آیا به دنبال استفاده از هشتگ خود برای چیزی هستید که در اینستاگرام می فروشید یا تبلیغ می کنید؟ یا هنگام ارسال پست به صورت تصادفی هشتگ ایجاد می کنید؟ من می خواهم آنچه را که باید در مورد هشتگ های منحصر به فرد اینستاگرام بدانید را برای شما تکمیل کنم. تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، خرید فالوور ارزان، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است.

چرا هشتگ های اینستاگرام مهم هستند؟

من همیشه با این پرسش رو به رو میشوم. افراد زیادی هستند که هنوز از کارآمدی هشتگ های اینستاگرام مطمئن نیستند. نکته اصلی اینجاست: هشتگ ها هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای رشد اکانت اینستاگرام شما هستند. البته باید توجه داشت که زیاده روی در استفاده از هشتگ ها به هیچ وجه سودمند نبوده، و جلوه ی نامناسبی به پست شما خواهد داد.

طبق گفته اینستاگرام در سال 2022، شما مجاز به استفاده حداکثر 30 هشتگ در هر پست هستید، اما پیشنهاد ما به شما این است که برای بازدهی بهتر از هشتگ های کمتر و هدفمندتری استفاده کنید.

هشتگ‌ها در اینستاگرام به شما فرصتی ارگانیک برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر، افزایش تعامل و رشد برندتان می‌دهند. در حالی که تعداد بی پایانی هشتگ برای انتخاب وجود دارد، مهم است که از هشتگ ها به صورت استراتژیک استفاده کنید تا محتوای شما توسط فالوورهای ایده آل شما دیده شود.

هشتگ های بیش از حد محبوب یا اسپم مانند #love یا #followback به برند شما کمکی نمی کند. در عوض، به احتمال زیاد باعث می شود که محتوای شما توسط ربات ها و اسپمرها دیده شود.

واداشتن فالوورهای خود به اشتراک گذاری و لایک کردن هشتگ های منحصر به فرد اینستاگرام شما به شما کمک می کند تا توسط مخاطبان کاملاً جدیدی شناسایی شوید. اگر مردم محتوای شما را می بینند و دوست دارند، هشتگ برند شما واقعاً می تواند یک دارایی برای تجارت شما باشد.

راستش را بخواهید، هشتگ مانند چسب است و مکالمه را با هم نگه می دارد.

هشتگ فالووان

پیشنهادی:  هشتگ های اینستاگرام مورد علاقه خود را دنبال کنید

هشتگ های رویداد شماره 1

هشتگ های رویداد، مانند بسیاری از هشتگ های دیگر، به گرد هم آوردن افراد کمک می کند. برخلاف سایر هشتگ‌هایی که ممکن است در طول سال به اشتراک بگذارید، هشتگ‌های رویداد معمولاً تحت محدودیت زمانی شدیدتری قرار دارند. به همین دلیل است که من پیشنهاد می کنم آنها را در ماه ها یا هفته های منتهی به یک رویداد به اشتراک بگذارید.

یکی از نمونه های مورد علاقه من #SMMW19 است که هشتگ رویداد کنفرانس سالانه دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی است. این هشتگ نه تنها به شرکت کنندگان، سخنرانان و فروشندگان فرصتی برای برقراری ارتباط قبل از رویداد می دهد، بلکه به مردم این فرصت را می دهد که در ارتباط باقی بمانند … به خصوص اگر قادر به گرفتن اطلاعات تماس شخصی نباشند.

اگر شخصی یک بلیط مجازی خریداری کرده باشد، هشتگ رویداد به شرکت کنندگان کمک می کند تا احساس کنند بخشی از جامعه هستند و به آنها فرصت های بیشتری برای ارتباط با سایر شرکت کنندگان و سخنرانان می دهد.

بهترین راه برای اشتراک گذاری هشتگ رویداد ساده نگه داشتن آن است. اگر هشتگ رویداد شما مختصرتر باشد، مردم بیشتر آن را به خاطر می آورند و به اشتراک می گذارند. اگر یک رویداد سالانه است، باید سال را نیز اضافه کنید.

هشتگ فالووان

پیشنهادی:    ده اشتباه رایج در هشتگ نویسی که نباید مرتکب شوید!

# 2 هشتگ مربی یا صنعت خدمات

در حالی که هشتگ های رویداد به منظور ایجاد تبلیغات تبلیغاتی هستند، هشتگ های مربی یا صنعت خدمات برای نزدیک کردن جامعه شما به یکدیگر در نظر گرفته شده است. قبلاً تبلیغات دهان به دهان یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی بود، اما در اینستاگرام این هشتگ ها است.

اگر مشتریان شما از خدماتی که ارائه می‌دهید راضی هستند و می‌دانند که شما یک هشتگ مارک دارید، به احتمال زیاد نتایج خود را به اشتراک خواهند گذاشت. این واقعا برای جذب مشتریان جدید موثر است!

اگر تصمیم دارید از یک هشتگ منحصر به فرد برای صنعت مربیگری یا خدمات خود استفاده کنید، متعهد شوید که به طور مرتب هشتگ را تبلیغ کنید. حتی بهتر از آن، هشتگ خود را در بیو اینستاگرام خود قرار دهید. سپس جلو و وسط است تا مردم نتوانند آن را از دست بدهند.

پیشنهادی:    چگونه با استفاده از هشتگ در اینستاگرام، مخاطب کسب و کار خود را پیدا کنیم؟ 

شماره 3 هشتگ محصول

یکی از راه های مورد علاقه من که مردم هشتگ های منحصر به فرد محصول را به اشتراک می گذارند، قرار دادن آن در یک هدیه است. به عنوان مثال، فرض کنید در حال انتشار یک محصول جدید هستید و سعی می کنید در حول و حوش راه اندازی سر و صدا ایجاد کنید. ادامه دهید و به افرادی در فید اینستاگرام و استوری های اینستاگرام خود بگویید که باید از هشتگ منحصر به فرد برای ورود استفاده کنند.

این دقیقاً همان کاری است که اغلب در فید اینستاگرام خود و در استوری های اینستاگرام انجام می دهد. تا به امروز، آنها بیش از 20 هزار پست در هاب هشتگ خود دارند. این تعداد زیادی از مشتریان شاد و سالم هستند که هیجان زده هستند تا دلیل دوست داشتن این برند را به اشتراک بگذارند.

این یک برد-برد است. مردم شانس بردن چیزی را دوست دارند و شما با محتوای رایگان تولید شده توسط کاربر غرق می شوید.


لیست هشتگ های پرطرفدار اینستاگرام:   چند نمونه از هشتگ های پرطرفدار ایستاگرام

هشتگ فالووان

پیشنهادی:    با کاربردهای هشتگ در اینستاگرام آشنا شوید

نکته حرفه ای: چگونه هشتگ های اینستاگرام خود را قالب بندی و سازماندهی کنیم

برای به دست آوردن بهترین نتایج و صرفه جویی در وقت خود، حتما هشتگ های اینستاگرام خود را در برنامه یادداشت های گوشی خود قالب بندی و سازماندهی کنید. پس دیگر هرگز مجبور نخواهید شد برای هشتگ خود دست و پنجه نرم کنید!

تیم فالووان ، سعی کرده که مقالاتی را برای شما ارائه دهد که جواب سوالات خود را بگیرید و دیگر ابهامی درباره عملکرد اینستاگرام نداشته باشید. همچنین ما، با ارائه خدماتی نظیر خريد لايك ايراني اينستاگرام ارزان ، به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند و همین امر باعث می شود تا با مخاطبان هدف خود تعامل برقرار کنید و بتوانید به صورت ارگانیک فالوور های خود را افزایش دهید و به کسب درآمد دلخواه خود برسید. کافیست تا به ما اعتماد کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که به دیگر مقالات ما نگاهی بیندازید و در صورتی که راهکار های جالب و متفاوتی دارید با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم به پیشرفت و ارتقا دیگران نیز کمک کنیم. قدر دان اعتماد شما هستیم.

پیشنهادی:    چگونه از طریق تعامل با دیگر صفحات در اینستاگرام رشد کنیم؟