ده اشتباه رایج در هشتگ نویسی

instagram
flw1.ir


اگر شما یک کاربر فعال در شبکه های اجتماعی هستید ، می دانید که هشتگ ها برای به اشتراک گذاشتن و کشف محتوای حیاتی هستند. شما  #TBT را دیده اید؟  این هشتگ برای اولین بار در سال 2007 در توییتر به منظور سهولت در روند گروه بندی محتوا مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان به بعد ، این هشتگ به ابزاری جهانی برای رسانه های اجتماعی برای دستیابی به دسترسی و ایجاد فیدهای محتوای متصل برای کاربران جهت جستجو و لذت بردن تبدیل شده است. بنابراین ، این یک معامله بسیار بزرگ است ، درست است؟ هشتگ ها به طور گسترده توسط مارک ها و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند تا محتوای خود را به چشم بیاورند و اطمینان حاصل کنند که افراد در بازار هدف خود در دسترس هستند. این ابزار به چنان ابزاری مهم تبدیل شده است که اینستاگرام حتی برای جلوگیری از افزودن تعداد زیادی از کاربران ، هشتگ محدودیت دارد. جای تعجب نیست که استفاده از هشتگ به طور موثر می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد محتوای شما ، به ویژه از نظر دسترسی ، کشف و تیراژ داشته باشد. از آنجا که استراتژی هشتگ بسیار مهم است ، ما قصد داریم به شما بگوییم چه کاری انجام ندهید تا مطمئن شوید که هشتگ های شما به بهترین شکل ممکن محتوای شما را بهینه می کنند.

استراتژی هشتگ اینستاگرام

چه کاری نباید انجام داد اگر از ده مورد موجود در این لیست اجتناب کنید ، مطمئناً یک استراتژی هشتگ مثمر ثمر خواهید داشت که به شما در دستیابی به حداکثر سطح قابلیت کشف و دسترسی به محتوای شما کمک می کند. اگر می خواهید از سطح بالایی از عملکرد برتر در اینستاگرام اطمینان حاصل کنید ، این هدف نهایی است. در اینجا اشتباهات هشتگ وجود دارد که اگر می خواهید یک استراتژی موفق در اینستاگرام داشته باشید باید از آنها اجتناب کنید:
با تیم فالووان همراه باشید.

بر روی هشتگ ها تمرکز کنید و عنوان را فراموش کنید

هشتگ ها معمولاً اولویت افراد هستند ، اما نمی توانید فراموش کنید که استفاده از زیرنویس های معنی دار بخشی حیاتی از استراتژی محتوای شماست. افراد می خواهند ببینند که شما در چه موردی هستید و یکی از راه هایی که می توانند با شما ارتباط برقرار کنند و شما را بهتر درک کنند ، زیرنویس های شماست. اگر فقط یک دسته هشتگ دارید و در واقع هیچ ماده ای برای بقیه عنوان خود ندارید ، به دلیل اعتبار و اعتبار خود امتیاز از دست می دهید.

کاربران می خواهند زیرنویس های معناداری را ببینند که به روایت داستان کمک می کند و به هویت و زیبایی شناسی برند شما کمک می کند. هشتگ ها برای رشد مهم هستند و می توانند از طریق روش های جالب و خلاقانه در زیرنویس های شما وارد شوند ، اما به هیچ وجه تنها چیزی نیستند که مهم هستند. زیرنویس های خود را نادیده نگیرید ؛ داستان خود را بگویید! شخصیت برند خود را نشان دهید.

insagram
flw.ir

 نادیده گرفتن روندهای هشتگ

همیشه روندهایی وجود دارند که در این سیستم عامل افزایش و سقوط می کنند ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که از محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام آگاهی دارید و از استفاده از آنها برای مرتبط و مرتبط نگه داشتن نام تجاری خود بهره مند می شوید. وقتی از هشتگ هایی که در حال حاضر پرطرفدار هستند و افراد به دنبال کدام یک هستند آگاه باشید ، این می تواند به گسترش دامنه شما کمک کند و توسط افرادی که ممکن است در غیر این صورت شما را ندیده باشند دیده شود.

 

از هشتگ ها بیش از حد استفاده نکنید

استفاده از هشتگ زیاد بهترین راه برای بیشتر جلب توجه مطالب شما نیست. الگوریتم های اینستاگرام از محتوایی که بیش از حد هشتگ دارد پرطرفدار نیستند و اگر سعی کنید از تعداد زیادی استفاده کنید ، ممکن است به هیچ وجه دسترسی پیدا نکنید. نه تنها این ، پست هایی که دارای یک میلیون هشتگ هستند (بسیار خوب ، 30 ، از این حداکثر) کمی ناامیدکننده به نظر می رسند ، که به برند شما کمک نمی کند تا امتیاز کسب کند.

 

 از هشتگ های بسیار عمومی استفاده کنید

استفاده از هشتگ های بسیار معمول معمولاً بهترین روش برای دیده شدن توسط افراد بیشتر نیست. هشتگ هایی مانند #زیبایی ، #عشق ، #گیاهان ، #طبیعت و موارد دیگر بسیار محبوب هستند ، ممکن است در واقع مانع استراتژی هشتگ شما شوند. از آنجا که پست های زیادی با هشتگی مانند # زیبایی بارگذاری می شوند ، به عنوان مثال ، برای کسی دیدن پست شما تقریباً غیرممکن است زیرا به این سرعت خوراک از بین می رود. وقتی پست های زیادی با استفاده از هشتگ خاص وجود دارد ، احتمالاً بازدید کمتری دارد. وقتی از هشتگ هایی استفاده می کنید که ارتباط بیشتری با مکان ، مکان ، شرکت ، محصول و غیره دارند ، به احتمال زیاد به افراد بیشتری در آن مخاطب مورد نظر دسترسی خواهید داشت. هنوز می توانید آن هشتگ های عمومی را وارد کنید ، فقط از آنها استفاده نکنید و انتظار نداشته باشید که چیزهای زیادی از آنها دریافت کنید. آنها بیشتر به نظر می رسند.

instagram
flw1.ir

ویژگی هشتگ اینستاگرام “Follow” را در نظر بگیرید

مدتی قبل اینستاگرام ویژگی “follow” را برای هشتگ ها معرفی کرد ، به این معنی که مردم اکنون می توانند هشتگ هایی را دنبال کنند که به طور مداوم محتوایی را ارائه می دهند که از آن لذت می برند. به عنوان مثال ، اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید ، شاید هشتگ #italianfood را دنبال کنید تا ببینید هر چند وقت یک بار برخی از آنها در خوراک شما ظاهر می شود. این ویژگی فوق العاده مهم است و شما باید درمورد آنچه مخاطب هدف خود را دنبال می کند آگاه باشید. اگر به طور مداوم در فیدهای هشتگ ظاهر می شوید ، افراد بیشتری به طور مکرر محتوای شما را می بینند و اگر علاقه مند به آنچه می بینند احتمالاً به یک پیرو تبدیل می شوند.


 هشتگ مارک دار ایجاد نکنید

شما همیشه باید یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید که از آن در همه پست های خود استفاده کنید. اگر دنبال کنندگان خود چیزی در مورد شما ارسال می کنند یا چیزی در رابطه با نام تجاری شما است ، باید شما را به استفاده از آن تشویق کنید. هشتگ های مارک دار به ایجاد آگاهی از مارک تجاری کمک می کنند و اگر کسی در مورد شما کنجکاو است ، می تواند هشتگ مارک دار شما را جستجو کند و دسته ای از مطالب را دریافت کند که به آنها کمک می کند شما راجع به شما چه چیزی را بشناسند. نه تنها این ، اگر مردم را وادار به استفاده از هشتگ مارک دار خود کنید ، با دیدن افرادی که از آن استفاده می کنند به اعتبار شما کمک می کند.

 معنی هشتگ را در نظر بگیرید

شما همیشه باید بدانید که هشتگ به چه معناست و پیامدهای آن چیست. گاهی اوقات مردم می توانند اهداف شما را اشتباه بدانند و این می تواند منجر به یک مشکل روابط عمومی یا یک اعتبار بزرگ برای شهرت شما شود. به عنوان مثال ، ممکن است شما یک تجارت داخلی داشته باشید و بخواهید از یک هشتگ اختصاری به معنای “احساس” برای انواع پارچه ها که بخشی از طرح های جدید مبل شما هستند استفاده کنید. اگر از هشتگ #wtf استفاده می کنید ، این معنی کاملاً متفاوت از “احساس شماست” است و مردم آزرده خاطر یا گیج می شوند. شما همیشه باید نگاه دوم را بیندازید تا مطمئن شوید که هشتگهای شما بدون اینکه متوجه شوند نمی توانند به معنای غیرعمدی پنهان یا چیزی توهین آمیز اشاره کنند. بررسی کنید ، و سپس دوباره بررسی کنید.

 Hashtag را در Bio خود وارد کنید

همیشه باید در بیوگرافی اینستاگرام خود هشتگ داشته باشید. وقتی هشتگ را در بیو خود وارد کنید ، از آنجا که کاربران IG می توانند “افراد” را جستجو کنند ، حساب شما قابل کشف تر خواهد شد و این به شما کمک می کند تا حساب شما ظاهر شود. در اینجا ، اگر می خواهید گروه گسترده ای از مخاطبان خود را جذب کنید ، استفاده از هشتگ عمومی تر درست نیست. از یکی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا نمایه خود را در مقابل افراد مناسب قرار دهید. متناوباً ، اگر به دنبال افزایش تعامل و ایجاد انگیزه و علاقه به افراد با نام تجاری خود هستید ، ممکن است بخواهید برای این کار از هشتگ مارک دار استفاده کنید.

 

 تولیدکنندگان هشتگ را نادیده بگیرید

ابزارهای تولید کننده هشتگ بخشی از اینستاگرام نیستند ، اما خدمات شخص ثالثی هستند که می توانند به شما در ارائه اطلاعات در مورد هشتگ ها کمک کرده و بهترین انتخاب ها را برای شما ایجاد کنند. اگر بخواهید بدانید برخی از هشتگهای پرطرفدار چیست ، هشتگ ها چگونه کار می کنند ، تعداد پست های موجود در هشتگ های خاص یا تعداد هشتگ مربوطه به دست آورید ، این ابزارها می تواند واقعاً مفید واقع شود. بیشتر این سرویس ها هزینه دریافت می کنند ، اما ممکن است بتوانید برخی از آنها را پیدا کنید که برخی از هشتگهای اصلی را برای شما تولید می کنند ، به صورت رایگان.

 

محتوای تولید شده توسط کاربر را نادیده بگیرید

همانطور که گفتیم ، UGC برای استراتژی هر نام تجاری مهم است. UGC معمولاً تعامل بیشتری نسبت به محتوای معمولی دارد و همچنین یک روش عالی برای تقویت پیوندها در انجمن شما و ایجاد انگیزه برای سایر کاربران است که شما را برچسب گذاری کنند به این امید که فریاد بزنند.برای یافتن UGC از هشتگ های خود استفاده کنید. از پست ها و استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید تا از دنبال کنندگان خود بخواهید مقداری برای شما فراهم کنند. استفاده از UGC روش خوبی برای ایجاد تعامل در فالوورهای شما است ، باعث می شود آنها بیشتر به مارک شما علاقه مند شوند و همچنین از نظر الگوریتم اینستاگرام به عملکرد شما کمک کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *