چگونه می توان در استوری ها بالاترین تعامل را داشت

فالووان اینترنت لایک فالور ربات
اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در جهان است. اینستاگرام که در سال 2010 راه اندازی شد ، 10 سال خوب برای تبدیل شدن به وضعیت امروز خود داشته است. با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، می توان گفت که آنها بسیار خوب برای خود کار می کنند!

اینستاگرام به عنوان بستری برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم در خوراک محتوای شما آغاز به کار کرد ، اما به یک غول بازاریابی و تجارت الکترونیکی گسترش یافته است. نه تنها این ، ویژگی های جدیدی را برای کاربران ایجاد کرده است تا بتوانند با آنها درگیر شوند ، مانند استوری های اینستاگرام.

استوری های اینستاگرام در سال 2016 راه اندازی شد و از آن زمان به بعد محبوبیت بیشتری پیدا کرد. اگر می خواهید حضوری سازنده و جذاب در اینستاگرام داشته باشید ، قطعاً نمی توانید از استوری های اینستاگرام استفاده نکنید. این ویژگی به طور متوسط 28 میلیون زمان استفاده از سیستم عامل را اضافه می کند و بیش از نیمی از کاربران فعال ماهانه نیز از داستان استفاده می کنند که باعث می شود ماهانه به 500 میلیون+ برسد.

استوری های اینستاگرام قطعه حیاتی موفقیت و بازاریابی اینستاگرام شما است و در واقع یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش تعامل است ، زیرا داستان ها می توانند بسیار تعاملی باشند.

در این راهنما ، ما می خواهیم همه داغترین نکات را برای تعامل داستان Instagram به شما ارائه دهیم. آنها قطعاً استراتژی محتوای اینستاگرام شما را به سطح بالاتری می رسانند! با تیم فالووان همراه باشید.

با استوری در ذهن ها ثبت شو!

استوری های اینستاگرام برخلاف محتوای معمولی در خوراک نیستند. به این معنا که فقط برای 24 ساعت در دسترس هستند. بعد از ناپدید شدن ، آنها در بایگانی شما در دسترس هستند که می توانید بعداً در آلبوم برجسته استوری اینستاگرام خود ارسال کنید.

وقتی مرتباً از استوری های اینستاگرام استفاده می کنید ، به خود اجازه دسترسی به محتوایی را می دهید که بعداً می توانید در نمایه خود منتشر کرده و از آن به عنوان ویژگی در صفحه نمایه اصلی خود استفاده کنید.

نه تنها این ، هنگامی که یک داستان فعال دارید که کاربران هنوز آن را ندیده اند ، یک دایره شیب قرمز در اطراف تصویر اصلی پروفایل شما ظاهر می شود و کاربران را به دیدن آن ترغیب می کند. اگر در ارسال محتوای داستان ثابت قدم باشید ، به طور منظم پیروان و بینندگان نمایه جدید شما و محتوای شما را یادآوری می کنند.

آنها همچنین انتظار خواهند داشت که محتوایی از شما ببینند ، که در نهایت می تواند یک طرفدار طرفدار وفادار ایجاد کند. اگر یک روز پست ارسال کنید و سپس به مدت دو روز ارسال نکنید ، ممکن است از طریق کاربران شما خاموش شود.

همچنین ، وقتی بینندگان جدید با نمایه شما روبرو می شوند ، داشتن نمایه فعال باعث می شود در سیستم عامل خود بیشتر درگیر شوید ، که برای اعتبار و حرفه ای بودن شما مفید است.

محتوات رو استوری کن!

شما می توانید محتوای خود را از طریق ویژگی های موجود در اینستاگرام تبلیغ متقابل کنید. این یک روش جدید برای افراد شده است تا ازاستوری های اینستاگرام برای هدایت آنها به سمت مطالب جدیدی که در خبرمایه پروفایل اصلی آنها ارسال شده است استفاده کنند.

وقتی یک عکس ، فیلم یا پست  جدید ارسال می کنید ، می توانید آن را در استوری های اینستاگرام خود ارسال کنید ، و آن را توسط GIF یا متنی که می گوید “پست جدید!” با انجام این کار افراد تمایل به دیدن کل پست دارند که باعث می شود آنها نمایه شما را مشاهده کرده و آن را بررسی کنند.

هدایت فید نمایه شما راهی عالی برای جلب توجه بیشتر کاربران و مشاهده مطالب شما و حتی ترغیب آنها به بررسی پیوند شما در بیوگرافی است.

اینها انواع اطلاعاتی است که در Instagram به دست می آورید و می توانید ببینید کدام داستان ها منجر به اقدام کاربران شما می شوند ، بنابراین می توانید تشخیص دهید که آیا این استراتژی برای شما مناسب است. انجام این کار باعث نمایش تعداد بیشتری نمایه می شود ، در حالیکه ممکن است داستان های عادی و بدون این پلاگین حتی هیچ نمایه نمایشی نداشته باشند.

 استفاده از Swipe Up

شاید دیده باشید که در بسیاری از داستان ها اکنون گزینه “کش رفتن به بالا” برای اطلاعات بیشتر وجود دارد. این معمولاً برای هدایت به پیوندهای خارجی استفاده می شود که در هیچ جای دیگر اینستاگرام در دسترس نیست.

وقتی از لینکی در اینستاگرام استفاده می کنید ، هرگز قابل کلیک نیست. تنها لینک قابل کلیک در اینستاگرام در بیوگرافی شماست ، بنابراین استفاده از ابزار کش رفتن به بالا برای ارتباط با محتوای مرتبطی که در داستان های خود تبلیغ می کنید ، یک ابزار حیاتی است.

اگر سعی کرده اید و متوجه شده اید که نمی توانید این ویژگی را برای نجات جان خود پیدا کنید ، به این دلیل است که ممکن است هنوز شرط پیروی را نداشته باشید. به منظور محدود کردن تعداد کش رفتن روی سیستم عامل ، اینستاگرام فقط این ویژگی را به کاربرانی ارائه می دهد که بیش از 10 هزار دنبال کننده دارند.

اگر هنوز آنجا نیستید ، نگران نباشید .  فقط به هدف رشد خود ادامه دهید و از محتوای خوب استفاده کنید و به استراتژی های رسیدن به دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام برسید.

استفاده از Polls و دیگر ابزارها

استوری های اینستاگرام خود دارای ابزارهای تعامل داخلی است که به طرز خارق العاده ای برای کاربران اینستاگرام مفید است تا کاربران را به مشارکت و درگیر کردن مطالب خود ترغیب کند. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید.

ربات فالووان استوری لایک فالور

بیایید نگاهی دقیق به برخی از آنها بیندازیم و ببینیم که چگونه می توانید استفاده از آنها را پیاده سازی کنید:

نظرسنجی های اینستاگرام 

کاربران این موارد را دوست دارند زیرا بسیار بی فکر هستند و شما به راحتی می توانید در آن شرکت کنید. معمولاً به بینندگان خود دو گزینه برای انتخاب می دهید و آنها می توانند آنچه را که بیشتر دوست دارند انتخاب کنند. می توانید نظر آنها را جویا شوید ، دو عکس نشان دهید و از کدام یک ترجیح دهید ، و حتی نظر آنها را درباره محتوای بعدی ارسال کنید. این یک روش فوق العاده آسان برای ایجاد سطوح بالاتر تعامل و سرگرمی است.

 

متر رتبه بندی

همچنین می توانید از یک نوار لغزنده دارای شکلک استفاده کنید که فالور های شما می توانند با آن برای موافقت یا مخالفت با شکلک ارسال شده از شما استفاده کنند. شاید شما چیزی زیبا ارسال کرده باشید ، و لغزنده را با چشم قلب پیش فرض نگه دارید. یا شاید شما چیز آزار دهنده ای ارسال کرده و از شکلک مدفوع استفاده کنید. ترکیبات بی پایان وجود دارد و این یک ابزار فوق العاده سریع برای نامزدی و نظر دادن افراد است.

استوری ربات فالووان فالور لایک

استفاده از Questions 

استفاده از ویژگی  questions نه تنها برای تعامل طرفداران و بینندگان ، بلکه برای پاسخگویی و تعامل با آنها بسیار جذاب است. این ارتباط با انجمن شما ایجاد می کند و نشان می دهد که شما پاسخگو هستید و همچنین به کاربران فرصتی می دهد تا سوالات خود را از شما ارائه دهند ، که همچنین مشارکت بیشتری را در پی دارد.

فالووان لایک استوری ربات

 استفاده از Yes / No

آزمونها روش آسان دیگری برای ایجاد تعامل سریع است. می توانید اطلاعات دانش مشتری خود را در مورد چیزی بررسی کنید یا از آنها برای سرگرمی از چیزهای بی اهمیت بخواهید. هرچه تصمیم بگیرید ، آنها پس از پاسخ می توانند پاسخ صحیح را ببینند و برای آنها جالب است.
این چهار ویژگی اصلی است که داستان های اینستاگرام شامل آنها می شود تا بتوانید با پیروان خود تعامل داشته باشید و تعامل خود را تقویت کنید. آنها واقعاً کار می کنند – آنها نشان می دهند که شما در نمایه خود فعال هستید و همچنین به بینندگان این احساس را می دهند که با شما و بخشی از چیزی در ارتباط هستند

استفاده از  Hashtags و Mentions 

وقتی از هشتگ ها و نامگذاری ها استفاده می کنید ، می توانید استوری های خود را به سطح بالاتری از قابلیت کشف و دسترسی برسانید. هر دو کمی متفاوت عمل می کنند ، اما هر دو ارزشمند هستند.

اگر استوری شما از مارک ، تجارت یا کاربر دیگری استفاده می کند ، آنها را برچسب گذاری کنید. وقتی در داستان خود از شخص دیگری نام می برید ، تا زمانی که نمایه شما عمومی باشد ، کاربری که برچسب گذاری آن را بر عهده دارید می تواند داستان شما را دوباره در داستان خود بازنشر دهد.

این یک روش بزرگ برای به دست آوردن تبلیغات بیشتر از حساب هایی است که کاربران بیشتری دارند ، بنابراین محتوای خود را برای مخاطبان حتی بیشتر که ممکن است به حساب شما علاقه مند باشند ، راه اندازی می کند.

علاوه بر این ، وقتی از هشتگ استفاده می کنید ، برای استوری های خود قابلیت کشف بیشتری خواهید داشت. هشتگ ها برای درج مطالب شما در فیدها با استفاده از هشتگ کار می کنند ، اما در مورد هشتگ ها برای داستان ها انعطاف پذیری کمی بیشتری دارید ، زیرا هشتگ های عمومی تر به اندازه مطالب فید پست ندارند.

شما می توانید از هشتگ های خاص و محبوب استفاده کنید و همچنان شاهد جهش بزرگی در استوری خود باشید. داستان شما در فید هشتگ ظاهر می شود و همچنین می تواند توسط فید داستان نمایش داده شود ، به این معنی که بینندگان بیشتری خواهید گرفت. اگر محتوای استوری عالی دارید ، می توانید افراد زیادی را به حساب خود جذب کنید و دنبال کنندگان را افزایش دهید.

همه ی این نکات برای تقویت استراتژی استوری های اینستاگرام شما واقعاً مناسب هستند. شما باید آنها را در محتوای خود بگنجانید تا استراتژی منسجم و متفکرانه تری در اینستاگرام داشته باشید که مشارکت و نتیجه را به دنبال داشته باشد.

آخرین نکته ای که می خواهیم به آن اشاره کنیم خلاقیت است. استوری های اینستاگرام برای مارک ها و مشاغل یک ویژگی فوق العاده است زیرا شما در آنچه به اشتراک می گذارید آزادی بیشتری دارید. آنها فقط به مدت 24 ساعت در دسترس هستند و فقط قطعه های کوتاهی هستند ، بنابراین شما از آزادی و انعطاف پذیری بالایی در ایجاد خلاقیت برخوردار هستید.

شما می توانید فیلم ، بومرنگ ، موسیقی اضافه کنید ، از فیلترها استفاده کنید ، GIF ، متن و موارد دیگر اضافه کنید. آنها واقعاً قابل تنظیم هستند و داشتن محتوای خلاقانه و جالب که از نکات بالا استفاده می کند بدون شک عملکرد استوری اینستاگرام را که به دنبال آن هستید به شما ارائه می دهد.

اگر به دنبال یک سایت عالی هستید که بتواند به شما در الگوها و طرح های استوری های اینستاگرام خود کمک کند ، Canva یک گزینه رایگان عالی است که می تواند طراحی استوری شما را به سطح بالاتری برساند.

از نشان دادن شخصیت خود نترسید
و اجازه دهید تصویر برند شما در استوری های شما بدرخشد!
فالورهای شما عاشق دیدن آن ها هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *