بهترین زمان برای پست گذاشتن

هشتگ, اینستگرام , hashtag , فالوور
در زمان مناسب پست خود را منتشر کنید تا به دنبال کنندگان دلخواه اینستاگرام خود برسید.
برای ایجاد مخاطبان مرتبط در اینستاگرام ، شما باید کارهای بیشتری از ایجاد محتوای شگفت انگیز که مخاطبان شما را مجذوب خود می کند ، انجام دهید. همچنین باید مطمئن شوید که آنها آن را می بینند. اینستاگرام در سال 2016 به یک فید مبتنی بر الگوریتم تغییر یافت که طرفدار ارسال های جدیدتر بود و در سال 2018 مجدداً الگوریتم را به روز کرد تا اطمینان حاصل شود که کاربران به محتوای تازه ای که احتمال تعامل آنها با آنها بیشتر است ارائه می شود. این بدان معناست که هر چند بار کاربر فید خود را تازه کند ، به احتمال زیاد ابتدا پست های جدیدتر دیده می شوند

اگر در زمان مناسب پست نمی گذارید ، بیشتر مخاطبان شما هرگز فرصتی برای درگیر شدن با محتوایی که خیلی سخت کار کرده اید نخواهند داشت. همه در این شرایط ضرر می کنند

چه زمانی بهترین زمان برای انتشار پست های اینستاگرام است؟

پس از تجزیه و تحلیل هزاران حساب اینستاگرام و میلیون ها پست ، تیم فالووان دریافت که ببهترین زمان برای ارسال مطالب بین ساعت 1 بعد از ظهر تا 2 بعد از ظهر  است ، اما بسته به روز هفته ، نرخ تعامل شما می تواند به طور چشمگیری تغییر کند. به عنوان مثال ، فالووان دریافت كه بهترین زمان برای ارسال پست در روز جمعه فقط ساعت 1 بعدازظهر نیست ، بلكه ساعت 5 صبح و 3 بعدازظهر نیز می باشد. چرا این درست است؟
خوب ، به روشی که روزمره و روحیات شما تغییر می کند ، چه آگاهانه و چه ناآگاهانه ، فکر کنید. روحیه و روال شما بر رفتار شما تأثیر می گذارد. در مورد بقیه هم همینطور است.

هشتگ, اینستگرام , hashtag , فالوور

در اینجا چند نکته ذکر شده که توجه کنید :

1.برخی از بالاترین درگیری ها را می توان با ارسال از 5 صبح تا 7 صبح  از سه شنبه تا جمعه ایجاد کرد. اولین کاری که بسیاری از افراد هنگام بیدار شدن از خواب انجام می دهند بررسی تلفن های خود است.

2.ارسال از ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر  در طول روزهای هفته تعامل زیادی ایجاد می کند زیرا این زمانی است که مردم در وعده ناهار می گذرانند و کسری ظهر را می گذرانند. آنها در کار خود تمرکز و توجه را از دست می دهند و نیاز به انحراف دارند. از ساعات اوج مصرف خودداری کنید.

3.برای شناسایی بهترین زمان ارسال خود از یک بستر مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

 

از Insights Instagram استفاده کنید

در مقاله های قبل در مورد insight کامل توضیح دادم و بخش مهمی از اطلاعات اماری را برای شما قابل مشاهده میکند. با توجه به این بخش میتوانید به راحتی بازه ی زمانی فعالیت کارلران خود و همینطور روزهایی که بیشتر فعال هستند رو ببینید و پست خود را با رعایت این نکات در بهترین زمان منتشر کنید.

هشتگ, اینستگرام , hashtag , فالوور

3 قانون کلی که باید هنگام ارسال به خاطر داشته باشید:

مهمترین مطالب خود را در یک روز هفته ارسال کنید

اگرچه ممکن است اختلافات اندک باشد ، اما تعامل اینستاگرام بسته به روز تغییر می کند. به عنوان مثال ، شرکت های B2B در حالی که مخاطبانشان مشغول کار هستند از تعامل بیشتری برخوردار می شوند ، اما ممکن است یک وبلاگ نویس در تعطیلات آخر هفته که مخاطبانشان زمان بیشتری برای خواندن پست ها دارند ، تعامل بیشتری داشته باشند.

حتماً از هشتگ نیز استفاده کنید

زیرا ثابت شده این کارها در کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی به خوبی کار می کنند. هنگام ارسال از فعالترین منطقه (های) زمانی خود استفاده کنید شما ممکن است در شیکاگو زندگی کنید ، اما اگر اکثر پیروان شما در LA هستند ، باید برای منطقه زمانی PST ارسال کنید.
اگر مخاطبان زیادی در انگلستان دارید ، پست های اینستاگرام را برای زمان بهینه آنها نیز برنامه ریزی کنید (به دنبال ابزارهای برنامه ریزی آنلاین باشید). به یاد داشته باشید که ممکن است برای شما نزدیک نیمه شب باشد ، اما در حوالی حوضچه صبح زود است. بهترین زمان بندی در جهان نمی تواند محتوای بد را جبران کند زمان مطلوب ارسال معیاری است که فقط در صورتی کار می کند که محتوایی ایجاد کنید که برای انجام آن بهینه شده باشد. اگر مردم محتوای موجود در چهره خود را دوست ندارند ، قرار نیست با آن درگیر شوند.

انعطاف پذیر باشید

داشتن “بهترین زمان برای ارسال” به این معنی نیست که نمی توانید در زمان های دیگر پست بگذارید. هر استراتژی موفق اینستاگرام که به کار می گیرید باید فضای زیادی برای آزمایش داشته باشد. اجازه ندهید وسواس بهینه سازی باعث شود که شما یا شیوه های کاری شما خیلی سختگیرانه شود. ممکن است متوجه شوید که ارسال پست در ساعات اوج کار یا ساعات کار در روزهای خاصی از هفته نتایج بهتری را به همراه دارد ، بنابراین همه چیز در مورد آزمایش دیدن زمان ارسال است که برای شما مناسب است. برای ایجاد فالوورهای گسترده و جذاب اینستاگرام برای نام تجاری خود ، باید درک کاملی از اینکه پیروان / مخاطبان شما چه کسانی هستند و نحوه کار الگوریتم اینستاگرام در نمایش محتوای شما در فیدهای کاربر ، داشته باشید. یکی از بهترین راه ها برای یادگیری در مورد آنها و جلب توجه آنها این است که بفهمید چه زمانی در خوراک اینستاگرام خود گشت و گذار می کنند. با این کار می توانید محتوایی را که می دانید می خواهند در بهترین زمان برای دیدن آن تحویل دهید.

هشتگ, اینستگرام , hashtag , فالوور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *