسزمینهای استفاده کنید، بدون اینکه مربع سفید یا رنگی دور آن ظاهر شود. در ادامه، مراحل شفافسازی لوگوی اینستاگرام به صورت ساده توضیح داده شده است:
سادهترین راه برای شفاف کردن لوگو، استفاده از ابزارهای آنلاین است. وبسایتهایی مانند Remove.bg و Canva به شما امکان میدهند که پسزمینه لوگو را به راحتی حذف کنید.
اگر با نرمافزارهای حرفهای طراحی کار میکنید، میتوانید از فتوشاپ (Photoshop) یا ابزارهای مشابه استفاده کنید.
اپلیکیشنهایی مانند PicsArt یا Background Eraser برای موبایل، گزینههای مناسبی هستند.
هنگام ذخیرهسازی، حتماً از فرمت PNG استفاده کنید، زیرا این فرمت شفافیت تصویر را حفظ میکند. با این روشها میتوانید لوگوی شفاف اینستاگرام را برای طراحیهای خود آماده کنید.
برای بروز و آپدیت بودن در بستر اینستاگرام هیچ نیازی به فکر کردن در رابطه با این ابهامات وجود ندارد ، چرا که تیم فالووان همه روزه با انتشار مطالب و اطلاعات بروز به کاربران و همراهان خود این امکان را میدهد
که برای رسیدن به پاسخ پرسش های خود ساعات طولانی را در اینترنت تلف نکنند ، زیرا هر چرا که نیاز است بدانند و برای پیشرفت پیج خود آنرا لحاظ کنند ، ما در این وبسایت گنجانده ایم . پس جای هیچ نگرانی وجود ندارد .
لازم به ذکر است که در کنار انتشار مطالب مفید و بروز ، وبسایت ما خدمات و پکیج هایی را ارائه میکند که در رسیدن به اهداف و جایگاه مد نظر شما به شدت ارزشمند و کارآمد خواهد بود .
درباره ی این پکیج ها و نحوه ی تهیه و دسترسی به آنها در مقالات قبلی هم چنین صفحات اصلی سایت توضیحات جامع و بی ابهامی توسط تیم ما تهیه و منتشر شده است ،
لذا شما همراهان گرامی با مراجعه به صفحات اصلی میتوانید از تمامی این پکیج های ارزشمند اعم از خرید فالوور ارزان ، خرید لایک ، ربات اینستاگرام و … بهره مند شوید .
اینستاگرام توسط کوین سیستروم و مایک کریگر در سال 2010 تأسیس شد. علاقهشان به عکاسی و تکنولوژی آنها را به ایجاد یک پلتفرم با روایت تصویری متمرکز سوق داد.
موقعیت منحصربهفرد اینستاگرام از تمرکز بر محتوای تصویری و سادگی برنامهریزیاش نشات میگیرد. رابط کاربری دوستانه، فیلترهای خلاقانه و قابلیت به اشتراکگذاری سریع تصاویر از ویژگیهای برجسته آن هستند.
اینستاگرام نقش مهمی در رشد فرهنگ تأثیرگذاران ایفا کرد. این پلتفرم به افراد با حضور آنلاین قوی فرصت همکاری با برندها و پولسازی از تأثیرشان را داد.
اینستاگرام با معرفی ویژگیهای خرید، به یک مرکز تجارت الکترونیکی تبدیل شد. کسبوکارها میتوانند محصولات را در پستهای خود برچسبگذاری کنند و کاربران به سادگی محصولات را کشف و خرید کنند.
اینستاگرام با ترویج پذیرش نقاط ضعف و تنوع در نمایشهای زیبایی، استانداردهای زیبایی را مجدداً تعریف کرد. کاربران به اشتراکگذاری تصاویر بدون فیلتر پرداخته و بحثهای مهمی درباره خودپذیری و تأثیر رسانههای اجتماعی در سلامت روحی آغاز کردند.
اینستاگرام با تسهیل انتشار جنبشهایی مانند #زندگیسیاهپوستان و #من_هم، به عنوان یک ابزار قدرتمند برای فعالیتهای اجتماعی عمل کرد. داستانسرایی تصویری این تلاشهای تغییر اجتماعی را تسریع کرد.