با ترندهای اینستاگرام در سال 2022 بیشتر آشنا شوید! - فالو وان

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که نقش مهمی در زندگی ما دارد، جایی که زمان زیادی را در آن می گذرانیم. اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر در حال حاضر رتبه سوم را در میان محبوب ترین برنامه ها دارد. اینستاگرام در ابتدا تنها یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس بود، اما به پلتفرمی تبدیل شده است که می‌توانید هم خرید کنید و هم کسب‌وکار خود را با فرهنگ در حال توسعه رسانه‌های اجتماعی و روندهای آن اداره کنید.

برای راحتی شما دوستان عزیز🎧

ترندهای اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ چیست؟

اینستاگرام هر چند وقت یکبار روندهای مختلفی را به ما نشان می دهد. در این مقاله ترندهای ۲۰۲۲ اینستاگرام را برای کسانی که می خواهند در صدر این موضوع باقی بمانند گردآوری کرده ایم.

ترند

پیشنهادی:    معرفی ۱۲ روش موثر برای افزایش لایک اینستاگرام

ترند درپست های اینستاگرام:

آیا می دانستید که می توانید ده عکس را همزمان در اینستاگرام به اشتراک بگذارید؟ این ویژگی به نام پست چرخ و فلک، ناجی عالی برای مواقعی است که فکر می‌کنید نمی‌توانید داستان خود را با یک عکس بگویید! اگر می خواهید عکس های زیادی از یکی از سفرهای خود به اشتراک بگذارید یا محصولی را که می خواهید بفروشید به روش های مختلف تبلیغ کنید، این ویژگی برای شما مناسب است.

ترند در استوری های اینستاگرام:

با افزودن نظرسنجی و تست به استوری های اینستاگرام خود، می توانید به مخاطبان هدف خود اجازه دهید مستقیماً با شما تماس بگیرند. چگونه یک نظرسنجی به استوری های خود اضافه کنیم؟ اگر بین دو گزینه هستید، می توانید از استیکر نظرسنجی اینستاگرام برای دریافت نظرات دنبال کنندگان خود استفاده کنید. شما می توانید به طور همزمان ببینید کدام گزینه رای بیشتری کسب کرده و چه کسی به چه چیزی رای داده است. نتایج نظرسنجی شما پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شود، درست مانند داستان شما.

پیشنهادی:    چگونه می توان در استوری ها بالاترین تعامل را داشت

ترند درافزودن موسیقی به استوری ها:

یکی از جدیدترین ترندها در این پلتفرم این است که می توانید موسیقی را به استوری خود اضافه کنید! قابلیت افزودن موسیقی به داستان که از سال ۲۰۲۲ در کشور ما شروع به کار کرد، میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. برای افزودن موسیقی به استوری خود، تصویری را که در استوری خود استفاده می کنید انتخاب کنید و از قسمت استیکرها موسیقی را انتخاب کنید.

ترند درافزودن پیوند به استوری ها:

اکنون بسیار ساده تر است که مخاطبان هدف خود را به یک سایت هدایت کنید! با افزودن لینک سایت به استوری خود می توانید فقط با یک کلیک فالوورهای خود را به سایت هدایت کنید. با این حال، قوانین و دستورالعمل هایی برای انجام این کار وجود دارد. حساب شما باید یک حساب تجاری یا یک حساب تایید شده باشد و باید حداقل ۱۰۰۰۰ دنبال کننده داشته باشید.

ترند

تیم فالووان ، سعی کرده که مقالاتی را برای شما ارائه دهد که جواب سوالات خود را بگیرید و دیگر ابهامی درباره عملکرد اینستاگرام نداشته باشید. همچنین ما، با ارائه خدماتی نظیر ارسال پیامک انبوه در واتساپ، به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند. کافیست تا به ما اعتماد کنید.

ترند درهایلایت:

استوری شما ۲۴ ساعت پس از آپلود استوری ناپدید می شود. اگر می خواهید فالوورهای شما ۲۴ ساعت بعد استوری شما را ببینند، می توانید آن را با ویژگی هایلایت اینستاگرام به نمایه خود پین کنید. هایلایت ها در نمایه شما درست زیر بیو شما ظاهر می شوند و تا زمانی که آنها را حذف نکنید در آنجا می مانند. برای برجسته کردن داستان‌هایتان، روی دایره جدید در گوشه سمت چپ پایین بیو ضربه بزنید. در اینجا می توانید یک داستان را در آرشیو خود انتخاب کنید. برای نکات برجسته، می توانید یک جلد انتخاب کنید و نام آن را بگذارید.

پیشنهادی:    پرطرفدارترین ایده برای موضوع پیج اینستاگرام چیست؟

ترند درریلز اینستاگرام:

به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای ویدیویی با فرم کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای ایجاد و ویرایش کنند. Reels راهی فوق العاده برای سرمایه گذاری از محتوا، روندها و چالش های سبک TikTok بدون نیاز به انتقال به پلتفرم دیگر و شروع است. برندها به طرق مختلف می توانند از حلقه های اینستاگرام در طرح بازاریابی خود استفاده کنند..

ترند درتب جستجو:

هدف همه شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی این است که مردم را تا زمانی که ممکن است در پلتفرم نگه دارند. اینستاگرام تب Explore را برای کمک به این امر ایجاد کرده است. اینستاگرام مطالبی را تبلیغ می کند که جذاب است اما هنوز به خوبی شناخته نشده است. همچنین کار می کند! هر روز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام از تب کاوش دیدن می کنند تا راه های جدیدی برای تعامل با خود (اینستاگرام) کشف کنند.

چالش های اینستاگرام:

کاربران اینستاگرام گاهی اوقات چالش هایی را برای جلب توجه به موضوعی سازماندهی می کنند و گاهی اوقات فقط برای تفریح. هر کس محتوای خود را در یک موضوع مشخص تولید می کند. برای مثال، چالش‌های اخیر شامل اشتراک‌گذاری خود در ده سال پیش و ده سال بعد، اشتراک‌گذاری عکس‌های نقاب‌دار برای تشویق مردم به انجام اقدامات کووید-۱۹ است.

پیشنهادی:    ترفندهای اینستاگرام که باید بدانید

ترند درلایو اینستاگرام:

یکی از ترندهای جدید اینستاگرام امکان پخش زنده است. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند به صورت آنی با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند. دنبال کنندگان می توانند با نوشتن نظرات خود در حین پخش نظرات خود را بیان کنند. کاربران می توانند ببینند که چند نفر این پخش را تماشا کرده اند. اینستاگرام زمان پخش زنده را ۱ ساعت تعیین کرده است. وقتی از ۱ ساعت گذشت، پخش اینستاگرام متوقف می شود، اما اگر بخواهید ادامه دهید، می توانید دوباره پخش زنده را شروع کنید.

ترند درIGTV اینستاگرام:

برای استوری ها به ۱۵ ثانیه و برای پست ها ۱ دقیقه محدود شد. با قابلیت IGTV می توانید ویدیوهای طولانی تری را به اشتراک بگذارید. امکان استفاده از IGTV به عنوان یک کانال محتوا، درست مانند YouTube وجود دارد. ویدیوهایی که در IGTV آپلود می کنید در نمایه شما باقی می مانند مگر اینکه آنها را حذف کنید.

ترند

سوالات متداول در مورد ترندهای اینستاگرام ۲۰۲۲:

 چگونه یک ویدیو را در IGTV در اینستاگرام آپلود کنیم؟

اگر می خواهید ویدیویی را آپلود کنید، باید روی نماد + ضربه بزنید و ویدیو را انتخاب کنید. برای انتخاب تصویر جلد برای IGTV خود، روی تصویر ضربه بزنید و اسلاید کنید. (یا می توانید از رول/گالری دوربین خود اضافه کنید) عنوانی را وارد کنید. شما می توانید یک توضیح بنویسید. و روی ارسال در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا کار تمام شود.

الزامات آپلود ویدیو برای IGTV چیست؟

ویدئوهایی که آپلود می کنید باید حداقل یک دقیقه طول بکشد. حداکثر طول ویدیو ۱۵ دقیقه اگر از دستگاه تلفن همراه آپلود می‌کنید، ۶۰ دقیقه اگر از وب آپلود می‌کنید. ویدیوهایی که اضافه می کنید باید در فرمت فایل MP4 و نسبت ۹:۱۶ یا ۱۶:۹ باشند. حداقل نرخ فریم باید ۳۰ فریم در ثانیه و حداقل وضوح باید ۷۲۰ پیکسل باشد.

استوری های اینستاگرام چقدر می تواند طولانی باشد؟

استوری اینستاگرام حداکثر می تواند ۱۵ ثانیه باشد. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید ویدیوهای بیش از ۱۵ ثانیه پست کنید. اگر ویدیویی که در استوری خود آپلود می کنید بیشتر از ۱۵ ثانیه باشد، اینستاگرام آن را به قسمت های ۱۵ ثانیه ای تقسیم می کند و برای فالوورهای شما می آورد.

چگونه یک هایلایت استوری را در اینستاگرام ویرایش یا حذف کنم؟

روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایه خود ضربه بزنید. در قسمت برجسته داستان ها، روی داستانی که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید و نگه دارید. روی Delete Highlight ضربه بزنید. اگر می‌خواهید عکس‌ها یا ویدیوهای بیشتری به استوری خود اضافه کنید، روی Edit Highlight ضربه بزنید.

پیشنهادی:    اپدیت جدید اینستا و مشکلاتش

تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، نحوه ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام. کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است پیج خود را سریعا ارتقا دهید و از دیگر رقبای خود عقب نمانید


برچسب ها: