تا کنون شما نیز اهمیت استفاده از هشتگ ها را درک کنید اما در سال 2022 اینستاگرام اخیراً «هشتگ های اینستاگرام Dos and Donts» را به اشتراک گذاشته است. هشتگ هایی که قابل استفاده هستند و هشتگ هایی که ممنوع شده اند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا نکات هشتگ گذاری اینستاگرام را به شما بگوییم. هشتگ ها هنوز هم یکی از تاثیرگذار ترین ترفندهای جذب فالوور در اینستاگرام است به شرطی که بتوانید از آنها هدفمند استفاده کنید اما در صورتی که مثل نقل و نبات و بی جهت از آنها استفاده کنید ممکن است نتایج خوبی برای شما نداشته باشد. با ما همراه باشید تا نکات بسیار مهمی در خصوص هشتگ ها به شما بگوییم.
فالو وان، تمام تلاش خود را کرده که به سوالات شما در خصوص اینستاگرام پاسخ دهد همچنین با ارائه خدمات منحصر به فرد اینستاگرام نظیر خرید لایک واقعی یا خرید ربات اینستاگرام به ارتقا پیج شما کمک می کند.
گفتند که در سال 2022 از 3-5 هشتگ در اینستاگرام استفاده کنیم.آیا این درسته؟ آیا باید آن را انجام بدهیم
نکات هشتگ گذاری اینستاگرام:
آیا باید فقط از 3-5 هشتگ استفاده کرد؟
از چه تعداد هشتگ باید برای حساب کاربری خود استفاده کنید؟
چگونه شماره هشتگ ایده آل خود را تست کنیم؟
از کدام هشتگ ها باید استفاده کنید؟
آیا باید از هشتگ های بزرگ اینستاگرام با میلیون ها پست اجتناب کنید؟
هشتگ های مورد تایید اینستاگرام را کجا پیدا کنیم؟
پیشنهادی برای شما: با کاربردهای هشتگ در اینستاگرام آشنا شوید
بیا شروع کنیم:
توصیه های متناقض هشتگ از اینستاگرام:
چند ماه پیش اینستاگرام به افراد توصیه کرد از ۸ تا ۱۵ هشتگ استفاده کنند. و در حال حاضر، آنها استفاده از 3-5 هشتگ را توصیه می کنند. این نکته را در نظر بگیرید که شما مجاز هستید که در پست خود تا 30 هشتگ استفاده کنید.
پس چه باید کرد؟
آیا باید فقط از 3 تا 5 هشتگ در اینستاگرام استفاده کرد؟
بله و خیر.
بله: می توانید آن را آزمایش کنید!!
خیر: چون افراد زیادی را دیده ایم که از 30 هشتگ استفاده کرده و نتایج عالی را دیده اند. هشتگ ها کلمات کلیدی هستند. هر هشتگ مرتبط فرصتی برای دیده شدن توسط فالوورهای ایده آل شماست.
به عنوان مثال، این از حساب ما است:
از چه تعداد هشتگ اینستاگرام باید استفاده کنید؟
برای حساب کاربری خود چه کاری باید انجام دهید؟
پیشنهادی برای شما: ده اشتباه رایج در هشتگ نویسی که نباید مرتکب شوید!
باید تست کنید:
همه ما انواع مختلفی از محتوا را ارسال می کنیم.
همه ما انواع مختلفی از اکانت اینستاگرام داریم. برخی از ما فالوورهای زیادی داریم. برخی از ما فالوورهای زیادی نداریم. برخی از ما حساب های جدید داریم. برخی از ما کسب و کار داریم.
و برخی از ما محتوایی ایجاد می کنیم که مردم به لطف هشتگ ها آن را پیدا کنند. زیرا هشتگ ها کلمات کلیدی هستند که الگوریتم اینستاگرام از آنها برای نمایش محتوای شما به افراد مناسب استفاده می کند.
پس تست هشتگ خود را انجام دهید:
چگونه تست هشتگ اینستاگرام خود را انجام دهیم؟
آیا 3 تا 5 هشتگ در اینستاگرام برای شما بهتر عمل می کند؟
شاید، شاید نه.
آزمایش خود را مانند این انجام دهید، ایجاد گروه های هشتگ مختلف:
گروه های هشتگ با 3-5 هشتگ
گروه های هشتگ با 10-15 هشتگ
گروه های هشتگ با 20-30 هشتگ
هر بار که پست می کنید بین گروه های مختلف هشتگ بچرخید.
مثلا:
دوشنبه: گروه هشتگ شماره 1
سه شنبه: گروه هشتگ شماره 2
چهارشنبه: گروه هشتگ شماره 3
پنجشنبه: گروه هشتگ شماره 1 (تکرار)
جمعه: گروه هشتگ شماره 2
شنبه: گروه هشتگ شماره 3
این کار را برای حدود 2 هفته (یا بیشتر اگر هر روز در حساب خود پست نمی کنید) انجام دهید. پس از 2 هفته، ایده خوبی در مورد اینکه چه چیزی برای حساب شما بهتر است خواهید داشت.
پیشنهادی برای شما: آیا قوانین هشتگ گذاری در اینستاگرام را میدانید؟
چگونه می توان بر تعداد هشتگ هایی که استفاده می کنید نظارت کرد؟
نمیخوای بشماری؟ آیا می خواهید قبل از ارسال پست، به سرعت ببینید از چند هشتگ استفاده می کنید؟
هشتگ های خود را در برنامه پیش نمایش تایپ کنید.
به تعداد هشتگ های باقی مانده برای استفاده نگاه کنید:
گروه های هشتگ خود را در پیش نمایش ذخیره کنید تا آنها را آزمایش کنید آیا نمی خواهید هر بار که پست می کنید هشتگ های خود را تایپ کنید؟
نکته: اینستاگرام توصیه میکند هشتگها را در کپشن قرار دهید. نه نظرات به این ترتیب، پست های شما می توانند در صفحه جستجو و صفحه نقشه ظاهر شوند.
از کدام هشتگ ها باید استفاده کنید؟
هشتگ های مربوطه و ترکیبی از هشتگ های بزرگ، متوسط و کوچک!
بیایید ابتدا در مورد ارتباط هشتگ صحبت کنیم.
به این معنا که:
هشتگهایی که میگویند روی عکس، ویدیو یا تصویر شما چه چیزی وجود دارد (اگر عکسی از سگ را به اشتراک میگذارید، از هشتگهای مربوط به سگ استفاده کنید، نه از هشتگهای مربوط به تجارت)
هشتگ هایی که مربوط به چیزی است که در کپشن خود در مورد آن صحبت می کنید (اگر در عنوان خود در مورد سگ خود صحبت می کنید، از هشتگ “سگ” استفاده کنید)
هشتگهایی که مربوط به حساب کاربری شما هستند (اگر شمع میفروشید، از هشتگهای «شمع» یا هشتگهای مربوط به کسبوکار شمع استفاده کنید – مانند هشتگهای مرتبط با «خانه»)
پیشنهادی برای شما: چگونه با استفاده از هشتگ در اینستاگرام، مخاطب کسب و کار خود را پیدا کنیم؟
نمی دانید از چه هشتگ هایی برای حساب کاربری یا کسب و کار خود استفاده کنید؟
تخصص کسب و کار یا حساب خود را در نوار جستجوی وبلاگ ما تایپ کنید. ما نکات استراتژی هشتگ را برای انواع حساب ها و صنایع مختلف ارائه می دهیم. و اگر کسبوکار خود را در وبلاگ ما نمیبینید، یک ایمیل برای ما ارسال کنید تا با هم طوفان فکری کنیم.
دوم، هنگامی که گروه هشتگ خود را ایجاد می کنید، ترکیبی از هشتگ های بزرگ، متوسط و کوچک را اضافه کنید.
به این معنا که:
هشتگ های بزرگ: هشتگ هایی که بیش از 1 میلیون پست دارند
هشتگ های متوسط: هشتگ هایی که بین 100000 تا 1 میلیون پست دارند
هشتگ های کوچک: هشتگ هایی که کمتر از 100000 پست دارند
نمونه ای از ترکیب هشتگ می تواند این باشد:
1-5 هشتگ بزرگ
1-5 هشتگ متوسط
1-5 هشتگ کوچک
آیا استفاده از هشتگ های بزرگ اینستاگرام خوب است؟
اینستاگرام استفاده از هشتگ های معروف را توصیه می کند. هشتگ های معروف هشتگ های “بزرگ” هستند که میلیون ها پست دارند. احتمالاً قبلاً شنیده اید که هشتگ های بزرگ بیش از حد “رقابتی” هستند و باید از آنها اجتناب کنید. سال هاست که ما هشتگ های بزرگ (در کنار هشتگ های متوسط و کوچکتر) را توصیه می کنیم.
هشتگ های بزرگ به 4 دلیل بسیار مفید هستند:
-
همچنان میتوانید در صفحه هشتگ پستهای «برترین» رتبهبندی کنید، حتی اگر حساب کوچکی داشته باشید، لایکها، نظرات یا دنبالکنندگان زیادی نداشته باشید. اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، این فرصتی شگفت انگیز برای شماست تا دسترسی بیشتری داشته باشید. به این ترتیب، همیشه 1 تا 5 هشتگ گسترده را در گروه هشتگ خود قرار دهید.
-
هشتگ های گسترده به الگوریتم اینستاگرام می گویند که حساب شما در مورد چیست. به این ترتیب، می تواند محتوای شما را به افراد مرتبط در صفحه کاوش نشان دهد.
-
می توانید در صفحه جستجوی اینستاگرام بالاتر ظاهر شوید.
اینستاگرام صفحه جدید “نتایج جستجو” خود را گسترش می دهد. افراد می توانند هر چیزی را در نوار جستجوی اینستاگرام تایپ کنند و نتایج جستجو را ببینند. نتایج جستجو بر اساس آنچه حساب کاربری شما در مورد آن است، آنچه در کپشن خود می نویسید و هشتگ هایی که استفاده می کنید است. بنابراین از هشتگ های گسترده و هشتگ های کوچکتر استفاده کنید. یافتن هر دو توسط افراد بیشتری مفید خواهد بود.
-
می توانید در ویژگی جدید نقشه اینستاگرام ظاهر شوید.
اگر یک کسب و کار محلی دارید یا یک تأثیرگذار هستید، این برای شما مناسب است.اینستاگرام به افراد اجازه می دهد تا کسب و کار خود را جستجو کنند.
هشتگ های اینستاگرام را کجا پیدا کنیم؟
برای یافتن هشتگ های مورد تایید اینستاگرام به کمک نیاز دارید؟ با ترکیبی از هشتگ های کوچک، متوسط و بزرگ؟
در برنامه پیش نمایش روی «یافتن هشتگ ها» فشار دهید:
یک کلمه کلیدی را در نوار جستجو تایپ کنید. به عنوان مثال، اگر در مورد “غذا” پست می کنید، “غذا” را در نوار جستجو تایپ کنید.
پیشنهادی برای شما: هشتگ های اینستاگرام مورد علاقه خود را دنبال کنید
شما تمام گروه های هشتگ پیشنهادی را خواهید دید:
برای افزودن تمام هشتگ ها در کپشن خود، روی «افزودن همه» فشار دهید.
یا روی یک هشتگ جداگانه فشار دهید تا فقط آن هشتگ را به عنوان خود اضافه کنید. اگر میخواهید هشتگها را از گروههای هشتگ مختلف ترکیب کنید، عالی است.
امیدوارم این پست وبلاگ به سوالات شما پاسخ داده باشد
پیشنهادی برای شما: چرا برخی از هشتگ های اینستاگرام کار نمی کنند