چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم؟ - فالو وان

امتیاز ما
امتیاز دهی
[Total: 0 Average: 0]

آیا شما یک مبتدی هستید که می خواهید یاد بگیرید چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟ پوششت دادم در پست وبلاگ این هفته، من نگاهی کوتاه به برنامه قابل تشخیص مبتدی اینستاگرام خود دارم: Readie Set Grove. به خواندن ادامه دهید تا درباره یکی از پنج رکن پست SBZ من در اینستاگرام، DIVISIBILITY، بیشتر بدانید.با فالو وان همراه باشید تا به شما اموزش دهیم که چگونه فالوور های خود را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهید. شما خرید فالوور واقعی و بدون ریزش اینستاگرام از فالو وان میتوانید به راحتی فالوورهای زیادی جذب کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=StLh6Tzsgmv

در این پست وبلاگ:

اشتراک گذاری چیست؟

ابتدا بیایید بررسی کنیم که اشتراک گذاری به چه معناست. در اصل، به اشتراک گذاری محتوا یک راه بسیار موثر برای افزایش اکانت اینستاگرام و حضور کسب و کار شما در برنامه است. وقتی شخصی محتوای اینستاگرام شما را به اشتراک می گذارد، از شما پشتیبانی ارگانیک می کند تا به شما کمک کند بیشتر در معرض حساب های دیگر قرار بگیرید.

حتی بهتر؟ این کاملا رایگان است. اما انتشار محتوا و امید به اشتراک گذاری آن توسط مردم کافی نیست. در عوض، باید محتوای خود را با در نظر گرفتن دنبال کنندگان ایده آل خود به صورت استراتژیک ایجاد کنید.

پست‌های اینستاگرام، حلقه‌ها، IGTV و استوری‌های شما باید با فالوورهای شما ارتباط داشته باشد. محتوایی که ایجاد می کنید باید آنقدر عمیق باشد که دنبال کنندگان شما مجبور شوند آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

برای روشن بودن، این بدان معنا نیست که شما نیاز به ایجاد محتوایی دارید که برای برند شما معتبر به نظر نمی رسد. اما با توجه به جهتی که پلتفرم اینستاگرام در حال حرکت است و الگوریتم چگونه کار می کند، محتوایی که می توان به اشتراک گذاشت و برای برند شما معتبر به نظر می رسد باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

مطالب پیشنهادی: روش های افزایش کامنت اینستاگرام که ازآنها بی خبرید

نحوه ایجاد محتوا برای اشتراک گذاری

اکنون، بیایید روی نحوه ایجاد محتوا برای به اشتراک گذاری برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام تمرکز کنیم. به فعالیت خود در اینستاگرام فکر کنید. چه چیزی را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید؟ یا از طریق مسنجر دایرکت اینستاگرام برای دوستان ارسال کنید؟

معمولاً محتوایی است که باعث می شود فکر کنید یا بخندید. وقتی چیزی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، می گویید که کاملاً با آن موافق هستید و با «هم امضا کردن» در آن مشکلی ندارید.

به عنوان مثال به این محتوا با ایجاد کشت. به‌عنوان برندی که از زنان صاحب مشاغل با آموزش‌ها و رویدادها حمایت می‌کند، محتوای آن‌ها ۱۰۰% بر اشتراک‌گذاری متمرکز است. منظورم این است که چه کسی این را برای دوست تجاری خود ارسال نمی کند؟

گرافیک اینستاگرام برای اشتراک گذاری از Create Cultivate.

در اینجا یک مثال دیگر از لباس جنبش های کوچک. این راهنما که به شما نشان می دهد چگونه تی شرت خود را به درستی ببندید، محتوای درجه یک برای اشتراک گذاری است. یعنی یکی از اعضای تیم SBZ این ۵ تا از دختراشون رو فرستاد.

آموزش حلقه اینستاگرام از Little Movements Apparel که نحوه گره زدن روی تی شرت را نشان می دهد.

در نهایت، در اینجا یک نمونه از مشتری PRO من است، لیز. او یک ترانه سرای عالی است که می داند چگونه مستقیماً با مشتری ایده آل خود درباره برخی از بزرگترین نقاط دردناک صحبت کند. علاوه بر این، لیز از گرافیک‌ها و زیرنویس‌های خود برای جلب توجه مخاطبان خاص خود از کارآفرینان استفاده می‌کند، بنابراین احتمال اینکه محتوای او به اشتراک گذاشته شود بسیار بیشتر است.

لیز تصویری را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد که افراد را تشویق می‌کند تا به درون خود دست بزنند.

برای به حداکثر رساندن توانایی اشتراک گذاری پست خود در اینستاگرام، گرافیکی ایجاد کنید که شامل متن باشد اما بیش از حد برند نباشد. اگر مردم فکر می کنند که ممکن است با زیبایی شناسی برندشان همخوانی داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

سو بی. درباره شورا: اگر محتوایی مانند نقل قول یا چیزی که اصل نیست را به اشتراک می گذارید، حتماً شایستگی ها را فهرست کنید یا خالق اصلی را برچسب بزنید. این یک برچسب اینستاگرام است.

فراخوان اقدام با محتوای قابل اشتراک گذاری

در نهایت، به یاد داشته باشید که همیشه باید روشن کنید که آیا می خواهید فالوورهای شما محتوای شما را به اشتراک بگذارند یا خیر. چه استوری های اینستاگرام باشد و چه ارسال محتوا برای یک دوست. یک فراخوان روشن برای اقدام، همچنین به عنوان CTA شناخته می شود، منجر به تعامل قوی تر می شود.

به این گرافیکی که به اشتراک گذاشتم نگاه کنید. اگرچه گرافیک ها رنگ های برند من را دارند، من از یک فراخوان واضح برای اقدام استفاده کردم تا مردم بدانند این پست برای به اشتراک گذاری است. من دقیقاً به مردم می گویم که دوست دارم چه کار کنند. در این مورد، من همراهانم را تشویق می‌کنم که به یک زن صاحب کسب‌وکار که به شما الهام می‌دهد برچسب بزنید!

گرافیک در اینستاگرام Sue B Zimmerman که می گوید "رقابتی وجود ندارد زیرا هیچکس نمی تواند من باشد."

حالا فالوورهای فعلی من تگ می کنند و نظر می دهند. این یک پیروزی بزرگ برای الگوریتم اینستاگرام است. احساس نکنید که تماس برچسب گذاری تنها تماسی است که می توانید به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از افراد بخواهید که نظر بدهند یا برای لایک کردن آن دو ضربه سریع بزنید.

برای مثال به این کپشن با متخصص تغذیه برای میان وعده های خانوادگی، که یک مربی سختگیر والدین است. پست او ۱۰۰٪ قابل تقسیم است و او یک فراخوان برای اقدام دارد و از دنبال کنندگانش می خواهد که در عنوان او بیشتر بخوانید. اینگونه باعث می‌شوید که مردم طومار خود را متوقف کنند.

پستی در اینستاگرام توسط متخصص تغذیه Family Snack که نحوه برخورد صحیح با عادات بد غذایی را نشان می دهد.

درباره توسعه جامعه اینستاگرام خود بیشتر بیاموزید

اکنون، یکی از پنج ستون دوره Readie Set Grove من را می شناسید. اما هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد! با یک امضا در این دوره شرکت کنید برای دریافت یک تور کامل از پلتفرم اینستاگرام و یادگیری اصولی که به شما کمک می کند حساب خود را افزایش دهید تا بتوانید به اهداف تجاری خود برسید.

مطالب پیشنهادی: چگونه آنفالو کنیم بلاک نشویم

 


برچسب ها: