اگر به دنبال سود بیشتر از بازاریابی اینستاگرام خود هستید، وقت آن رسیده است که تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید.

اینستاگرام هر ماه 2 میلیارد کاربر فعال اینستاگرام دارد و هر کاربر به طور متوسط هر روز 53 دقیقه در این پلتفرم اسکرول می کند. با استفاده از آن، تبلیغات اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا دسترسی خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

1 22 فالووان تبلیغات اینستاگرام

اگر در تبلیغات اینستاگرام تازه کار هستید، این راهنما به شما کمک می کند تا شروع کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه تبلیغات اینستاگرام چیست، چرا یک استراتژی عالی برای کسب و کار شما است و چگونه اولین کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را ایجاد کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

ما در فالو وان، به عنوان شرکتی که ده سال است در این زمینه فعالیت های گوناگونی داشته ایم، می توانیم به سشما کمک کنیم تا با اتجام تبلیغ های متنوع و پربازده، کسب و کار خود را گسترش دهید. پس تا انتها همراه ما باشید.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام یک سرویس پولی است که مشاغل برای تبلیغ محتوای خود از آن استفاده می کنند. اینستاگرام پس از تصاحب فیس‌بوک در سال 2013، شروع به ارائه مکان‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای منتخب کرد. در سال 2015، اینستاگرام تبلیغات را برای همه مشاغل باز کرد و تا سال 2017 یک میلیون تبلیغ‌کننده در این پلتفرم داشت.

 

چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنید؟

استراتژی های رسانه های اجتماعی ارگانیک ممکن است در ابتدا مقرون به صرفه به نظر برسند، اما آنها به آزمون و خطاهای زیادی متکی هستند و تنها زمانی می توانند شما را به این نتیجه برسانند که با الگوریتم های رسانه های اجتماعی در حال تغییر روبرو شوید.

 

به همین دلیل است که تمرکز بر یک استراتژی رسانه اجتماعی که هم تاکتیک‌های ارگانیک و هم تاکتیک‌های پولی را در بر می‌گیرد بسیار مهم است. به این ترتیب، شما بهترین های هر دو جهان را دریافت می کنید. شما به طور فعال با مخاطبان خود از طریق پست های اینستاگرام خود درگیر هستید، و با تبلیغات، به مخاطبان بزرگتری دسترسی پیدا می کنید که ممکن است درباره برند شما ندانند.

 

به عنوان یک رسانه بصری، تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن محصول خود به شما می دهد. و با خرید اینستاگرام، می توانید تبدیل به مشتری را برای کاربران اینستاگرام آسان تر از همیشه کنید.

 

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مختلفی مانند دستگاه تلفن همراه مورد نظر شما، جمعیت شناسی، روز هفته و اینکه آیا تبلیغ شما در طول یک رویداد تلویزیونی بزرگ اجرا می شود بستگی دارد.

 

همه چیز به مخاطبان هدف شما بستگی دارد، به همین دلیل است که دانستن جمعیت شناسی اینستاگرام خود بسیار مهم است.

 

برای استفاده حداکثری از بودجه بازاریابی خود، فقط در صورتی پول را به تبلیغات و کمپین ها اختصاص دهید که به سود شما کمک کنند.

2 24 فالووان تبلیغات اینستاگرام

پشت پست ها و محتوایی که می دانید عملکرد ارگانیک خوبی دارند پول بگذارید. همه چیز را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین عملکرد را دارد و بیشتر هزینه تبلیغات خود را به آن اختصاص دهید. اطمینان حاصل کنید که موفقیت تبلیغات خود را اندازه گیری کرده و هر چیزی را که آنطور که انتظار داشتید انجام نداده را یادداشت کنید.

اگر تجربه بسیاری از افراد را در این زمینه بخوانید، خواهید دید که راه پر فراز و نشیبی داشته اند و جدا از وقت، زمان و خلاقیت که باید برای تبلیغات درنظر گرفت، هزینه های سرسام آور تبلیغات آن ها را آزرده است. اما یک راه راحت تر و موثر تر وجود دارد که با شما در میان خواهیم گذاشت.

یکی از این راه های موثر؛ خرید فالوور اینستاگرام است. شما با خرید فالوور یا  خرید لایک اینستاگرام، می توانید پست های خود را به افراد بیشتری نشان دهید و در نتیجه به نوعی تبلیغ اکانت خود را کنید. شما با انجام این کار به راحتی می توانید در مدت زمان کوتاه تری، تعداد فالوورهای زیادی جذب کنید و اعتبار پیج خود را افزایش دهید.

نحوه ایجاد تبلیغات اینستاگرام

شما تبلیغات فید اینستاگرام و تبلیغات استوری اینستاگرام خود را در مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد می کنید.

برای شروع ایجاد اولین تبلیغ اینستاگرام خود، وارد اکانت تبلیغاتی فیسبوک خود شوید، به مدیر تبلیغات خود بروید و یک کمپین جدید راه اندازی کنید.

 

مرحله 1. هدف تبلیغ خود را انتخاب کنید

هنگامی که یک کمپین جدید ایجاد می کنید، اولین قدم برای ایجاد یک تبلیغ اینستاگرام این است که هدف خود را انتخاب کنید.

 

اگر هدفی را انتخاب کنید که منطقی نیست، مانند ایجاد یک تبلیغ ترافیکی برای یک ویدیو یا یک تبلیغ فروش برای یک مکان اینستاگرام، فیس بوک احتمالاً تبلیغ شما را رد می کند.

 

مرحله 2. کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را نام ببرید

پس از انتخاب هدف تبلیغاتی خود، کمپین خود را نامگذاری می کنید. این بهترین راه برای پیگیری تبلیغات خود در مدیر تبلیغات است.

 

سپس هر دسته بندی خاصی را که اعمال می شود انتخاب کرده و جزئیات کمپین را مشخص می کنید. همچنین می‌توانید آزمایش تقسیم را برای انواع مختلف تبلیغات شروع کنید، و همچنین تصمیم بگیرید که آیا بودجه خود را در مجموعه‌های تبلیغاتی بهینه کنید یا خیر.

 

اگر Advantage Campaign Budget را انتخاب کنید، پلتفرم به طور خودکار بودجه تبلیغاتی شما را بین مجموعه های تبلیغاتی شما توزیع می کند. یا می توانید به صورت دستی برای هر مجموعه تبلیغاتی هزینه ها را اختصاص دهید.

 

مرحله 3. تصمیم بگیرید که چگونه تبلیغات خود را طراحی کنید

اگر می‌خواهید مدیر تبلیغات تبلیغات شما را ایجاد کند، می‌توانید تبلیغات خود را طراحی کنید یا «خلاقیت پویا» را انتخاب کنید. اگر این مسیر را طی کنید، عناصر مختلف تبلیغاتی را آپلود خواهید کرد – برای مثال، تصاویر، CTAها و کپی تبلیغات – و مدیر تبلیغات طرح‌های مختلف را آزمایش خواهد کرد.

 

مرحله 4. بهینه سازی و تحویل خود را انتخاب کنید

اکنون، تصمیم بگیرید که هنگام اجرای تبلیغات چگونه هزینه دریافت کنید.

 

مرحله 5. بودجه و برنامه تبلیغاتی خود را مشخص کنید

هنگامی که در اینستاگرام تبلیغ می کنید، کنترل کاملی بر روی زمان اجرای تبلیغات و میزان هزینه ای که برای آنها خواهید داشت دارید.

 

تبلیغات IG – بهینه سازی و تحویل

ابتدا بین بودجه روزانه و مادام العمر یکی را انتخاب کنید. بودجه‌های روزانه به تبلیغات شما اجازه می‌دهد تا به‌طور نامحدود اجرا شوند، در حالی که هر روز تا مبلغ اختصاص داده شده خود را خرج می‌کنید (هنوز می‌توانید تاریخ شروع و پایان را تنظیم کنید)، در حالی که بودجه‌های مادام العمر برای مدت زمان مشخصی اجرا می‌شوند.

 

اگر بودجه مادام العمر را انتخاب می کنید، می توانید زمان بندی خاصی را نیز برای تبلیغات خود انتخاب کنید. شاید بخواهید آنها فقط در روزهای هفته یا آخر هفته ظاهر شوند. شما می توانید به صورت دستی روزها و زمان هایی که تبلیغات شما برای مخاطبان هدف شما نمایش داده می شود را انتخاب کنید.

مرحله 6. مخاطبان خود را هدف قرار دهید

آه، حالا قسمت خوب! هدف قرار دادن مخاطبان چگونه استراتژی تبلیغات اینستاگرام خود را بهینه می کنید.

 

شما نمی خواهید با تلاش برای هدف قرار دادن هر کسی و هرکسی پول را هدر دهید. این فرصت شماست تا واقعاً جمعیت شناسی، علایق و رفتار مخاطبان هدف برند خود را مشخص کنید. البته راه دیگری وجود دارد که می تواند شما را در این راه یاری کند.

خرید ربات اینستاگرام، یکی دیگر از روش هایی است که به شما کمک می کند تا از طریق تعامل با مخاطبان، فالوورهای هدف خود را پیدا کنید و در نتیجه تبلیغات پر بازده تری داشته باشید. ما در فالووان با ارائه تمامی خدمات منحصر به فرد و با کیفیت در اینستاگرام، به شما کمک می کنیم تا تبلیغات موفقی داشته باشید و به هدف دلخواهتان برسید.

3 23 فالووان تبلیغات اینستاگرام

مرحله 7. مکان های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید

این جایی است که شما تصمیم می گیرید کجا تبلیغ خود را نمایش دهید.

 

مرحله 8. قالب تبلیغات اینستاگرام خود را انتخاب کنید

پس از تکمیل سه مرحله آخر، روی ادامه کلیک کنید تا به داشبورد ایجاد تبلیغات خود بروید. اینجا جایی است که شما محتوای خود را آپلود می کنید، نسخه تبلیغاتی خود را می نویسید و تبلیغ خود را منتشر می کنید.

 

این زمان خوبی است تا راهنمای اندازه‌گیری تبلیغات اینستاگرام ما را دوباره نگاهی بیندازیم تا مطمئن شویم که دارایی‌های تبلیغاتی با اندازه صحیح را آپلود می‌کنید.

 

فرمت های مختلفی بر اساس هدف تبلیغاتی که انتخاب کرده اید در دسترس هستند، اما قالب های اصلی تبلیغات اینستاگرام عبارتند از:

تبلیغات عکس: اینها شامل یک تصویر واحد است، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که یک تصویر خوب است.

تبلیغات چرخ و فلک: این تبلیغات به کاربران اجازه می دهد تا به صورت افقی بین چندین تصویر یا ویدیو در دستگاه تلفن همراه خود حرکت کنند.

تبلیغات نمایش اسلاید: این تبلیغات شبیه به تبلیغات چرخ فلکی هستند، فقط تصاویر به صورت خودکار پخش می شوند (بدون نیاز به پیمایش).

تبلیغات ویدیویی اینستاگرام: این کلیپ های ویدئویی هستند که می توانند از 3 ثانیه تا 60 ثانیه طول بکشند.

عملکرد تبلیغات اینستاگرام خود را با Sprout تجسم کنید

شما تبلیغ خود را ایجاد کرده اید، اما بررسی عملکرد ضروری است.

 

با گزارش عملکرد پولی Sprout برای اینستاگرام، می‌توانید تعداد کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام را برای معیارهایی که بیشترین اهمیت را دارند، ردیابی کنید.

سعی کردیم در این مقاله، به طور کامل در خصوص تبلیغات در اینستااگرام با شما گفتگو کنیم. امیدواریم که از خواندن آن لذت برده باشید.