فروش در اینستاگرام به این سادگی نیست که عکس های محصول را ارسال کنید و آن را یک روز نام گذاری کنید. اگر می خواهید طرفداران و دنبال کنندگان خود را به مشتریان واقعی تبدیل کنید، به یک استراتژی نیاز دارید.

ما در فالو وان، نحوه فروش در اینستاگرام را شرح می دهیم، از اصول اولیه شروع می کنیم و به سمت استراتژی های پیشرفته فروش اینستاگرام می رویم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از حلقه ها، استوری ها و سایر ویژگی های اینستاگرام برای جلب توجه کاربران اینستاگرام و افزایش فروش محصولات خود استفاده کنید.

1 24 فالووان فروش در اینستاگرام

چرا کسب و کارها باید محصولات خود را در اینستاگرام بفروشند؟

متقاعد نشده اید اینستاگرام جایی است که باید باشید؟ این سه دلیل قانع کننده باید انگیزه کافی برای شروع فروش محصولات در اینستاگرام باشد:

 

-مردم در حال تحقیق درباره محصولات در اینستاگرام هستند

از آنجایی که اینستاگرام یک رسانه بصری است، جای تعجب نیست که 70 درصد خریداران در مورد محصولات روی این پلتفرم تحقیق کنند. داشتن یک نمایه تجاری اولین قدم خوب است، اما شما همچنین به فروشگاهی نیاز دارید که مردم بتوانند برای تحقیق در مورد محصولات شما از آن بازدید کنند.

 

-رقبای شما در اینستاگرام در حال فروش هستند

با بیش از 200 میلیون کسب و کار در اینستاگرام، عاقلانه است که فرض کنیم رقبای شما در حال فروش محصولات در این پلتفرم هستند. بنابراین در راه اندازی فروشگاه اینستاگرام خود معطل نکنید (که در بخش بعدی به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید).

 

نحوه راه اندازی خرید اینستاگرام

برای شروع فروش در اینستاگرام، باید یک پروفایل تجاری اینستاگرام داشته باشید. شما می توانید اکانت شخصی اینستاگرام خود را تنها در چند مرحله به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام تبدیل کنید. فقط در این صورت می توانید فروشگاه اینستاگرام خود را ایجاد کنید (توصیه می کنیم ابتدا نگاهی به سیاست های تجاری اینستاگرام بیندازید).

 

در مرحله بعد، برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرام خود به Meta Commerce Manager بروید. شما می توانید انتخاب کنید که یک فروشگاه برای اینستاگرام و فیس بوک یا فقط یکی از آن پلتفرم ها ایجاد کنید.

بهترین روش ها برای فروش در اینستاگرام چیست؟

هیچ رویکرد یکسانی برای فروش محصولات شما در اینستاگرام وجود ندارد.

 

گفته می شود، برخی از استراتژی ها بسته به مخاطبان هدف شما و آنچه می فروشید، منطقی تر از سایرین هستند.

 

در زیر بهترین روش های فروش در اینستاگرام را برجسته کرده ایم.

 

خود را در بیو بفروشید

بیوگرافی اینستاگرام شما یک املاک و مستغلات ارزشمند است، به خصوص اگر به فروش علاقه مند هستید. از این گذشته، اگر به خرید اینستاگرام متصل نیستید، پیوند بیو شما تنها راه را از فالوور شما به ویترین فروشگاه شما نشان می دهد.

 

مطمئن شوید که بیوگرافی شما دارای ترکیبی از موارد زیر است:

 

یک فراخوان برای اقدام که دنبال کنندگان را به فروشگاه شما هدایت می کند

ذکر هشتگ های برند شما برای تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر

به طور منظم پست کنید

اینستاگرام یک رسانه شلوغ است و اگر می خواهید مردم متوجه برند شما شوند، باید به طور مرتب پست بگذارید. “به طور منظم” چند وقت یکبار است؟ طبق داده های Sprout Social Index™، میانگین تعداد پست ها در اینستاگرام 1 تا 2 بار در روز است. اگر روزانه دو استوری اینستاگرام را نیز به اشتراک بگذارید، احتمالاً تعامل خود را بهبود می‌بخشید.

حال اگر می خواهید پست های شما به اکسپلور ورود پیدا کند، باید آمار بازدید آن زیاد باشد. برای انجام این کار باید زمان زیادی بگذارید اما اگر نظر ما را بخواهید، ما یک راه میانیر برای شما در نظر داریم. شکا با اقدماتی مانند خرید فالوور اینستاگرام یا خرید لایک، می توانید آمار بازدید پست های خود را افزایش دهید، و با راهیابی آن به اکسپلور، مخاطبین بسیازی بدست آورید.

2 5 فالووان فروش در اینستاگرام

عکس های محصول خود را برجسته کنید

قبلاً گفته‌ایم و باز هم می‌گوییم: خلاقیت در اینستاگرام مهم است – به‌ویژه اگر در تلاش برای فروش محصولات هستید.

 

به یاد داشته باشید که شما برای جلب توجه مشتریان خود مبارزه می کنید و آنها به احتمال زیاد برندهای رقیب را در اینستاگرام دنبال می کنند.

 

در اینجا یک مثال عالی از IL MAKIAGE است. اگرچه این برند تعداد زیادی عکس از مشتریان برای انتخاب دارد، اما آنها استراتژی محتوای خود را با عکس های محصول چشم نواز نیز حفظ می کنند. برای ایجاد تصاویر جذاب نیازی نیست که یک عکاس ماهر باشید. فقط نحوه گرفتن و قالب‌بندی عکس‌های اینستاگرام را مرور کنید و فیلترها و برنامه‌های خلاقانه‌ای را کاوش کنید که می‌توانند عکس‌های فوری شما را کمی جذاب کنند.

 

از ویدیو برای نمایش محصولات خود در عمل استفاده کنید

بسته به نوع محصولاتی که می فروشید، ممکن است بخواهید ویدیوهای بیشتری نسبت به تصاویر ثابت ارسال کنید. برای مثال، اگر دوچرخه‌های پرفورمنس یا ساعت‌های گران‌قیمت می‌فروشید، مشتریان احتمالاً می‌خواهند آن موارد را در عمل ببینند.

 

زیرنویس‌های قانع‌کننده بسازید

آیا می خواهید از بمباران دنبال کنندگان خود با پیشنهادات فروش جلوگیری کنید؟ راه‌های زیادی برای نوشتن کپشن اینستاگرام بدون تبلیغات زیاد وجود دارد.

 

به عنوان مثال، در نظر بگیرید که چگونه می توانید محصولات خود را در حین پرسیدن سوال از فالوورهای خود به نمایش بگذارید. در اینجا یک مثال عالی از Paper Mate آورده شده است. بحث هایی در مورد اینکه آیا کپشن های فروش به عنوان بخشی از الگوریتم اینستاگرام دسترسی شما را محدود می کند یا خیر وجود دارد. برای ایمن بودن، عبارات مختلف دعوت به اقدام را آزمایش کنید.

 

نحوه شروع فروش در اینستاگرام

شما فروشگاه خود را راه اندازی کرده اید، تصاویر جذاب ایجاد کرده اید و CTA های خود را به خوبی تنظیم کرده اید. اکنون زمان شروع فروش است!

 

با تبلیغات اینستاگرام تبلیغ کنید

بسیاری از برندها در فروش از طریق تبلیغات اینستاگرام موفق شده اند.

 

تبلیغات با استفاده از انواع تبلیغات خلاقانه مانند استوری ها و چرخ فلک ها، انعطاف پذیری و گزینه های هدف گذاری زیادی را برای دستیابی به مشتریانی که در اینستاگرام خرید می کنند، ارائه می دهند. بعلاوه، می توانید یک CTA چشم نواز اضافه کنید که با حرکت کاربران در فید خود از سفید به رنگی تغییر می کند. ارائه پشتیبانی و فروش از طریق دایرکت اینستاگرام

حساب های تجاری واجد شرایط می توانند محصولات را از طریق دایرکت اینستاگرام بفروشند. فقط از طریق موبایل به داشبورد حرفه ای اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید و روی دریافت پول در چت ضربه بزنید. سپس، هنگامی که با مشتری چت می کنید که می خواهد محصول شما را بخرد، می توانید روی درخواست پرداخت کلیک کنید.

3 6 1 فالووان فروش در اینستاگرام

هنگام پذیرش اولین پرداخت دایرکت اینستاگرام، باید اطلاعات حساب بانکی و سایر جزئیات خود را وارد کنید و پلتفرم آن را برای تراکنش های بعدی ذخیره می کند. عملکرد فروش خود را از طریق تجزیه و تحلیل اینستاگرام نظارت کنید

در نهایت، اطلاعات خود را فراموش نکنید.

از ربات های معتبر و هوشمند کمک بگیرید

بسیاری از فروشگاه های بزرگ و معتبر در اینستاگرام به دلیل حجم زیاد فعالیت های خود، ممکن است به همه امور نرسند، از همین رو از ربات های اینستاگرام کمک می گیرند. این ربات ها با انجام کارهای انسانگونه، به شما کمک می کند تا پست و استوری های خود را در ساعت های تنظیم شده بگذارید و در صورت نیاز دایرکت های شما را پاسخ می دهد.

شما می توانید با خرید ربات اینستاگرام، بسیاری از کارهای خود را انجام دهید، به شرطی که از سایت ها مجاز و معتبر اقدام به چنین کاری کنید.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.