لایک اینستاگرام:اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که تمرکز زیادی روی محتوای بصری دارد. اکثریت قریب به اتفاق محتوای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام بصری است، عمدتاً تصاویر یا ویدیوها. چند راه برای تعامل کاربران با محتوای شما وجود دارد، خواه آن را دوست داشته باشند، نظر بدهند یا با دیگران به اشتراک بگذارند. با افزایش کاربران فعال اینستاگرام، سودآوری آن برای تبلیغات به طور چشمگیری افزایش یافته است. برای برخی از حساب ها، غیرفعال کردن عملکردی که کاربران باید محتوای خود را دوست داشته باشند، مفید است.
تیم حرفه ای و مجرب فالووان با ۷ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، ارسال انبوه دایرکت اینستاگرام ، کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است. در مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه لایک را در اینستاگرام غیرفعال کنید.
غیرفعال کردن لایک ها در اینستاگرام:
اگر مطمئن هستید که لایک را در اینستاگرام خود غیرفعال کنید، در اینجا به شما کمک می کند. به حساب خود وارد شوید. وارد حساب کاربری خود شوید و به نمایه خود بروید
تنظیمات را انتخاب کنید. با کلیک بر روی سه خط در گوشه بالا سمت راست به منوی تنظیمات بروید.
به حریم خصوصی بروید. گزینه privacy را در قسمت Notifications انتخاب کنید.
پست ها را انتخاب کنید. در بخش تعاملات، پست ها را انتخاب کنید.
پنهان کردن تعداد لایک و بازدید گزینه پنهان کردن لایک ها و تعداد بازدیدها را تغییر دهید. در هنگام مرور اینستاگرام، دیگر تعداد لایک ها را در پست ها مشاهده نخواهید کرد. ترتیب لایکهای اینستاگرام ترتیبی که اینستاگرام لایکها را نمایش میدهد، دادههای پنهان با ارزش زیادی دارد.
وقتی روی بخش لایک کردن یک پست کلیک می کنید، لیستی با افرادی که پست را پسندیده اند ظاهر می شود. اینستاگرام این لیست از کاربرانی را که محتوا را پسندیده اند بر اساس سایر نقاط داده سفارش می دهد. می توانید ببینید کدام کاربران محتوای شما را بیشتر دوست دارند و همچنین کاربرانی که نمایه شما را دنبال می کنند و چندین پست را لایک کرده اند. اینستاگرام لیست لایکها را از طریق حسابهایی که بیشتر با آنها در تعامل بودهاید و اکانتهایی که دنبال میکنید سفارش میدهد.
پیشنهادی: رفع عدم پخش ویدیو های اینستاگرام در اندروید
الگوریتم لایک اینستاگرام:
اگر به صورت آنلاین تحقیق کنید یا زمانی را صرف تجزیه و تحلیل لایک ها در پست های اینستاگرام خود کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که ترتیب لایک ها قطعا زمانی نیست. محبوب ترین نظریه برای ترتیب نحوه چیدمان لایک ها در اینستاگرام یک الگوریتم یا نوعی از اینستاگرام است. همچنین، بسیاری حدس می زنند که ترتیب مربوط به کاربرانی است که دنبال می کنید و تعاملات مکرری از جمله موارد دیگر دارید.
زیرا پروفایلهای خاص همیشه در بالای لایکها یا نزدیک به آن هستند، صرف نظر از اینکه چند وقت پیش پست را پسندیدهاند. برخی از دادههایی که میتوانیم در مرتب کردن فهرست استفاده کنیم، شامل پیامهای رد و بدل شده، کاربرانی هستند که صفحه شما را دنبال میکنند یا اغلب از صفحه شما بازدید میکنند، یا نمایههایی که اغلب خودتان میبینید. متأسفانه، فقط اینستاگرام دقیقاً میداند که از چه دادههایی برای جمعآوری لیست برای ترتیب لایکها استفاده میکند، اما مشخصاً زمانی نیست.
دلایلی که باید لایک را در اینستاگرام غیرفعال کنید:
دلایلی وجود دارد که افراد به فکر خاموش کردن یا مخفی کردن عملکرد لایک در اینستاگرام هستند. دلیل اصلی این است که به کاربران اجازه می دهیم بیشتر از تعداد لایک هایی که پست ها دریافت کرده اند، روی محتوا تمرکز کنند. یکی دیگر از دلایل کلیدی برای در نظر گرفتن حذف عملکرد لایک، بهبود سلامت روان شماست. با توجه به افزایش آگاهی در مورد اهمیت سلامت روان، اینستاگرام قابلیتی را ارائه کرد که به کاربران امکان می دهد عملکرد مشابه را پنهان کنند.
بسیاری از کاربران جوان تر می توانند بر محبوبیت آنلاین و موارد مشابه تمرکز کنند. این که حتی فقط پیمایش اینستاگرام و دیدن موفقیت سایر کاربران می تواند محرکی برای اضطراب باشد. بهعنوان یک تولیدکننده محتوا، خاموش کردن تعداد لایکها این مزیت را دارد که برخی از شک و تردیدهای موجود در زمانی که پست شما آنقدر که فکر میکردید لایک نمیگیرد، از بین میبرد. پنهان کردن یکی از معیارهای مورد استفاده برای رتبهبندی موفقیت پستها به نفع سلامت روان و تجربه کاربر پایگاه کاربر، یک ویژگی بسیار پشتیبانی است.
پیشنهادی: چند ترفند کاربردی برای افزایش سیو در اینستاگرام
پرسشهای متداول :
آیا فهرست دنبالکنندگان من به ترتیب زمانی است؟
بله، ترتیب لیست فالوورهای شما در حال حاضر به ترتیب زمانی است. این به دلیل طراحی است زیرا به شما امکان می دهد ببینید چه کسی اخیراً شما را دنبال کرده است و سپس می توانید آنها را دنبال کنید یا فقط محتوای آنها را مشاهده کنید.
آیا می توانم ترتیب لیست لایک را تغییر دهم؟
نه، شما واقعا نمی توانید نحوه قرار دادن کاربران را در لیست های لایک توسط الگوریتم اینستاگرام تغییر دهید. تنها راهی که احتمالاً بر آن تأثیر می گذارد، حذف دوستان و حساب هایی است که نمی خواهید در لیست ظاهر شوند، اما دلیل کمی برای انجام این کار وجود دارد.
سفارش مشترکین اینستاگرام چگونه است؟
در حال حاضر، برای 200 مشترک یا کمتر، آنها همیشه بر اساس حروف الفبا نمایش داده می شوند. با این حال، پس از به دست آوردن بیش از 200 مشترک، جدیدترین مشترکین همیشه در بالای لیست هستند.
آیا می توانم ترتیب عکس ها را در اینستاگرام تغییر دهم؟
نه، ترتیب تصاویر در فید اینستاگرام همیشه زمانی است. ترتیب پست های شما نیز همیشه به ترتیب زمانی نشان داده می شود. تنها راه تغییر ترتیب پستهایتان این است که آنها را حذف کنید و دوباره آنها را آپلود کنید تا یک عکس به بالای لیست بازگردد.
پیشنهادی: ترفندهای اینستاگرام که باید بدانید
نتیجه گیری:
پنهان کردن لایک ها در اینستاگرام ساده است. چند دلیل اصلی برای پنهان کردن لایک بر روی فید یا پست های شما وجود دارد. دلایل مختلف از ترویج یک تجربه کاربری متمرکز بر محتوا تا محافظت از سلامت روان دنبال کنندگان شما متغیر است. همچنین با توجه بیشتر جامعه به سلامت روان، گام برداشتن در جهت حفظ سلامت روانی کاربران باید به عنوان گامی بسیار مثبت تلقی شود. در همان زمان، اینستاگرام ویژگی های جدیدی را برای محافظت از کسب و کار و پشتیبانی اینفلوئنسرها با ارائه راه های مختلف برای ردیابی موفقیت پست ها منتشر کرد.
ما همچنین چند پیشنهاد برای کمک به افزایش لایک خود در اینستاگرام یا معیارهای پنهانی که اینستاگرام اکنون برای محاسبه موفقیت پست ها استفاده می کند، قرار داده ایم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و چند نکته را برای بهبود تجربه اینستاگرام خود حذف کرده باشید. ممنون که خواندید. پیشنهاد ما به شما این است که دیگر مقالت ما را مطالعه کنید چرا که نکات مهمی را برای شما افشا کرده ایم که کمتر کسی آن را در اختیار شما می گذارد. از همراهی شما سپاس گزاریم.
پیشنهادی: چگونه برای تبلیغات تولید محتوا کنیم؟