کاربران اینستاگرام هر روز میلیون‌ها پست را به این اپلیکیشن سرازیر می‌کنند. همیشه محتوای تازه‌ای وجود دارد، اما بسیاری از چیزهای عالی در این میان گم می‌شوند. هنگامی که از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنید، نمی توانید روز آخر را پشت سر بگذارید، بنابراین باید از ویژگی مجموعه های اینستاگرام استفاده کنید. با فالو وان همراه باشید تا نحوه دسته بندی پست های ذخیره شده را به شما بگوییم. فالو وان، ارائه دهنده خدمات ویژه اینستاگرام نظیر خرید فالوور 100 درصد واقعی، یا خرید بازدید اینستاگرام و… است که می تواند به ارتقا پیج شما کمک کند.

پست‌ها را برای بعد ذخیره کنید، مجموعه‌های سفارشی ایجاد کنید و زمان کمتری را صرف یافتن آنچه نیاز دارید بکنید.

ذخیره‌های اینستاگرام یک ویژگی عمومی نیست – کاربری که پست کرده است از ذخیره پست‌هایش مطلع نمی‌شود و همچنین پست‌های ذخیره‌شده کاربر از نمایه‌اش دیده نمی‌شود، بنابراین هیچ قضاوتی در مورد آنچه ذخیره می‌کنید وجود ندارد. می توانید پست های ذخیره شده خود را در مجموعه های خاصی (به تعداد دلخواه) سازماندهی کنید و بعداً برای بررسی یا الهام گرفتن به آن مجموعه ها بازگردید.

در اینستاگرام شخصی‌ام، مجموعه‌ای از دستور العمل‌هایی دارم که می‌خواهم درست کنم، یکی برای ظاهر آرایش و دیگری که صرفاً برای طنز است. این مانند یک تابلوی پینترست و لیستی از کارهایی است که در یک صفحه پیچیده شده است. برای کسب‌وکارتان، ممکن است مجموعه‌ای برای الهام از برند، مجموعه‌ای برای محتوای تولید شده توسط کاربر، و مجموعه‌ای برای پست‌های رقیب که دوست دارید داشته باشید.

پست فالووان

پیشنهادی:    10 ایده پست اینستاگرام برای افزایش تعامل با مخاطبان هدف (تضمینی) 

نحوه ذخیره عکس های اینستاگرام در مجموعه:

برای ذخیره یک پست در اینستاگرام، روی دکمه نشانک گوشه سمت راست پایین هر پست ضربه بزنید.

در نسخه دسکتاپ اینستاگرام، پستی که به این روش ذخیره شده است وارد مجموعه عمومی می شود. در تلفن همراه، یک پیام کوچک که می‌گوید ذخیره در مجموعه در پایین خود پست ظاهر می‌شود.

روی این فرمان ضربه بزنید و می توانید تصمیم بگیرید که پست را در کدام مجموعه ذخیره کنید.

برای مشاهده همه موارد ذخیره شده خود، به نمایه خود بروید و روی منوی کشویی در گوشه سمت راست بالای برنامه ضربه بزنید. سپس روی Saved کلیک کنید.

هر پستی که ذخیره کرده اید در مجموعه همه پست ها ذخیره می شود. همچنین می‌توانید آهنگ‌هایی را که از Reels ذخیره کرده‌اید، که در مجموعه صوتی هستند، پیدا کنید.

اگر پست‌ها را بدون سازمان‌دهی در مجموعه‌ها ذخیره کرده‌اید، همیشه می‌توانید این کار را بعد از واقعیت انجام دهید. برای شروع یک مجموعه جدید، روی علامت + در بالا سمت راست ضربه بزنید. از شما خواسته می شود مجموعه جدید را نام ببرید. این کار را انجام دهید، روی Next ضربه بزنید و سپس می توانید پست هایی را که قبلاً ذخیره کرده اید و می خواهید به مجموعه جدید اضافه کنید، انتخاب کنید. سپس روی Done ضربه بزنید.

پست فالووان

پیشنهادی:    چرا میزان تعامل پست ها به مرور زمان رو به کاهش است؟

چگونه از مجموعه های اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنیم؟؟

پست هایی را که کسب و کار شما در آنها تگ شده است ذخیره کنید!

ذخیره پست‌هایی که کسب‌وکارتان در آن‌ها برچسب‌گذاری شده‌اند، می‌تواند یک تقویت‌کننده اعتماد به نفس خوب باشد. اگر می‌خواهید پیروزی را با تیم خود به اشتراک بگذارید، همیشه می‌توانید به این مجموعه بازگردید. اما برای مدیریت محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) نیز بسیار مفید است. در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده حداکثری از UGC در اینستاگرام آورده شده است. تصویری از یک محصول در حال استفاده یا ویدیویی از یک مشتری خوشحال بیش از ده ها نظر درخشان را نشان می دهد.

پست های اینفلوئنسرهایی را که دوست دارید ذخیره کنید:

اینفلوئنسرها می توانند منبع خوبی باشند، اما قبل از اینکه یکی از آنها را انتخاب کنید، می خواهید آنها را زیر نظر داشته باشید تا ببینید آیا با برند شما همسو هستند یا خیر. یکی از راه‌های انجام این کار، ذخیره پست‌ها از تأثیرگذاران بالقوه در یک مجموعه است.

مطمئناً، می‌توانید مواردی را که دوست دارید دنبال کنید، اما این به سرعت فید شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در عوض ذخیره یکی از پست های آنها به شما این امکان را می دهد که آنها را پیگیری کرده و آنها را در مقابل سایر نامزدهای احتمالی بررسی کنید. شما همچنین نمونه ای از کار آنها را دارید که ممکن است دوست داشته باشید از آن الگوبرداری کنید.

پیشنهادی:    چه تعداد پست در هفته منتشر کنیم؟

پست ها را با هشتگ های مرتبط ذخیره کنید:

رسانه های اجتماعی منتظر هیچ کس نیستند و هیچ کجا به اندازه هشتگ های پرطرفدار اینستاگرام مشهود نیست. ردیابی هشتگ ها دشوار است. اینستاگرام به شما امکان می دهد هشتگ ها را دنبال کنید، اما تقریباً همیشه منجر به فید اسپم می شود.

ذخیره پست هایی که دارای هشتگ خاصی هستند که دوست دارید می تواند به شما در پیگیری آنها کمک کند، بدون نیاز به دنبال کردن. این به شما یک گالری از پست هایی می دهد که در واقع نمونه ای از استفاده از آن هشتگ هستند.

flw1 11 4 فالووان پست

پست هایی را که به شما الهام می بخشد ذخیره کنید:

اینستاگرام اندکی از هر چیزی را که می‌توانید بخواهید (و حتی چیزهایی که نمی‌دانید می‌خواهید) دارد. بنابراین هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است به پستی برخورد کنید که با یک فکر هوشمندانه یا تصویر الهام بخش، پیمایش شما را متوقف کند. لایک کردن آن پست نشان دهنده تایید شما برای حسابی است که آن را پست کرده است، اما به این معنی نیست که می توانید دوباره آن پست را پیدا کنید.

پستی را می بینید که یک تجارت را به روشی جالب تبلیغ می کند؟ آن را ذخیره کنید. دیگری را می بینید که توصیه خوبی می کند؟ آن را ذخیره کنید. انگیزه؟ بهره وری؟ شوخ طبعی؟ ذخیره، ذخیره و دوباره ذخیره کنید. یک مجموعه Inspiration ایجاد کنید و آن را با چیزهایی پر کنید که به شما الهام می‌بخشد و به شما در ساختن کسب‌وکارتان کمک می‌کند.

توجه داشته باشید که سیو کردن پست های محبوب سبب می شود تا آن پیج به صفحه اکسپلور راه پیدا کند و به افراد بیشتری نشان داده شود. در نتیجه خواه ناخواه به دیده شدن و رشد پیج محبوبتان کمک می کنید. از طرفی حتی اگر خودتان صاحب کسب و کاری در اینستاگرام باشید، با الهام گرفتن از پست های جذاب، میتوانید اکانت کاریری خود را ارتفا دهید و تعداد افراد دنبال کننده خویش را افزایش دهید.

چرا در اینستاگرام مجموعه ایجاد کنیم؟

با ذخیره پست‌های اینستاگرام در مجموعه‌ها، کتابخانه بی‌پایانی از محتوا برای رجوع خواهید داشت و در عین حال فهرست دنبال‌کنندگان و فید خود را مرتب نگه دارید. به‌علاوه، هیچ تأثیری بر تصویر عمومی کسب‌وکار شما نخواهد داشت (به راحتی می‌توانید مجموعه‌های «این کار را نکنید» ایجاد کنید) بنابراین بفهمید که دوست دارید به چه چیزی بازگردید و شروع به ایجاد مجموعه های خود کنید.

پیشنهادی:    چه ساعتی پست اینستاگرام بازدید بهتری دارد؟ بهترین زمان پست گذاری