اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و از آن برای تعامل با تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنند. در حالی که به نظر می رسد در مقایسه با تبلیغات فیس بوک خیلی زیاد نیست، اما همچنان یکی از بزرگترین اعداد است. اگر گام های خود را به درستی انجام دهند و تبلیغات را به درستی هدف قرار دهند، این حجم از ترافیک، زمینه را برای برندها و کسب و کارها باز می کند تا به شدت رشد کنند. اسپانسرشدن در اینستاگرام یکی از راه های ساده است که میتوان به وسیله این روش کسب درآمد در اینستاگرام داشت این روش همچنین به رشد دیگر پیج های اینستاگرام کمک میکند .اسپانسر شدن روش است که بسیاری از پیج های بزرگ با تعداد فالوور های بالایی که دارند کسب درآمد میکنند. با استفاده از سروس ارسال دایرکت هم میتوانید به این  تصمیم سرعت بخشید که از مزایای ارسال دایرکت انبوه میتوان نام برد.

. در این مقاله به نحوه اسپانسر شدن در اینستاگرام و نحوه عملکرد تبلیغات اینستاگرام می پردازیم.فالووان

به پیشنهاد فالووان بخوانید: معنی subscribe در اینستا

 

برای راحتی شما دوستان عزیز🎧

پیشنهادی:  تبلیغات با متد قدیمی را کنار بگذارید و به فالووان بپیوندید!

نحوه اسپانسر شدن در اینستاگرام

برخی از آمارهای کسب و کار در مورد اینستاگرام طبق تحقیقات انجام شده، در تبلیغات اینستاگرام، کاربران ده برابر بیشتر از فیس بوک با برندها تعامل دارند. افرادی که از این برنامه استفاده می کنند، در مقایسه با سایر شبکه ها، به استثنای اسنپ چت، عموما جوان تر هستند و مطمئناً به مشاغل و برندها علاقه نشان می دهند. 60 درصد از کاربران کشف محصولات جدید در اینستاگرام را تایید می کنند و بیش از 200 میلیون کاربر حداقل یک بار در روز از یک پروفایل تجاری بازدید می کنند.

این آمار به ما نشان می دهد که اینستاگرام چقدر برای ایجاد یک تجارت آنلاین عالی است. یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه، تعامل و درآمد بیشتر، پست‌های حمایت‌شده اینستاگرام است. بنابراین، این تبلیغات اینستاگرام چیست؟ (پشتیبانی اینستاگرام)

اسپانسر

پست های حمایت شده اینستاگرام چیست؟

پست‌های حمایت‌شده اینستاگرام محتوایی هستند که برای تبلیغ پرداخت می‌شوند. شما می توانید محتوای قبلاً ارسال شده را تبلیغ کنید و می توانید پست های جدیدی برای تبلیغات ایجاد کنید. این به برندها کمک می کند تا با کاربران خود تعامل داشته باشند. همچنین به برندها کمک می کند تا به پایگاه فالوورهای خود برسند و ترافیک را به سایت های اصلی هدایت کنند.

خوبی این تبلیغات پولی این است که مانند تبلیغات گوگل هستند. پست های حمایت شده شما در فیدهای افراد مرتبط با پست های شما ظاهر می شود. از این طریق می توانید مستقیماً با مخاطبان هدف خود در تماس باشید. با استفاده از این نوع تبلیغات نیز می توان مخاطبان مختلفی را پیدا کرد.

همچنین می‌توانید در مورد جمع‌آوری سرنخ کمک بگیرید و می‌توانید افراد را وادار کنید برنامه‌ای را مستقیماً از یک پست دانلود کنند. در این صورت، می توان گفت که اینستاگرام یک مکان عالی برای توسعه دهندگان نیز می باشد. ایجاد آنها بسیار آسان است، اما باید حساب اینستاگرام خود را به یک حساب فیس بوک پیوند دهید زیرا همه فرآیندهای تبلیغاتی در فیس بوک اجرا می شوند. این به دلیل خرید اینستاگرام توسط فیس بوک در سال 2012 است.

شما می توانید عملکرد کمپین خود را در فیس بوک Ads Manager نظارت کنید و با این مدیر تبلیغات فیس بوک، می توانید جزئیات کمپین خود، هدف گیری مخاطبان را تغییر دهید و می توانید تجزیه و تحلیل را مشاهده کنید. می توانید بین پنج قالب مختلف تبلیغات انتخاب کنید. البته لازم است بدانید که برای استفاده از این تبلیغات باید یک کسب و کار یا حساب ایجاد کننده داشته باشید.

اسپانسر

انواع پست های اسپانسر شده:

انواعی از پست های حمایت شده در اینستاگرام وجود دارد که می توانید برای تبلیغات خود از آنها استفاده کنید. هر یک از آنها هدف متفاوتی دارند و بازدهی متفاوتی دارند.

پیشنهادی: چگونه کپشن بهتری برای تبلیغات خود در اینستاگرام بنویسیم؟

نحوه تبلیغ پست در اینستاگرام تبلیغ پست های شما در واقع بسیار ساده است. در اینجا مراحل انجام می شود:

به پستی که می خواهید تبلیغ کنید بروید و روی دکمه «ارتقای» در زیر آن ضربه بزنید. سپس جایی را که می‌خواهید افراد را با دیدن تبلیغ شما هدایت کنید، انتخاب کنید. یک مخاطب هدف انتخاب کنید. می‌توانید برای ایجاد مخاطب هدف خود، Automatic را برای اینستاگرام انتخاب کنید یا می‌توانید با انتخاب «Create Your Own» این کار را به صورت دستی انجام دهید.

بودجه و مدت زمان تبلیغات خود را تعیین کنید. سپس کار شما تمام شد! نتیجه گیری چگونه در اینستاگرام اسپانسر شوید اینستاگرام مکانی است که در آن می توانید با یک پست به میلیون ها نفر دسترسی پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید که سال ها ادامه خواهد داشت. با این حال، شما باید از تبلیغات با یک دیدگاه هوشمندانه استفاده کنید.

تیم فالووان ، سعی کرده که مقالاتی را برای شما ارائه دهد که جواب سوالات خود را بگیرید و دیگر ابهامی درباره عملکرد اینستاگرام نداشته باشید. همچنین ما، با ارائه خدماتی نظیر، خرید فالوور، به ارتقا پیج شما کمک شایانی می کند. کافیست تا به ما اعتماد کنید.

اسپانسر

پیشنهادی: چگونه برای تبلیغات تولید محتوا کنیم؟

تبلیغات اینستاگرام:

باید به تبلیغات اینستاگرام به‌عنوان یک نوع سرمایه‌گذاری به جای هزینه یا باری فکر کنید که مهم نیست که باید آن را تحمل کنید. باید انتظار دیدن نتایج را داشته باشید و همچنین تضمین شده است که نوعی ROI را مشاهده خواهید کرد. با این وجود، شما باید تبلیغات خود را با دقت برنامه ریزی کنید و آنها را با نهایت اهمیت اجرا کنید. اگر نتوانید مخاطبان مناسب را برای محصول یا خدمات خود هدف قرار دهید،

ممکن است همه ابزارهای بازاریابی مورد توجه قرار نگیرند. بنابراین، آیا شما یک تجارت یا برند در اینستاگرام دارید؟ تبلیغات برای شما چگونه کار کرد؟ همین الان در بخش نظرات به ما اطلاع دهید. فراموش نکنید که جایگاه خود را در نظر وارد کنید. برای خواندن این مقاله از شما تشکر می کنم!

تیم حرفه ای و مجرب فالووان با 7 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در اینستاگرام، تلاش خود را می کند که به سوالات شما پاسخ دهد همچنین فالووان، یک پلتفرم حرفه ای و آسان است ک تمامی خدمات مرتبط با اینستاگرام را بدون واسطه و مستقیم، در اختیار شما می گذارد مانند، ارسال پیام تبلیغاتی واتساپ. کافی است با ما در تماس باشید و با تهیه بسته های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است

پیج خود را سریعا ارتقا دهید و از دیگر رقبای خود عقب نمانید همچنین ما با ارائه دیگر خدمات منحصر به فردی به شما کمک می کنیم که پیج خود را تبلیغ کنید تا به آنچه ایده آل شماست برسید و بتوانید سریع تر از اینستاگرام کسب درآمد کنید. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید. . اگر مفید بود ما را به دیگر دوستان خود معرفی کنید.

پیشنهادی:

چه زمانی بهترین زمان برای پست گذاشتن است؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنیم؟