نکات و ترفند های اینستاگرام برای کاربران تجاری در سال 2022 - فالو وان

امتیاز ما
امتیاز دهی
[Total: 0 Average: 0]

امروزه اینترنت نسبت به گذشته اهمیت بیشتری دارد. ما می توانیم از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنیم. در این مقاله، نکات و ترفندهایی را برای کسب و کار در اینستاگرام به شما ارائه می دهیم تا حساب کاربری خود را در شبکه های اجتماعی کارآمدتر و پایدارتر کنید و به توده های بیشتری دسترسی پیدا کنید. اول از همه، اجازه دهید به طور خلاصه در مورد اینکه چرا حساب اینستاگرام شما برای تجارت شما مهم است صحبت کنیم.

برای راحتی شما دوستان عزیز🎧

اول از همه باید بگوییم که پست های ارسال شده در اینستاگرام ۱۰ برابر بیشتر از سایر اکانت های شبکه های اجتماعی ظاهر می شوند. جلب توجه یا خاطره انگیز بودن در محتوای نوشتاری دشوارتر از محتوای بصری است. محتوای بصری شما ۶۵ درصد جذاب تر از سایرین است. امروزه مصرف کنندگان قبل از اقدام به فروش، آنالیزهای ویدئویی یا عکس دقیق را ارزیابی می کنند و بر اساس این تحلیل ها خرید می کنند. علاوه بر این، با تبدیل حساب کاربری خود به یک حساب تجاری، می توانید به راحتی به اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد هر پست دسترسی پیدا کنید. می توانید محصولات خود را مستقیماً از تلفن خود تبلیغ کنید تا به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که باید برای حساب تجاری اینستاگرام خود انجام دهید.

کسب درآمد در اینستاگرام

نکات و ترفندها در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که ممکن است برای گسترش شبکه کسب و کار شما در اینستاگرام مفید باشد.

#هشتگ:

اگرچه ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد اما بسیار مهم و مفید است. با تنظیم یک برچسب درست و هرگز استفاده نشده، می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، می توانید هشتگ های مارک دار برای برند یا کسب و کار خود ایجاد کنید. بنابراین، مشتریان شما می توانند شما را در پست های به اشتراک گذاشته شده در مورد کسب و کارتان تگ کنند. به این ترتیب صفحه یا حتی کسب و کار شما راحت تر رشد می کند. بیو می توانید لینک هدایا یا فرصت های محل کار خود را در قسمت بیو اینستاگرام قرار دهید. قرار دادن چنین فرصت هایی در قسمت بیو می تواند به کاربران کمک کند تا شما را دنبال کنند. به عنوان مثال، حساب‌های زیادی را دیده‌اید که می‌گویند: «می‌توانید از بیو به پیوند دسترسی پیدا کنید» زیر یک پست قابل توجه. این منطقی است و برای حساب تجاری بسیار مفید است. همچنین باید یک متن کوتاه و توصیفی برای مخاطب هدف خود بنویسید که کسب و کار شما چیست و چه هدفی دارد در قسمت بیو. استوری ها در قسمت استوری، پست ها بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند. این به حساب‌های تجاری اجازه می‌دهد تا روی پلتفرم آزمایشی شوند. با تبلیغ در قسمت استوری می توانید افراد بیشتری را قادر به دیدن آن کنید. عکس نمایه عکس نمایه شما باید چشمگیر و چشم نواز باشد. باید به راحتی از سایر حساب ها قابل تشخیص باشد.

ده اشتباه رایج در هشتگ نویسی که نباید مرتکب شوید!

کسب درآمد در اینستاگرام

مدیریت رسانه های اجتماعی نحوه استفاده از ابزار آمار را بیاموزید:

با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان هدف خود کسب کنید و عملکرد پست های خود را تجزیه و تحلیل کنید. به این ترتیب، بر اساس پست‌ هایی که بیشترین کلیک یا بازدید را داشته‌اند، می‌توانید محتوای جدید خود را مناسب‌تر برای مخاطبان هدف خود برنامه‌ریزی کنید. سپس یک برنامه محتوایی تهیه کنید. تعیین کنید چه روزهایی چه نوع محتوا، زمان و دفعات اشتراک گذاری، انواع محتوا و طرح های خود را به اشتراک می گذارید. هنگام برنامه ریزی محتوا باید مراقب باشید که متفاوت و خلاق باشید. همچنین یک طرح تبلیغاتی تهیه کنید. تبلیغات اینستاگرام شما بسیار مهم است. هر چند وقت یکبار تبلیغ می‌شوید، محتوای تبلیغات و برنامه بودجه تبلیغاتی خود را با جزئیات آماده کنید. نمایش کمپین های خود یا تبلیغ کسب و کار خود با هدف گذاری مناسب و محتوای تبلیغاتی صحیح به طور قابل توجهی عملکرد را افزایش می دهد.

مخاطب هدف خود را مشخص کنید:

در طول مدیریت حساب، شما باید تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف را انجام دهید. از آنجایی که شناخت مخاطبان هدف مستقیماً بر استراتژی محتوا، زبان ارتباطی و محتوای شما تأثیر می گذارد، باید به طور خاص روی این موضوع کار کنید. از عکس هایی استفاده کنید که جلب توجه می کند. محتوای رسانه های اجتماعی با عکس در مقایسه با محتوای بدون عکس بیش از ۷۰٪ تعامل ایجاد می کند. بنابراین، باید مراقب باشید که از عکس‌ها و ویدیوهایی استفاده کنید که از محتوای شما پشتیبانی می‌کنند که توجه و قابل توجه است. در نهایت، به طور مداوم به اشتراک بگذارید. ثبات و فراوانی اشتراک‌گذاری شما باعث می‌شود فالوورهایتان شما را فراموش نکنند. به طور متوسط ​​۲ بار در روز به اشتراک گذاری تأثیر مثبتی بر برندها ایجاد می کند.

کسب درآمد در اینستاگرام

نکات و ترفندهای اینستاگرام به طور خلاصه در این مقاله در مورد راه های موفقیت در اینستاگرام صحبت کردیم. ما همچنین در مورد اطلاعاتی در مورد مدیریت رسانه های اجتماعی صحبت کردیم که اخیراً یک فرصت تجاری بوده است. امیدواریم اطلاعاتی که ارائه کردیم کمک کند. جدا از این نکات و ترفندهای اینستاگرام برای تجارت، نکته دیگری چطور؟ تمامی نکاتی که برای شروع و پیشرفت در اینتاگرام لازم بود به شما گفتیم امیدواریم که از آن لذت برده باشید.

تیم حرفه  ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، خرید لایک اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام. کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است پیج خود را سریعا ارتقا دهید و از دیگر رقبای خود عقب نمانید. این را خوب می دانید که با رشد و پیشرفت در اینستاگرام می توانید ره صد ساله را یک شبه رفت و در مدت کوتاهی به آنچه که می خواهید برسید کافیست به ما اعتماد کنید.

مقاله پیشنهادی فالووان:

چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشیم؟

 


برچسب ها: