با بیش از 1.2 میلیارد نفر در هر ماه از اینستاگرام استفاده می کنند – برخی آن را حتی تا 1.4 میلیارد تخمین می زنند – احتمالاً آن را بخشی از استراتژی بازاریابی شرکت خود در سال جاری در نظر گرفته اید. متأسفانه، ایجاد اینستاگرام – یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی – برای شما به سادگی «پست کردن» نیست. اینکه استراتژی اینستاگرام شما چیست، چه زمانی و چگونه نیاز به بینش و تخصص دارد. تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، خرید فالوور ارزان، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.
اگر شماهم به فکر داشتن یک اکانت حرفه ای در اینستاگرام هستید میتوانید pdf حرفه ای شدن در اینستاگرام فالووان را مشاهده کنید 👈 حرفه ای شدن در اینستاگرام
بهترین چیزهایی که در سال 2022 در اینستاگرام پست میشود
اینستاگرام میتواند کلید شما برای دستیابی به مخاطبان و گسترش تجارت شما در سال جاری باشد.
پیشنهادی: بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام (2022)
آیا اینستاگرام هنوز ارزشش را دارد؟
اولاً، فکر نکنید که بتوانید به طور کلی اینستاگرام را نادیده بگیرید. در لیستی از تعداد بارگیری برنامه ها، این برنامه در رتبه دوم قرار دارد! بنابراین، می توانید مطمئن باشید که بسیاری از مخاطبان شما از آن استفاده می کنند و احتمالاً می توانند پیام بازاریابی شما را از این طریق کشف کنند. از زمان تاسیس اینستاگرام شاید کمتر کسی فکر می کرد که در روزگاری نه چندان دور اینستاگرام به یکی از قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی از لحاظ سرگرمی و تجارت تبدیل شود.
بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام نه تنها به دست فراموشی سپرده نشد بلکه روز به روز در حال محبوبیت است و توانسته در زندگی بسیاری از افراد بخصوص تجار و صاحبان کسب و کار تاثیر به سزایی بگذارد.
ترندهای اینستاگرام که باید دنبال کنید:
میتوانید از اینستاگرام به روشهای مختلفی برای برند خود استفاده کنید، و باید سعی و خطا کنید تا متوجه شوید که مخاطب خاص شما به چه چیزی بیشتر پاسخ میدهد. با این حال، به نظر می رسد روندهای زیر در حال حاضر بیشترین توجه را به خود جلب می کنند.
استفاده از:Reels
به تصاویر نچسبید! بهتر است هر از چند گاهی یک حلقه اضافه کنید تا مخاطبان شما بتوانند احساس واقعی شما یا حتی اعضای تیمتان را پیدا کنند.
چرخ فلک ها(پست های چند عکسی) کار می کنند!
راه دیگر برای اشتراک گذاری بیشتر از آنچه که با یک تصویر ممکن است، استفاده از چرخ فلک است. با حداکثر 10 تصویر، می توانید بینش بیشتری ارائه دهید، خواه در مورد یک محصول، یک رویداد یا تیم شما باشد.
پیشنهادی: ترفندهای آپدیت 2021 اینستاگرام
اینفلوئنسر مارکتینگ:
همکاری با اینفلوئنسرها برای مدتی یک روند محبوب بوده است و به زودی تغییر نخواهد کرد. شما به افرادی نیاز دارید که در پروفایل های محبوب اینستاگرام پیمایش کنند تا متوجه شما شوند، و اینکه یکی از اینفلوئنسرها شما را تبلیغ کند یا حداقل به شما اشاره کند هنوز یک تاکتیک کارآمد است. همچنین، اعتماد فالوورها به نظرات اینفلوئنسرهای خود به این معنی است که شما فوراً مقداری احترام به دست خواهید آورد و شانس آن فالوور جدید را افزایش می دهد که از برند شما حمایت کند.
دنبال کردن روندهای سایر برندها:
همانطور که قبلاً ذکر شد، در حالی که ما روندهای کلی را به اشتراک می گذاریم، تغییرات در اینستاگرام همیشه اتفاق می افتد. ممکن است روندهای موقتی وجود داشته باشد که پس از چند هفته یا حتی روز ناپدید شوند، اما این بدان معنا نیست که شما باید آنها را نادیده بگیرید.
عشق به محتوای تولید شده توسط کاربر:
همه چیزهایی که به شما کمک می کند مورد توجه قرار بگیرید، نباید خود ساخته باشند. کاربران اینستاگرام ممکن است از چیزی که یکی از فالوورهای شما پست کرده است لذت ببرند، مانند ویدیویی با استفاده از محصول شما، یک نقد یا صرفاً یک داستان خنده دار. قدردانی از فالوورهای خود را با به اشتراک گذاشتن محتوای آنها نشان دهید و ممکن است دنبال کنندگانی را جذب کنید که در غیر این صورت متوجه شما نشوند.
پیشنهادی: نحوه ریپورت کردن اکانت جعلی اینستاگرام 2022
اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها
همه افراد هنگام پیمایش در فیدهای خود صدا را روشن نمی کنند. مطمئن شوید که پیام ویدیوی شما در ترجمه گم نمی شود. به سادگی زیرنویس اضافه کنید. بینندگان شما بدون توجه به جایی که هستند می توانند از آن لذت ببرند و علاقه خود را از دست نخواهند داد زیرا مطمئن نیستند محتوای شما چه چیزی را می خواهد که آنها متوجه شوند.
حرفه ای شدن در اینستاگرام: نکات و استراتژی ها
حتی با پیروی از روندهای فعلی، همچنان می توانید برای به دست آوردن فالوورهای مورد نظر خود تلاش کنید. بله، اینکه اینستاگرام برای شما کار کند یک عمل متعادل کننده خوب است. اما حتی رعایت این نکات به شما کمک می کند تا از رقبا پیشی بگیرید:
مطمئن شوید که به طور منظم پست می کنید و یک فید ثابت دارید. این نیاز به برنامه ریزی دارد، بنابراین شما همیشه برای پست بعدی آماده هستید.
کیفیت محتوای شما – به ویژه کیفیت تصویر – بر تعداد افرادی که به آن فکر می کنند تأثیر می گذارد. این ارزش دوربین های خوب – حتی با استفاده از موبایل شما – و نرم افزار ویرایش خوب را ثابت می کند.
زمانی پست کنید که بدانید مخاطبان شما به احتمال زیاد آنلاین هستند و آماده تعامل هستند. میتوانید از نرمافزار مدیریت رسانههای اجتماعی برای کشف «نقطه شیرین» زمانبندی استفاده کنید، اگرچه به نظر میرسد سهشنبههای حوالی ظهر برای بسیاری گزینهای برنده است که اغلب باعث افزایش تعامل شما میشود.
هرگز زیاده روی نکنید، اما یادتان باشد که هشتگ اضافه کنید.
لزوماً مجبور نیستید فالوورهای پولی دریافت کنید، اما استفاده از تبلیغات پولی هزینه خوبی است.
بازاریابی کارآمد اینستاگرام نیازمند استراتژی است و این بدان معناست که شما باید نتایج را اندازه گیری و پیگیری کنید. تجزیه و تحلیل داده ها بخش مهمی از بازاریابی اینستاگرام است، بنابراین باید زمان و منابعی را برای این کار کنار بگذارید. خوشبختانه، بسیاری از ابزارهای کاربرپسند می توانند این کار را حتی برای تیم های کوچک بدون دردسر انجام دهند.
پیشنهادی: نکات و ترفند های اینستاگرام برای کاربران تجاری در سال 2022
گام به گام: چگونه محتوایی ایجاد کنیم که واقعاً برای برند شما مفید باشد
بنابراین، میتوانید ببینید از کدام روشها استفاده کنید، اما اگر مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید، از این راهنمای گام به گام استفاده کنید:
یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام بگیرید و یک تصویر و بیوگرافی خوب اضافه کنید.
هرچه می توانید در مورد مخاطبان هدف خود بیاموزید، بنابراین می توانید محتوایی ایجاد کنید که مطابق با نیازها و ترجیحات آنها باشد.
تبلیغ پست های اینستاگرام — آموزش سریع
اینستاگرام میتواند ابزاری پویا باشد، اما همانطور که گفته شد، شما به روشهای تخصصی نیاز دارید تا آن را برای شما کارساز کند. برای یک چیز، بسیاری از پست ها به سادگی در انبوه اطلاعاتی که مخاطبان شما هر روز به آنها دسترسی دارند گم می شوند. به همین دلیل است که تبلیغات پست نیز مهم است. روش ها عبارتند از:
با استفاده از گزینه «ایجاد تبلیغات» یا یک کمپین پولی تبلیغ کنید
از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک برای تبلیغ پست های خود استفاده کنید
در برخی از پست ها هشتگ های مختلف اضافه کنید و ببینید که آیا ترافیک بیشتری را جذب می کند یا خیر
دیگران را تگ کنید، مانند برندها یا حتی یک مکان
نتیجه پایانی:
کسب و کار شما می تواند به رهبر بازاری تبدیل شود که امیدوارید آن باشد و اینستاگرام ممکن است راهی برای تحقق آن باشد. کدام یک از این روش ها را امتحان کرده اید یا متوجه شده اید که باید استراتژی خود را به طور کامل به روز کنید؟ اگر توصیه دیگری دارید، آن را در نظرات با ما در میان بگذارید.
پیشنهادی: چگونه به راحتی فالوورهای اینستاگرام بیشتری به دست آوریم 2022