کدام قالب‌های استوری اینستاگرام بینندگان را بیشتر درگیر می‌کند؟ - فالو وان

امتیاز ما
امتیاز دهی
[Total: 0 Average: 0]

استوری اینستگرام: در سال ۲۰۲۱، اینستاگرام گزارش داد که بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر استوری را مشاهده کرده اند. از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۶، ویژگی Stories به تنهایی باعث محبوبیت اینستاگرام در مقایسه با سایر رقبای پلتفرم ویدیویی استوری و تلفن همراه از جمله Snapchat، TikTok و پلتفرم مالک آن: Facebook Stories شده است. حتی اگر قبلاً تعداد انگشت شماری از داستان های مارک دار منتشر کرده اید، باز هم ممکن است بخواهید بازی خود را با جذاب تر کردن آنها ارتقا دهید. به هر حال، Stories می‌تواند مزایای زیادی در رابطه با تعامل مخاطب، آگاهی از برند و حتی تبدیل‌های مرتبط با خرید ارائه دهد. تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، خرید فالوور فعال و واقعی ایرانی، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.

استوری فالووان

همانطور که استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی خود را برای سال ۲۰۲۲ ایجاد می کنید، ممکن است از خود بپرسید:

“مردم واقعاً با چه نوع قالب استوری اینستاگرام درگیر می شوند؟”

در این پست، آنچه را که مصرف‌کنندگان در مورد فرمت‌های استوری اینستاگرام مورد علاقه‌شان گفته‌اند را برجسته می‌کنم، روندهایی که بازاریابان متوجه آن شده‌اند، و نمونه‌هایی را در طول مسیر به شما نشان می‌دهم.

طبق این نظرسنجی، ۷۸ درصد از بازاریابان از استوری های اینستاگرام در نقش خود استفاده می کنند. از بین افرادی که از استوری اینستاگرام استفاده می کنند، ۴۳ درصد از طرف برند خود چندین بار در هفته پست می گذارند. بازاریابان در این نظرسنجی خاطرنشان می‌کنند که بازدید مخاطبان از استوری‌های اینستاگرام پس از چهار تا شش صفحه استوری اینستاگرام کاهش می‌یابد.

با توجه به بازاریاب هایی که ما مورد بررسی قرار دادیم، در اینجا رایج ترین موضوعات مربوط به انواع استوری اینستاگرام است که بیشترین بازدهی سرمایه را به همراه دارد.

خودتان بهتر از هرکسی می دانید که زیبایی قالب استوری شما می توانید بسیار جلب توجه کند و ناخودآگاه کاربران را با استوری های شما درگیر کنید. پس تمام خلاقیت و ابتکار خود را در اسنوری و پست ها به خرج دهید تا علاوه بر زیبایی و منظم نشان داده پیج، با قالب های زیبا تعداد فالوور های بیشتری جذب کنید و مخاطبان خود را برای ادامه دیدن استوری ها ترغیب کنید.

محتوایی که ارزش های برند را منعکس می کند:

بر اساس نظرسنجی، ۱۸ درصد از بازاریابان نشان دادند که محتوای استوری اینستاگرام که ارزش های برند آنها را منعکس می کند، بیشترین بازگشت سرمایه را داشته است. با توجه به اینکه ۷۱ درصد از مصرف کنندگان مایل به خرید از برندهایی هستند که با ارزش های شخصی آنها مطابقت دارد، این بخش از داده ها تعجب آور نیست.

وقتی شرکت‌ها در مورد ارزش‌های اصلی خود در رابطه با موضوعاتی مانند تنوع، شمول، پایداری و حقوق بشر صحبت می‌کنند، خریداران می‌توانند به سرعت موضع یک برند را در مورد یک موضوع خاص تعیین کنند

به طور مشابه، مهم است که مصرف کنندگان بدانند چرا برند شما وجود دارد و چگونه می توانید به آنها خدمات ارائه دهید. گنجاندن منظم ماموریت و چشم انداز شرکت در محتوای خود می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا با برند شما ارتباط بیشتری داشته باشند.

پیشنهادی:    با ترندهای اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ بیشتر آشنا شوید!

محتوای محصول محور:

مصرف کنندگان می خواهند محصول شما را در عمل ببینند! چه از طریق نمایش‌های منظم توسط تیم شما باشد، چه محتوای تولید شده توسط کاربر از سایر مشتریان خوشحال، یا نظرات مثبت، محتوای مرتبط با محصول می‌تواند نتایج مثبتی را ارائه دهد. هنگام ساخت استوری های اینستاگرام، راه های خلاقانه ای برای ارائه محصولات خود پیدا کنید که برای مخاطبان شما جذاب باشد.

محتوای تعاملی:

در استوری‌های اینستاگرام، فریم‌های تعاملی یک فراخوان ویژه یا روشی دارند که بینندگان می‌توانند از درون برنامه درگیر شوند. این اغلب شامل استفاده از استیکر نظرسنجی یا مسابقه اینستاگرام، دعوت از کاربران برای اشتراک‌گذاری یک محتوای خاص یا یک بازی است.

استوری فالووان

محتوای مد روز:

محتوای مرتبط با روند مستلزم پوشش یک لحظه فرهنگی یا خبر اخیر است. این نوع محتوا می تواند از آموزنده (اخبار فوری) تا طنز (پست کردن یک میم مربوط به یک رویداد اخیر) باشد. محتوای مرسوم، برای استوری های اینستاگرام مناسب است زیرا به بهترین وجه سریع و در عین حال مرتبط مصرف می شود. برخلاف یک پست فید که ممکن است روزها طول بکشد تا به مخاطب برسد، دوره ۲۴ ساعته استوری اینستاگرام می‌تواند مکانی عالی برای اشتراک‌گذاری محتوایی باشد که فقط برای مدت کوتاهی مرتبط است.

اکنون که می‌دانیم بازاریابان محتوا در استوری‌های اینستاگرام چه مواردی را در اولویت قرار می‌دهند، بیایید ببینیم مصرف‌کنندگان چه قالب‌هایی را ترجیح می‌دهند و اغلب با آن‌ها تعامل دارند.

پیشنهادی:    ۳ روش برای مخفی کردن فالوورهای خود در اینستاگرام

چه فرمتی را مصرف کنندگان واقعاً تماشا می کنند؟

در حالی که برخی از برندها و کاربران استوری هایی را ارسال می کنند که صرفاً بر روی ویژگی های تعاملی متمرکز شده است، برخی دیگر ممکن است محتوای داستان سرایی بصری مانند روایت های کوتاه یا داستان های ویدیویی طولانی تر را ارسال کنند که بیشتر شبیه به مستند است.

اما، کدام یک از بسیاری از قالب‌های استوری اینستاگرام برای مردم جذاب‌تر است؟ برای اینکه بفهمم کدام سبک Story جذاب‌ترین است، من از ۳۵۰ نفرنظرسنجی کردم تا درباره قالب‌های Story مورد علاقه، ترجیحات صدا و طول داستان ایده‌آل اطلاعات بیشتری کسب کنم.

در این مرحله، ممکن است پیش‌بینی‌های خود را از نحوه رأی دادن مردم داشته باشید. در حالی که تحقیقات می‌گوید استیکرهای تعاملی، مانند آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها یا سؤالات بسیار جذاب هستند، ممکن است به زمان‌هایی فکر کنید که از طریق استوری از ویدیوهای پشت صحنه یک تأثیرگذار یا برند استفاده کرده‌اید. بنابراین، در نهایت مردم کدام را انتخاب کردند؟

داستان‌هایی که حول استیکرهای Quiz یا Poll متمرکز شده‌اند، یکی از محبوب‌ترین قالب‌ها با ۱۵ درصد آرا بودند. با این حال، ۳۵٪ از مصرف کنندگان در واقع روایت های کوتاه با ترکیبی از عکس، متن و فیلم را ترجیح می دهند.

داستان های کوتاه روایی:

روایات کوتاه اساساً مقالاتی هستند که برای مخاطبان بصری تر ترجمه شده اند. آن‌ها بر پاراگراف‌های کوتاه و نقطه‌های متنی همراه با تصاویر مرتبط تکیه می‌کنند تا داستانی را در چند اسلاید کوتاه منسجم بیان کنند. در اینجا یک مثال عالی از یک داستان کوتاه آمده است که از هاروارد بیزینس ریویو به قسمت طولانی‌تری از محتوای وب می‌رسد:

این استراتژی یک راه عالی برای جلب توجه بیشتر به محتوای وبلاگ خود بدون درخواست از افراد برای ترک برنامه اینستاگرام است.

استوری فالووان

پیشنهادی:    چرا ربات اینستاگرام فالووان بهترین راه برای افزایش فالوور شماست؟

مسابقه یا داستان های نظرسنجی محور:

یکی دیگر از قالب‌های قوی Story از استیکرهای Quiz یا Poll استفاده می‌کند. اساساً، این استوری‌ها احساس می‌کنند که فقط برای امتحان کردن بیننده با گنجاندن برچسب مسابقه در بیشتر صفحات ایجاد شده‌اند، یا مارک‌ها می‌توانند از استوری‌ها با نظرسنجی‌ها در ابتدا در هر صفحه استفاده کنند تا بینش مخاطبان خود را در مورد یک موضوع دریافت کنند.

این داستان‌ها برای بینندگان جذاب و سرگرم‌کننده هستند، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا خود را بیازمایند و به صورت تعاملی درباره یک موضوع جدید بیاموزند، یا در یک نظرسنجی رأی دهند و ببینند مخاطبان دیگر درباره یک موضوع یا موضوع خاص چه فکر می‌کنند.

در حالی که افراد کمتری به داستان‌هایی که حول استیکرهای Question متمرکز شده بودند رای دادند، این ویژگی همچنان می‌تواند یک ویژگی عالی برای آزمایش باشد زیرا می‌تواند به شما کمک کند تا با مخاطبان خود به شیوه‌ای بازتر از نظرسنجی‌ها تعامل داشته باشید و درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پیشنهادی:    بازیابی حساب اینستاگرام بدون ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری


برچسب ها: