در رابطه با هر کاری باید توجه داشت که کار را به صورت درست و اصولی انجام دهید. چرا که رعایت نکردن نکات باعث میشود مشکلاتی پیش آید در رابطه با فعالیت در اینستاگرام هم اگر طبق قوانین و اصول پیش نرویم باعث بزور مشکلاتی خواهد شد. موضوع امروز ما در مورد اشتباهات رایج در هشتگ نویسی است و باید توجه داشته باشید که زمان استفاده از هشتگ ها این اشتباهات را مرتکب نشوید، حتما می دانید که هشتگ ها در اینستاگرام چقدر با ارزش و تاثیر گذار هستند. شما اگر در اینستاگرام به دنبال یک موضوعی باشید به راحتی می توانید از طریق هشتگ آن موضوع را پیدا کنید.همچنین می توانید با استفاده از هشگ های مناسب در پست هایتان نتیجه خوبی دریافت کنید. اما باید توجه داشته باشید از هشتگ های مناسب کسب و کار خود استفاده کنید اگر نمی دانید چه هشتگی برای شما مناسب است می توانید در گوگل سرچ کنید و همینطور از پیج های رقبا ایده بگیرید.حتما می دانید استفاده از هشتگ درست می تواند پست های شما را وارد اکسپلور اینستاگرام کند که این امر برای شما یک پون مثبت به حساب می آید، در این مقاله شما با اشتباهات رایجی که در هشتگ نویسی وجود دارد آشنا می شوید. که از این طریق می توانید در زمان نوشتن هشگ ها به صحیح ترین روش عمل کنید.
ده اشتباه رایج در هشتگ نویسی که نباید مرتکب شوید! به نظر شما این اشتباهات کدامند؟ اگر شما یک کاربر فعال در شبکه های اجتماعی هستید، می دانید که هشتگ ها برای به اشتراک گذاشتن و کشف محتوای حیاتی هستند. شما #TBT را دیده اید؟ این هشتگ برای اولین بار در سال 2007 در توییتر به منظور سهولت در روند گروه بندی محتوا مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان به بعد، این هشتگ به ابزاری جهانی برای رسانه های اجتماعی برای دستیابی به دسترسی و ایجاد فیدهای محتوای متصل برای کاربران جهت جستجو و لذت بردن تبدیل شده است.
بنابراین، این یک معامله بسیار بزرگ است. هشتگ ها به طور گسترده توسط مارک ها و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند تا محتوای خود را به چشم بیاورند و اطمینان حاصل کنند که افراد در بازار هدف خود در دسترس هستند. این ابزار به ابزاری مهم تبدیل شده است. اینستاگرام حتی برای جلوگیری از افزودن تعداد زیادی از کاربران، هشتگ محدودیت دارد. جای تعجب نیست که استفاده از آن به طور موثر می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد محتوای شما، به ویژه از نظر دسترسی، کشف و تیراژ داشته باشد. از آنجا که استراتژی هشتگ بسیار مهم است، ما قصد داریم به شما بگوییم چه کاری انجام ندهید تا مطمئن شوید که هشتگ های شما به بهترین شکل ممکن محتوای شما را بهینه می کنند.
استراتژی استفاده از هشتگ اینستاگرام
با استفاده از هشتگ های اینستاگرام می توانید به فالوور ها و لایک های بیشتری دست پیدا کنید. برای شرع کار علاوه بر استفاده از هشتگ ها می توان خرید فالوور ارزان را انجام داد.
استراتژی هشتگ اینستاگرام
نباید های اینستاگرام کدامند؟ چه کاری نباید انجام داد اگر از ده مورد موجود در این لیست اجتناب کنید. مطمئناً یک استراتژی هشتگ موفق خواهید داشت که به شما در دستیابی به حداکثر سطح قابلیت کشف و دسترسی به محتوای شما کمک می کند. اگر می خواهید از سطح بالایی از عملکرد برتر در اینستاگرام اطمینان حاصل کنید، این هدف نهایی است. در اینجا اشتباهات هشتگ نویسی وجود دارد. اگر می خواهید یک استراتژی موفق در اینستاگرام داشته باشید باید از آنها اجتناب کنید.
با تیم فالووان همراه باشید.
بر روی هشتگ ها تمرکز کنید و عنوان را فراموش کنید
هشتگ ها معمولاً اولویت افراد هستند. اما نمی توانید فراموش کنید که استفاده از زیرنویس های معنی دار بخشی حیاتی از استراتژی محتوای شماست. افراد می خواهند ببینند که شما در چه موردی هستید. یکی از راه هایی که می توانند با شما ارتباط برقرار کنند و شما را بهتر درک کنند، هشتگ نویسی شما است. اگر فقط یک دسته هشتگ دارید در واقع هیچ ماده ای برای بقیه عنوان خود ندارید، به این دلیل اعتبار و امتیاز خود را از دست می دهید.
کاربران می خواهند زیرنویس های معناداری را ببینند که به روایت داستان کمک می کند. به هویت و زیبایی شناسی برند شما کمک می کند. هشتگ ها برای رشد مهم هستند و می توانند از طریق روش های جالب و خلاقانه در زیرنویس های شما وارد شوند. اما به هیچ وجه تنها چیزی نیستند که مهم هستند. زیرنویس های خود را نادیده نگیرید؛ داستان خود را بگویید! شخصیت برند خود را نشان دهید.
نادیده گرفتن روندهای هشتگ
همیشه روندهایی وجود دارند که در این سیستم عامل افزایش و سقوط می کنند. بنابراین اگر می خواهید مطمئن شوید که از محبوب ترین هشتگ در اینستاگرام آگاهی دارید و از استفاده از آنها برای مرتبط و مرتبط نگه داشتن نام تجاری خود بهره مند می شوید. وقتی از هشتگ هایی که در حال حاضر پرطرفدار هستند و افراد به دنبال کدام یک هستند آگاه باشید، می تواند به گسترش دامنه شما کمک کند و توسط افرادی که ممکن است در غیر این صورت شما را ندیده باشند دیده شود.
از هشتگ نویسی بیش از حد استفاده نکنید
استفاده زیاد بهترین راه برای بیشتر جلب توجه مطالب شما نیست. الگوریتم های اینستاگرام از محتوایی که بیش از حد هشتگ نویسی دارد پرطرفدار نیستند. اگر سعی کنید از تعداد زیادی استفاده کنید، ممکن است به هیچ وجه دسترسی پیدا نکنید. نه تنها این، پست هایی که دارای یک میلیون هشتگ هستند (بسیار خوب ، 30 ، از این حداکثر) کمی ناامیدکننده به نظر می رسند، که به برند شما کمک نمی کند تا امتیاز کسب کند.
از هشتگ های بسیار عمومی استفاده کنید
استفاده از هشتگ های بسیار معمول معمولاً بهترین روش برای دیده شدن توسط افراد بیشتر نیست. هشتگ هایی مانند #زیبایی ، #عشق ، #گیاهان ، #طبیعت و موارد دیگر بسیار محبوب هستند. ممکن است در واقع مانع استراتژی هشتگ نویسی شما شوند. از آنجا که پست های زیادی با هشتگی مانند # زیبایی بارگذاری می شوند. به عنوان مثال ، برای کسی دیدن پست شما تقریباً غیرممکن است زیرا به این سرعت خوراک از بین می رود.
وقتی پست های زیادی با استفاده از هشتگ خاص وجود دارد، احتمالاً بازدید کمتری دارد. وقتی از هشتگهایی استفاده می کنید که ارتباط بیشتری با مکان ، مکان ، شرکت ، محصول و غیره دارند ، به احتمال زیاد به افراد بیشتری در آن مخاطب مورد نظر دسترسی خواهید داشت. هنوز می توانید آن هشتگ های عمومی را وارد کنید ، فقط از آنها استفاده نکنید و انتظار نداشته باشید که چیزهای زیادی از آنها دریافت کنید. آنها بیشتر به نظر می رسند.
ویژگی هشتگ اینستاگرام “Follow” را در نظر بگیرید
مدتی قبل اینستاگرام ویژگی “follow” را برای هشتگ ها معرفی کرد ، به این معنی که مردم اکنون می توانند هشتگ هایی را دنبال کنند که به طور مداوم محتوایی را ارائه می دهند که از آن لذت می برند. به عنوان مثال ، اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید ، شاید #italianfood را دنبال کنید تا ببینید هر چند وقت یک بار برخی از آنها در خوراک شما ظاهر می شود.
این ویژگی فوق العاده مهم است و شما باید درمورد آنچه مخاطب هدف خود را دنبال می کند آگاه باشید. اگر به طور مداوم در فیدهای هشتگ ظاهر می شوید ، افراد بیشتری به طور مکرر محتوای شما را می بینند و اگر علاقه مند به آنچه می بینند احتمالاً به یک پیرو تبدیل می شوند.
هشتگ مارک دار ایجاد نکنید
شما همیشه باید یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید که از آن در همه پست های خود استفاده کنید. اگر دنبال کنندگان خود چیزی در مورد شما ارسال می کنند یا چیزی در رابطه با نام تجاری شما است؛ باید شما را به استفاده از آن تشویق کنید. هشتگهای مارک دار به ایجاد آگاهی از مارک تجاری کمک می کنند و اگر کسی در مورد شما کنجکاو است ، می تواند هشتگ مارک دار شما را جستجو کند و دسته ای از مطالب را دریافت کند که به آنها کمک می کند شما راجع به شما چه چیزی را بشناسند. نه تنها این ، اگر مردم را وادار به استفاده از هشتگ مارک دار خود کنید ، با دیدن افرادی که از آن استفاده می کنند به اعتبار شما کمک می کند.
معنی هشتگ را در نظر بگیرید
شما همیشه باید بدانید که هشتگ به چه معناست و پیامدهای آن چیست. گاهی اوقات مردم می توانند اهداف شما را اشتباه بدانند و این می تواند منجر به یک مشکل روابط عمومی یا یک اعتبار بزرگ برای شهرت شما شود. به عنوان مثال ، ممکن است شما یک تجارت داخلی داشته باشید و بخواهید از یک هشتگ اختصاری به معنای “احساس” برای انواع پارچه ها که بخشی از طرح های جدید مبل شما هستند استفاده کنید. اگر از #wtf استفاده می کنید ، این معنی کاملاً متفاوت از “احساس شماست” است و مردم آزرده خاطر یا گیج می شوند. شما همیشه باید نگاه دوم را بیندازید تا مطمئن شوید که هشتگهای شما بدون اینکه متوجه شوند نمی توانند به معنای غیرعمدی پنهان یا چیزی توهین آمیز اشاره کنند. بررسی کنید ، و سپس دوباره بررسی کنید.
Hashtag را در Bio خود وارد کنید
همیشه باید در بیوگرافی اینستاگرام خود هشتگ داشته باشید. وقتی آن را در بیو خود وارد کنید، از آنجا که کاربران IG می توانند “افراد” را جستجو کنند ، حساب شما قابل کشف تر خواهد شد. این به شما کمک می کند تا حساب شما ظاهر شود.
در اینجا ، اگر می خواهید گروه گسترده ای از مخاطبان خود را جذب کنید ، استفاده از هشتگ عمومی تر درست نیست. از یکی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا نمایه خود را در مقابل افراد مناسب قرار دهید. متناوباً ، اگر به دنبال افزایش تعامل و ایجاد انگیزه و علاقه به افراد با نام تجاری خود هستید ، ممکن است بخواهید برای این کار از هشتگ مارک دار استفاده کنید.
تولیدکنندگان هشتگ را نادیده بگیرید
ابزارهای تولید کننده هشتگ بخشی از اینستاگرام نیستند. اما خدمات شخص ثالثی هستند که می توانند به شما در ارائه اطلاعات در مورد آنها کمک کرده. علاوه بر این بهترین انتخاب ها را برای شما ایجاد کنند. اگر بخواهید بدانید برخی از هشتگهای پرطرفدار چیست ، و چگونه کار می کنند، تعداد پست های موجود در هشتگ های خاص یا تعداد هشتگ مربوطه به دست آورید .
این ابزارها می تواند واقعاً مفید واقع شود. بیشتر این سرویس ها هزینه دریافت می کنند. اما ممکن است بتوانید برخی از آنها را پیدا کنید. که برخی از هشتگهای اصلی را برای شما تولید می کنند. به صورت رایگان.
محتوای تولید شده توسط کاربر را نادیده بگیرید
همانطور که گفتیم، UGC برای استراتژی هر نام تجاری مهم است. UGC معمولاً تعامل بیشتری نسبت به محتوای معمولی دارد. همچنین یک روش عالی برای تقویت پیوندها در انجمن شما و ایجاد انگیزه برای سایر کاربران است. که شما را برچسب گذاری کنند به این امید که فریاد بزنند.
برای یافتن UGC از هشتگ های خود استفاده کنید. از پست ها و استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید تا از دنبال کنندگان خود بخواهید مقداری برای شما فراهم کنند. استفاده از UGC روش خوبی برای ایجاد تعامل در فالوورهای شما است. باعث می شود آنها بیشتر به مارک شما علاقه مند شوند. همچنین از نظر الگوریتم اینستاگرام به عملکرد شما کمک کنید.
شاید برایتان سوال باشد هشتگ های فالو شده اینستاگرام چگونه در فید اینستاگرام ظاهر می شوند؟
به عنوان یک کاربر اینستاگرام، احتمالاً تعدادی از کاربران را دنبال کرده اید و پست های صفحه اول اینستاگرام آنها را مشاهده کرده اید! پست های کاربران همراه با نام کاربری در صفحه اول نمایش داده می شود و می توانید تعداد لایک ها و حتی کامنت های آن پست را مشاهده کنید.
هشتگ های پست کمی با پست های کاربران متفاوت است! اگر یک هشتگ را دنبال کرده باشید، فقط تعدادی پست از آن هشتگ را مشاهده خواهید کرد. بر اساس الگوریتم های اینستاگرام، پست هایی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید در صفحه اول اینستاگرام نمایش داده می شوند. زیرا اگر اینستاگرام بخواهد تمام هشتگ های مورد علاقه شما را به شما نشان دهد، روزانه هزاران پست در صفحه اول اینستاگرام شما وجود دارد که فقط شما را آزار می دهد. به همین دلیل اینستاگرام بر اساس فعالیت های شما در این شبکه اجتماعی تنها تعداد محدودی از پست های مرتبط با هشتگ های زیر را به شما نشان می دهد.
اگر هشتگ خاصی را دنبال کرده باشید، اینستاگرام به جای نام کاربری فردی که آن پست را منتشر کرده است، نام هشتگ زیر را نمایش می دهد:
کاربر هشتگ #flw1 را دنبال کرده است و اینستاگرام پست این هشتگ را نمایش می دهد. نام هشتگ به جای نام کاربری نمایش داده می شود. و البته نام کاربری شخصی که تصویر را به اشتراک می گذارد زیر هشتگ است.
جالب است بدانید که اینستاگرام هنگام نمایش هشتگ های فالو شده شما، به جای نمایش نام کاربری، نام آن هشتگ را نمایش می دهد. از طرفی به جای نمایش تک تک استوری ها، تمامی استوری هایی که در نتیجه هشتگ فالو شده نمایش داده می شوند در یک استوری قرار می گیرند.
اگر آن استوری را باز کنید، تمام استوری هایی که کاربران با هشتگ به اشتراک می گذارند برای شما نمایش داده می شود. بنابراین، صدها داستان در نمایه شما نخواهد بود و به شما آسیب نمی رساند. و به راحتی می توانید استوری های این هشتگ را ببینید. نکته مهم دیگر این است که در قسمت استوری به جای نام کاربری آن هشتگ را می بینید و نام کاربری شخصی که آن استوری را به اشتراک می گذارد در زیر هشتگ دیده می شود.
چرا هشتگ های اینستاگرام من کار نمی کنند؟
اگر می بینید که هشتگ های اینستاگرام کار نمی کنند، به خاطر داشته باشید که حل این مشکل بسیار آسان است زیرا راه حل کاملاً به استفاده از پلتفرم شما بستگی دارد. اگر پیام خطایی دریافت کردید یا مشکوک هستید که قربانی مشکلات هشتگ هستید، ممکن است به دلایل زیر ایجاد شود:
شما از یک هشتگ shadowbann شده استفاده کرده اید. شما از حد مجاز استفاده از هشتگ فراتر رفته اید. محتوایی که پست کردید و هشتگی که جاسازی کردید مرتبط نیستند. همانطور که می بینید، همه این دلایل توسط کاربر ایجاد می شود و سیاست ها یا به روز رسانی های اینستاگرام به هیچ وجه به آنها مربوط نمی شود.
لطفاً وقت خود را برای تغییر تنظیمات برنامه تلف نکنید زیرا هیچ مشکل فنی ناشی از برنامه اینستاگرام که عملکرد هشتگ ها را خراب می کند وجود ندارد. به خصوص با افزایش چشمگیر افزایش هشتگها در سالهای اخیر، کاربران رسانههای اجتماعی این فرصت را داشتند که از طریق هشتگهای خاص به مخاطبان گستردهتر و مرتبطتری دست یابند. با این حال، تشخیص خطای عدم کارکرد هشتگ اینستاگرام ذاتاً سخت است. و درک اینکه چرا مشکل حتی رخ داده و هشتگهای شما در وهله اول کار نمیکنند چندان آسان نیست. اشتباهات مربوط به کاربر معمولا باعث این مشکل می شود. به خصوص، ممکن است به دلیل استفاده نادرست یا غیرقانونی از هشتگ باشد.
سوالات متداول درباره هشتگ های اینستاگرام:
آیا هشتگ ها در اینستاگرام کار می کنند؟
هنگامی که پست خود را هشتگ می کنید، پست شما با همان هشتگ در لیست نمایش داده می شود و به شما در مناطق خاص دیده می شود.
از چه هشتگ هایی استفاده کنم؟
هیچ مقدار مناسبی از هشتگ برای هر کسب و کار یا حتی برای هر پست یک شرکت وجود ندارد. با این حال، همه قبول دارند که حدود 11 هشتگ خوب هستند.
از چند هشتگ می توانید در اینستاگرام استفاده کنید؟
اینستاگرام به شما امکان می دهد در هر پست 30 هشتگ تایپ کنید. اما تعداد زیادی از هشتگها ممکن است اسپم به نظر برسند، بنابراین باید به این مقدار اضافه کنید.
مقاله های کاربردی فالووان:
امنیت پیج اینستاگرام خود را دو برابر کنید
محمد لطفی
استفاده از هشتگ باعث میشه پست به اکسپلور بره؟
fmehdi
هشتگ یکی از عواملی است که باعث میشه پست به اکسپلور بره
برای رفتن پست به اکسپلور راهکارهای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام در سال 2022 مطالعه کنید
زهرا
واقعا این نکاتی که گفتید برای رشد پیج موثره؟
fmehdi
بله . در نگاه اول شاید نکات پیش پا افتاه ای باشند اما اگر درست و اصولی انجام شود به ارتقا پیج شما کمک می کند