اگر می خواهید موفق شوید، باید برند جدید خود را در اینستاگرام بسازید. به تازگی اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی بسیار قدرتمند تبدیل شده است که بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. این یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی آنلاین برای برندها است. در نتیجه، کاربران اینستاگرام به دنبال روش‌های اصلی برای ساختن برند خود در اینستاگرام از ابتدا و تقریباً بدون هیچ مشتری احتمالی هستند.

آیا برند یا شرکت تازه تاسیسی دارید که بخواهید تبلیغ کنید؟آیا شما یک شرکت نوپا و برندی هستید که منتظر شناخته شدن در صنعت خود هستید؟آیا به تازگی وارد پلتفرم های شبکه های اجتماعی شده اید و می خواهید توسط مخاطبان و مشتریان هدف خود شناخته شوید؟آیا می خواهید بدانید چگونه برند خود را در اینستاگرام راه اندازی و ایجاد کنید؟خوب، شما در جای مناسب هستید. ما راهنمای جزئیات 17 مرحله ای برای شروع نام تجاری خود در اینستاگرام (IG) را با تمام نکات حرفه ای که برای ساختن یک استراتژی بازاریابی پلت فرم رسانه های اجتماعی شگفت انگیز و قوی نیاز دارید، به اشتراک می گذاریم.

پیشنهادی:    با انواع پیج در اینستاگرام آشنا شوید

آیا می توانیم غیرممکن ها را بسازیم؟

این یکی از قدرتمندترین ابزارهاست، اگر از من بپرسید، به اعداد نگاه کنید. علاوه بر این، 80 درصد از کاربران در اینستاگرام با برندهای مورد علاقه خود در ارتباط هستند. نرخ تعامل با مشاغل در اینستاگرام 84 برابر بیشتر از توییتر و ده برابر بیشتر از فیس بوک است. بنابراین این پلتفرم بهترین شرط شما برای موفقیت است. این مقاله در مورد نحوه ساخت برند خود در اینستاگرام صحبت خواهد کرد – با کارآمدترین تاکتیک ها. نکاتی برای ایجاد یک کسب و کار در اینستاگرام بیایید در مورد نکاتی صحبت کنیم که ممکن است شما را در میدان رقابت گسترده در اینستاگرام هدایت کند. ابتدا باید اصول اولیه را بدست آورید تا حتی به ایجاد برخی تغییرات پیشرفته فکر کنید

چگونه برند خود را در اینستاگرام بسازیم

یک نمایه شفاف داشته باشید اگر در حال ساخت برند در اینستاگرام هستید، سه عنصر اصلی وجود دارد که باید روی آن تمرکز کنید. اینها تصاویر نمایش داده شده، توضیحات نمایه و آدرس URL هستند. یک بیو خوب اینستاگرام نیز بسیار مهم است زیرا بیوگرافی شما اولین برداشت برای بازدیدکننده است.

اینستاگرام یک پلت فرم بصری است، بنابراین بسیار مهم است که یک عکس نمایه با کیفیت بالا اضافه کنید که واضح، تمیز و آسان برای چشم باشد و در عین حال با لوگوی برند شما مطابقت داشته باشد. یک شرح نمایه عالی توضیح می دهد که شما چه کسی هستید، زندگی شماست، برند شما انجام می دهد و مخاطبان هدف شما چه انتظاراتی دارند که ببینند

برند

پیشنهادی:    نکات و ترفندهای خفن و کاربردی اینستاگرام

آیا شروع به دنبال کردن برند شما می کنند یا خیر؟

از این رو، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که توضیحات نمایه شما انتظارات دنبال کنندگان شما را برآورده می کند یا حتی از آن فراتر می رود. فراتر از انتظارات باید هدف ما در زندگی باشد.

تولید محتوای موثر یک استراتژی جذاب اینستاگرام شامل ایجاد نوع محتوایی است که نه تنها مخاطبان هدف شما را دوست دارند. با این حال، آن را نیز بسیار تحت تاثیر قرار. باعث می شود آنها پست های شما و حتی محصولات برند شما را به اشتراک بگذارند. پست هایی بسازید که به عمل دعوت شوند. این ممکن است برای رشد برند شما شگفت انگیز باشد.

پست اینستاگرامی:

معمولاً یک پست اینستاگرامی تاثیرگذار بر دو چیز تمرکز دارد. تصاویری جذاب که به شما احساس می‌کنند و متن جذابی که شما را به فکر می‌اندازد. برای دریافت همزمان هر دوی اینها، همیشه یک تصویر یا تصویری را انتخاب کنید که داستانی را روایت کند، در حالی که عکسی را انتخاب کنید که چیزهایی را به شما نشان دهد که تا قبل از دیدن آن تصویر نمی‌دانستید خیلی دوست دارید ببینید.

می توانید با استفاده از زیرنویس، متن اضافه کنید. ایجاد روابط با اینفلوئنسرها برای ایجاد برند خود در اینستاگرام، باید با سایر اینفلوئنسرها نیز ارتباط برقرار کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ مفهومی است که در حال افزایش است. میکرو اینفلوئنسرهایی با مقداری فالوور وجود دارند. شما به راحتی می توانید این تأثیرگذاران را برای گسترش پیام برند خود و رشد برند خود پیدا کنید.

پیشنهادی:    تکنیک های سئو در اینستاگرام را بهتر بشناسید

میکرو اینفلوئنسر:

این فالوورهای میکرو اینفلوئنسر معمولاً می توانند بر فالوورهای خود تأثیر بگذارند، بنابراین گرفتن آنها کافی است. تعامل با دیگران فقط با تأثیرگذارهای خرد/کلان روابط برقرار نکنید. همانطور که در مقالات قبلی گفتم، اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است. اجتماعی کلید اینجاست. اگر می خواهید برند خود را در اینستاگرام بسازید، باید به طور منظم با کاربران تعامل داشته باشید. زمان صرف شده با فالوورهای خود یکی از نکات کلیدی برای داشتن یک برند محبوب قوی است. با سایر کاربرانی که به نظر رقیب شما هستند همکاری کنید.

فالوور بیشتر:

درخواست متقابل همیشه به جذب فالوورهای بیشتر کمک می کند. وارد شدن به تعامل، مانند تگ کردن یک دوست و همکاری همیشه ایده خوبی است. اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار را می توانید در این وب سایت بیابید. مقالات قبلی توضیحات گسترده تری برای ایجاد رابطه با فالوورهای شما دارند. لحن مناسب برای برند خود را انتخاب کنید همانطور که قبلا در این مقاله گفتیم، اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. مردم دوست دارند سبک ها، الگوها، چیزهای مورد انتظار را ببینند. بنابراین اگر می‌خواهید برند خود را در اینستاگرام بسازید، باید یک سبک، لحن خاصی در حساب خود داشته باشید.

برند

پیشنهادی:    چگونه از اینستاگرام چیزی را دانلود کنیم؟ روش های دانلود پست اینستاگرام

توجه به محتوای منشر شده:

همیشه به لحن عکس‌ها، داستان‌ها، ویدیوها و عکس نمایه‌تان توجه کنید. از هشتگ های مرتبط در محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید. هشتگ های خاصی وجود دارد که می توانید برای برند خود استفاده کنید. آنها را جستجو کنید باید یک رنگ اصلی یا حداقل یک پالت رنگ اصلی وجود داشته باشد. این سبک امضای شما خواهد بود تا دنبال کنندگان شما به راحتی متوجه شوند که این شما هستید.

هنگامی که مردم به نمایه شما نگاه می کنند، به جای اینکه به صورت جداگانه به فید شما نگاه کنند، آن را به عنوان یک کل می بینند. بنابراین ایجاد لحن برای موفقیت و رشد شما ضروری است. می توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر نیز استفاده کنید زیرا مردم دوست دارند چیزهای اصلی را ببینند که مردم روی آن کار می کنند.

پیوند شخصی:

پیوندهای شخصی ایجاد کنید وقتی چیزی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، هویت آنلاین شما به یک کل تبدیل می شود. بنابراین، بسیار مهم است که از ویژگی هایی مانند ویدیوها و داستان ها به نفع خود استفاده کنید. محتوای طولانی تر و جذاب تنها راه ایجاد پیوندهای شخصی با فالوورهای بالقوه و از قبل تثبیت شده شماست. شما باید این را به جایی برسانید که آنها شما را در رویاهای خود ببینند. علاوه بر این، این تعریف کلمه است. علاوه بر این، این تعریف کلمه است. برندها پیوند ایجاد می کنند.

برند

پیشنهادی:    خرید پکیج های ارزان اینستاگرام 

 سوالات متداول درباره برندهای اینستاگرام:

 آیا برچسب گذاری برندها در اینستاگرام اشکالی ندارد؟

به طور کلی، نباید افرادی را که مرتبط نیستند یا در پست شما شرکت نمی کنند، چه کسب و کار، چه برند یا افراد، برچسب گذاری کنید.

آیا می توان دید دقیقا چه کسی پروفایل اینستاگرام من را مشاهده کرده است؟

در حال حاضر چنین قابلیتی در اینستاگرام وجود ندارد که دقیقاً به شما بگوید چه کسی نمایه شما را مشاهده می کند. اینستاگرام ردیابی نمی کند که چه کسی چه محتوا یا نمایه ای را مشاهده می کند.

 چرا مردم خود را در اینستاگرام تگ می کنند؟

افراد خود را در پست‌هایشان تگ می‌کنند، بنابراین اگر پست آنها به صفحه اکتشاف راه پیدا کند، شانس آنها برای جذب فالوورهای بیشتر با روش دیگری افزایش می‌یابد. ضربه زدن و دیدن اینکه چه کسی تگ شده است.

تگ در اینستاگرام چیست؟

برچسب‌گذاری به کاربران امکان می‌دهد تشخیص دهند که چه کسی روی عکس است و یک راه مستقیم برای بازدید از نمایه شخصی که برچسب‌گذاری شده است را ضمیمه می‌کند.

دقیقا چه زمانی باید در اینستاگرام پست بگذارم؟

بهترین زمان برای اشتراک گذاری پست در اینستاگرام بین ساعت 11 تا 1 صبح و 7 تا 9 شب است. نتیجه – اینستاگرام یک بازار عالی است مدیریت اینستاگرام یک تجارت دشوار است. برای ایجاد برند خود در اینستاگرام باید کارهای زیادی انجام دهید. با این حال، هنگامی که موفق به انجام آن شوید، این شانس را دارید که به موفقیت نهایی برسید.

خلاصه:

از پروفایل شما گرفته تا ایجاد روابط با دیگران، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. با این حال، اگر صبور باشید و این نکات را دنبال کنید، شانس بیشتری برای موفقیت در برنامه اینستاگرام خواهید داشت. بیایید با هم نام تجاری خود را بسازیم. اگر این مقاله را دوست دارید و می خواهید در مورد اینستاگرام بیشتر بدانید، مقالات دیگر ما را در مورد آن بررسی کنید. شاید برای شما جالب باشد که چگونه چندین اکانت اینستاگرام را اضافه و مدیریت کنید.

تیم فالووان تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است که تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، ودر بالاترین کیفیت در اختیار شما می گذارد مانند ارسال پیامک انبوه در واتساپ، که کافی است با ما در تماس باشید تا شاهد پسشرفت چشمگیرتان در مدت زمان کوتاهی باشید.

پیشنهادی:     مناسب ترین و مطمئن ترین وب سایت خرید فالوور اینستاگرام 1400