چرا احساس می کنید فقط رقبا را جذب می کنید؟( مشکل اینستاگرام) بله، کمی رقابت می تواند سالم باشد. اما از آنجایی که صاحبان کسبوکار سعی میکنند از اینستاگرام استفاده کنند، هیچ چیز آزاردهندهتر از این نیست که بدانید اکثر فالوورهای شما در واقع رقبای شما هستند! رقبای شما به جای دیدن بازخوردهای مثبت و سؤالات فراوان، ممکن است نظرات کلی را بگذارند – “عکس خوب” یا “عکس عالی” – یا فقط کمین کنند و اصلاً چیزی نگویند.به هرحال برای هرکسی جذب صنف رقبای خود جذاب نیست و ممکن است این موضوع برای آن ها ناخوشایند باشد، حال راهکار چیست؟ چگونه مخاطبانی را جذب کنیم که رقبای ما نباشند؟
تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند خرید ربات اینستاگرام ، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.
اکنون زمان آن است که فالوورهای خود را به افرادی تبدیل کنید که در واقع به شما در رشد کسب و کار کمک می کنند. در اینجا چهار راه آسان برای اطمینان از اینکه اینستاگرام شما مشتریان ایده آل شما را جذب می کند، آورده شده است.
با راعایت کردن نکانت زیر میتوانید جلوگیری کنید از جذب رقبا فقط و به فالوور های بیشتر دست پیدا کنید:👈 جلوگیری از جذب رقبا و جذب فالوور های بیشتر
پشتیبانی: 3 روش برای مخفی کردن فالوورهای خود در اینستاگرام
چرا احساس می کنید فقط رقبا را جذب می کنید؟
شماره 1: تصاویری را ارسال کنید که شبیه به آنچه مشتریان شما ارسال می کنند، نه رقبای شما
“مشتریان شما واقعاً می خواهند چه چیزی را ببینند؟” به نظر یک سوال ساده است، اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از صاحبان کسب و کار متوجه نمی شوند که مخاطب ایده آل آنها چه نوع محتوایی را می خواهد ببیند. به عقب برگرد و از خود بپرس:
مشتریان ایده آل من چه کسانی هستند؟
عادات و علائق که آنها را هدایت می کند چیست؟
آنها به طور فعال با چه نوع حساب هایی درگیر هستند؟
با هر پستی، به اشتراک می گذارم که بر جذب کارآفرینان خلاقی تمرکز می کنم که آماده هستند استراتژی خود را در اینستا افزایش دهند. با نگه داشتن آن مخاطبان کلیدی، میتوانم مطمئن باشم که با عمد پست میگذارم تا تعامل واقعی را از طرفداران واقعی خود – نه فقط رقبای من – دریافت کنم. نگاهی به اکانت های اینستاگرام مشتریان خود یک راه قانونی برای درک محتوایی است که مخاطب هدف شما را جذب می کند.
پشتیبانی: چه تعداد پست در هفته منتشر کنیم؟
شماره 2: اصطلاحات صنعتی را حذف کنید و به هشتگ هایی که مشتریان خود استفاده می کنند بچسبید
هیچکس نمیخواهد از طریق فید اینستاگرام که مانند کتابچه راهنمای آموزشی خوانده میشود، پیمایش کند یا با آن درگیر شود. خود را در ذهنیت مشتریان خود قرار دهید. اگر یک عکاس عروسی بودید، اگر در تلاش برای جذب مشتری برای عروسی هستید، از هشتگ هایی که به تجهیزات دوربین شما اشاره می کنند استفاده نمی کنید. در عوض، باید در مورد هشتگ های کلیدی که مشتریان بالقوه شما در حال جستجو برای آنها هستند فکر کنید. هشتگهای مرتبطتر مانند #destinationwedding یا #bostonwedding، به احتمال زیاد توسط زوجهایی که قصد عروسی خود را دارند دیده میشوند.
هر هشتگی که استفاده می کنید باید با این هدف به اشتراک گذاشته شود که افراد بیشتری را به سمت کسب و کار خود سوق دهد.
پشتیبانی: چگونه فروش محصولاتمان را در اینستاگرام بالا ببریم؟
شماره 3: روی دنبال کردن و تعامل با مشتریان بالقوه تمرکز کنید
اگر واقعاً میخواهید با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید، این قانون طلایی است که باید دنبال کنید: بدانید که واقعاً با چه کسی درگیر هستید. فقط دنبال کردن رقبا یا سایر مشاغل مرتبط با صنعت شما را در یک حباب محتوا نگه می دارد. زمان آن فرا رسیده است که این حباب را بشکنید و به محتوایی بپردازید که پاسخ مشتریان شما را برمی انگیزد. به بهروزرسانیهای اعلانهای خود نگاهی بیندازید، روی «دنبال کردن» بروید تا ببینید افرادی که دنبال میکنید چگونه نظر میدهند و محتوای دیگر را دوست دارند. توجه داشته باشید که مخاطب شما به چه چیز دیگری علاقه دارد.
آیا برند خاصی وجود دارد که در حال جذب شدن است؟ کسب و کارها چگونه از ویژگی چرخ و فلک هنگام راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید استفاده می کنند؟ علاوه بر برنامه ریزی برای محتوای روزانه اینستاگرام خود، باید زمانی را به صورت هفتگی برای بررسی عمیق آنچه برای رقبای خود مفید است، اختصاص دهید. هنگامی که استراتژی محتوای آنها را درک کردید، می توانید آن را با برند و صدای منحصر به فرد خود منعکس کنید.
پشتیبانی: چگونه در اینستاگرام محبوب شویم؟ برندینگ و محبوبیت در اینستاگرام
شماره 4: به جای پست کردن مانند دیگران در صنعت خود، نام تجاری منحصر به فرد خود را تعریف کنید
بله، نگاه کردن به آنچه رقبای شما انجام می دهند بخش مهمی از هر استراتژی موفق اینستاگرام است. اما به یاد داشته باشید، تقلید چاپلوسی نیست. حتی وقتی تصمیم می گیرید که چگونه می توانید بهترین شیوه های محتوا را در حساب اینستاگرام خود پیاده سازی کنید، همچنان باید مطمئن شوید که پست های شما منحصر به برند شما هستند.
شماره 4: روی چیزی که فید اینستاگرام شما را متمایز می کند تمرکز کنید
اینکه رقبای شما از روی شانه شما نگاه می کنند بدترین چیز نیست. اما رقبای شما افرادی نیستند که به رشد کسب و کار شما کمک کنند. استفاده از علاقهمندیهای دنبالکنندگان ایدهآل شما و آنچه باعث میشود آنها به مشتریان پولی تبدیل شوند، باید هر پستی را که به اشتراک میگذارید هدایت کند. با به اشتراک گذاری محتوای واقعی و قابل ربط متوجه خواهید شد که می توانید روابط خود را عمیق تر کنید و کسب و کار خود را بسازید.
تیم فالو وان ، سعی کرده که مقالاتی را برای شما ارائه دهد که جواب سوالات خود را بگیرید و دیگر ابهامی درباره عملکرد اینستاگرام نداشته باشید. همچنین ما، با ارائه خدماتی نظیر خرید لایک پست ، به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند و همین امر باعث می شود تا با مخاطبان هدف خود تعامل برقرار کنید و بتوانید به صورت ارگانیک فالوور های خود را افزایش دهید و به کسب درآمد دلخواه خود برسید. کافیست تا به ما اعتماد کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که به دیگر مقالات ما نگاهی بیندازید و در صورتی که راهکار های جالب و متفاوتی دارید با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم به پیشرفت و ارتقا دیگران نیز کمک کنیم. قدر دان اعتماد شما هستیم.