چرا برندها، اینستاگرام را به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند؟ فالووان - فالو وان

امتیاز ما
امتیاز دهی
[Total: 0 Average: 0]

رسانه های اجتماعی با بیش از ۴ میلیارد کاربر شاهد رشد نجومی هستند. و این به این دلیل است که دنیای عظیم رسانه‌های اجتماعی ، برقراری ارتباطات پربار با سرنخ‌های بالقوه شما را بسیار آسان کرده است. اما حتی در این جمعیت، یک پلت فرم خاص با پتانسیل فوق العاده وجود دارد که رقبای خود را پشت سر می گذارد. تیم متخصص فالووان، با شناخت درستی که از فضای اینستاگرام دارد، سعی کرده با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد نظیر، خرید لایک ارزان و سریع اینستاگرام، سعی داشته که شما را تا رسیدن به موفقیت و آنچه آزوی شماست برساند کافیست به ما اعتماد کنید.

اینستاگرام کنترل خود را بیشتر کرده است و از دیگر غول‌های شبکه اجتماعی پیشی گرفته است. دارای محتوای موضعی تا همیشه سبز، درست از پست‌ها، داستان‌ها، حلقه‌ها، راهنماها و هر چیز دیگری است که به شما فرصت‌های بی‌پایانی برای برندسازی می‌دهد که قبلاً هرگز نبوده است.

پیشنهادی:  شبکه اجتماعی اینستاگرام قدرتمند ترین شبکه اجتماعی در جهان 

در اینجا آخرین آمار رسانه های اجتماعی است نشان داده شده است:

بیش از ۱٫۱۵ میلیارد نفر هر ماه بطور فعال از اینستاگرام استفاده می کنند

۹۰ درصد از همه کاربران در اینستاگرام حداقل یک حساب تجاری را دنبال می کنند

۸۳ درصد از کاربران اینستاگرام محصولات و خدمات جدیدی را در این پلتفرم کشف می کنند

۵۰ درصد از کاربران اینستاگرام با دیدن تبلیغات در اینستاگرام بیشتر به یک برند علاقه مند می شوند

۵۹ درصد از میکرو اینفلوئنسرها معتقدند که بهترین تعامل را در اینستاگرام دارند.

این آمار اینستاگرام به وضوح نسبت رشد آن را ثابت می کند. جای تعجب نیست که بزرگترین برندهای جهان اینستاگرام را به سایر پلتفرم های اجتماعی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود ترجیح می دهند. دستیابی به مشتریان جدید برای ایجاد دنباله‌روی گسترده از طرفداران برند اکنون آسان‌تر شده است.

ما در یکی از مقالات خود در خصوص جمعیت شناسی اینستاگرام برای شما توضیح دادیم و به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد فعالیت کسب و کار جدی در بستر اینستاگرام را دارید مخاطبان خود را بشناسید و با توجه به جنسیت و سن آنها تولید محتوای مناسبی داشته باشید.

رسانه های اجتماعی فالووان

پیشنهادی:  اینستاگرام قوی ترین شبکه اجتماعی در دنیا – فالو وان

هنوز قانع نشدی؟ این ۵ دلیل اصلی را بررسی کنید که چرا برندها اینستاگرام را به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند و شما نیز باید همین طور!

  1. دسترسی برند را افزایش دهید

با نگاهی به عرضه مداوم ویژگی‌های هیجان‌انگیز و با توجه به تأثیر همه‌گیری، تعداد کاربران اینستاگرام احتمالاً به ارتفاعات جدیدی می‌رسند.

اما وقتی فیسبوک بیش از ۲٫۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، چرا باید به اینستاگرام اهمیت داد؟

خوب، ۱۰ میلیون تبلیغ کننده از فیس بوک برای دسترسی به مخاطبان هدف خود استفاده می کنند. با این حال، به‌روزرسانی جدید فیس‌بوک در الگوریتم فید خبری، دیده شدن و شنیدن آن را برای تبلیغ‌کنندگان و برندها چالش‌برانگیزتر کرده است.

اما در مقایسه با فیس بوک، اینستاگرام بیش از ۲ میلیون تبلیغ کننده ماهانه دارد. بنابراین، نه تنها رقابت کمتری در اینستاگرام دارید، بلکه دامنه موفقیت بیشتری در بازاریابی دارید. به‌علاوه، به‌روزرسانی Reel اینستاگرام این پتانسیل را دارد که یک شبه حسی را برای شما ایجاد کند و دسترسی شما را به طور تصاعدی افزایش دهد.

پیشنهادی:  پرطرفدارترین ایده برای موضوع پیج اینستاگرام چیست؟

  1. بهبود دید با محتوای بصری

جای تعجب نیست که تصاویر بهترین راه برای برقراری ارتباط و رساندن پیام شما به مردم است. این دلیل اصلی است که بازاریابان ترجیح می دهند از تصاویر بصری در ترکیب بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنند. اینستاگرام هنگام انتخاب یک پلتفرم اجتماعی مناسب برای چنین شکل واضحی از بازاریابی، برنده است.

فید اخبار اینستاگرام کاملاً پر از تصاویر تعاملی است. استفاده از یک ابزار رایگان برنامه‌ریزی اینستاگرام می‌تواند برای قابلیت‌های اشتراک‌گذاری به موقع بدون تحریف کیفیت بسیار مفید باشد.

رسانه های اجتماعی فالووان

  1. با استوری اینستاگرام برنده شوید

امروزه مخاطبان می‌خواهند، بلکه تقاضا دارند که برندها داستان‌های معتبری را به اشتراک بگذارند که به خوبی با آنها طنین انداز شود.

کاملاً طبیعی است که این امر کسب و کارها را وادار می کند تا از داستان سرایی در گفتگوهای خود با مخاطبان خود استقبال کنند. و وقتی صحبت از داستان سرایی برندها می شود، اینستاگرام پلتفرمی است که نمایش را می دزدد.

استوری اینستاگرام به افزایش ۷ تا ۱۰ دقیقه ای زمان صرف شده توسط یک کاربر معمولی در برنامه کمک کرده است. در حال حاضر روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در استوری اینستاگرام وجود دارد. استوری های اینستاگرام دنیایی از فرصت های جدید را برای برندها باز کرده است. نه تنها می‌توانید از برچسب‌گذاری موقعیت جغرافیایی، هشتگ‌ها، متن و ویژگی‌های قابل خرید استفاده کنید، بلکه می‌توانید تبلیغات را در Stories نیز اجرا کنید.

با این حال اینستاگرام در اینجا متوقف نشد. در سال ۲۰۲۰، یک ویژگی جدید شبیه به TikTok، Reels را منتشر کرد. این فرصت دیگری برای کسب و کارها است تا با مخاطبان گسترده این پلتفرم ارتباط برقرار کنند. نحوه استفاده از حلقه های اینستاگرام برای تجارت را بیاموزید.

  1. افزایش نرخ تعامل

آیا می دانستید که روزانه ۵۰۰ میلیون نفر به طور فعال از پلتفرم اینستاگرام استفاده می کنند؟

با این حال، این فقط تعداد زیاد افراد نیست که باعث می‌شود برندها به پلتفرم هجوم ببرند. درعوض، توانایی آن برای ایجاد سرنخ با بالاترین نرخ تعامل در محتوای پست شده، ارزش آن را دارد.

در اینجا چیزی است که میکرو اینفلوئنسرها در مورد تعامل در اینستاگرام می گویند. در یک نظر سنجی، ۵۹ درصد از میکرو اینفلوئنسرها گفتند که اینستاگرام موثرترین پلتفرم برای جذب مخاطب است. نرخ تعامل در انتخاب افراد تأثیرگذار برای کمپین‌های شما یک نکته کلیدی است. با رشد و محبوبیت اینستاگرام، اعمال ناجوانمردانه نیز افزایش یافته است.

بنابراین، وقتی اینفلوئنسرها را برای یک کمپین انتخاب می‌کنید، نرخ تعامل آنها را بیشتر از تعداد فالوورهایشان بررسی کنید. هر چه نرخ تعامل بالاتر باشد، احتمال واقعی و معتبر بودن یک اینفلوئنسر بیشتر می شود.

می‌توانید اینفلوئنسرهای مرتبط را در جایگاه خود جستجو کنید و نرخ تعامل، دسترسی و غیره آنها را بررسی کنید. همچنین می‌توانید کمپین‌های خود را به طور مؤثر پیگیری و اندازه‌گیری کنید و هر گونه تغییری را در زمان واقعی انجام دهید.

پیشنهادی:  شبکه های اجتماعی تا الان – فالو وان

  1. نرخ تبدیل بالاتری ایجاد کنید

مهم نیست که چه نوع کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، افزایش تبدیل‌ها باید اولویت اصلی شما باشد، زیرا رسانه‌های اجتماعی می‌توانند تعداد زیادی ترافیک ارجاع و سرنخ را برای شما به ارمغان بیاورند.

نرخ تبدیل مشاغل تجارت الکترونیک از اینستاگرام ۱٫۰۸٪ است. نه فقط این، ترافیک ارجاع از اینستاگرام منجر به میانگین ارزش سفارش ۶۵ دلار می شود.

رسانه های اجتماعی فالووان

این، در مقایسه با توییتر و لینکدین بسیار بالاتر است. اما حدس بزنید شگفت انگیزترین قسمت چیست؟

اینستاگرام همچنان چنین بازدهی باورنکردنی را ارائه می‌کند، حتی اگر نمی‌توان از لینک‌های قابل کلیک در هر جایی از پلتفرم استفاده کرد. پیوندهای قابل کلیک فقط در بیو، فیدهای قابل خرید و داستان ظاهر می شوند.

این باعث می شود اینستاگرام برای مشتریان اسپم کمتر شود و از هزینه های کلیک غیر ضروری برای بازاریابان جلوگیری می کند. بدون شک، اینستاگرام ثابت می کند که برنده واضحی از افزایش تبدیل و ایجاد فروش است.

سوالات متداول:

چرا اینستاگرام برای بازاریابی مهم است؟

اینستاگرام به دلیل قابلیت دسترسی، یک کانال بازاریابی ضروری برای بازاریابان است. اینستاگرام ویژگی‌های مختلفی را برای تبلیغ انواع محتوای متنوع در قالب حلقه‌ها، IGTV، استوری‌ها، پست‌های چرخ فلک و موارد دیگر ارائه می‌کند.

اینستاگرام چگونه یک ابزار بازاریابی است؟

اینستاگرام یک ابزار بازاریابی عالی است زیرا بازاریابان می توانند از آن برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در سراسر جهان استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند محتوای مرتبط را برای همین موضوع ایجاد کنند و به صورت ارگانیک و با کمپین‌های تبلیغاتی دسترسی را افزایش دهند.

آیا اینستاگرام برای مشاغل کوچک خوب است؟

بله، اینستاگرام برای مشاغل کوچک مناسب است تا در مورد برند خود سر و صدایی ایجاد کنند. آنها می توانند چندین بار روی پلتفرم پست کنند تا توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند. آنها می توانند از ویژگی هایی مانند برچسب های محصول و فیدهای قابل خرید استفاده کنند تا مشتریان آنها بتوانند مستقیماً از فید آنها خرید کنند.

فالووان در تلاش است که با ارائه خدمات درست و قانونی، به ارتقا حساب کاربری شما در اینستاگرام کمک کند. شما با خرید ربات مطمئن و فعال اینستاگرام می توانید به خوبی اینستاگرام خود را اداره کنید و تعداد فالوور های بیشتری جذب کنید. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادی:  چگونه فروش محصولاتمان را در اینستاگرام بالا ببریم؟


برچسب ها: