چگونه به راحتی فالوورهای اینستاگرام بیشتری به دست آوریم 2022 - فالو وان

امتیاز ما
امتیاز دهی
[Total: 0 Average: 0]

اینستاگرام تا سال ۲۰۲۰ یک میلیارد کاربر فعال دارد و همچنان در حال رشد است. پلتفرم شبکه های اجتماعی بر روی تصویر و ویدئو تمرکز می کند و به مکانی رقابتی تر تبدیل شده است تا صدای شما شنیده شود و دنبال کنندگان مورد نیاز برای رشد کسب و کارتان، نشان دادن برندتان یا به اشتراک گذاشتن هدفتان را جذب کنید.

برخی از کاربران اینستاگرام نیز به دنبال فالوورهای بیشتری هستند تا افراد همفکر بیشتری پیدا کنند که علایق مشابهی دارند و لزوماً به دنبال رشد تجارت نیستند. برنامه اینستاگرام و چند ایده خلاقانه را آماده کنید و ما می توانیم به شما کمک کنیم با استفاده از برخی از ویژگی های جدید اینستاگرام با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

ما همچنین چند روش آسان برای ایجاد اتصالات و یافتن راحت‌تر خود را مورد بحث قرار می‌دهیم. اگرچه می توانید فالوور اینستاگرام را از ما خریداری کنید، اما در این راهنما به ۷روش رایگان برای افزایش مخاطبان اینستاگرام شما می پردازیم.

افزایش فالوور

چگونه به راحتی فالوورهای اینستاگرام بیشتری به دست آوریم ۲۰۲۲

۱٫استفاده از ریلز(Reels) اینستاگرام

تصور کنید بتوانید تبلیغاتی در مورد خودتان یا برندتان ایجاد کنید تا همه در اینستاگرام ببینند. اینستاگرام اخیرا قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان اشتراک گذاری ویدیوهای ۳۰ ثانیه ای را با موسیقی با استفاده از کتابخانه موسیقی اینستاگرام ارائه می دهد.

ریلزها کجا هستند؟

ویژگی Reels به‌عنوان دکمه مرکزی به‌طور برجسته در اپلیکیشن موبایل قرار می‌گیرد و مطمئناً توجه کاربران جدید را به خود جلب می‌کند. همه کاربران Reels را می بینند، نه فقط دنبال کنندگان فعلی شما. با نشان دادن Reels خود به همه کاربران، Reels این امکان را ارائه می دهد که با استفاده از خلاقیت خود و موسیقی موجود، به سرعت ویروسی شوید.

چیزی جذاب و منحصر به فرد بسازید و خود را در مقابل چشمان افرادی خواهید دید که به زودی می توانند فالوورهای شما باشند.

مانند بخش آینده ما در IGTV، Reels با نمایه شما یافت می شود، بنابراین دنبال کنندگان جدید و موجود می توانند محتوای خاص و کوتاه Reels را به راحتی پیدا کنند.

یک ریلز کوتاه اینستاگرام نیز می تواند راهی موثر برای ساختن یک ویدیوی بزرگتر باشد. از آنجایی که Reels به افرادی که به محتوای مشابه علاقه دارند و نه لزوماً فقط دنبال کنندگان شما ارائه می شوند، می توانید نگاهی گذرا به یک ویدیوی طولانی تر بسازید که می تواند منجر به تبدیل شدن یک کاربر اینستاگرام به دنبال کننده شما شود. همچنین توصیه می کنیم برای افزایش بیشتر شانس دسترسی به فید کاوش، بازدیدهای اینستاگرام را خریداری کنید.

مرحله بعدی درباره ساخت سریال IGTV خودتان را بسازید

ساخت سریال اینستاگرامی این امکان را به شما می دهد که با ساخت سریال برای فالوورهای خود فالوورهای جدیدی به دست آورید. در حال حاضر افراد بیشتری برای سرگرمی در طول قرنطینه های اخیر به پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام متکی هستند.

ارائه یک سری ویدیو در مورد چیزی که به آن اهمیت می دهید به کاربران IG دلیلی برای دنبال کردن شما می دهد. ویدیوها همچنین در اینستاگرام تعامل بیشتری کسب می کنند و احتمالاً فالوورهای جدیدی را به پروفایل شما هدایت می کنند.

ایده ها

یکی می تواند یک سریال آشپزی یا مد بسازد، توانایی های خود را در نحوه درست کردن و پختن ماکارونی نشان دهد یا یک سری ویدیو ایجاد کند تا لباس افراد مشهور مورد علاقه شما را با استفاده از مارک های مقرون به صرفه تر تکرار کند.

IGTV همچنین با استفاده از تب تلویزیون اینستاگرام خود بسیار آسان است. کاربران شما به راحتی محتوای جدید را از کانال IGTV شما پیدا خواهند کرد.

افزایش فالوور

۲٫فراگیر و متنوع باشید

گنجاندن همه افراد در اینستاگرام هم بسیار مفید و هم آسان است. برخی از کاربران دارای ناتوانی شنوایی و بینایی هستند. فیس بوک همچنین گزارش می دهد که ۸۵ درصد از محتوای ویدیویی و صوتی در حالت بی صدا پخش می شود. ویدیوهای خود را به طور خودکار در IGTV زیرنویس کنید – آنها ۱۶ زبان را ارائه می دهند!

چگونه فالوورهای شما ویدیوها را تماشا می کنند

وقتی کاربران بتوانند زیرنویس‌های بسته شما را با چشمان خود اسکن کنند، به احتمال زیاد ویدیویی را تماشا می‌کنند، به خصوص اگر در محل کار هستند یا نمی‌خواهند سکوت دیگران را برهم بزنند. همچنین مهم است که واضح صحبت کنید تا زیرنویس‌های شما واضح و قابل درک باشند. صدای شما همیشه نباید به معنای واقعی کلمه شنیده شود، می توانید مطمئن شوید که حداقل خوانده می شود!

ایجاد این تغییرات یک راه بسیار ساده و بسیار آسان برای شامل افرادی است که ممکن است قبلاً برای دسترسی به ویدیوی شما مشکل داشتند.

۳٫با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید

برخی از اینفلوئنسرهای مورد علاقه شما میلیون ها فالوور دارند. آنها همچنین انگیزه زیادی برای کمک به ارتقای شما ندارند و احتمال کمتری برای تعامل دارند.

میکرو اینفلوئنسر چیست؟

میکرو اینفلوئنسرها افرادی با ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ فالوور هستند و اغلب تعامل بهتری نسبت به اینفلوئنسرهای بزرگتر ارائه می دهند. اینفلوئنسرهای خرد اغلب علایق خاصی را ارائه می دهند و زمان بیشتری را صرف تعامل با هر دوی شما می کنند و مخاطبان خود را می آورند که می توانند مخاطبان شما را دنبال کنند.

چه چیزی باید بخواهم؟

بخواهید پستی را به اشتراک بگذارید که هم به کاربران شما و هم کاربران شما علاقه مند باشد، سپس از تعامل مهم تری که توسط یک اینفلوئنسر کوچک ارائه می شود که سعی نمی کند با میلیون ها دنبال کننده همراه باشد، استفاده کنید.

به بیان ساده، شما شانس بیشتری برای ارتباط با اینفلوئنسرهای میکرو بیشتر از اینفلوئنسرهای بزرگتر دارید، و آنها اغلب در مورد موضوعات مشابه بحث می کنند، ارتباطات آنها می تواند فالوورهای بیشتری را برای شما فراهم کند.

۴٫محتوای قابل اشتراک گذاری معتبر ایجاد کنید

محتوای معتبر به سادگی به روی دنبال کنندگان شما باز می شود. افکار خود را اعم از مثبت، منفی، عجیب و غریب یا علایق دقیق به اشتراک بگذارید – احساسات واقعی خود را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. آنها می دانند که شما نیز یک انسان هستید و از شفافیت شما قدردانی می کنند.

الگوریتم اینستاگرام پست هایی با تعامل زیاد را ترجیح می دهد و یک پست صمیمانه راهی آسان و واقعی برای یافتن خود در صفحه ای مانند کاوش است تا محتوای شما توسط کاربران جدید کشف شود. همچنین می‌توانید لایک‌های اینستاگرام را از ما خریداری کنید تا شانس خود را برای دسترسی به فید کاوش افزایش دهید.

۵٫خودتان باشید

از آنجایی که کاربران همچنین می‌خواهند با پست‌های انسانی و شفافی که می‌گذارید تعامل داشته باشند، مطمئن شوید که برای تشویق به برقراری ارتباط به برخی از پیام‌ها و پاسخ‌های مستقیم پاسخ دهید. تعامل مستقیم به کاربران می‌گوید که اهمیت می‌دهید و می‌تواند منجر به دنبال‌کنندگان بیشتر شود، حتی در میان کسانی که تعامل عمومی شما را تماشا می‌کنند.

مبارزاتی را که اکثر افراد درک می کنند را به اشتراک بگذارید. شما می توانید در مورد ناامیدی های پختن یک وعده غذایی سالم، نکات مثبت در مورد شخص دیگری در زندگی خود، یا افکار در مورد آینده صحبت کنید. بیشتر هر چیزی می رود.

فقط واقعی باش همچنین می توانید مبارزات خود را با سایر کاربران اینستاگرام که راه حل هایی برای برخی از مشکلات ارائه می دهند مرتبط کنید تا هر دو برند شما فالوورهای خود را به دست آورند.

افزایش فالوور

۶٫محتوای اینستاگرام را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنید

برخی از شبکه های اجتماعی شما به هم متصل می شوند و می توان از آنها برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام استفاده کرد. ایجاد حساب کاربری با شبکه های محبوب و رو به رشد TikTok و Pinterest می تواند منجر به افزایش فالوور شود.

TikTok و Pinterest اتصال حساب اینستاگرام خود را برای یافتن افراد همفکر در چندین شبکه اجتماعی و افزایش مخاطبان خود آسان می کنند. از پست‌های TikTok و Pinterest استفاده کنید تا محتوای انحصاری یا خاص را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

شما ابزارهای زیادی دارید:

از هر روش ارتباطی که دارید استفاده کنید – از ایمیل گرفته تا وب‌سایت خودتان تا افراد را به اینستاگرام خود متصل کنید و فالوورهای بیشتری را بدون توجه به اینکه از کدام کانال وارد شده‌اند پیدا کنید.

چندین حساب، شبکه های متعدد:

بسیاری از افراد از چندین شبکه اجتماعی استفاده می کنند و ممکن است به هر دلیلی شما را در شبکه های دیگر پیدا نکرده باشند. پیوند دادن پروفایل های دیگر به اینستاگرام خود – و برعکس، می تواند همه شبکه های شما را رشد دهد.

۷٫شرح های دقیق بنویسید

در حالی که واضح است که تصاویر و ویدیوها در اینستاگرام بسیار مهم هستند، نوشتن کپشن های دقیق نیز فالوورهای بیشتری را جذب می کند. طول کپشن در سال های اخیر در اینستاگرام دو برابر شده است.

توضیحات به شما در جستجو کمک می کند:

زیرنویس‌های طولانی‌تر و دقیق‌تر نیز باعث می‌شوند جستجوی بیشتری داشته باشید. استفاده ساده از کلمات کلیدی معنی دار در کپشن به کاربران اینستاگرام این امکان را می دهد که در هنگام استفاده از اینستاگرام، محتوا و محصولات شما را راحت تر پیدا کنند. به عنوان مثال، می‌توان یک جفت کفش را با استفاده از صفات و ویژگی‌های بسیار، از رنگ و سبک، توصیف کرد و به کاربران گفت که کفش‌ها چقدر احساس راحتی می‌کنند.

در این مقاله ۷ تا از آسان ترین راهکار های برای جذب فالوور به شما توضیح دادیم ایمدواریم که از آن استفاده کرده باشید.

تیم فالووان، تلاش خود را می کند تا به سوالات شما پاسخ دهد و اگر سوالات دیگری در خصوص عملکرد اینستاگرام دارید می توانید با فالووان در میان بگذارید تا جواب خود را بگیرید تا از سردرگمی نجات یابید.

مقاله پیشنهادی:

چگونه برای تبلیغات تولید محتوا کنیم؟

اپدیت جدید اینستا و مشکلاتش

چگونه از کاهش کیفیت ویدیو و عکس ها در اینستاگرام آپلود کنیم؟


برچسب ها: