چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشیم؟ - فالو وان

وب سایت , اینستاگرام

 

امروز با یکی دیگر از مقاله های سایت فالووان همراه هستید ما تصمیم داریم امروز درمورد وب سایت و همچنین اهمیت آن در کسب و کارها صحبت کنیم.
همانطور که می دانید بیشتر کسب و کار ها اینترنتی شده اند و در سراسر دنیا خرید اینترنتی رواج پیدا کرده است، شما هم اگر به دنبال پیشرفت و موفقیت بیشتر در  کسب و کار خود هستید پیشنهاد می شود بفکر راه اندازی یک وب سایت باشید.
وب سایت ها می توانند یک روش مناسب برای بازاریابی و همینطور تبلیغ کسب و کارها هستند، داشتن یک وب سایت می تواند در حوزه دیجیتال مارکتینگ  به شما کمک زیادی کند.

راه اندازی وب سایت چه مزایایی دارد؟

  •  استفاده عمومی از سایت

امروزه تقریبا بیشتر افراد جامعه هم حتی کسانی که از سواد کافی برخوردار نیستند از اینترنت استفاده می کنند، شماهم حتما برای انجام خیلی از کارهایتان از اینترنت استفاده می کنید به طور مثال برای پیدا کردن آدرس یا دستور غذای مورد نظرتان می توانید یه سر به اینترنت بزنید.
با داشتن یک وب سایت خوب می توانید خود را به دیگران معرفی کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. برای اینکه یک وب سایت پربازدید داشته باشید میتوانید تولید محتوای با کیفیت انجام دهید  که برای این کارهم روش های مختلفی وجود دارد، محتوای با کیفیت می تواند کاربران زیادی را به سمت وب سایت شما بکشاند که این کار به موفقیت شما بسیار کمک می کند.
  • کسب اعتبار بیشتر

زمانی به دنبال یک موضوع هستیم و آن را در گوگل سرچ کرده ایم اگر وب سایتی را باز کنیم که اطلاعات کافی و مفیدی در مورد آن موضوع مورد نظر در اختیار ما قرار می دهد با این کار توانسته اعتماد سازی انجام دهد که در جست و جو های بعدی هم به آن وب سایت سر میزنیم و شاید این بازدید به خرید کردن محصولات هم تبدیل شود.
اگر شما در حوزه کسب و کار خود هنوز هم وب سایت راه اندازی نکرده اید، رقبای شما در این مورد از شما جلوتر هستند.
  • اجرا شدن روش بازاریابی

همانطور که گفتیم یکی از روش های بازاریابی داشتن وب سایت است،مهم ترین روش هایی که  در بازاریابی انجام می شود داشتن وب سایت و کار کردن روسی رتبه های آن سایت که به آن سئو گفته می شود.
زمانی که یک موضوع یا یک محصول را در گوگل سرچ می کنید حتما سایت هایی که در رتبه اول تا  پنجم قرار دارند برای خرید وکسب  اطلاعات انتخاب می کنند.
اگر شما دارای یک سایت فروشگاهی هستید و روی آن سئو کار کرده اید گوگل به شما رتبه می دهد و اگر در صفحه اول و بین سایت های ۱ تا۵ باشید  مشتری ها می توانند به شما اعتماد کنند و کلیک کردن آنها تبدیل به خرید کردن می شود.
این روش می تواند تاثیر زیادی در افزایش فروش شما داشته باشد.
  • مشتری های جدید

در وب حوزه تبلیغات بسیار گسترده است و روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد، شما با دشتن وب سایت می توانید  مشتری های جدیدی برای کسب و کار خود داشته باشید. کسانی اصلا با شما آشنا نبودند برای خرید و جستجو در گوگل می توانند شما را پیدا کنند و از مشتری های ثابت شما بمانند.

نکاتی که قبل از طراحی سایت باید به آن توجه کنید!

برای طراحی سایت ما چند نوع سایت داریم که باید طبق کسب و کار و یا هر حوزه ای که قرار است در آن فعالیت کنید انتخاب کنید که چه نوع سایتی می خواهید طراحی کنید در ادامه با انواع آن آشنا می شوید.
• فروشگاهی
• شخصی
• شرکتی
• آموزشی 
• خبری
 برای اینکه در این راه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید به شما پیشنهاد می شود از سایت فروشگاهی یا شرکتی استفاده کنید.
سایت فروشگاهی : از طریق این نوع سایت می توانید فروش آنلاین داشته باشید و مشتریان  از طریق سایت می توانند خرید کنند و شما محصولات را برایشان ارسال کنید.
 سایت شرکتی: در سایت شرکتی می شود هر نوع اطلاعات، محصولات و خدماتی را در آن قرار داد.
در این نوع امکان خدمات فروش آنلاین وجود ندارد.

 

مهمترین نکاتی که باید در وبسایت رعایت کرد چیست؟

فعالیت در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها یک موضوع مهم و بسیار کمک کننده است اما بنا نهادن پایه های یک کسب و کار در شبکه های مجازی یک کار غیر اصولی و همچنین یک ریسک بزرگ می باشد. هنگامی که شما پایه های کسب وکارتان را در شبکه های اجتماعی بنا می کنید خطرات زیادی کسب و کار شما را تهدید می کنند که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

همه روزه در سراسر دنیا شبکه های اجتماعی در حال گسترش و دگرگونی هستند وهرچند مدت یک بار شبکه اجتماعی جدیدی به وجود می آید و احتمال این که کاربران هر لحظه قصد کوچ به یک شبکه اجتماعی دیگر بکنند وجود دارد اتفاقی که چند سال پیش در ایران با پیداش اینستاگرام برای فیسبوک افتاد.

در هر صورت کم شدن کاربران هر شبکه اجتماعی تمام صفحاتی که در اون شبکه اجتماعی فعالیت می کنند را متضرر می کند و در نهایت اگه کسی در آن شبکه اجتماعی خاص نباشد فعالیت های شما کاملا تباه و بیهوده می شوند وهمچنین تمام هزینه هایی که صرف بزرگ کردن کسب و کار خود کرده اید بی اثر می شود.

کمپین های مردمی

خطر دیگری که شبکه های اجتماعی را تهدید می کند اتفاقات اجتماعی و کمپین های مردمی هستند همانطور که در جریان هستید چندی پیش یکی از این کمپین ها بر ضد فیسبوک به راه افتاد و عده ی زیادی همچون شخصیت های بزرگ برای حمایت از این کمپین فیسبوک را ترک کردند.

جدای همه اینها اتفاقات سیاسی نیز یکی از بزرگترین تهدید ها برای شبکه های اجتماعی هستند همانطور که چندی پیش یکی از اتفاقات منجر به بسته شدن کلی تلگرام شد و خیلی  از افرادی که پایه های کسب و کار خود را در تلگرام ساخته بودند متضرر شدند پس برای اینکه از همه این تهدید ها در امان باشید احتیاج دارید که یک مقر مستحکم  و به دور از گزند برای کسب وکار خود پیدا کنید. درفضای آنلاین بهترین روش داشتن یک وبسایت مناسب و در شان کسب و کار می باشد شما با داشتن یک وبسایت قوی می توانید از شبکه های اجتماعی به عنوان یک بستر برای تبلیغات و برند سازی استفاده کنید و از تمام گزند هایی که عنوان کردیم در امان بمانید.

ما برای شما مقالات زیادی درباره نحوه تولید محتوا تهیه کرده ایم که میتوانید با مراجعه به آنها و مطالعه آنها یاد بگیرید چگونه یک محتوای خوب برای کاربران صفحه تان تهیه کنید.

در ادامه ابزاری به شما معرفی میکنیم که میتوانید با در اختیار گرفتن آن به منظم پست گذاشتن در صفحه شخصی یا کاری تان کمک کنید. چنانچه که میدانید نظم در انتشار مطالب تاثیر به سزایی در ارتقا پیج شما دارد.

زمان بندی , پست

 Scheduled post چیست؟

حتما برای شما پیش آمده که بعضی روزها به دلایل مختلفی مثل عدم دسترسی به اینترنت یا مسائلی دیگه نتوانسه اید سر موعد مقرر پست خود را در اینستاگرام منتشر کنید مبحثی تحت عنوان پست های زمان بندی شده به شما کمک می کنند که پست های خود را از قبل زمان بندی کنید تا سر موعد مقرر به صورت خودکار منتشر شوند.

از طریق سرویس های مختلفی می توانید به آسانی این کار را انجام دهید hootsuite یکی از بهترین گزینه ها برای این کار می باشد که علاوه بر اینستاگرام شبکه های اجتماعی دیگری نیز مثل توییتر توسط  hootsuite قابل کنترل هستند.

مرحله اول : 

کانکت اینستاگرام

مرحله دوم : 

زمان بندی پست

مرحله سوم :

پست , کپشن گذاشتن

مرحله چهارم: 

تاریخ , پست

مرحله پنجم: 

انتشار کردن پست , زمان بندی

یکی از نکاتی که در این زمینه باید حتما رعایت کنید، به هر اپلیکیشنی اطمینان نکنید چون این قبیل اپلیکیشن ها می توانند به رمز صفحه شما دسترسی داشته باشند.

چگونه در اینستاگرام یک پست وایرال منتشرکنیم؟

۱.زمانی که شما یک پست منتشر میکنید به تعداد کمی از دنبال کننده های شما ارسال می شود.

۲٫ اینستاگرام بررسی میکند که پست شما چقدر سریع مورد تعامل قرار گرفته است شامل کامنت و لایک و…

۳٫ اینستاگرام مقایسه می کند پست شما را با پست هایی که در روز و تاریخ منتشر کرده اید و از این طریق میزان تعامل وکیفیت پست شما را محاسبه می کند.

۴٫ اگر پست شما تعامل زیادی برانگیخته باشد اینستاگرام پست شما را به تعداد بیشتری از مخاطباتتان نمایش می دهد و حتی ممکن است در صفحه اکسپلور برخی کاربران نمایش دهد.

۵٫ اگر باز هم شما تعامل خوبی از بینندگان بگیرید پست شما در بالای فید دنبال کنندگان شما قرار گرفته و کاربران بیشتری آنرا می بینند.

۶. اما اگر پست شما مورد استقبال خوبی قرار نگیرد به پایین صفحه خواهد رفت و تعداد کمی از دنبال کنندگان شما آن را خواهند دید.

سخن آخر:

همانطور که از توضیحات گفته شده متوجه شدیم که وجود وب سایت ها می توانند نقش مهمی در کسب و کارهای ما داشته باشند، پس اگر دارای یک کسب و کارهستید به شما پیشنهاد می شود حتما یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید.

اگر سوالی در این مورد داشتید می توانید در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید ما پاسخگوی شما عزیزان هستیم.


برچسب ها: