تبلیغات پاپآپ برای کسب و کارها یک تجربه تبلیغاتی سریع و آسان را فراهم می کند. این پلتفرم کاربر پسند، مشتریان را به خود جذب می کند و تجربه کلی آنها را بهبود می بخشد. این شعار همچنین میتواند به کسب و کارهایی که به دنبال بهبود تجربه و رشد مشتریان خود هستند، با فراهم کردن یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات، بهرهور باشد.
پاپ آپ یا Pop-up، پنجره ای است که برای نمایش تبلیغات یا پیام هایی که هدفشان تبلیغات یا جذب مشتری است، به صورت خودکار باز می شود. این نوع تبلیغات به صورتی طراحی شده اند که اغلب با به روز شدن یک صفحه وب باز می شوند و یا در زمانی که کاربران صفحه وبی را باز کرده اند به صورت خودکار باز می شوند.
پاپ آپ ها باعث نارضایتی کاربران می شوند و به عنوان یک روش غیرمورد علاقه تبلیغاتی شناخته می شوند. به دلیل نقص در طراحی چندین بار احتمال عدم بازگشت کاربران به سایت افزایش می یابد. به علاوه، بعضی از پاپ آپ ها حاوی ویروس و برنامه های تبدیل کننده هستند که باعث آسیب دیدن سیستم عامل کاربر می شوند.
مطمئن باشید که پاپ به عنوان یکی از ابزارهای موثر در بهبود سئو و رتبهبندی صفحات وب کاربرد دارد. با ارائهی محتوای مناسب و بهبود عناصر وبسایت، میتوان به بهبود سئو و رتبهبندی آن کمک کرد. برای استفاده از پاپ در بهبود سئو، باید به دقت دامنه، کیفیت محتوا، روند ترافیک و شبکههای اجتماعی و… را بررسی کرد. همچنین، ایجاد رابطه با برندهای مشابه و معتبر، بهبود استراتژی بازاریابی و ترویج محتوا نیز میتواند به بهبود سئو و رتبهبندی وبسایت کمک کند. در نهایت، با استفاده از پاپ و ترکیب آن با استراتژیهای مناسب، میتوان به بهبود سئو و رتبهبندی وبسایت دست یافت و برای بهبود در نتایج جستجوی گوگل کمک کرد.
پاپ آپ (Pop-Up) یک نوع تبلیغاتی است که در حین مرور کردن وبسایتها نمایش داده میشود. وقتی کاربر از یک وب سایت بازدید میکند، یک صفحه کوچک می آید که محتوای تبلیغاتی در آن نمایش داده میشود. غالباً این تبلیغات برای فروش محصولات یا جذب اعضای جدید در وب سایت استفاده میشوند. نحوهٔ فعال شدن پاپ آپ از نوع پاپ آپ است. معمولاً پاپ آپ زمانی به نمایش درمیآید که کاربر بر روی صفحه ای که در آن حرکت کرده است موقعیتش را تغییر میدهد. شاید به نظر برخی کاربران ناپسند باشد که تبلیغات در زمان مرور وب سایت ها نمایش داده شود، اما این نوع تبلیغات هنوز در بین تبلیغ دهندگان محبوبیت خود را حفظ کردهاند.
Pop upهای خروجی تقریباً شبیه ورودیها هستند و شاید به همان اندازه تنفرآمیز! اما بدانید که به شدت قدرتمندند! چون بعضیهایشان میتوانند کاربر را از رفتن منصرف کنند و در صفحه شما نگه دارند! پاپ آپ (Pop-up) یک فرمان نمایش آنی است که در حین استفاده از برنامههای کامپیوتری یا صفحات وب به صورت ناگهانی و به صورت جداگانه باز میشود و معمولاً با هدف جذب توجه کاربر به فروش یا تبلیغات خاصی صورت میگیرد. وقتی کاربران برنامههای کامپیوتری یا صفحات وبی را باز میکنند، پاپ آپ ممکن است همراه با صدا یا تحرک مشاهده شود و بعضاً حتی فقط با برخی از دکمههای یک سایت کلیک میشود. هدف از نمایش پاپ آپ افزایش بازدید صفحه، جذب توجه کاربر به تبلیغات یا محصولات خاص و افزایش فروش میباشد. با این حال، برخی کاربران ممکن است این نوع تبلیغات را آزاردهنده و ناخواسته بدانند.
در این روش وقتی کاربر روی لینکی کلیک میکند، قبل از این که به صفحه جدید وارد شود، ماژول برایش نمایش داده میشود. بهتر است که این پیام مرتبط با صفحه مقصد باشد تا بیشترین تأثیر را داشته باشد.
درست است که پاپآپ کلیکی گاهی کابر را غافلگیر میکنند و مزاحم هستند اما این نکته را بدانید که معمولاً نرخ تبدیل خوبی دارد! تعجب نکنید، دلیلش این است که کاربرتان قبلاً به موضوع مورد نظر علاقه نشان داده و شما میتوانیداز این فرصت برای ارائه پیشنهادات خود استفاده کنید.
برای همین بیشتر فروشگاههای الکترونیکی از این روش برای نشان دادن محصولشان استفاده میکنند که در قالب یک اسلاید یا ویدئو است
دومین دلیل برای قدرتمند بودن کلیکیها این است که کاربر را در صفحهای که هست نگه میدارد. مثلاً وسط مقاله پیشنهاد میکنید، ایبوک رایگان جدید را دانلود کند. کاربر روی لینک کلیک میکند! بجای اینکه به صفحه دیگری فرستاده شود، یک کادر برایش باز میشود که با گرفتن ایمیل کتاب را به او تحویل میدهد.
درصورتی که اگر میخواست به صفحه دیگری برود و باز به صفحه اصلی برگردد، کمی کار سخت میشد ولی جالا با یک کلیک کتاب دانلود میشود.
این نوع آگهی زمانی به کاربر نمایش داده میشود که صفحه را اسکرول کند. شما مشخص میکنید در کدام قسمت، پنجره جدید باز شود.
مثلاً اگر میخواهید به او پیشنهاد دهید تا در خبرنامه عضو شود، بهتر است بگذارید به انتهای صفحه برسد و بعد pop up شود.
یا مثلاً کاربر در حال خواندن مقاله رپورتاژ آگهی است، وقتی به قسمت لینکسازی در رپورتاژ رسید، پاپ آپ کتاب لینکسازی برایش نمایش داده شود.
این پیام زمانی نشان داده میشود که کاربر وارد سایت شما شود و مدت زمانی را در آنجا بماند. میتوانید مشخص کنید که در ثانیه ۱۰ام، ۳۰ ام یا ۶۰ ام ماژول تبلیغ برایش باز شود. از این به بعد میتوانید تست کنید که در کدام زمان بیشترین نرخ تبدیل را داشتهاید.
بعضی از سایتها گفتهاند که زمان نشان دادن آگهی در صفحات وبلاگ زیر ۳۰ ثانیه (از لحظه ورود کاربر) و در صفحات محصول بالای ۶۰ ثانیه نباشد.