6 روش خلاقانه به کارگیری هشتگ ها در استوری اینستاگرام فالووان - فالو وان

امتیاز ما
امتیاز دهی
[Total: 0 Average: 0]

هشتگ های اینستاگرام می توانند استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما را بسازند یا شکست دهند. از آنها به درستی استفاده کنید و پست های خود را توسط افراد بیشتری مشاهده خواهید کرد که احتمالاً به محصولات یا برند شما علاقه مند هستند.اما از اشتباه استفاده کنید و در واقع می توانید آسیب وارد کنید، از فالوورهای بالقوه آزاردهنده گرفته تا جریمه شدن توسط الگوریتم اینستاگرام.برای استفاده موثر از هشتگ‌ها برای اینستاگرام، باید دقیقاً نحوه عملکرد آن‌ها را بدانید و در یک استراتژی فکر کنید. فالو وان، با حضور طولانی مدت خود در این پلتفرم، تمامی راهکار های موثر را به شما خواهد گفت. فالو وان با ارائه خدمات با کیفیت و معتبر اینستاگرام مانند؛ ارسال پیام انبوه به دایرکت در اینستاگرام به در تبلیغات موثر کمک می کند.

در پست‌های اینستاگرام، وقتی هشتگ‌ها را در کپشن تصاویر اینستاگرام خود قرار می‌دهید، تصاویر در انبوه عمومی آن هشتگ‌ها ظاهر می‌شوند (با فرض اینکه نمایه شما عمومی است). اگر پست‌های اینستاگرام شما بسیار جذاب باشد (بیش از سایرین که در همان زمان پست می‌شوند)، پست‌های شما در پست‌های برتر نمایش داده می‌شوند (۹ تصویر اول هنگام جستجوی یک هشتگ). تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نحوه عملکرد هشتگ ها آشنا کنیم

هشتگ فالووان

پیشنهادی:    ۳ راه برای بررسی تاریخچه تماشای Reels اینستاگرام

به کارگیری هشتگ ها در استوری:

می‌توانید هشتگ را در استیکر، متن یا از طریق تگ مکان قرار دهید. هشتگ مستقیماً روی تصویر می رود و می تواند مانند تمام متن ها و استیکرها ثبت شود. هنگامی که در متن پست می شود، هشتگ های پیوند شده اغلب زیر خط کشیده می شوند.

خبر بد: هنگامی که هشتگ‌ها را در استوری اینستاگرام خود قرار می‌دهید، تصاویر یا ویدیوهای شما همیشه در انبوه هشتگ‌ها پذیرفته نمی‌شوند. بله، حتی اگر نمایه شما به صورت عمومی تنظیم شده باشد. تجمیع این استوری های هشتگ شده به تعامل و کیفیت تصویر یا ویدیوی ارسال شده بستگی دارد.

با این اوصاف، افزودن هشتگ به استوری های خود ارزش امتحان دارد. با هشتگ‌ها، این پتانسیل را دارید که به هزاران اینستاگرامر در منطقه خود، در صنعت خود، با طرز فکر مشابه یا در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید. سوال این نیست که آیا باید از هشتگ ها در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید، بلکه این است که چگونه.

ما در دیگر مقالات خود به طور مفصل در خصوص هشتگ گذاری و نکات مهم آن با شما سخن کردیم، در صورتیکه هنوز موفق به خواندن این مقاله جذاب و پر از نکته نشده اید ما لینک مقاله را هم اکنون برای شما قرار می دهیم و امیدواریم که برای شما راهگشا باشد.

پیشنهادی: نکات هشتگ گذاری اینستاگرام تا کنون در هیچ جایی نشنیده اید!(آشنایی با ریز و بم هشتگ‌ها)

۶ راه برای به کار گیری از هشتگ در استوری اینستاگرام:

  1. از نظر جغرافیایی

در استوری‌های اینستاگرام، تگ‌های مکان تقریباً شبیه به هشتگ‌ها عمل می‌کنند. کاربران همان طور که هشتگ‌ها را اضافه می‌کنند، یک مکان پیوندی را به تصویر یا ویدیو اضافه می‌کنند. تنها تفاوت ها عبارتند از:

  1. یک مکان فقط با استفاده از استیکر اینستاگرام (بدون متن) قابل ارسال است.

  2. فقط یک برچسب مکان می تواند در یک تصویر/فیلم باشد.

این تگ مکان بهترین گزینه برای تبدیل آن به یک استوری انبوه اینستاگرام است. تقریباً هر مکانی یک استوری اینستاگرام دارد. علاوه بر این، هنگامی که مکانی مانند یک محله را برچسب‌گذاری می‌کنید، تصویر یا ویدیوی برچسب‌گذاری شده می‌تواند در استوری شهر، داستان ایالتی یا حتی داستان کشوری در هر جایی که آن محله باشد قابل مشاهده باشد.

برچسب موقعیت مکانی مخصوصاً برای مارک های دارای محوطه دانشگاه خوب است. وقتی مخاطبان شما در استوری موقعیت مکانی پست می‌گذارند، افزودن به آن استوری، آن مخاطب را به معتبرترین روش جذب می‌کند. در واقع شما یکی از آنها هستید. برچسب موقعیت مکانی برای برندهایی که میزبان رویدادهای روابط عمومی محدود به مکان هستند نیز خوب است.

هشتگ فالووان

  1. حمایتی

در حمایت از کمپین های برند، یعنی در اینجا بهترین حالت وجود دارد: هشتگ کمپین شما به قدری محبوب است که یک هشتگ جمع‌آوری شده Story ایجاد می‌شود تا تمام محتوای شگفت‌انگیز تولید شده توسط کاربران را برجسته کند. نکته مهم این است که برند شما (در حال حاضر) قادر به کنترل این تجمیع نیست.

متأسفانه، بهترین حالت همیشه محتمل ترین نیست. اگرچه ممکن است هرگز نتوانید تضمین کنید که کمپین شما دارای هشتگ انبوهی از استوری اینستاگرام است، افزودن یک هشتگ پیوندی مارک دار به تمام استوری های برند شما باعث افزایش تعامل و آگاهی از کمپین های شما در بین مخاطبان فعلی شما می شود.

پیشنهادی: آیا می توانید بینندگان اخیر پروفایل خود را در اینستاگرام ببینید؟

  1. استراتژیک

جایگاه خود را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی که به درستی انجام شوند منجر به تبدیل می شوند. اجتماعی خوب منجر به افزایش سود می شود. اگر در ذهن خود پول دارید (همانطور که همه مدیران برند باید فرادی را که در حال حاضر با برند شما درگیر هستند، تعقیب کنید. از خود بپرسید: آنها از چه هشتگ هایی در پست ها و استوری های خود استفاده می کنند؟ سپس از آن هشتگ ها استفاده کنید.

اگر در حال حاضر در شبکه های اجتماعی از یک مخاطب کوچک اما وفادار تبدیل شده اید، از آموخته های مخاطبان فعلی خود برای دسترسی به اینستاگرامرهای مشابه استفاده کنید. با درگیر شدن با مخاطبان فعلی خود همانطور که آنها با دوستان خود درگیر هستند، مخاطبان خود را افزایش دهید.

  1. بیش از حد

استفاده هوشمندانه از هشتگ ها باعث میشود اینستاگرام  به پیج شما ارزشی که از هشتگ میگیرید را بدهد اما اگر هشتگ های نا متعارف و نا مربوط استفاده کنید نمره منفی به پست های و استوری شما تعلق میگیرد پس باید همه چیز را، آزادانه، ناامیدانه، مشتاقانه، همیشه هشتگ کنید. چرا که آن برند از تبلیغات بیش از حد خود بی شرمانه نباشد؟ اگر غرور با شخصیت برند شما مطابقت دارد، با آن همراه شوید. در پایان، شانس اینکه خود سلطنتی خود را در مقابل چشم های بیشتری قرار دهید، افزایش خواهید داد. #شهرت #متاسفم متاسفم #با خود رفتار کن #مثل #صبح بخیر

هشتگ فالووان

  1. کم

هشتگ برای ساخت برند شما در اینستاگرام ضروری نیست. تکرار می‌کنم، هشتگ‌ها برای قابل کشف کردن برند شما، به دست آوردن آن لایک‌های مورد علاقه یا ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی سودآور ضروری نیستند. بنابراین، یک گزینه استفاده از آنها، سوء استفاده از آنها یا نگرانی در مورد آنها نیست.

برندی که بیش از حد از هشتگ‌ها استفاده می‌کند، ممکن است به نظر تمرکز زیادی روی لایک‌ها داشته باشد و به اشکال معتبرتری از تعامل زمان بدهد.

پیشنهادی:    کدام قالب‌های استوری اینستاگرام بینندگان را بیشتر درگیر می‌کند؟ 

  1. خلاقانه

با هشتگ داستان بگویید. خلق و خوی خود را تنظیم کنید.

توصیه ما به شما این است که فقط به یاد داشته باشید که هر یک از هشتگ های اینستاگرامی که در یک پست استفاده می کنید باید با محتوا مطابقت داشته باشد و نباید خیلی تکراری باشد. کل لیست ذخیره شده خود را در هر پست کپی و جایگذاری نکنید.استفاده خلاقانه از هشتگ ها و تکراری نبودن هشتگ سبب مدیرت استفاده شما از هشتگ ها میشود

کل حضور اینستاگرام خود را مدیریت کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید. پست ها و استوری ها را برنامه ریزی کنید، بهترین هشتگ ها را بیابید، به راحتی مخاطب را درگیر کنید، عملکرد را اندازه گیری کنید و موارد دیگر. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

پیشنهادی:  حالت ذخیره اطلاعات اینستاگرام ما اخیراً یک حالت ذخیره داده را ارائه کردیم


برچسب ها: