اینستاگرام لوگوی:همانطور که همه می دانیم اینستاگرام یکی از بزرگترین و محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در تمام دوران است. بیش از 1 میلیارد کاربر دارد و همه ما روزانه از آن استفاده می کنیم. تقریباً بخشی از زندگی ما است، این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا به انواع تصاویر و ویدیوها دسترسی داشته باشند و حداقل چند ساعت از زمان ما در هر روز مصرف می کند. علاوه بر اینکه می‌توانیم همیشه آنچه را که در سراسر جهان اتفاق می‌افتد، ببینیم، همچنین راهی برای حفظ ارتباط با افرادی است که دنبال می‌کنیم و زندگی آنها. به عنوان اپلیکیشنی که بسیار استفاده می کنیم، چشمان ما با لوگو و طراحی آن آشناست.

تغییر لوگوی اینستاگرام در طی سال های گذشته در تعداد محدود انجام شده است.تغییرلوگوی اینستاگرام به این منظور نیس که کاملا یک لوگوی دیگر قرار بدهند همان لوگوی اصلی هست اما با تغییرات ریزی که برای کاربران جالب و مورد استقبال قرار بگیرد در ادامه لوگوی های که در طی این چندسال تغییر داده شده است را مورد بحث قرار میدهیم.

برای راحتی شما دوستان عزیز🎧

چه زمانی اینستاگرام لوگوی خود را تغییر داد و نماد قدیمی اینستاگرام چگونه بود؟

اینستاگرام لوگوی در 11 می 2016 در هر دو برنامه IOS و Android تغییر کرد. اکنون نگاه کردن به آن بسیار آشنا است، اما زمانی که برای اولین بار تغییر کرد، به نظر نمی رسید. اگرچه مردم در ابتدا از آن استقبال نکردند، اما طراحی به سمت بهتر شدن تغییر کرد. تفاوت های زیادی در طراحی و طرح رنگ کلی وجود داشته است، اما اینستاگرام دوربین دوستانه ای را که با این برند مرتبط است به عنوان نماد خود نگه داشته است.

اینستاگرام لوگوی

چرا لوگوی اینستاگرام تغییر کرد

اینستاگرام به مکانی تبدیل شد که در آن افراد با علایق مختلف، عکس‌ها و ویدیوهای بیشتری را نسبت به قبل به اشتراک می‌گذاشتند.

این پلتفرم به یک پلتفرم در دسترس تبدیل شد که در آن مردم استانداردهای زیبایی متنوع، مکان‌های جدید برای کاوش، بهترین رستوران‌ها و موارد دیگر را به نمایش گذاشتند.

اینستاگرام حتی به آگاهی دادن به اهداف ارزشمند کمک کرد. همچنین نسل جدیدی از اینفلوئنسرها را به دنیا آورد. و البته به ابزاری برای فروش، شبکه سازی و تولید محتوای جدی برای افراد و برندها تبدیل شد. به همین دلیل اینستاگرام احساس می کرد که لوگوی آن به خوبی نشان دهنده جامعه آن نیست.

اینستاگرام درباره لوگوی جدید توضیح داد: “با الهام از نماد برنامه قبلی، نماد جدید یک دوربین ساده تر را نشان می دهد و رنگین کمان به شکل گرادیان ادامه می یابد.” همچنین از کلماتی مانند “رنگ” و “پر جنب و جوش” استفاده آزادانه داشت، که باعث شد فکر کنم کسی (مارک زاکربرگ؟ یک گروه متمرکز؟) فکر می کند که لوگوی قدیمی خیلی کسل کننده است. منصفانه بگوییم، این دوربین به گونه ای طراحی شده بود که شبیه دوربینی از دهه 1960 باشد، دهه ای که غرق در رنگ قهوه ای، نارنجی زنگ زده و سبز آووکادویی بود. این کار خود را انجام داد، چیزی است که من به آن دست پیدا می کنم.

وقتی اینستاگرام برای اولین بار منتشر شد، عمدتاً برای فیلترها و افکت های اصلی خود استفاده می شد. اما در طول سال‌ها، مردم روش استفاده از آن را تغییر دادند و لوگو نشان‌دهنده پلتفرم بزرگ رسانه‌های اجتماعی که به آن تبدیل شده بود را نشان نداد. پس از راه اندازی لوگوی جدید، رئیس طراحی اینستاگرام، ایان اسپالتر اظهار داشت که لوگوی قدیمی نشان دهنده جامعه نیست و آنها متوجه شدند که می توانند بهتر عمل کنند.

اینستاگرام لوگوی

لوگوی اینستاگرام قبل از این چگونه بود؟

ممکن است برخی از شما به یاد داشته باشید، و برخی از شما ممکن است با این برنامه جدیدتر باشید، اما تا تاریخ 11 می 2016، لوگوی اینستاگرام دارای یک دوربین پولاروید یکپارچه سازی با رنگ قهوه ای مایل به بژ با نوار رنگین کمانی در بالا بود. نماد اینستاگرام تغییر کرد، اما ایده رنگارنگ و دوربین پولاروید با مقایسه این دو لوگو باقی ماند، اما خود “رنگین کمان” حذف شد.

چه چیز دیگری با طراحی مجدد تغییر کرد؟

لوگو تنها چیزی نیست که ارتقا یافته است. طراحی همچنین بسیار روشن تر شد و ظاهر تازه تری به برنامه داد. رنگ نماد اعلان از نارنجی به قرمز تغییر کرد. اینستاگرام با داشتن تضاد سیاه و سفید، تجربه درون برنامه ای تمیزتری داشت. این تغییرات همچنین بیشتر به فیلم ها و تصاویر ارسال شده توجه می کند تا موضوع برنامه. به عنوان یک پیشرفت دیگر، اینستاگرام دکمه‌های جستجو، فعالیت دوربین، دکمه‌های هوم و پروفایل را در برنامه تغییر داد و با لوگوی جدید مطابقت داشت.

 سوالات متداول درباره لوگو اینستاگرام:

 آیا می توانم از اینستاگرام با لوگوی قدیمی اش استفاده کنم؟

خیر، اینستاگرام فقط با لوگو و طراحی فعلی در دسترس است.

چه کسی لوگوی اصلی را طراحی کرده است؟

لوگوی اصلی دوربین پولاروید توسط مدیر عامل، بنیانگذار و طراح کوین سیستروم طراحی شده است.

آیا لوگو دوباره تغییر می کند؟

در حال حاضر، به نظر می رسد اینستاگرام لوگوی فعلی را حفظ خواهد کرد زیرا هیچ به روز رسانی در مورد طراحی وجود ندارد.

نظر شما در مورد لوگوی جدید اینستاگرام چیست؟

بسیاری از مردم این کار را کردند، اما اینستاگرام به همه ما ثابت کرد که این تغییر برای بهتر شدن است.

آنها اکنون یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در تمام دوران هستند، و ما معتقدیم که نام تجاری بخشی از موفقیت بزرگ آنهاست.

اینستاگرام لوگوی

نتیجه گیری تغییر لوگوی اینستاگرام:

در این مقاله به بررسی لوگوهای قدیمی و جدید اپلیکیشن محبوب رسانه های اجتماعی به همراه اطلاعات مربوط به زمان تغییر لوگوی اینستاگرام پرداختیم. ما به تحول و تکامل برنامه در طول سالها نگاه کردیم و در عین حال کمی خاطرات را مرور کردیم. امیدواریم پاسخ سوالات خود را در مورد تغییرات لوگو و طراحی اینستاگرام پیدا کرده باشید.

تیم حرفه ای و مجرب فالووان با 7 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، خرید 1000 فالوور فیک و تبلیغات گسترده در واتساپ( مزایای تبلیغات در واتس اپ )کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است پیج خود را سریعا ارتقا دهید و از دیگر رقبای خود عقب نمانید. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید.

مقاله های پیشنهادی:

مناسب ترین مکمل های تولید محتوای جذاب در اینستاگرام را میشناسید؟

ایده تولید محتوا از کجا جرقه میزند؟ 

قابلیت گاید اینستاگرام ( guide )+ نکات کلیدی