وقتی در اینستاگرام مرده اید، فرصت های زیادی را برای افزایش فروش خود از دست می دهید. اما واقعاً به چه معناست اکانت مرده اینستاگرام؟ این نام به خودی خود صحبت می کند: پروفایل اینستاگرام شما فعال نیست و بنابراین با تعداد فالوورهای رضایت بخش دارای تعامل کم، دسترسی کم و تأثیرگذاری اندک است. ممکن است زمانی با این وضعیت مواجه شوید که برای مدتی پست خود را متوقف کنید و از فیدهای مخاطبان خود ناپدید شوید یا زمانی که محتوایی که پست می کنید دیگر جذاب نیست.
ما 8 راهکار اصولی را به شما معرفی می کنیم که با اجرای دقیق آن ها می توانید اکانت مرده خود را دوباره احیا کنید و مانند گذشته پرقدرت به فعالیت خود ادامه دهید.
تیم فالووان، با ارائه خدمات ویژه و تخصصی خود نظیر، خرید ربات فعال و مطئمن اینستاگرام، به شما کمک می کند تا اکانت مرده خود را احیا کنید و دوباره کنتذل اینستاگرام را به دست بگیرید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
خبر خوب این است که امکان احیای اکانت اینستاگرام از مردگان وجود دارد. قبل از اینکه مستقیماً به این موضوع برویم، اجازه دهید در مورد علائمی صحبت کنیم که نشان می دهد صفحه شما به کمک نیاز دارد.
پیشنهادی: انواع اکانت در اینستاگرام / معنی سابسکرایب
چگونه بفهمم اکانت من مرده است؟
اگر آمار اینستاگرام خود را دنبال کنید، می دانید حساب کاربری و استراتژی کلی شما چگونه عمل می کند. اینستاگرام خود معیارهای اساسی را به ما نشان می دهد: بازدید از نمایه، دسترسی، برداشت ها و عملکرد محتوا.
اما چیزی که اینستاگرام در اختیار ما قرار نمی دهد، بینش هایی در مورد میزان تعامل ما است. ER یکی از با ارزش ترین معیارها از نظر بازاریابی اینستاگرام است و با درصد اندازه گیری می شود. بنابراین، اگر دیدید که ER شما پایین است، به این معنی است که صفحه اینستاگرام شما مرده است.
تعجب می کنید که ER پایین چیست؟
درصد ایده آل ER به تعداد فالوورها و نوع حساب بستگی دارد. به عنوان مثال، برندها و مشاغل (حسابهای تجاری) نسبت به پروفایل افراد – وبلاگنویسان، اینفلوئنسرها، سازندگان و غیره – ER کمتری دارند.
اما به طور کلی، اگر ER شما کمتر از 2٪ است، زمان آن رسیده است که استراتژی اینستاگرام خود را تغییر دهید.
کسبوکارهای کوچک یا مشتاق با درآمد کمتر و اینستاگرام بهعنوان پلتفرم اصلی تجارت الکترونیک باید بیشتر از تعداد لایکها یا فالوورها به ER توجه کنند.
یکی دیگر از راههای اندازهگیری ER شما این است که تعامل خود را از نظر لایک تشخیص دهید. برای انجام این کار، باید از این فرمول ساده استفاده کنید.
میانگین تعداد لایک های پست های 4 تا 10 را محاسبه کنید، آن را بر این تعداد پست تقسیم کنید و سپس نتیجه را بر تعداد فالوورهای خود تقسیم کنید. بنابراین، شما لایک های پست 4 را می گیرید و لایک های پست های 5، 6، 7، 8، 9 و 10 را اضافه می کنید. سپس مجموع را بر 7 (تعداد پست ها) تقسیم کنید. پس از به دست آوردن نتیجه، آن را بر تعداد کل فالوورهای خود تقسیم کنید. بنابراین، شما ER خود را دریافت خواهید کرد.
با انجام این ریاضیات ساده، میانگین تعداد فالوورهایی را نشان می دهید که به محتوای شما اهمیت می دهند و به آن پاسخ می دهند.
یک نکته مهم در اینجا: ما دقیقاً این تعداد پست را می گیریم زیرا آنها تعامل فعلی شما را تشخیص می دهند، نه آن زمانی که قبلا در حساب شما بوده است. ما در یکی از وبینارهای خود درباره این موضوع به تفصیل بحث کردیم.
پیشنهادی: فالوئر روح در اینستاگرام چیست و چه تاثیری در پیج دارد؟
نحوه تعامل مجدد با اکانت مرده اینستاگرام بایدها و نبایدها
همانطور که گفتیم، احیای اکانت اینستاگرام خود امکان پذیر است، اما این کار به زمان و تلاش نیاز دارد. و مانند هر فعالیت دیگری، اشتباهاتی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.
بنابراین، بیایید با اقداماتی که امروز باید برای زنده کردن نمایه بردارید شروع کنیم.
1.به طور منظم پست کنید.
خب همانطور که گفتیم، یکی از دلایل پایین بودن امتیاز فعالیت در اینستاگرام این است که به ندرت پست می گذارید. فالوورهای شما زمانی دارند که در زمان غیبت شما را فراموش کنند. اگر این مورد شماست و پس از یک غیبت طولانی در اینستاگرام کاهش یافته است، اولین قدم شما این است که با یک ریتم پست بگذارید. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید چندین بار در روز پست کنید یا یک هفته. باید این را آزمایش کنید. ترفند در نظم است.
2.استوری ها و استیکرها، IGTV ها، پست های ویدیویی و پخش زنده را فراموش نکنید.
از هر محتوایی که اینستاگرام پیشنهاد می کند استفاده کنید. با برنامه ریزی محتوا، مطمئن خواهید شد که فراموش نکنید آن را در هر یک از حساب های خود پست کنید. از نظر اجتماعی فعال باشید.
هنگامی که به طور منظم شروع به ارسال پست می کنید، حساب شما به طور اجتناب ناپذیری افراد بیشتری را جذب می کند. بنابراین، دسترسی، بازدید از نمایه و تعامل رشد می کند. مردم شروع به پاسخ دادن به محتوای شما میکنند.
نظرات خود را در زیر پستهای شما بگذارید، در DM پاسخ دهید، به داستانها واکنش نشان دهید و غیره. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاسخ دهید. با مخاطبان خود صحبت کنید و آنها را وارد بحث کنید.
پیشنهادی: چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنیم؟
3.روی محتوای مخاطب محور کار کنید.
هنگامی که بازدیدهای پروفایل افزایش می یابد، برخی از مخاطبان صفحه شما را ترک می کنند و شما را دنبال نمی کنند. و این کاملا طبیعی است. این بدان معناست که اینستاگرام محتوای شما را به افراد نامربوط پیشنهاد می کند، اما در بین آنها قطعاً مخاطبان شما نیز وجود دارند. چگونه کاری کنیم که بمانند؟ با محتوا.
برای درک بهتر آنچه که مخاطبان شما به دنبال آن هستند، کمی تحقیق کنید و بررسی کنید که رقبا یا حسابهای کاربری با مفهوم مشابه چه کاری انجام میدهند تا فالوورهای خود را جذب کنند. این به شما الهام می بخشد و تصویر واضح تری از آنچه باید با استراتژی محتوای خود انجام دهید به شما ارائه می دهد.
4.حساب کاربری خود را رشد دهید
با حسابهای دیگر از جایگاه خود تعامل داشته باشید. نکته کلیدی در اینجا شراکت با حساب هایی است که به طور بالقوه برای مخاطبان شما جالب هستند. محتوای تولید شده توسط کاربر اثبات اجتماعی شماست. با انتشار مجدد این، به مخاطبان خود نشان می دهید که برای افرادی مانند آنها جالب هستید. محتوای سایر کاربرانی را که به هر نحوی از شما نام میبرند به اشتراک بگذارید: نظرات، بررسیهای ویدیویی، پستهایی با برچسب. اما مطمئن شوید که این محتوا با مفهوم صفحه شما مطابقت دارد.
5.مسابقه و چالش بسازید.
این نکته توجه خاصی را می طلبد. آخرین بار در مورد اینکه کدام مسابقات را باید و نباید برگزار کنید تا قبیله خود را درگیر کنید صحبت کردیم. فقط به طور خلاصه در اینجا: مسابقات را با انگیزه ای برگزار کنید که برای دنبال کنندگان شما ارزشمند است، نه برای یک مخاطب عمومی قابل توجه.
چالش ها به نوبه خود بسیار جذاب هستند و پس از انجام صحیح نیازی به انگیزه ندارند. اگر چالش شما سرگرم کننده و جذاب باشد، مردم بدون جایزه از آن حمایت می کنند و آن را ویروسی می کنند. مسابقه و چالش بسازید.
پیشنهادی: فالوورهای ارواح اینستاگرام: آیا آنها واقعا ترسناک هستند؟
6.ربات بخرید
می توانید با خرید ربات هایی مطمئن و قابل اعتماد؛ دوباره کنترل حساب خود را در اختیار بگیرید فقط توصیه ما به شما این است که از شرکت های مطمئن و دارای تخصص اینگونه ربات ها را خریداری کنید.
7.هدایایی با جوایز نفیس بدهید.
8.با اینفلوئنسرها همکاری کنید.
قبل از شراکت با هر اینفلوئنسر اینستاگرام، ER، کیفیت و ارتباط مخاطبان و نحوه صحبت آنها با فالوورهای خود را بررسی کنید. گاهی اوقات، حتی اگر یک اینفلوئنسر جعلی نباشد، مخاطبان او برای شما مرتبط نیستند. به همین دلیل بسیار مهم است که بررسی کنید آیا این دنبال کنندگان حتی به شما به عنوان یک خالق یا یک برند علاقه مند هستند یا خیر.
ما در فالووان، تلاش خود را کرده ایم که به تمامی سوالات شما در خصوص عملکرد اینستاگرام پاسخ دهیم. به شما پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات ما را بخوانید و اگر مفید بود نظرتان را برایمان بنویسید. قدردان اعتماد شما هستیم.
پیشنهادی: چرا ربات اینستاگرام فالووان بهترین راه برای افزایش فالوور شماست؟