در این پست، 10 افسانه قدیمی اینستاگرام را که فکر می کنید ممکن است روی حساب شما تأثیر بگذارد را مرور می کنیم. در گذشته نه چندان دور، اختلاف نظرات متفاوتی در خصوص نحوه عملکرد اینستاگرام از سوی افراد وجود داشت. شایع ترین موارد در خصوص نحوه و ساعت پست گذاری، یا تعداد فالو آنفالو در ساعات مختلف روز بود. حال قرار است در این مقاله، 10 افسانه قدیمی در خصوص اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

👈رد کردن 10 افسانه اینستاگرام👉

ما همچنین به چگونگی بهبود استراتژی اینستاگرام خود می پردازیم. این ها سوالاتی هستند که تقریباً هرکسی که به دنبال رشد و بهبود اکانت اینستاگرام خود است احتمالاً در یک نقطه از آنها متعجب یا پرسیده شده است، اما پاسخ واقعی ممکن است همچنان یک راز باقی بماند. فالو وان، ارائه دهنده خدمات اینستاگرام علاوه بر اینکه اسرار اینستاگرام را برای شما فاش می کند تلاش می کند با ارائه خدمات ویژه ای مانند خرید لایک برای پست یا ارسال پیام انبوه به دایرکت در اینستاگرام، به ارتقا حساب کاربری شما کمک شایانی کند.

 

از آنجایی که از ما سوالات زیادی در مورد اینکه چه چیزی در اینستاگرام کار می کند (و چه چیزی خوب نیست) پرسیده می شود، تصمیم گرفتیم این راهنما را تهیه کنیم که در آن افسانه های اینستاگرام شما در مورد هشتگ ها، رشد اکانت شما و موارد دیگر را از بین ببریم. اگر این پست را خوانده‌اید و هنوز سؤالات بی‌پاسخی دارید، یک نظر یا پیامی برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم (حتی ممکن است سؤال شما را در دور بعدی اسطوره‌های بی‌پاسخ اینستاگرام قرار دهیم!).

اینستاگرام فالووان

پیشنهادی:  ده اشتباه رایج در هشتگ نویسی که نباید مرتکب شوید! 

رد کردن 10 افسانه قدیمی اینستاگرام:

آیا باید هشتگ هایم را به عنوان بخشی از کپشن قرار دهم یا به عنوان نظر؟

در واقع مهم نیست!

فقط مطمئن شوید که یکی یا دیگری را انتخاب می‌کنید، هر کدام که مناسب حساب شما و مناسب ترجیحات شما است. اینستاگرام اشاره کرده است که اگر می‌خواهید در صفحه کاوش ظاهر شوید، می‌خواهید تمام کلمات کلیدی (معروف به هشتگ) را در کپشن خود اضافه کنید، اما هشتگ‌ها هم در کپشن و هم به عنوان نظر به خوبی کار می‌کنند.

و قبل از اینکه بپرسید – می‌توانید هشتگ‌های خود را بین نظر و کپشن خود تقسیم کنید، تا زمانی که در کل پست خود از 30 تجاوز نکنید – در غیر این صورت کار نخواهد کرد. 😉

آیا Shadowbanning وجود دارد؟

بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا شادوبن کردن یک افسانه است، و پاسخ این است که این مفهوم حقیقتی در آن دارد. از آنجایی که این پاسخ کمی طولانی است و هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم «سایه‌بان» شده‌اید یا خیر، ما پستی نوشته‌ایم که چگونه می‌توانید تشخیص دهید که هستید (و چه کاری باید انجام دهید).

با این حال، طبق گفته اینستاگرام، اگر تعداد لایک‌های کمتری دریافت می‌کنید و به یک پست دسترسی پیدا می‌کنید، به این معنی نیست که شادوبن شده‌اید و ممکن است فالوورهای شما به اندازه کافی اسکرول نکرده باشند تا محتوای شما را در فید خود ببینند.

پیشنهادی:    الگوریتم اینستاگرام به چه معناست؟

کدام هشتگ ها بیشترین لایک را دارند؟

هیچ مجموعه خاصی از هشتگ ها بیشترین لایک ها را برای شما به ارمغان نمی آورد، اما استفاده از هشتگ های مناسب که با حساب کاربری شما مطابقت دارند، بیشترین شانس را برای افزایش تعامل خود به شما می دهد. بنابراین، شما باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید – نمی توانید فقط 30 هشتگ را انتخاب کنید، آنها را در کپشن خود پست کنید و انتظار نتایج فوری را داشته باشید. باید نوع محتوایی که پست می‌کنید، تعداد لایک‌هایی که در پست‌های خود دریافت می‌کنید، و اینکه چه هشتگ‌هایی با هر دوی این فاکتورها مناسب‌تر هستند را در نظر بگیرید. این شما را به انتخاب هشتگ هایی نزدیک می کند که نتایج مورد نیاز را به شما می دهد.

اینستاگرام فالووان

پیشنهادی:    آیا قوانین هشتگ گذاری در اینستاگرام را میدانید؟

آیا اینستاگرام من را برای استفاده از ابزار زمان بندی جریمه می کند؟

اگر ابزاری که استفاده می‌کنید به API اینستاگرام دسترسی داشته باشد، خیر (احتمالاً اگر اینطور نباشد، ابزار احتمالاً حتی پست‌های شما را برنامه‌ریزی نمی‌کند). برخی از برنامه‌های شخص ثالث کار می‌کنند و بر سلامت حساب شما تأثیری نمی‌گذارند، اما برخی از آنها اگر قانونی نباشند یا به API اینستاگرام دسترسی نداشته باشند، اصلاً کار نخواهند کرد.

خوشبختانه برای شما فالو وان، از API اینستاگرام استفاده می کند و ما حتی در پلتفرم خود متا نیز مورد توجه قرار گرفته ایم.

الگوریتم اینستاگرام از من متنفر است!!

در حالی که تغییرات الگوریتم ممکن است گاهی اوقات کمی خسته کننده باشد، راه هایی وجود دارد که از آن به نفع خود استفاده کنید و در واقع آن را به بهترین دوست خود تبدیل کنید. با استفاده از هشتگ‌های مناسب، ارسال محتوای جذاب و باکیفیت، بهینه‌سازی پست‌های خود به بهترین نحو از طریق تجزیه و تحلیل و درک واقعی نحوه عملکرد استراتژی اینستاگرام، می‌توانید با الگوریتم به نفع خود کار کنید. کمی بیشتر در این مورد، اینجا.

آیا استفاده از حساب تجاری یا حساب شخصی در دسترسی من تفاوتی ایجاد می کند؟

خیر. چه یک حساب تجاری، یک حساب سازنده یا یک حساب شخصی داشته باشید، نوع حساب شما نباید بر دسترسی شما تأثیر بگذارد.

هشتگ ها هیچ کاری نمی کنند!

ممکن است کمی تعصب داشته باشیم، اما این بزرگترین افسانه اینستاگرام است! اگر هشتگ‌ها به درستی از آن‌ها استفاده کنید، می‌توانند 15 تا 40 درصد دسترسی به حساب شما را افزایش دهند و می‌توانند به ارائه محتوای شما در مقابل مخاطبان جدید کمک کنند. مانند سئوی وبلاگ خود به هشتگ های حساب اینستاگرام خود فکر کنید. آنها نیاز به تحقیق و استراتژی دارند، اما زمانی که به درستی انجام شوند می توانند به جستجوی ارگانیک و دیده شدن صفحه شما کمک کنند.

اینستاگرام فالووان

پیشنهادی:    قابلیت گاید اینستاگرام ( guide )+ نکات کلیدی

آیا خرید فالوور در اینستاگرام کارساز است؟

بله، به این معنا که شما ناگهان فالوورهای بسیار بیشتری خواهید داشت و این تعامل سبب می شود که اکانت شما به راحتی در صفحه کاوش اینستاگرام وارد شود، و می توانید به صورت ارگانیک فالوور های بیشتری جذب کنید. تعداد فالوور های زیاد میتواند در جلب اعتماد مخاطبان و ارتقا حسابتان نیز موثر باشد. پس تصور اینکه خرید فالوور به پیج شما آسیب میزند را کنار بگذارید!

افسانه های اینستاگرام بیشتری در ذهن دارید که نیاز به شکستن دارند؟

با ما تماس بگیرید و ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت یا در زیر وبلاگ برای ما یادداشت بگذارید!

اگر می‌خواهید بازی استراتژی هشتگ خود را ارتقا دهید، آزمایش رایگان خود را با فالو وان شروع کنید یا محتوای ما را بیشتر بخوانید، جایی که ما به شما کمک می‌کنیم بهترین استراتژی هشتگ اینستاگرام را برای حساب خود ایجاد کنید!

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

پیشنهادی:    چگونه مشکلات اینستاگرام را به پشتیبانی گزارش دهیم؟