چگونه لایو اینستاگرام می‌تواند به شما در رشد مخاطب کمک کند( 7 نکته بسیارمهم) فالووان - فالو وان

امتیاز ما
امتیاز دهی
[Total: 0 Average: 0]

آیا از خود می‌پرسید «چرا باید از لایو اینستاگرام استفاده کنم. اگر می خواهید فالوورهای خود را در اینستاگرام گسترش دهید، واقعاً باید از اینستاگرام لایو استفاده کنید. با یک استراتژی قوی اینستاگرام لایو، می‌توانید مطمئن شوید که صدایتان در میان شلوغی‌ها برجسته می‌شود و فالوورهایتان را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کند. در اینجا ۷ تاکتیک مهم ذکر شده است که باید بدانید تا بتوانید با لایو اینستاگرام احساس اعتماد بیشتری کنید. ما در فالووان تمامی نکات مربوط به اینستاگرام را برای شما شرح داده ایم که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آنها را مطالعه کنید. فالووان ۸ سال است که با ارائه خدمات حرفه ای اینستاگرام خوش درخشیده است و توانسته همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد. ما با ارائه خدمات ویژه مانند خرید فالوور ۱۰۰ درصد واقعی، می تواند به ارتقا یافتن حساب شما در اینستاگرام کمک کند. با ما همراه باشید.

چرا باید از لایو اینستاگرام استفاده کنید؟

در حالی که بسیاری از مردم دوست دارند از استوری های اینستاگرام استفاده کنند، تعداد بسیار کمی از آنها از لایو اینستاگرام استفاده می کنند. اما نکته اینجاست، اگر از لایو اینستاگرام استفاده نمی‌کنید، فرصتی کلیدی برای ارتباط با فالوورهای خود را از دست می‌دهید.

به طور خلاصه، Instagram Live قابلیتی است که به افراد امکان می دهد ویدیوها را استریم کنند و با فالوورهای خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنند. هنگامی که شخصی یک لایو اینستاگرام را به اشتراک می گذارد، یک حلقه برجسته در اطراف آواتار اینستاگرام او خواهید دید. اگر استوری اینستاگرام و پخش لایو اینستاگرام را به اشتراک گذاشته باشید، افراد با ضربه زدن روی آواتار شما، این منو را مشاهده خواهند کرد. پخش به مدت ۲۴ ساعت در دسترس مردم است تا دوباره آن را تماشا کنند. بنابراین حتی اگر پخش شما در ابتدا جذابیت زیادی نداشته باشد، می‌توانید شاهد افزایش بازدیدها باشید زیرا افراد بیشتری لایو را در ۲۴ ساعت کامل تماشا می‌کنند.

لایو اینستاگرام

۷ راه برای دریافت بازدید بیشتر در لایو اینستاگرام

متوجه شدم، ایده زنده بودن می تواند اعصاب خردکن به نظر برسد. اما با به اشتراک گذاشتن لایوهای بیشتر در اینستاگرام، متوجه خواهید شد که ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در اینجا هفت نکته برتر من است که به شما کمک می کند از پخش زنده اینستاگرام خود حداکثر استفاده را ببرید. تعامل یکی از مهم ترین معیار های ارتقا پیج توسط اینستاگرام است.

اگر صاحب کسب و کاری در اینستاگرام هستید و خدمات فیزیکی میفروشید، لایو اینستاگرام یک فرصت استثنایی برای شماست تا بتوانید به صورت رخ به رخ محصولات خود را با ویژگی آن به مخاطبان خود معرفی کنید. تعامل بالای شما با مخاطبان خود از طریق لایو نه تنها فروش شما را بالا میبرد بلکه اینستاگرام پیج شما را به تعداد افراد بیشتری معرفی میکند پس هر طوری که به ماجرا نگاه کنید برای شما معامله دو سر سود خواهد بود.

شماره ۱: عنوان لایو اینستاگرام را پین کنید

بدون شک این اشتباه شماره یک افراد در لایو اینستاگرام است. به محض ضربه زدن برای پخش زنده، مطمئن شوید که عنوان پخش زنده خود را در بخش نظرات قرار دهید. سپس آن را پین کنید تا در بالای فید نظرات شما باقی بماند. اگر مطمئن نیستید که عنوان پخش زنده خود را چه عنوان کنید، به یاد داشته باشید که آن را کوتاه و مختصر نگه دارید. حتی اگر مردم در اواسط پخش زنده تنظیم شوند، پین کردن این عنوان به درک هدف پخش زنده شما کمک می کند – راهی عالی برای بهبود حفظ بیننده شما.

شماره ۲: یک هشتگ یا URL مارک دار در عنوان خود قرار دهید

یکی دیگر از راه های آسان برای ایجاد آگاهی در مورد زندگی اینستاگرام خود، قرار دادن هشتگ یا URL مارک تجاری خود در عنوان خود است. از آنجایی که من به طور مداوم از آن در تمام استریم‌های لایو اینستاگرام خود استفاده کرده‌ام، دنبال‌کنندگان من دقیقاً می‌دانند که درباره چه چیزی صحبت می‌کنم و احتمالاً از آن برای برچسب‌گذاری محتوای مرتبط اینستاگرام خود استفاده می‌کنند. هنوز هشتگ برند ندارید؟ اگر آدرس وب سایت خود کوتاه و مختصر است از آن استفاده کنید. این یک راه آسان برای سوق دادن افراد به وب سایت شما است.

شماره ۳: از یک مهمان زنده اینستاگرام دعوت کنید

قبل از اینکه عجله کنید تا بهترین دوست خود را به لایو اینستاگرام خود دعوت کنید، صدای من را بشنوید. وقتی شخصی را برای مهمان شدن در جریان زنده خود دعوت می کنید، باید در مورد ارزشی که برای دنبال کنندگان شما به ارمغان می آورد فکر کنید. چند سوال از خود بپرسید:

– آیا اهداف کسب و کار شما همسو هستند؟

– مهمان شما چگونه پخش را برای فالوورهای شما ارزشمند می کند؟

– مهم ترین پیشنهادهایی که برای دنبال کنندگان خود می خواهید چیست؟حتی قبل از پخش زنده با مهمان خود، از آنها بخواهید که فالوورهای خود را از پخش مطلع کنند. سپس، هنگامی که آنها با شما زنده هستند، مردم دقیقاً متوجه خواهند شد که پخش زنده در مورد چیست. فراموش نکنید که پس از پخش نیز با تگ کردن آنها در استوری اینستاگرام از آنها تشکر کنید.

لایو اینستاگرام فالووان

شماره ۴: با افرادی که نظر می دهند پیگیری کنید

ساده است: اگر مردم در پخش زنده شما نظر می دهند، باید عشق را برگردانید. افرادی که فعالانه وقت می‌گذارند تا از شما سؤال بپرسند یا بازخورد ارائه کنند، دقیقاً افرادی هستند که باید با آنها ارتباط برقرار کنید. فقط به پاسخ هایی که در لایو اخیر اینستاگرام دریافت کردم، از جمله یک فریاد عالی از یک مشتری خوشحال نگاه کنید. اگر احساس جسارت می کنید یک قدم جلوتر بروید. هنگامی که شخصی به طور مداوم در پخش زنده شما ظاهر می شود، به حساب خود مراجعه کنید و نظر خوبی بگذارید. حتی بهتر از آن، برای شروع یک مکالمه یک به یک، با دایرکت پیام اینستاگرام تماس بگیرید.

شماره ۵: از کلمات کلیدی در عنوان لایو اینستاگرام خود استفاده کنید

مانند هر کمپین بازاریابی دیگری، شما می خواهید بدانید که مردم چگونه به محتوای اینستاگرام شما برخورد کردند. در طول پخش خود از فالوورهای خود بخواهید که یک هشتگ مارک در نظرات پست اینستاگرام شما بگذارند. شما بهتر می دانید که چه تعداد از مردم پخش زنده شما را تماشا می کنند و فید اینستاگرام شما را بررسی می کنند. به‌علاوه، افرادی که لایو اینستاگرام شما را تنظیم نکرده‌اند، می‌خواهند بدانند که این همهمه درباره چیست.

شماره ۶: از برچسب Live Question استفاده کنید

احتمالاً قبلاً در مورد استیکرهای استوری اینستاگرام می دانید، اما آیا می دانستید که واقعاً می توانید به سؤالات در پخش زنده خود پاسخ دهید؟ در اینجا نحوه انجام آن در چند مرحله آسان آمده است:

– ابتدا استیکر سوال را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید

– سپس، در طول پخش زنده خود، انگشت خود را به سمت بالا بکشید

– در مرحله بعد، یک ردیف از نمادها را خواهید دید

– روی نمادی که شبیه یک دسته کارت با علامت سوال است ضربه بزنید

– در نهایت، سؤالی را که می‌خواهید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید

خیلی ساده است! این نه تنها فالوورهای شما را تشویق می کند تا بازخورد خود را در زمان واقعی به اشتراک بگذارند، بلکه یک استراتژی تعامل عالی است. به جای اینکه بینندگان منفعل باشند، دنبال کنندگان شما مانند شرکت کنندگان فعال در پخش زنده شما احساس می کنند.

لایو اینستاگرام فالووان

شماره ۷: یک تصویر را به صورت زنده به اشتراک بگذارید

هدف شما از لایو اینستاگرام همیشه باید این باشد که مخاطبان خود را درگیر و علاقه مند به آنچه می گویید نگه دارید. به جای صحبت بی وقفه با دوربین، سعی کنید با به اشتراک گذاشتن یک عکس یا گرافیک زنده، دنبال کنندگان خود را غافلگیر کنید. انجام آن ساده و آسان است. در حالی که زنده هستید به دوربین خود ضربه بزنید. سپس، می توانید عکس یا گرافیک را به صورت زنده در طول پخش به اشتراک بگذارید. این استراتژی می تواند نکته ای را که شما در حال آموزش آن هستید به خانه بیاورد یا ارزش بیشتری به پخش شما بیافزاید.

برای غلبه بر تولید محتوای پیچیده آماده هستید؟ این آموزش کار را آسان می کند اگر دائماً در تولید محتوای اینستاگرام غرق هستید، وقت آن رسیده است که راه بهتری پیدا کنید. به جای آزمون و خطا پیشنهاد ما به شما این است که موارد گفته شده که تجربیات بسیاری از افراد موفق در اینستاگرام است و برای شما گردآوری شده است را اجرا کنید تا شاهد نتایج شگفت انگیزی باشید. به یاد داشته باشید که رقبای شما در اینستاگرام روز به روز بیشتر می شوند و شما به جای راه های متعدد، وقت خود را تلف کرده اید و از دیگر رقبای خود جا می مانید پس تا می توانید اطلاعات خود را در این خصوص به روز کنید و از رقبای خود پیشه بگیرید.

امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و اگر توجه شما را جلب کرده است، دیگر دوستان خود را به خواندن این مقاله دعوت کنید. فالووان با ارائه خدماتی نظیر خرید لایک اینستاگرام ارزان و ایرانی و … تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را به شما عرضه کند، قدردان اعتماد شما هستیم.


برچسب ها: