فالوئر روح در اینستاگرام چیست و چه تاثیری در پیج دارد؟ - فالو وان

فالوئر, اینستاگرام
flw1.ir

فالوور روح چیست؟

فالوئرهای روح کسانی هستند که صفحه شما را دنبال می کنند اما هیچ تعاملی با پست های شما ندارند، این افراد یا اکانت ها به طور کامل فعالیتی در اینستاگرام ندارند و یا در اینستاگرام هستند ولی با پست های شما تعامل ندارند. فالوئرهای روح ممکن است کاربران عادی باشند یا از طریق یک بد افزار ایجاد شده باشند و قصد صدمه زدن به نرخ تعامل صفحه شما داشته باشند. فالوئرهای روح به تعداد کم یا زیاد در اغلب صفحه ها هستند و با حذف آنها از صفحه خود می توانید نرخ تعامل صفحه خود را به میزان قابل توجهی افزایش بدهید و با توجه به الگوریتم اخیر اینستاگرام, در معرض دید درصد بیشتری از فالوئرهای صفحه خود قرار بگیرید.

اکانت هایی که شرایط زیر را داشته باشند فالوئرهای روح محسوب می شوند و نرخ تعامل صفحه شما را کاهش می دهد:

۱٫اکانت هایی که هیچ دنبال کننده ای ندارند.

۲٫اکانت هایی که تا بحال هیچ پستی در صفحه خود منتشر نکرده باشند.

۳٫اکانت هایی که تصویر پروفایل ندارند.

۴٫اکانت هایی که نسبت فالوئینگ به فالوئر خیلی زیاد باشد.

۵٫اکانت هایی که در ۳۰روز گذشته هیچ پستی منتشر نکرده اند.

۶٫اکانت هایی که در نام کاربیشان اعداد رندوم دیده می شود.

نکته ای که باید در شناسایی فالوئرهای روح در نظر بگیرید این است که هر اکانتی که یکی از شرایط بالا را داشته باشه لزوما فالوئر روح نیست و برای شناسایی فالوئرهای روح باید بیشتر دقت کنید.

بعد از شناخت فالوئرهای روح باید راهکاری برای حذف این اکانت ها از صفحه خود داشته باشیم ولی قبل از این کار باید به این نکته هم توجه کنیم که همه این فالوئر های روح را لازم نیست حذف کنیم و فقط اون دسته ای را ترجیحا حذف کنیم ک مدتیست دیگر از اینستاگرام استفاده نمی کنند که به آنها Inactive  Followers یا فالوئرهای غیر فعال میگویند. در مطلب بعدی نحوه کار اپلیکیشن IG Cleaner یکی از اپلیکیشن هایی که به شما کمک میکند تا بتوانید به راحتی فالوئرهای غیر فعال را حذف کنید آموزش میدهیم.

مرحله اول:

فالوئر اینستاگرام

flw1.ir

مرحله دوم : 

اینستاگرام,

flw1.ir

مرحله سوم:

فالوئر, اینستاگرام

flw1.ir

مرحله چهارم:

فالوئر, اینستاگرام

flw1.ir

در شبکه های اجتماعی از چه نوع ادبیاتی استفاده کنیم؟ 

ادبیات, اینستاگرام

flw1.ir

یکی از اصولی که در شبکه های اجتماعی حتما باید مورد توجه قرار بدیم ، استفاده از ادبیات مناسب در شبکه های اجتماعیست، هر چند نوع مخاطب و … . در شبکه های اجتماعی مختلف متفاوت جلوه کند و نکته مهم تر این است که استفاده از ادبیات نامناسب در کانال ما در یک شبکه اجتماعی می تواند تماما اعتبار برند ما را زیر سوال ببرد و پیامدهای غیر قابل جبرانی به بار بیاورد.

قابل فهم بنویسید :

متن هایی که ما در شبکه های اجتماعی منتشر می کنیم اعم از ییوگرافی، کپشن و ..‌. باید برای همه مخاطبین هدف برند و یا کسب وکار ما به سادگی قابل فهم باشد. دقت کنید که از کلمه همه استفاده کردم، این به این معنی نیست که نباید از متن های تخصصی در شبکه های اجتماعی استفاده کنیم اما در حین نوشتن چنین مطالبی باید دقت کنیم که این مطالب برای همه ی مخاطبین ما قابل فهم باشند، درست برعکس وبسایت ها، چرا که در وبسایت ها لزوما همه افراد همه مطالب را نمی بینند و مطلب مورد نظرشون را از دسته بندی ها و… . پیدا می کنند ولی در شبکه های اجتماعی چنین نیست و مخاطب به اجبار تمام محتواهای تولیدی ما را مشاهده می کند.

عمل گرا بنویسید:

همه ما در شبکه های اجتماعی برای تبدیل مخاطب به مشتری ، جذب مخاطب جدید، افزایش برند آگاهی و… تلاش می کنیم و برای رسیدن به این هدف باید ادبیات خود را طوری تنظیم کنیم که بتوانیم در آن مخاطبان را برای انجام کاری تحریک کنیم که البته این کار می تونه خریداری محصول و یا خدمت ما و یا به اشتراک گذاری مطالب ما باشد، که برای رسیدن به این هدف باید بتوانیم با استفاده از ادبیات خود مخاطب را به انجام چنین فعالیت هایی تشویق کنیم، مثلا فعل های زمان حال در عمل گرا نوشتن میتواند به ما کمک کند، مثلا همین حالا ثبت نام کتید و… .

دوستانه و قابل تعامل بنویسید:

یکی از مهم ترین اهداف در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام افزایش میزان تعامل کاربران با محتوای منتشر شده در صفحه است چرا که با افزایش میزان تعامل کاربران با محتوای صفحه احتمال نمایش داده شدن پست ها در صفحه اکسپلور اینستاگرام افزایش یافته همچنین در صفحه اصلی اینستاگرام نیز پست های ما در رتبه بالاتری نمایش داده میشوند به همین خاطر نوشتن کپشن های دوستانه تر و یا استفاده از افعال و کلمات دوستانه و دعوت کاربران به تعامل با همین افعال دوستانه میتواند میزان تعامل کاربران با پست ها را چندین برابر کند.


برچسب ها: