انتخاب بترکون ترین هشتگ های فارسی اینستاگرام

هشتگ, اینستگرام , hashtag , فالوور
بازی هشتگ در سال 2007 شروع شد و از آن زمان هیچ کس به گذشته نگاه نکرد. کریس مسینا و کارشناس فناوری توییتر در جستجوی راهی آسانتر برای سازماندهی محتوا و استفاده از آن برای بینندگان مرتبط است ، روش قابل کشف شدن محتوای آن را برای همیشه در رسانه های اجتماعی تغییر داد.از سال 2007 ، استراتژی هشتگ به بخشی حیاتی از هر شبکه رسانه اجتماعی تبدیل شده است ، اما به طور فزاینده ای در اینستاگرام وجود دارد. اگر می خواهید محتوای شما توسط افراد بیشتری در مخاطبان شما دیده شود ، باید بدانید که از هشتگ هایی استفاده کنید.گرچه ایده استفاده از هشتگ ها کاملاً ساده و ساده است ، اما انتخاب موارد مناسب برای محتوای شما تا حدودی می تواند یک چالش باشد. گزینه های زیادی وجود دارد و بسیاری از نظرات مختلف وجود دارد که در نهایت می تواند طاقت فرسا باشد.اینستاگرام به شما امکان می دهد تا حداکثر 30 هشتگ را در یک پست استفاده کنید ، اما مدت ها است که این شماره جادویی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. ما ؛ تیم فالووان ؛در اینجا به شما می گوییم که چگونه بهترین استفاده از هشتگ ها را در اینستاگرام داشته باشید و چگونگی یافتن موارد مناسب برای قابلیت کشف بهینه را به شما ارائه دهیم.چه در عرصه هشتگ تازه وارد باشید و چه بخواهید بازی خود را ارتقا دهید ، نکات ما به شما کمک می کند استراتژی هشتگ اینستاگرام خود را به سطح بالاتری برسانید. یک کاری که باید قبل از شروع کار انجام دهید این است که مطمئن شوید حساب شما به صورت عمومی و همچنین به عنوان یک حساب حرفه ای تنظیم شده است ، و دلیل آن این است:اگر حساب شما عمومی باشد ، هشتگ های شما دسترسی بیشتری پیدا می کنند و در مورد عملکرد محتوا تجزیه و تحلیل ارزشمندی دریافت خواهید کرد که هنگام تنظیم حساب خود به عنوان یک حساب حرفه ای ، به آن نیاز خواهید داشت. به خود لطف کنید و مطمئن شوید که هر دو مورد اینستاگرام خود را داشته اید.خوب ، با توجه به آن یادداشت ، بیایید برچسب گذاری کنیم!

هشتگ ها رو کپی پیست کن!

اگرچه ما تقلب یا سرقت مطالب از دیگران را نمی پذیریم ، اما بررسی اینکه رقبای شما برای انتخاب یک یا دو مورد در مورد الگوها و هنجارهای موجود در مکان شما چه کاری انجام می دهند ، مشکلی ندارد.
اگر مشاهده کردید که تعداد کمی از رقبا از هشتگ خاصی استفاده می کنند ، امتحان آن در پست های شما نیز ضرری ندارد. از این گذشته ، هشتگ ها متعلق به کسی نیستند ، بنابراین در دسترس هستند. اگرچه ممکن است بخواهید از آن اجتناب کنید ، استفاده از هشتگ های مارک دار رقبا است.

وقتی هشتگ های مارک دار باشند ، مخصوصاً برای آن مارک یا کسب و کار در نظر گرفته شده اند ، بنابراین احتمالاً خیلی خوب نیست که در خوراک هشتگ آنها ظاهر شوید ، زیرا این موضوع کمی عجیب و ناامید کننده به نظر می رسد. اگر می بینید که آنها از هشتگ مارک دار استفاده می کنند ، به شما الهام می دهد که خودتان را ایجاد کنید.

اطمینان حاصل کنید که به رقبای موفق در اینستاگرام نگاه می کنید و نمایه هایی دارند که با نوع نمایه ای که می خواهید روزی بدست آورید همسو هستند. شما نمی خواهید از افرادی که استفاده بهینه از هشتگ ندارند استراتژی بد را انتخاب کنید.

با این اوصاف ، چیزهای زیادی می توان از رقبا در بازار شما آموخت و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آنچه را مشاهده می کنید بردارید و آنها را در چند تست پیاده سازی کنید.

هر زمان تست های هشتگ را انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که محتوای مشابهی را ارسال می کنید تا مطمئن شوید که هشتگ در حقیقت دلیل عملکرد بهتر است و نه عامل دیگری مربوط به خود محتوا.

هشتگ, اینستگرام , hashtag , فالوور

درباره فیدهای هشتگ تحقیق کن!

حسن این روزهای اینستاگرام این است که آنها روشی را که کاربران از هشتگ استفاده می کنند و استفاده می کنند بهینه کرده اند. اکنون می توانید نه تنها از هشتگ در پست های خود استفاده کنید ، بلکه می توانید فیدهای هشتگ را جستجو کنید و همچنین هشتگ های خاص را دنبال کنید.این واقعاً مهم است زیرا تحقیق در مورد هشتگ های خاص می تواند درک بهتری از مخاطبان هدف شما ایجاد کند. می توانید ببینید که چه نوع کاربرانی در آن خوراک هشتگ با محتوا درگیر هستند و تصمیم بگیرید که آیا این یک برچسب ارزشمند برای استفاده شما است.یکی از مواردی که باید از آن اجتناب کنید استفاده از هشتگهایی است که بیش از حد عمومی هستند یا بیش از حد بیش از حد استفاده می شوند. اگر پستی را با #مد تگ کنید ، احتمال اینکه هزاران پست در حال بارگذاری پست خود با آن برچسب بارگذاری شوند ، وجود دارد. پست شما به پایین خوراک هشتگ منتقل می شود ، زیرا به سختی کسی دیده می شود. همانطور که میدانید تعداد بالایی فالور را میتوانیم از طریق هشتگ بدست بیاوریم.
به هشتگ هایی که  بیشتر به مارک و محتوای شما متصل هستند پایبند باشید. اگر سطح تعامل خوبی در پست های خود دارید ، می توانید به عنوان یک ویژگی در قسمت هشتگ “feed top” شناخته شوید ، که برای دستیابی به دسترسی بیشتر بسیار مناسب است.مزیت نهایی تحقیق در مورد فیدهای هشتگ این است که می توانید ببینید چه نوع محتوایی ظاهر می شود. آیا به نظر شما شبیه است؟ آیا محتوای شما با سایر مطالب موجود در این خبر مناسب است؟ این کاربران چه نوع هشتگ های اضافی را به محتوای خود پیوست می کنند؟ نگاهی به همه این موارد می تواند به شما کمک کند حداکثر عملکرد را برای استراتژی هشتگ خود داشته باشید.

هشتگ, اینستگرام , hashtag , فالوور

هشتگ های مرتبط بزن!

چند روش وجود دارد که می توانید هشتگ های مرتبط با مواردی را که قبلاً استفاده می کنید پیدا کنید. این یک روش عالی برای یافتن هشتگهای مرتبط تر و گسترش استراتژی خود بدون کشش بیش از حد از جای خود است.انواع هشتگ شخص ثالث وجود دارد که به شما امکان می دهد هشتگ های مشابه را جستجو کرده و برخی از آنها را برای خود ایجاد کنید. این ابزارهای هشتگ همچنین می توانند به شما بگویند که هشتگ های خاص چگونه کار می کنند و کدام یک از آنها رواج دارند.اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید ، می توانید این ایده را به تحقیق خود اضافه کنید و مواظب پست هایی باشید که از هشتگهای مشابه آنچه استفاده می کنید استفاده می کنند می توانید این موارد را به آن اضافه کرده و چند پست آزمایشی انجام دهید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب هستند.

هشتگ های خود را به صورت استراتژیک قرار بده!

اینستاگرام ساختگی نیست و آنها از افرادی که سعی می کنند بیش از حد از هشتگ استفاده کنند یا زیرنویس های خود را با تعداد زیادی از آنها بارگذاری می کنند ، آگاه هستند. این تجربه کاربری خوبی ارائه نمی دهد و ممکن است باعث شود محتوای شما در برابر الگوریتم عملکرد ضعیفی داشته باشد.در حالی که می توانید حداکثر 30 استفاده کنید ، متوجه خواهید شد که در صورت انتخاب بهترین مواردی که به طاقچه شما متصل هستند و به اندازه کافی خاص هستند ، تعداد کمی از آنها کافی است. برخی از معلمان شبکه های اجتماعی حدس می زنند که در هر نقطه از 7-11 ممکن است این عدد جادویی باشد. پس از تصمیم گیری ، چند روش مختلف وجود دارد که می توانید آنها را در زیرنویس های خود بگنجانید.می توانید آنها را در زیرنویس خود وارد کنید ، مانند این: “امروز چه #روز زیبایی در ساحل داشتیم!” البته می توانید طولانی تر کنید ، اما می بینید که چگونه هشتگ ها مستقیماً در محتوا گنجانده می شوند.همچنین می توانید آنها را پس از شرح خود ، در یک گروه قرار دهید. برخی از افراد دوست دارند با استفاده از کلید “enter” و فاصله دادن آنها به پایین ، آنها را فاصله بگیرند و از آنها بخواهند که زیر گزینه “بیشتر ببینید”.روش دیگر استفاده از اولین نظر برای درج هشتگ است. اگر نمی خواهید یک دسته هشتگ زیرنویس شگفت انگیز شما را به هم ریخته باشد ، می توانید هشتگ ها را پس از ارسال محتوای خود در یک نظر ارسال کنید ، به این ترتیب هنوز هم آنها را وارد می کنید اما برای پیروان و بینندگان محتوا آزار دهنده نیست.

هشتگ ها تأثیر زیادی در نحوه کشف محتوای شما دارند ، بنابراین هرگز نباید از استفاده از آنها در محتوای خود غافل شوید. شما همچنین باید از آنها در استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید ، زیرا استوری های اینستاگرام نیز در فیدهای هشتگ ظاهر می شوند و استوری شما حتی می تواند در داستان خوراک هشتگ نیز نمایش داده شود ، که این باعث ایجاد دامنه بیشتر برای محتوای شما می شود.علاوه بر نکات بالا ، شما همیشه باید از موارد پرطرفدار در اینستاگرام و ویروسی ها آگاه باشید تا بتوانید از نظر محتوا با آنچه افراد به دنبال آن هستند مرتبط و پیروز باشید.

 

هشتگ, اینستگرام , hashtag , فالوور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *