آیا تازه وارد اینستاگرام شده اید و نمی دانید در استوری های اینستاگرام چه بگویید؟ کاملا میفهمم بین ایجاد محتوای قانع کننده و دنبال کردن آخرین ترندهای اینستاگرام، می تواند یک کار دلهره آور باشد. به خواندن این پست وبلاگ ادامه دهید تا بهترین نکات را در مورد آنچه در استوری های اینستاگرام بیان کنید، بیابید. با فالو وان همراه باشید تا ترفندهای مهم استوری را به شما آموزش دهیم. ما در فالووان با ارائه خدماتی مانند خرید ربات اینستاگرام، خرید لایک تضمینی و… به رشد و ارتقا پیج شما کمک می کنیم کافیست با ما همراه باشید.

در این پست وبلاگ:

آسیب پذیری نتیجه می دهد

ابتدا اجازه دهید در مورد آسیب پذیری ها صحبت کنیم. حالا دیگر لازم نیست تمام جزئیات زندگی خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید در حال رشد در اینستاگرام. به خصوص اگر در تلاش برای فروش محصولات یا خدمات هستید. اما به افرادی که در اینستاگرام فالو می کنید فکر کنید:

      • چه چیزی را در مورد آنها دوست دارید؟
      • چه محتوایی را به اشتراک می گذارند؟
      • چه حسی در مورد آن داری؟

به احتمال زیاد، آنها بینشی معتبر از زندگی و شغل خود می دهند. از این گذشته، بیشتر ما افرادی را دنبال می کنیم که ما را سرگرم می کنند، آموزش می دهند و الهام می گیرند. این دقیقاً همان محتوایی است که می خواهید در حساب اینستاگرام خود و در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

به همین دلیل است که می خواهید آنقدر آسیب پذیر باشید که زندگی خود را نشان دهید و برای فالوورهای خود ارزش قائل شوید. این آسیب پذیری جواب می دهد. فالوورهایی که به طور مرتب چهره شما را در دوربین می بینند، به خصوص در استوری های اینستاگرام، احساس می کنند شما را می شناسند.

در نهایت، زمانی که فالوورهای شما در اینستاگرام هستند خريد كردنبه دنبال منابع یا به دنبال توصیه برای دوستان … آنها می خواهند به شما فکر کنند!

حفظ هدف است

حالا بیایید در مورد ماندن در استوری اینستاگرام صحبت کنیم. هنگامی که توجه همراهان خود را به خود جلب کردید، می خواهید آن را تا زمانی که می توانید حفظ کنید. بهترین راه برای حفظ توجه فالوورها این است که استوری های اینستاگرام خود را طوری برنامه ریزی کنید که:

      • یک شروع واضح
      • قلاب
      • وسط
      • نتیجه

در مرحله بعد، نتیجه گیری شما باید شامل یک فراخوان برای اقدام (همچنین به عنوان CTA) باشد. CTA شما باید به همراهانتان بگوید که چه کاری می خواهند انجام دهند. به عنوان مثال، می توانید بگویید “برای اطلاعات بیشتر DM” یا “برای ثبت نام روی لینک موجود در بیوگرافی اینستاگرام من کلیک کنید.”

شما هرگز نمی خواهید که همراهانتان مجبور باشند حدس بزنند که چه کاری می خواهند انجام دهند. به من اعتماد کنید، آنها حدس نمی زنند … آنها فقط به استراق سمع ادامه می دهند. حفظ توجه آنها یک است روشی هوشمند برای کار با الگوریتم اینستاگرام (نه مخالف).

مقاله پیشنهادی: هرآنچه که باید از لایو اینستاگرام بدانید!

لطفا زمینه را ارائه دهید

در حالی که ما در مورد شفاف نگه داشتن CTA خود صحبت می کنیم، ارائه زمینه در استوری های اینستاگرام خود نیز مهم است. این واقعاً یک اشتباه رایج در اینستاگرام به عنوان یک مبتدی است. اولین کلیپ استوری اینستاگرام شما باید همیشه در مورد آنچه که به اشتراک می گذارید و چرا ارزش ارائه می دهد واضح باشد.

برای مثال، ممکن است یک تبلیغ یا فروش ویژه داشته باشید که بخواهید آن را برجسته کنید. برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات تا دومین یا سومین کلیپ استوری اینستاگرام منتظر نمانید. از اولین استوری اینستاگرام استفاده کنید تا بفهمید چرا محتوای شما ارزش وقت گذاشتن مردم را دارد.

سپس از بقیه استوری اینستاگرام خود برای ارائه جزئیات بیشتر استفاده کنید. این شامل CTA شما می شود.

استوری های اینستاگرام خود را نشانک یا زیرنویس کنید

سپس بر اهمیت افزودن کپشن یا زیرنویس به استوری های اینستاگرام شما تمرکز خواهیم کرد. آیا می دانستید که بیش از 85 درصد از مردم استوری های اینستاگرام را بدون صدا تماشا می کنند؟ فقط تصور کنید که در حال حرکت استوری های اینستاگرام را تماشا کنید.

به همین دلیل است که همیشه مهم است زیرنویس یا عنوان را اضافه کنید هر زمان که استوری اینستاگرام را به اشتراک می گذارید. شما نمی خواهید توجه مردم را از دست بدهید زیرا تلفن آنها قابل شنیدن نیست.

توصیه می‌کنم کپشن‌های خودکار، ویژگی جدیدی در استوری‌های اینستاگرام اضافه کنید یا از ابزار متنی برای ارائه خلاصه‌ای از آنچه می‌گویید استفاده کنید. این یک قدم کوچک است، اما تفاوت بزرگی در بهبود میزان ماندگاری شما ایجاد خواهد کرد.

به یاد داشته باشید که تمرین کنید

بله، می دانم که این توصیه از استوری اینستاگرام ممکن است بدیهی به نظر برسد. اما از تعداد شرکت‌ها یا برندهایی که استوری اینستاگرام را ضبط می‌کنند یا بدون ورزش لایو می‌روند، شگفت‌زده خواهید شد. اگر جلوی دوربین راحت هستید، ممکن است مشکلی نباشد.

اما اگر در استوری های اینستاگرام تازه کار هستید، ورزش قبل از اشتراک گذاری می تواند شما را در ویدیو بسیار راحت تر کند. چه احساس عصبی داشته باشید و چه 100% آرامش داشته باشید، در دوربین دیده می شود.

به یاد داشته باشید که هر استوری اینستاگرام نمایشی از کسب و کار شماست، بنابراین سعی کنید تماشای آن ها را آسان و لذت بخش کنید.

از گیف یا استیکر زیاد استفاده نکنید

صحبت از آسان کردن استوری های اینستاگرام برای تماشای آن شد، اجازه دهید در مورد آن صحبت کنیم گیف و استیکر اضافه کنید. اگرچه آنها یک عنصر خلاقانه هستند که توجه را به خود جلب می کنند، اما تعداد زیاد GIF یا برچسب می تواند حواس شما را پرت کند.

اگر کسی با زمینه داستان شما گیج شده است یا توسط عناصر خلاقانه شما پرت می شود، فقط از آن استفاده می کند.

۱ استوری یا موضوع اینستاگرام را به اشتراک بگذارید که ۳ تا ۵ کلیپ است

حالا بیایید در مورد طول استوری های اینستاگرام شما صحبت کنیم. وقتی افراد تازه وارد اینستاگرام می شوند، تمایل دارند خیلی کم یا زیاد به اشتراک بگذارند و برای یافتن تعادل تلاش می کنند.

بنابراین توصیه می کنم یک استوری اینستاگرام که بین 3-5 کلیپ دارد را به اشتراک بگذارید. به جای اشتراک گذاری بیش از حد، سعی کنید روی یک جنبه از روز یا بخشی از تجارت خود تمرکز کنید.

وقتی به استوری اینستاگرام خود به این روش استراتژیک فکر می کنید، فشار بسیار کمتری برای اشتراک گذاری برای اشتراک گذاری احساس خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی: ریلز اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟(کاربرد و قابلیت ها)

حقیقت پشت صحنه کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید

یکی از راه های بسیار آسان برای به نمایش گذاشتن کسب و کار خود در استوری های اینستاگرام، اشتراک گذاری نمای پشت صحنه است. همانطور که مردم شما را بهتر می شناسند، می خواهند احساس کنند که سرمایه گذاری عاطفی در نحوه عملکرد کسب و کار شما دارند.

این یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد اعتماد در جامعه شماست. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

      • واقعا در روز یک نفر چه اتفاقی می افتد؟
      • چگونه یک مشاور املاک به این سرعت خانه را می فروشد؟
      • نحوه ساخت و تحویل آن محصول روی در؟
      • مربی تناسب اندام او چگونه غذای او را آماده می کند؟

حتی کوچکترین جنبه های کسب و کار شما می تواند برای همراهان شما جالب باشد. به هر حال، همه چیز در مورد کمک به کسب و کار شما یا اینکه چگونه در تخصص خود رشد کرده اید است. این محتوای جالب باعث ایجاد گفتگوهای عالی خواهد شد.

از یک فیلتر خوب استفاده کنید

در نهایت، یکی از موارد مورد علاقه تیم SBZ در استوری های اینستاگرام، استفاده از یک فیلتر خوب است. هیچ کس 100% برای دوربین آماده نیست، از جمله تیم ما. یک فیلتر خوب به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

شما می توانید چند کلیپ استوری اینستاگرام را بدون نیاز به صرف 30 دقیقه صرف ذخیره دوربین منتشر کنید. این یک صرفه جویی در زمان است.

تاکتیک های تعامل بیشتری را برای بهبود کسب و کار خود کشف کنید

راهنمای استراتژی رایگان برای اینستاگرام

هرچه زودتر به اشتراک گذاری تاکتیک های تعامل استراتژیک را شروع کنید، زودتر پایگاه ردیابی قوی تری خواهید داشت. راهنمای استراتژی رایگان اینستاگرام من را دانلود کنید برای کشف چهار استراتژی برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر، اینستاگرام را به موفق ترین مکان برای تبلیغ کسب و کار خود تبدیل کنید.

مقاله پیشنهادی: چگونه میتوان ویدیو اینستاگرام را دانلود کرد؟