افزودن لوکیشن در اینستاگرام چه مزایایی دارد؟ فالووان - فالو وان

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

اینستاگرام پلتفرمی است که افراد از سراسر جهان را به هم متصل می کند و به برندها این فرصت را می دهد که جهانی شوند. روزهایی که کسب‌وکارها با موقعیت فیزیکی و ترافیک پیاده‌روی محدود می‌شدند گذشته است، اکنون بازاریابان می‌توانند از ابزارهای مفید پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مانند مکان‌های اینستاگرام برای کمک به یافتن مشتریان جدید استفاده کنند. ما در فالووان، تلاش کرده ایم که تمام نکات مخفی اینستاگرام را که به ارتقا پیج شما کمک می کند را با شما در میان بگذاریم. همچنین ما با ارائه خدمات ویژه ای مانند خريد لايك ايراني اينستاگرام ارزان، به شما کمک می کنیم تا در مدت کوتاهی پیج خود را به همه معرفی کنید و از دیگر رقبای خود پیشی گیرید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بریم سر اصل مطلب!

اما چگونه می توان از این ویژگی کوچک به طور موثر استفاده کرد؟

در این مقاله، در مورد مزایای استفاده از مکان‌های اینستاگرام و همچنین راه‌هایی که می‌توانید از آن برای افزایش دسترسی و تعامل برای کسب‌وکارتان استفاده کنید، صحبت خواهیم کرد.

پیشنهادی:    تبلیغات با متد قدیمی را کنار بگذارید و به فالووان بپیوندید!

مکان های اینستاگرام(لوکیشن) چیست؟

مکان‌های اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که یک مکان برچسب جغرافیایی دقیق به پست‌های اینستاگرام خود اضافه کنید. این مکان می تواند جغرافیایی باشد، به عنوان مثال، «تهران» یا محل یک کسب و کار واقعی، مانند «قیطریه ».

کاربران اینستاگرام می توانند این مکان را که در بالای پست شما نمایش داده می شود ببینند و همچنین برای مشاهده پست های بیشتری که در همان مکان تگ شده اند روی آن کلیک کنند.

اگر می‌خواهید فنی شوید، مکان‌های اینستاگرام با برچسب‌گذاری جغرافیایی امکان‌پذیر می‌شوند، که اگر به اینستاگرام اجازه دهید طول و عرض جغرافیایی موقعیت فعلی شما را با عکس شما جمع‌آوری کند، فعال می‌شود. این اطلاعات توسط دستگاه GPS در گوشی یا تبلت شما جمع آوری می شود. از طریق پست‌های فید و استوری‌های اینستاگرام، مکان‌های اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به مردم بگوید محتوای شما در کجا قرار دارد و قابلیت کشف آن را بهبود بخشد. اما آنها ارزش بسیار بیشتری از این را ارائه می دهند!

لوکیشن فالووان

پیشنهادی:    پر فروش ترین محصولات اینستاگرام بشناسید! 

مزایای استفاده از مکان های اینستاگرام چیست؟

وقتی در نظر بگیرید که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه در سراسر جهان دارد، اضافه کردن یک آدرس فیزیکی به پست‌های اینستاگرام شما ناگهان به یک فرصت فروش واقعا قدرتمند تبدیل می‌شود – به خصوص اگر صاحب یک مغازه یا دفتری باشید که می‌خواهید. مانند مشتریان برای بازدید.

در اینجا چند دلیل عالی وجود دارد که چرا استفاده از مکان های اینستاگرام می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد:

۱٫مکان‌های اینستاگرام می‌توانند دامنه پست‌های شما را افزایش دهند

اینستاگرام روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که هر روز از این پلتفرم بازدید می کنند و از این تعداد، از هر ده نفر، هشت نفر یک کسب و کار را در این پلتفرم دنبال می کنند.

این بدان معناست که در هر زمان، هزاران نفر از طریق پست‌های برچسب‌گذاری شده با موقعیت مکانی اینستاگرام مرور می‌کنند و محتوایی را برای لایک کردن و حساب‌هایی برای دنبال کردن جستجو می‌کنند.

بنابراین نمی‌خواهید یافتن کسب‌وکارتان را برای آن‌ها آسان‌تر کنید؟

افزودن مکان‌های اینستاگرام به پست‌های خود یا مشتریانتان شبیه به قرار دادن هشتگ در کپشن پست‌های اینستاگرام شما است. افزودن مکان دسترسی شما به مشتریان بالقوه و همچنین یافتن شما توسط کاربران را آسان‌تر می‌کند. همچنین تضمین می‌کند که محتوای شما در جستجوهای بیشتری نشان داده می‌شود – اگرچه، کاربران در حال حاضر نمی‌توانند مکان‌ها را همانطور که می‌توانند با هشتگ‌ها دنبال کنند.

لوکیشن فالووان

پیشنهادی:    مناسب ترین مکمل های تولید محتوای جذاب در اینستاگرام را میشناسید؟

۲٫افزودن مکان های اینستاگرام می تواند تعامل را افزایش دهد

برای بسیاری از مدیران رسانه های اجتماعی، اندازه گیری تعامل یک معیار کلیدی برای اثبات بازگشت سرمایه است. این بدان معناست که اندازه‌گیری تعداد لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و تعاملاتی که مخاطبان شما با پست‌های شما یا مشتری‌تان دارند، اولویت اصلی است.

بنابراین بهتر است بدانید که پست‌هایی که از گزینه برچسب‌گذاری مکان‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند، در مقایسه با پست‌هایی که مکان برچسب‌گذاری شده ندارند، ۷۹ درصد تعامل بیشتری دارند.

۳٫مکان‌های اینستاگرام می‌توانند به شما کمک کنند تا جایی که کار شما یا مشتری‌تان تأثیر گذاشته است را نشان دهید

هنگام راه اندازی آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی خود یا هر نوع آژانس کوچک، برنده شدن مشتریان بالاترین اولویت شماست. و چه راهی بهتر برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه از نمایش کارهای خارق العاده ای که برای مشتریان فعلی انجام داده اید؟

* اینجاست که برچسب گذاری مکان های اینستاگرام برای حساب تجاری اینستاگرام شما مفید است!

نحوه افزودن و استفاده از مکان های اینستاگرام:

اکنون که می‌دانید مکان‌های اینستاگرام چیست و چرا برای بازاریابی برندهای روی پلتفرم عالی هستند، وقت آن رسیده است که یاد بگیرید چگونه می‌توانید آنها را به پست‌های خود اضافه کنید.

این فرآیند بسته به اینکه آیا موقعیت مکانی اینستاگرام را به یک پست فید اضافه می کنید یا یک پست استوری اینستاگر

 

ام متفاوت است،بنابراین ما نحوه انجام هر دو را توضیح خواهیم داد! برای پیروی از دستورالعمل های زیر به یک گوشی هوشمند نیاز دارید.

لوکیشن فالووان

 

پیشنهادی:    با هایلایت ها فالوور جذب کن

چگونه یک برچسب مکان اینستاگرام را به یک پست فید اضافه کنیم:

افزودن موقعیت مکانی به پست های اینستاگرام شما از طریق اپلیکیشن موبایل بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این مراحل را دنبال کنید:

پس از اتمام آپلود و ویرایش پست خود، روی فیلد Add Location که در زیر قسمت Tag People قرار دارد کلیک کنید. روی دکمه Add Location ضربه بزنید.

یکی از مکان های موجود را انتخاب کنید (این مکان ها بر اساس GPS گوشی شما هستند) یا مکانی را که می خواهید برچسب گذاری کنید جستجو کنید. مکان اینستاگرام مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هنگامی که کاربران اینستاگرام روی مکان تگ شده در عکس شما کلیک می کنند، به صفحه ای با پست هایی هدایت می شوند که دارای برچسب جغرافیایی یکسان هستند – بنابراین می توانید رقابت خود را بررسی کنید! اگر قصد دارید آدرس کسب و کار خود را برچسب گذاری کنید تا مشتریان بتوانند مکان دقیق شما را ببینند، نقشه ای که روی صفحه نمایش داده می شود نیز یک ویژگی فوق العاده است.

این مراحل ساده تمام چیزی است که برای افزودن برچسب های مکان اینستاگرام به پست های خود لازم است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مکان های خود را به طور مداوم برچسب گذاری کنید و منتظر بمانید تا نامزدی شروع شود!!

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

پیشنهادی:    پرطرفدارترین ایده برای موضوع پیج اینستاگرام چیست؟


برچسب ها: