اینستاگرام مکانی قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان، فروش محصولات و رشد برند شما است. اما چالش منحصربه‌ فردی که کسب ‌وکارهای محلی هنگام شروع در اینستاگرام با آن مواجه می‌شوند، لزوما نحوه جذب فالوور نیست، بلکه نحوه جذب فالوور محلی در اینستاگرام است.  تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد نظیر خرید فالوور ارزان، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.

زیرا اگر یک کسب و کار محلی دارید، ایجاد یک فالوور که در سرتاسر جهان واقع شده است لزوما به تجارت شما کمک نمی کند. ممکن است فکر کنید که پیوستن به یک پاد محلی اینستاگرام ممکن است کلید افزایش فالوور محلی باشد، اما اینطور نیست، و امروز، من قصد دارم در مورد استراتژی های رایگانی صحبت کنم که می توانید از آنها برای افزایش فالوور محلی در اینستاگرام استفاده کنید!

پیشنهادی:    چرا نمی توانم کاربران را در اینستاگرام دنبال کنم؟ 

چرا دنبال کننده های محلی در اینستاگرام می خواهید؟

صاحبان مشاغل جدید گاهی اوقات شیفته این ایده هستند که دنبال کنندگان زیادی داشته باشند. به هر حال، ما تمایل داریم که یک فالوور بزرگ را با موفقیت بزرگ برابر بدانیم، بنابراین، هر چه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، کسب و کار شما باید موفق‌تر باشد… درست است؟

خوشبختانه، این فقط مورد نیست. و تعداد فالوورهای بالاتر به معنای موفقیت بیشتر یا سود بیشتر نیست.

به عنوان یک کسب و کار محلی، هدف شما در اینستاگرام نباید این باشد که تا حد امکان دنبال کنندگان بیشتری به دست آورید.

فرض کنید در تهران قرار دارید و فالوورهای شما با دنبال کنندگانی که عمدتاً از اصفهان هستند شروع به افزایش می کند.

بعید است که اکثر این فالوورها به مشتری تبدیل شوند، بنابراین به نفع شماست که دنبال کنندگان محلی را از جایی که کسب و کار شما واقع شده است، هدف قرار دهید!

فالوور هدفمند همیشه بهتر از 100 فالوور بدون هدف است که هرگز به مشتری تبدیل نمی شوند.

فالوورهای محلی فالووان

پیشنهادی:    نحوه فعال کردن اعلان اینستاگرام 

نحوه دریافت فالوورهای محلی در اینستاگرام:

چندین کار وجود دارد که می خواهید برای یافتن فالوورهای محلی برای حساب اینستاگرام خود انجام دهید.

1.از Geotag ها استفاده کنید

برچسب گذاری جغرافیایی پست ها و استوری های اینستاگرام شما یک راه عالی برای دستیابی به فالوورهای محلی است!

شما می توانید برچسب جغرافیایی:

شهر شما

محله ای که کسب و کار شما در آن واقع شده است

کار شما

مکان های دیدنی محبوب در نزدیکی کسب و کار شما

برای افزودن یک برچسب جغرافیایی به یک پست جدید، روی “افزودن مکان” کلیک کنید و مکانی را که می خواهید برچسب گذاری کنید جستجو کنید.

همچنین می توانید برچسب های جغرافیایی را به پست های موجود اضافه کنید. برای انجام این کار، پستی را پیدا کنید که می‌خواهید مکانی را اضافه کنید.

روی سه «…» در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا ویرایشگر عکس باز شود.

یک منوی پاپ آپ با چندین گزینه مختلف ظاهر می شود. روی «ویرایش» کلیک کنید و سپس روی «افزودن مکان…» کلیک کنید.

هنگامی که موقعیت مکانی خود را به آن اضافه کردید، می توانید آن را ذخیره کنید تا پست های قدیمی شما اکنون به یک مکان متصل شوند!

پیشنهادی:    نکات و ترفند های اینستاگرام برای کاربران تجاری در سال 2022

2.از هشتگ های محلی استفاده کنید

استفاده از هشتگ برای کسب و کار در اینستاگرام یک راه عالی برای رشد حساب شما است! اما اگر یک کسب و کار محلی هستید، باید از هشتگ های محلی استفاده کنید.

اگر در شهر بزرگ‌تری زندگی می‌کنید، به احتمال زیاد به صدها هشتگ محلی دسترسی دارید که می‌توانند به شما در جذب فالوورهای محلی کمک کنند.

برای یافتن هشتگ های محلی، به صفحه جستجو رفته و شهر خود را تایپ کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، مطمئن شوید که روی “برچسب ها” در بالای صفحه کلیک کنید.

انجام این کار به شما کمک می کند تا هشتگ های محلی محبوب را پیدا کنید! با کلیک بر روی یکی از هشتگ های موجود در لیست و مشاهده هشتگ های مرتبط در بالای صفحه، می توانید هشتگ های بیشتری را بیابید.

یافتن هشتگ ها از این طریق می تواند هر بار که می خواهید پست کنید زمان بر باشد. راه بعدی برای یافتن هشتگ ها استفاده از هشتگ یاب است!

فالوورهای محلی فالووان

3.با اینفلوئنسرهای محلی همکاری کنید

89 درصد از بازاریابان می گویند که بازاریابی تأثیرگذار به همان اندازه یا مؤثرتر از سایر کانال های بازاریابی است.

چند راه مختلف برای یافتن اینفلوئنسرهای محلی در منطقه شما وجود دارد.
اگر شما هم به فکر رشد کسب کارتان در یک موقعیت مکانی مشخص است pdf زیر میتواند در این امر شما را راهنمایی کمک کند:

رشد کسب و کارتان در موقعیت مکانی

4.به دنبال کمپین های گذشته باشید:

احتمالاً شما اولین کسب‌وکاری نیستید که از بازاریابی تأثیرگذار در شهر خود استفاده می‌کنید (که چیز خوبی است، زیرا به شما کمک می‌کند زمان لازم برای یافتن اینفلوئنسرها را کاهش دهید)!

به رقبای خود و سایر مشاغل کوچک در شهر خود نگاه کنید تا ببینید آیا در کمپین های اینستاگرامی تگ شده اند یا خیر.

برای انجام سریع این کار، به یک حساب تجاری محلی در اینستاگرام بروید و به عکس هایی که در آنها تگ شده اند بروید.

اینفلوئنسرها تقریباً همیشه کسب‌وکاری را که تبلیغ می‌کنند در عکس‌هایشان تگ می‌کنند!

می‌توانید به اینفلوئنسرهای اینستاگرام پیام دهید یا ایمیل بزنید و از کیت رسانه آنها بخواهید تا تعیین کنید که آیا نرخ آنها با بودجه بازاریابی شما مطابقت دارد یا خیر!

پیشنهادی:    راهکارهای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام در سال 2022 

5.هشتگ های اینفلوئنسر را جستجو کنید

همچنین می توانید از اینستاگرام به عنوان موتور جستجو برای یافتن اینفلوئنسرها در منطقه خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر اهل همدان هستید، می توانید هشتگ #hamedanblogger را جستجو کنید تا تعداد زیادی از محتوای ایجاد شده توسط وبلاگ نویسان محلی را بیابید!

این روش نسبت به روش فوق وقت گیرتر است و برای یافتن اینفلوئنسرهای بالقوه باید مطالب زیادی را مرور کنید.

6.یک هدیه محلی انجام دهید

هدایای محلی یک راه عالی برای جذب فالوورهای محلی در اینستاگرام است! وقتی هدیه شما محلی است، مردم را از شهرهای دیگر جذب نخواهید کرد.

هدایا برای چیزهایی مانند کارت‌های هدیه آمازون بسیار گسترده هستند و افرادی را جذب می‌کنند که مخاطب ایده‌آل شما نیستند (و در شهر شما زندگی نمی‌کنند)، بنابراین سعی کنید محصولات و خدماتی را که باید در منطقه شما بازخرید شوند، حفظ کنید.

حتی می‌توانید با سایر کسب‌وکارهای محلی شریک شوید و قیمت‌های خود را برای هدیه نهایی حلقه اینستاگرام جمع کنید. همه شما با فالوورهای بیشتری کنار می‌روید و می‌توانید یک بسته شیرین برای برنده تهیه کنید.

7.با سایر مشاغل محلی شریک شوید

شراکت ها قدرتمند هستند! شراکت با سایر مشاغل محلی که به مخاطبان شما خدمات می دهند (اما که شما در رقابت مستقیم با آنها نیستید) به نفع هر دو طرف خواهد بود و می تواند به شما کمک کند به مخاطب جدیدی دست پیدا کنید.

شما می توانید یک مشارکت را با یک هدیه ترکیب کنید و یک بسته جوایز محلی را با چندین کسب و کار محلی ارائه دهید تا دسترسی خود را به طور تصاعدی افزایش دهید!

در نتیجه تعامل با پیج هایی که به اصطلاح با آنها همشهری هستید می تواند برای شما فالوور های محلی بیشتری به ارمغان بیاورد. پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر به تازگی در شهر خود کسب و کار حضوری را آغاز کرده اید، با تبلیغات کوچک توسط دیگر پیج های محلی، به همشهریان خود نیز کسب و کارتان را معرفی کنید و سپس در سطح بزرگتری از اینستاگرام کسب و کار خود را به تمام ایرانیان معرفی کنید.

فالوورهای محلی فالووان

8.تبلیغات محلی را اجرا کنید

اجرای تبلیغات در موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی می تواند راهی موثر برای دستیابی به مخاطبان شما و افزایش دنبال کنندگان محلی باشد.

به عنوان مثال، تبلیغات فیس بوک به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را بر اساس موقعیت مکانی آنها بیش از حد هدف قرار دهید. می‌توانید افرادی را که در یک مکان خاص زندگی می‌کنند، افرادی که اخیراً در یک مکان خاص بوده‌اند، افرادی که از طریق یک مکان سفر کرده‌اند یا همه افراد را هدف قرار دهید.

مکانی که برای تبلیغات خود انتخاب می کنید نیز می تواند بسیار خاص باشد (در صورت تمایل در شعاع مایلی مشخص).

از طرف دیگر، تبلیغات جستجو می تواند برای هدف قرار دادن عبارات جستجوی محلی مرتبط با کسب و کار شما استفاده شود.

پیشنهادی:    تبلیغات با متد قدیمی را کنار بگذارید و به فالووان بپیوندید!

9.مکان خود را به نمایه خود اضافه کنید

همانطور که عکس های خود را برچسب جغرافیایی کردیم، اگر می خواهید فالوورهای محلی را جذب کنید، باید همین کار را با پروفایل اینستاگرام خود نیز انجام دهید!

ابتدا، حساب اینستاگرام شما باید یک حساب تجاری باشد و به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل باشد. اینستاگرام دستورالعمل های به روزی دارد که می توانید در اینجا در مورد نحوه افزودن آدرس/موقعیت مکانی به حساب اینستاگرام خود بیابید.

پیشنهادی:    چطور در اینستاگرام به مخاطب هدف دست پیدا کنیم؟