اینستاگرام می‌تواند قیف فروش همه‌جانبه شما باشد، به شرطی که آن را برای موفقیت با یک استراتژی بازاریابی قوی اینستاگرام تنظیم کنید. این مقاله شما را با نحوه ایجاد یک قیف فروش اینستاگرام از ابتدا، از جمله نکات محتوایی برای افزایش سرسام آور رشد آشنا می کند. با فالو وان همراه باشید تا به روز ترین نکات و استراتژی های فروش در اینستاگرام را با شما در میان بگذاریم. به تازگی ترفندی به عنوان قیف فروش در اینستاگرام به بازاریابان معرفی شده است که با اجرای آن می توانید فروش خود را افزایش دهید و به درآمد ایده آل خود برسید.

فالو وان؛ با بیش از 8 سال سابقه فروش خدمات با کیفیت و بدون واسطه اینستاگرام مانند: خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش، یا خرید بازدید اینستاگرام به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند. پیشنهاد ما به شما این است که با دیگر پکیج های حرفه ایما اشنا شده تا راه موفقیت برای شما هموارتر شود.

پیشنهادی:  7 ایده برای ارتقای کسب و کار خود با ارسال تصاویر متعدد در اینستاگرام

قیف فروش چیست؟

قیف فروش مجموعه ای از مراحلی است که مشتریان بالقوه قبل از تکمیل خرید انجام می دهند. به طور سنتی، قیف فروش شامل چهار مرحله است:

آگاهی (مثلاً دیدن تبلیغ خود در رسانه های اجتماعی یا توجه به نام تجاری خود در یک فروشگاه محلی)

علاقه (به عنوان مثال دنبال کردن نام تجاری خود در اینستاگرام، مرور وب سایت شما)

ارزیابی (به عنوان مثال خواندن نظرات شما، شروع یک آزمایش رایگان)

اقدام (به عنوان مثال انجام خرید)

تجسم قیف (یا مثلث معکوس) سفر مشتری نشان می‌دهد که مشتریان کمتری به هر مرحله از فرآیند می‌رسند – برای مثال، افراد بیشتری از محصول شما آگاه هستند تا در نهایت آن را بخرند.

قیف فالووان

پیشنهادی:  به عنوان یک مبتدی از این اشتباهات مرگبار در ارسال پست های اینستاگرام اجتناب کنید

در اینجا یک قیف فروش ساده در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی به نظر می رسد:

قیف فروش 4 مرحله ای: آگاهی از برند، علاقه، ارزیابی، خرید

با این حال، قیف های فروش سنتی دو عنصر مهم بازاریابی مدرن را از دست می دهند: وفاداری و حفظ!!

قیف‌های فروش امروزی به جای اینکه قیفی باشند که پس از خرید به پایان می‌رسد، بیشتر شبیه ساعت شنی هستند. پس از خرید یا تبدیل، قیف مدرن پشتیبان باز می شود و مشتریان را از طریق زیر هدایت می کند:

  1. جوایز وفاداری
  2. ارجاعات
  3. حمایت از برند

افزودن نیمه دوم به قیف خود چیزی است که یک پایگاه مشتری وفادار و متعهد ایجاد می کند، که احتمال بیشتری دارد دوباره خرید کنند و محصولات یا خدمات شما را به دوستان معرفی کنند. اینستاگرام شما پس از آن تبدیل به یک قیف فروش و ابزار توسعه روابط کاملاً شکل گرفته برای تجارت شما می شود. سرد.

در این مقاله قصد داریم که 8  مرحله قیف فروش اینستاگرام را به طور کامل برای شما شرح دهیم:

یک قیف فروش خوب در اینستاگرام باید از 8 مرحله تشکیل شود:

1.اطلاع

2.علاقه

3.میل

4.عمل

5.تعامل

6.وفاداری

7.ارجاعات

8.دفاع

اینجاست که قیف فروش وارد می‌شود. ما می‌توانیم آن 8 مرحله را به 4 نوع محتوا تقسیم کنیم:

هر نوع محتوا دارای اهداف و قالب‌های خاصی است که بهترین عملکرد را دارد.

بالای قیف:

شامل: آگاهی، علاقه
در این مرحله، محتوای شما باید:
جلب توجه کنید
تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید
مردم را از محصولات خود آگاه کنید
ارائه ارزش و آموزش (نه درخواست فروش)

قیف فالووان

پیشنهادی:  چگونه برندسازی بصری خود را در اینستاگرام ارتقا دهیم؟ 

وسط قیف

شامل: میل
در این مرحله، محتوای شما باید:
به مردم نشان دهید که چگونه محصول شما پاسخی برای مشکل آنهاست
تفاوت خود را با رقبا نشان دهید
کاری کنید مردم به فکر خرید از شما باشند
بدون اصرار برای فروش، بر آموزش تمرکز کنید

پایین قیف

شامل: فعالیت
در این مرحله، محتوای شما باید:
فروش را بخواهید! (اما زیاده روی نکنید.)

بعد از قیف

شامل: تعامل، وفاداری، ارجاعات، وکالت
این بخش تماماً در مورد محتوای متمرکز بر حفظ و پاداش دادن به مشتریان پس از تبدیل آنهاست. و تبدیل آنها به حامیان برندی که نمی توانند منتظر بمانند تا به همه بگویند که شما چقدر عالی هستید.
در این مرحله، محتوای شما باید:
به ایجاد روابط ادامه دهید
ارجاع ها را تشویق کنید و تجارت را تکرار کنید
به وفاداری مشتریان خود پاداش دهید
به مشتریان خود احساس خوبی نسبت به خرید از شما بدهید
با تعاملات منظم تعامل معناداری را ارائه دهید
نشان دهید، نه بگویید، چگونه شرکت شما ارزش های خود را حفظ می کند

البته، هنگامی که همه این محتوا را تهیه کردید، به یک روش کارآمد برای زمان بندی آن نیاز دارید، درست است؟ فالو وان با تعیین بهترین زمان‌های شخصی‌شده برای پست کردن در اینستاگرام، پست کردن خودکار برای شما (بله، حتی چرخ فلک‌ها!) و استفاده از گوش دادن اجتماعی پیشرفته، فراتر از زمان‌بندی اولیه است.

به علاوه: با استفاده از فالو وان، می‌توانید به نظرات و پیام‌های ارسال پیامک در تمامی پلتفرم‌های خود پاسخ دهید، با تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعاتی کسب کنید، و محتوای پولی و ارگانیک خود را با یک ابزار مدیریت کنید.

قیف فالووان

پیشنهادی:   نکات برتر در مورد نحوه استفاده از حالت ناپدید شدن در اینستاگرام (vanish Mode)

در اینجا نحوه سازماندهی تمام محتوای قیف اینستاگرام آورده شده است:

چگونه یک قیف فروش اینستاگرام بسازیم؟

این محتوایی است که برای ایجاد قیف فروش کامل خود به آن نیاز دارید.

  1. آگاهی از برند را با تبلیغات Reels و Instagram افزایش دهید

بر کسی پوشیده نیست که Reels در حال حاضر داغ ترین چیز در برنامه است و ساده ترین راه برای رشد ارگانیک حساب اینستاگرام شما. از هر ده کاربر اینستاگرام، 9 نفر هر هفته Reels را تماشا می کنند. ریلزها همچنین بهترین راه برای ورود شما به صفحه کاوش هستند: یک استراتژی مطمئن برای افزایش تعداد فالوورهای شما.

با این حال، هیچ چیز سریع‌تر از تبلیغات اینستاگرام با هدف‌گذاری خوب برای معرفی برند شما وجود ندارد. تبلیغات اینستاگرام به طور بالقوه می تواند به 20 درصد از جمعیت بالای 13 سال زمین برسد: 1.2 میلیارد نفر.

در حالی که آنچه برای یک شرکت کار می کند به طور خودکار برای شرکت دیگری کار نمی کند، نظرسنجی غیررسمی اخیر ما نشان داد که تبلیغات ویدیویی در حال حاضر موثرترین هستند.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و با اجاری تکنیک قیف فروش، اهداف خود را پیاده کرده و به فروش های حیرت انگیز دست یابید. اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت، از به اشتراک گذاشتن آن با دوستانتان دریغ نکنید.