اینستاگرام قوی ترین شبکه اجتماعی در دنیا

اینستاگرام در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر طراحی شد و در سال 2012 به فیسبوک پیوست. فیسبوک با سرمایه گزاری یک میلیاردی بر روی این اپلیکیشن همه را شوکه کرد. فیسبوک بعد از 8 سال نشان داد که این اقدام نه  تنها یک سرمایه گذاری بود بلکه اقدامی کاملا هوشمندانه به حساب می آید.

اینستاگرام یک نرم افزار انتشار عکس و ویوید است و به کاربران خود این امکان را میدهد که عکس های ویدیو های خورد با افکت های گوناگون و زمان و حجم مشخص به اشتراک مخاطبان بگذارند.

اینستاگرام مانند فیس شبکه اجتماعی ای بر پایه عکس و ویدیو میباشد. در نگاه اول انگار فیس بوک با 1/5 میلیارد کاربر فعال برنده ی این مسابقه است ولی زود عجله نکنید…

اینستاگرام vs فیس بوک

facebook logo , instagram logo
flw1.ir
تفاوت اینستاگرام و فیس بوک چیست؟

اینستاگرام در زمان بسیار خوبی متولد شد. زمانی که استفاده از گوشی های هوشمند و رواج زیادی یافته بود و عکس ها و ویدیو ها با استفاده از تلفن همراه به کیفیتی نزدیک به دوربین رسیده بودند. این نرم افزار با تکیه بر اسمارت فون و عکس و ویدیو ها توانست درصد بالایی از مشارکت کاربران را در فضای مجازی بدست بگیرد. بالغ بر 900 میلیون کاربرد فعال در اینستاگرام وجود دارد که نزدیک بر 72% آنها زیر سی سال سن دارند. این درحالیست که در بهار سال 2014 تعداد کاربران جوان و پایین سی سال در فیس بوک به زیر 45% رسید.
اکنون اینستاگرام فضایی کاملا شناخته شده برای تمام رده های سنی و مناسب برای هر نوع اخلاف سلیقه می باشد. کاربران در این اپلیکیشن تصویر محور، محتوا های مورد نظر خود را به صورت تصویری به مخاطبان خود انتقال میدهند و در سریعترین زمان ممکن برای بقیه کاربران در اینستاگرام شناخته می شوند.

اما چرا محتوای تصوبری طرفدار بیشتری نسبت به تکست (نوشته) دارد؟ چه عنصری عکس یا ویدیو را نسبت به نوشته یا متن برتری میبخشد؟

در مقاله های آینده در باره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

اینستاگرام در ابتدا فقط تصاویر را بصورت دانه ای در هر پست انتشار میداد و نهایت مدت زمان هر ویدیو برای آپلود در اینستاگرام یک دقیقه بود. در طی زمان اینستاگرام این مشکلات را در آپدیت های بعدی حل کرد. همچنین امکانات جذاب دیگری نیز به آن افزود. که درباره تمام این امکانات و آپدیت ها در مقاله های بعد کامل توضبح خواهیم داد.

پست های آلبومی ، استوری، افکت ها، بوم رنگ، igtv ، اجرای زنده و سایر امکانات اینستاگرام به تمام مردم دنیا این امکان را میدهد که هر نوع محتوایی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند و بتوانند از طریق اینستاگرام بازاریابی و انجام داده یا بصورت فردی به شهرت برسند.

بلاگر های معروف و پرطرفدار اینستاگرام

افراد زیادی در اینستاگرام بصورت بلاگر درامد های میلیاردی دارند. حتی افرادی معروفی که شغل آنها بجز اینستاگرام است از اینستاگرام بیشتر از حرفه خود درامد زایی میکنند.  برای مثال کیریستین رونالدو با بیش از 241 میلیون فالور در اینستاگرام پرطرفدارترین اینفلوانسر مرد در اینستاگرام بوده است. درآمد وی از فوتبال در سری آ ایتالیا به ازای هر فصل 30 میلیون یورو است . در حالی که او در اینستاگرام سالانه 43 میلیون دلار درامد دارد. آریانا گرانده با 206 میلیون فالوور در اینستاگرام برمخاطب ترین اینفلوانسر زن در اینستاگرام بوده که درامدی بالغ بر 12میلیون دلار در سال از طریق اینستا گرام دارد. از اینفلوانسر های پر دارمد ایسنتاگرام میتوان به کایلی جنر با 200 میلیون طرفدار در اینستاگرام اشاره کرد که درامدی بالغ بر 15 میلیون دلار در سال دارد.

اینستاگرام فضای قدرتمند برای شناخته شدن

اینستاگرام فضای برابری برای همه ی مردم دنیا در نظر گرفته است. هرکس میتواند با هوش و ابتکار و خلاقیت خود در دنیای اینستاگرام شناخته شود و و مانند بسیاری از بلاگر های داخلی و خارجی برند خود را معرفی کند.

پس همین الان شروع کنید.

تیم فالو وان ا مجرب ترین کارشناسان فروش دیجیتال و فضای مجازی برای به قدرت رسیدن شما در شبکه پر طرفدار اینستاگرام در کنار شماست. مشاوره رایگان و پیشنهاد بهترین راه از طرف کارشناسان ما میتواند نوربخش راهتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *