فالوئر روح در اینستاچیه و چه تاثیری رو صفحمون میزاره؟

 

فالوئر, اینستاگرام
flw1.ir

فالوئرهای روح کسانی هستند که صفحه شما را دنبال می کنند اما هیچ تعاملی با پست های شما ندارند, این افراد یا کلا دیگه فعالیتی تو اینستاگرام ندارند یا در اینستاگرام هستند ولی با پست های شما تعامل ندارند, فالوئرهای روح ممکن است کاربران عادی باشند یا از طریق یک بد افزار ایجاد شده باشند و قصد صدمه زدن به نرخ تعامل صفحه شما داشته باشند. فالوئرهای روح به تعداد کم یا زیاد در اغلب صفحه ها هستند و با حذف آنها از صفحه خود می تونید نرخ تعامل صفحه خود رو به میزان قابل توجهی افزایش بدید و با توجه به الگوریتم اخیر اینستاگرام , در معرض دید درصد بیشتری از فالوئرهای صفحه خود قرار بگیرید.

اکانت هایی که شرایط زیر رو داشته باشند فالوئرهای روح محسوب می شوند و نرخ تعامل صفحه شما را کاهش می دهد:

1.اکانت هایی که هیچ دنبال کننده ای ندارند.

2.اکانت هایی که تا بحال هیچ پستی در صفحه خود منتشر نکرده باشند.

3.اکانت هایی که تصویر پروفایل ندارند.

4.اکانت هایی که نسبت فالوئینگ به فالوئر خیلی زیاد باشد.

5.اکانت هایی که در 30روز گذشته هیچ پستی منتشر نکرده اند.

6.اکانت هایی که در نام کاربیشان اعداد رندوم دیده می شود .

 

نکته ای که باید در شناسایی فالوئرهای روح در نظر بگیرید اینه که هر اکانتی که یکی از شرایط  بالا رو داشته باشه لزوما فالوئر روح نیست و برای شناسایی فالوئرهای روح باید بیشتر دقت کنید.

خب بعد از شناخت فالوئرهای روح باید راهکاری برای حذف این اکانت ها از صفحه خود داشته  باشیم  ولی قبل از این کار باید به این نکته هم توجه کنیم که همه این فالوئر های روح رو لازم نیست حذف کنیم و فقط اون دسته ای رو بهتره حذف کنیم ک مدتیه دیگه از اینستاگرام استفاده نمی کنند که بهشون Inactive  Followers  یا فالوئرهای غیر فعال میگن, در مطلب بعدی نحوه کار اپایکیشتن IG Cleaner یکی از اپلیکیشن های که بهتون کمک میکنه تا بتونید به راحتی فالوئرهای غیر فعال رو حذف کنید آموزش میدهم.

مرحله اول:

فالوئر اینستاگرام
flw1.ir

مرحله دوم : 

اینستاگرام,
flw1.ir

مرحله سوم:

فالوئر, اینستاگرام
flw1.ir

مرحله چهارم:

فالوئر, اینستاگرام
flw1.ir

در شبکه های اجتماعی از چه نوع ادبیاتی استفاده کنم؟ 

ادبیات, اینستاگرام
flw1.ir

یکی از اصولی که در شبکه های اجتماعی حتما باید مورد توجه قرار بدیم ، استفاده از ادبیات مناسب در شبکه های اجتماعیه ، هر چند نوع مخاطب و … در شبکه های اجتماعی مختلف متفاوت جلوه کنه و نکته مهم تر این است که استفاده از ادبیات نامناسب ذر کانال ما در یک شبکه اجتماعی می تونه به کل اعتبار برند ما را زیر سوال ببره و پیامدهای غبر قابل جبرانی به بار بیاره‌

.قابل فهم بنویسید :

متن هایی که ما در شبکه های اجتماعی منتشر می کنیم اعم از ییوگرافی، کپشن و ..‌. باید برای همه مخاطبین هذف برند و یا کسب وکار ما به سادگی قابل فهم باشن، دقت کنید که از همه کلمه همه لستفاده کردم، ایت به این معنی نیست که نباید لز متن های تخصصی در شبکه های اجتماعی استفاده کنیم اما در حین نوشتن چنین مطالبی باید دقت کنیم که این مطالب برای همه ی مخاطبین ما قابل فهم باشن، درست برعکس وبسایت ها ، چرا که در وبسایت ها لزوما همه افراد همه مطالب را نمی بینن و مطلب مورد نظرشون رواز دسته بندی ها و… پیدا می کنن ولی در شبکه های اجتماعی چنین نیست و مخاطب به اجبار تمام محتواهای تولیدی مارو مشاهده می کنه.

عمل گرا بنویسید:

همه ما در شبکه های اجتماعی برای تبدیل مخاطب به مشتری ، جذب مخاطب جدید، افزایش برند آگاهی و… تلاش می کنیم و برای رسیدن به این هدف باید ادبیات خود را طوری تنظیم کنیم که بتوانیم در آن مخاطبان را برای انجام کاری تحریک کنیم که البته این کار می تونه خریداری محصول و یا خدمت ما ویا به اشتراک گذاری مطالب ما باشه ، که برای رسیدن به این هدف باید بتوانیم با استفاده از ادبیات خود مخاطب را به انجام چنین فعالیت هایی تشویق کنیم ، مثلا فعل های زمان حال در عمل گرا نوشتن میتونه به ما کمک کنه، مثلا همین حالا ثبت نام کتید و…

دوستانه وقابل تعامل بنویسید:

یکی از مهم ترین اهداف در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام افزایش میزان تعامل کاربران با محتوای منتشر شده در صفحه است چرا که با افزایش میزان تعامل کاربران با محتوای صفحه احتمال نمایش داده شدن پست ها در صفحه اکسپلور اینستاگرام افزایش یافته همچنین در صفحه اصلی اینستاگرام نیز پست های ما در رتبه بالاتری نمایش داده میشن  به خاطر همین نوشتن کپشن های دوستانه تر و یا استفاده از افعال و کلمات دوستانه و دعوت کاربران به تعامل با همین افعال دوستانه میتونه میزان تعامل کاربران با پست هامون رو چندین و چند برابرکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *