با تولید محتوا در اینستاگرام به درآمد میلیونی برسید - فالو وان

امروز می خواهیم در این مقاله یک از موارد مهم در شبکه های اجتماعی باید به آن توجه زیادی داشته باشد صحبت کنیم. همانطور که میدانید اکثر مردم از شبکه های اجتماعی به طور روزانه استفاده می کنند و محتواهایی که در آن وجود دارد خیلی برایشان مهم است پس اگردر این شبکه های اجتماعی فعالیت دارید محتواهایی که تولید می کنید باید توجه زیادی باشید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. یکی از این شبکه های اجتماعی که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و تقریبا بیشتر وقتشان را در آن می گذرانند اینستاگرام است و تولید محتوا هم در این شبکه اجتماعی یکی از مهم ترین عامل ها برای جذب کاربر و پیشرفت در آن می باشد. تولید محتوا در تبلیغات اینستاگرام اهمیت زیادی دارد به دلیل اینکه کاربران با دیدن محتوای جذاب به سمت پیج کشیده شوند و شما را فالو کنند، راه دیگری که می توانید از آن برای افزایش فالوور استفاده  کنید خرید فالوور است که با انجام این کار میتوانید پیشرفت بیشتری داشته باشید.

درادامه می خواهیم درمورد روش هایی که در تولید محتوا باید انجام دهید صحبت کنیم.

تولید محتوا چیست؟

اگر بخواهیم تولید محتوا را خیلی راحت توصیف کنیم باید بگوییم به این معنی است که ایده هایی که ممکن است هریک ازما درسر داشته باشیم که بستگی به نوع فعالیتمان دارد، به طور مثال : هنری ،آموزشی ، ورزشی و… ، هر زمان که بتوانیم این ایده ها را به بخش تولید و ارائه برسانیم به طوری که برای مخاطبینمان جذاب باشد تولید محتوا انجام داده ایم.

چرا باید تولید محتوا را جدی گرفت؟

چرا دارندگان پیج های اینستاگرام که به دنبال رشد پیجشان هستند باید تولید محتوا را جدی بگیرند؟ در جواب باید بگوییم که تولید محتوا به آنها کمک میکند مخاطب و مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنند تا مخاطبان درگیرشان شوند و لذت ببرند. همچنین می‌توانند بازدید کنندگان جدیدی به سمت پیج خود بیاورند. درنهایت، درآمدی مجزا از پیجشان داشته باشند.

تولید محتوا در اینستاگرام

 

شیوه های تولید محتوای اصولی در اینستاگرام

حال لازم است مروری بر شیوه های تولید محتوای اصولی در اینستاگرام داشته باشیم:

۱٫مهم ترین و اصلی ترین مورد این است که مسیر جذب مخاطبانتان را بشناسید:

شاید برایتان سوال پیش بیاید که این به چه معناست؟ راحت تر بخواهیم عنوان کنیم باید بگوییم برای موفق شدن در اینستاگرام ابتدا باید هدف خود را مشخص و سپس مخاطب خود را بشناسید تا در نهایت بتوانید برند خود را به درستی معرفی کنید.

۲٫ بررسی رقبا:

مورد بعدی که باید به آن اشاره کنیم این است که باید رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید تا ببینید چطور می‌توان با نمونه برداری از محتواهای دیگران و بدون کپی  از آن‌ها،  ایده‌های خود را عملی کنید. نکته ی دیگری که وجود دارد این است که با شناخت رقبا و فعالیت‌های آنان متوجه می‌شوید که چه فعالیت‌هایی هست که تا به حال انجام نشده و می‌تواند برگ برنده شما در تولید محتوا و جلب توجه مخاطبانتان باشد.

۳٫ برای تولید محتوای پیجیتان تقویم داشته باشید:

به طور متوسط برندها در هر هفته ۴ الی ۵ تصویر جدید را در پیج خود منتشر می‌کنند. به عبارت دیگر، صفحات این برندها در سال حدود ۲۰۰ پست مختلف را منتشر می‌کنند! حال تصور کنید وقتی چنین حجمی از محتوا را در صفحه خود منتشر می‌‌کنید، تشخیص اینکه پست بعدی شما چه چیزی باشد و تا به حال چه پست‌هایی را منتشر نکرده اید، بسیار سخت خواهد شد.اینجاست که باید با ساختن یک تقویم محتوایی مناسب هم در وقت خود صرفه‌جویی کرده اید و هم حضور خود را در اینستاگرام به درستی مدیریت کرده اید.

 

برای بسیاری از شما احتمالا این سوال پیش بیاید که در این تقویم چه مواردی باید رعایت شود؟ درجواب باید بگوییم در تقویم خود نوع محتوایی که قرار است کار کنید (موضوع پست، اینکه عکس است یا ویدیو یا…) را مشخص کنید و علاوه بر آن، کپشن، هشتگ‌ها و زمان انتشار پست را نیز مشخص کنید. تنها با برنامه‌ریزی و تدوام است که در اینستاگرام به موفقیت می‌رسید. ازطرفی بعضی از کاربران یا برندها نیز که برای مدیریت پیجشان از خرید ربات اینستاگرام استفاده میکنند، لازم است که تایم مناسبی را برای انتشار پست برای ربات تنظیم کنند

۴٫ از تبلیغات زیاد پرهیز کنید:

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم پرهیز کردن از تبلیغات به صورت پشت سر هم است. معمولا کاربران در اینستاگرام علاقه‌ای به دیدن تبلیغات پی در پی ندارند و صفحاتی که به صورت مداوم این کار را انجام می‌دهند، آنفالو می‌کنند و تمایلی به دنبال کردن آن نشان نمیدهند.

پس بهتر است توجه خود را بیشتر روی تولید محتوای با کیفیت و جذاب گذاشته و  تولید محتوای خود را با ریتم مشخص و به اندازه‌ی محصولات و خدمات خود را معرفی کنید تا احساس رضایت بیشتری را در مخاطبانتان ایجاد کنید.

 

انواع محتوا در اینستاگرام

محتواها به روش های مختلفی در دید مخاطبین قرار می گیرد و یکی از قدرتمندترین ابزار ها برای جلب توجه است. درادامه با انواع آن آشنا می شوید و در مورد یکی از مهم ترین آنها که محتوای متنی است صحبت می کنیم.

انواع تولید محتوا در اینستاگرام

 

۱٫محتوای متنی

۲٫محتوای گرافیکی

۳٫محتوای تصویری

۴٫ویدیویی

۵٫محتوای تعامی

۶٫محتوای صوتی

برای تولید محتوای متنی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

۱٫ دقت کردن به مخاطبین هدف

برای اینکه تولید محتوا انجام دهید باید به این موضوع توجه کنید که مخاطبین شما در چه رده سنی هستند.همینطور پیدا کردن علاقه مندی آنها به شما در تولید یک محتوای با کیفیت کمک زیادی می کند. به طور مثال تولید یک پکیج برای فروش لوازم ورزشی که مخاطبین شما ورزشکار هستند.

۲٫ به کاربردن از جملات انگیزشی

تولید پست هایی با این موضوع مخاطبان زیادی را به سمت خود کشانده است، پست هایی با جملات انگیزشی و پر انرژی و با داشتن تصویر های با کیفیت تولید کنید که از این طریق می توانید انرژی مبت و انگیزه را به مخاطبین خود انتقال دهید.

۳٫ به کارگیری از داستان در تولید محتوا

برای انجام این کار می توانید عکس های مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای آنها به صورت داستانی متن بنویسید، به این توجه کنید که داستانی که می نویسید با تصاویرتان هم خوانی داشته باشد و مرتبط با آن باشد.همچنین می توانید این داستان ها را مرتبط با برند و یا شخصیت خودتان باشد.

۴٫ برای پست ها برنامه ریزی کنید

اگر برای پست های خود برنامه ریزی داشته باشید می توانید در جذب کابران تاثیر بسیاری داشته باشد. نکته مهمی که وجود دارد برنامه ریزی درمورد زمانبندی درست برای منتشر کردن پست ها می باشد که برای این کارهم می توانید از ابزار های مختص این کار یا از طریق خود اینستاگرام در بخش insights زمانبندی را انجام دهید. که با انجام این کار باعث جذب بیشتر مخاطبین به پیج شما می شود.

۵٫ به کارگیری از دایرکت ها و کامنت ها

یکی از موارد مهمی که دیگر کاربران به آن توجه می کنند نظرات دیگر کاربران درمورد محصولات و پیج شما است. به همین دلیل می توانید از از نظرات و سوالاتی که دردایرکت از شما می پرسند و همچنین کامنت هایی در پست های شما قرار می دهند استفاده کنید. مثلا اگر نظری یا سوالی از شما پرسیده اند را به صورت عمومی در پست ها جواب دهید با انجام این کار می توانید به تولید محتوا بپردازید.

با تولید محتوا در اینستاگرام کسب درآمد کنید!
همانطور که اینستاگرام به مرور زمان رو به بزرگتر شدن می رود به دنبال خودش مشاغل بیشتری را هم به وجود آمده است.
اگر در سالهای قبل به شما می گفتند که می توانید با تولید محتوا در اینستاگرام کسب درآمد کنید باورش برایتان سخت بود. همینطور در همین زمان حال هم کسی درآمد میلیونی اینفلوئسرها را باور نمی کند.

با ما همراه باشیدتا بدانیم چطور می شود از طریق تولید محتوا در اینستاگرام می شود به درآمد میلیونی رسید.

تولید محتوا- تولید محتوا در اینستاگرام

۱٫کسب و کار خودتان را معرفی کنید
با استفاده از اینستاگرام می توانید کسب و کار خودتا را معرفی کنید خیلی ها از این طریق خدمات و محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
شماهم با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی می توانید این روش را انجام دهید و با ارائه محتوای با کیفیت عالی محصولات خود را بفروش برسانید درآمد چند برابری داشته باشد.

۲٫بلاگر شوید
بلاگرها عده ای دیگر هستند که در اینستاگرام فعالیت می کنند، هرکسی می تواند بلاگر شود. اگر شماهم در زمینه ای تخصصی دارید می توانید با تکنولوژی همراهش کنید و درمورد آن تولید محتوا انجام دهید
کاربران هم کم کم به سمت شما می آیند و همراه خود به شما هم اعتبار می دهند.

۳٫کارشناس شبکه های اجتماعی
یکی از شغل های جذاب که در این حوزه وجود دارد کارشناس شبکه های اجتماعی است که وظایفش تولید محتوا، ارائه تقویم محتوایی، ایده پردازی، تدوین استراتژی و… است.
این کار هم به صورت حضوری و هم به صورت فریلنسری انجام دهید.

و در آخر…

ما در این مقاله به طور مفصل در مورد تولید محتوا در اینستاگرام صبحت کردیم و برای شما توضیح دادیم که از چه اصولی برای تولید محتوا پیروی کنید که در آن موفق شوید. و در اخر هم در مورد اینکه با تولید محتوا در این شبکه اجتماعی چطور می شود به درآمد برسیم حرف زدیم.

قبل از اینکه دستم را از روی کیبورد بردارم اگر می خواهید در اینستاگرام پیج موفقی داشته باشید می توانید از وب سایت ما کمک بگیرید.
امیدواریم که از خواندن این مقاله نهایت لذت واستفاده را برده باشید.

 


برچسب ها: