هنگامی که در حال فروش خدمات در اینستاگرام هستید، باید از تاکتیک های متفاوتی نسبت به فروش یک محصول استفاده کنید. من می دانم که شما ممکن است از اینکه چه چیزی را پست کنید نا امید شوید. به همین دلیل است که من به شما کمک میکنم تا از این ناامیدی عبور کنید، تا بتوانید از به دست آوردن مشتریان و مشتریان برای خدمات خود در اینستاگرام اطمینان داشته باشید. و بهترین بخش؟ برای رسیدن به اهداف تجاری خود لازم نیست بیش از حد احساس فروشندگی یا زورگویی کنید. در اینجا پنج راه برای بهبود فروش مبتنی بر خدمات در اینستاگرام آورده شده است به تازگی اینستاگرام یک فرایندی را تحت عنوان قیف فروش معرفی کرده است که طبق آن می توانید مخاطبان خود را به خریدار تبدیل کنید و درآمد خود را افزایش دهید پیشنهاد ما به شما این است که بامطالعه مقاله ذکر شده با این ترفند بهتر آشنا شوید. ما در فالووان، به شما تمامی نکات را خواهیم گفت وهمواره کنار شما ایستاده ایم که بتوانید با استفاده از خدمات ویژه و بدون واسطه ما نظیر، خرید فالوور فعال ایرانی و ارزان، حساب کاربری خود را در مدت کوتاهی ارتقا دهید و به آنچه میخواهید برسید.
پیشنهادی: پر فروش ترین محصولات اینستاگرام بشناسید!
نکات طلایی فروش خدمات در اینستاگرام :
شماره 1:یافتن موفقیت تجاری در اینستاگرام
یافتن موفقیت تجاری در اینستاگرام صرفا با تعداد زیادی “لایک” و فالوور شروع نمی شود. زمانی که برای تقویت روابط واقعی و ایجاد مکالمات واقعی وقت بگذارید، شروع به رسیدن به اهداف تجاری خود در اینستاگرام خواهید کرد.
هرگز نباید فراموش کنید که پشت هر آواتاری یک فرد قرار دارد. وقتی به استراتژی اینستاگرام خود فکر می کنید، به یاد داشته باشید که به تک تک افراد در اینستاگرام نمی فروشید – با تقریباً یک میلیارد کاربر و شمارش این تقریباً غیرممکن است! در عوض، روی کادربندی پستها و استوریهای اینستاگرام خود تمرکز کنید تا با افراد صحبت کنید. فکر کنید:
*چرا کسی باید روی خدمات شما سرمایه گذاری کند؟
*دغدغه های اصلی مشتری معمولی شما چیست؟
*خدمات شما چگونه نیازهای فردی مشتری شما را برطرف می کند؟
وقتی شروع به فکر کردن در مورد استراتژی اینستاگرام خود در آن سطح خرد کنید، محتوای اینستاگرام شما قابل ارتباط تر می شود. به عنوان مثال، یک معلم یوگا، مربی تندرستی است اما محتوای خود را صرفاً به روال روزانه یوگا محدود نمی کند.
پیشنهادی: نحوه فروش محصولات در اینستاگرام
شماره 2:تقویت خدمات
در حالی که راههای زیادی برای تقویت خدمات شما وجود دارد، من همیشه توصیه میکنم سعی کنید کسب و کار خود را در عمل نشان دهید. به جای اینکه فقط عکس هایی را به اشتراک بگذارید که نتایج مشتریان خود را نشان می دهد، به این فکر کنید که چگونه می توانید تحول آنها را به اشتراک بگذارید.
یکی از بهترین راهها برای اشتراک گذاری عکسهای تغییر شکل، استفاده از چرخ فلکهای قبل و بعد است. این عکسها نه تنها چشمگیرتر هستند، بلکه به مشتریان احتمالی شما ایده بهتری درباره آنچه که در صورت همکاری با شما میتوانند انتظار داشته باشند، میدهند.
شماره 3: توصیفات و محتوای تولید شده توسط کاربر
راه دیگر برای تبلیغ خدمات خود در اینستاگرام، اشتراک گذاری توصیفات و محتوای تولید شده توسط کاربران است. این محتوا، که در اصل توسط فالوورها یا مشتریان شما به اشتراک گذاشته شده است، روشی هوشمندانه برای دیده شدن تجارت شما بدون احساس تبلیغات یا فروش بیش از حد است.
هنگامی که محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک می گذارید، نه تنها به دنبال کنندگان خود اطلاع می دهید که به بازخورد آنها توجه می کنید، بلکه در حال پیاده روی و کمک به افراد برای رسیدن به اهداف خود هستید. به عنوان مثال، من توصیفات و محتوای تولید شده توسط کاربر را در برجسته سازی استوریهای اینستاگرام را به اشتراک میگذارم. من نه تنها جزییات ویدیویی را درج می کنم، بلکه از بازخوردهایی که از پیام دایرکت اینستاگرام دریافت می کنم نیز اسکرین شات می گیرم. مهم نیست که چه نوع تعریف و تمجیدی را به اشتراک می گذارید، مطمئن شوید که قبل از تقویت از آن شخص اجازه بگیرید. همچنین باید آنها را در محتوای خود تگ کنید تا بدانند که شما نظرات آنها را به اشتراک گذاشته اید.
نکته حرفه ای: از بازخوردی که دریافت می کنید اسکرین شات بگیرید – از طریق ایمیل، پیام مستقیم اینستاگرام یا هر کجا. سپس، همه این تصاویر را در یک پوشه ذخیره کنید تا زمانی که آماده اشتراک گذاری هستید، مراجعه به آن آسان باشد.
شماره 4: آموزش و الهام بخشیدن
بسیار آسان است که در تصویر بزرگ استراتژی محتوای اینستاگرام خود غرق شوید. با این حال، من به اشتراک گذاری میکرو (کوچک) محتوا را توصیه می کنم.
برای فکر کردن به «پیروزی های کوچک» که محتوای اینستاگرام شما می تواند ارائه دهد، وقت بگذارید. سپس میتوانید روی درس هایی تمرکز کنید که فالوورهای شما هر بار که محتوای شما را میبینند باید از آنها دوری کنند. در حالت ایدهآل، هر پست اینستاگرام باید فالوورهای شما را تشویق کند که با شما درگیر شوند، ارتباط برقرار کنند و در نهایت بخواهند با شما کار کنند.
به عنوان مثال، پست های میکروبلاگ اینستاگرام را که من به طور مرتب در حساب اینستاگرام خود به اشتراک می گذارم، در نظر بگیرید. این پستهای میکروبلاگ اینستاگرام نکات مفیدی را مستقیماً در فید اینستاگرام به افراد ارائه میدهند. بنابراین مهم نیست که مردم کجا با من ارتباط برقرار می کنند.
پیشنهادی: اسرار محتوای جذاب را می دانید؟
شماره 5: از مشتریان خود بخواهید یک کلیپ ویدیویی 15 ثانیه ای برای شما بفرستند
مهم نیست که برنامه شما چقدر شلوغ است، همه 15 ثانیه فرصت دارند. از مشتریان خود بخواهید که یک کلیپ ویدیویی کوتاه برای شما بفرستند و توضیح دهند که چرا آنها کار با شما را توصیه می کنند.
اگر مشتریان شما در تلاش برای جمع آوری یک ویدیوی منسجم هستند یا از حضور در مقابل دوربین عصبی هستند، به آنها نکاتی بدهید. مثلا:
*چرا آنها از کار با شما لذت می برند؟
*چه نوع نتایجی را دیدند؟
*چرا به دیگران توصیه می کنند با شما کار کنند؟
محتوای اینستاگرام برای فالوورهای شما معتبرتر از محتوایی است که تولید زیادی دارد.
بهبود استراتژی اینستاگرام:
اکنون که می دانید چگونه خدمات را در اینستاگرام بفروشید، زمان آن رسیده است که روی استراتژی کار کنید که به شما کمک می کند رشد بلندمدت را مشاهده کنید. اکنون دیگر مقالات دیگر ما را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه می توانید جامعه آنلاین خود را رشد دهید، درآمد خود را افزایش دهید و موارد دیگر. ما در فالووان با ارائه خدمات منحصر بفرد مانند، ارسال پیامک انبوه در واتساپ، تبلیغات گسترده ای برای شما انجام می دهیم تا بتوانید زود تر از آنچه فکرش را می کنید شناخته شوید.
پیشنهادی: چگونه فروش محصولاتمان را در اینستاگرام بالا ببریم؟
سمانه
عالی بود مرسی از نویسندگان خوب تیم فالووان