چطور ازطریق تعامل با دیگر صفحات در اینستاگرام رشد کنیم؟ 

 

اینستاگرام, instagram
flw1.ir

رشد اینستاگرام و مخاطبان اینستا: 

خب  طبیعتا برای جذب مخاطب  و رشد صفحه در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام  را ه  های  بسیاری وجود  داره اما  موضوعی که بدیهی است اینه که اکثر این راه ها هزینه بر هستند و برای  صفحه های نوپا در شرایط خاص صرفه اقتصادی ندارند . در ادامه های بعدی می خوام یک سری ترفند ارائه بدم  که از طریق اونها و با تعامل بادیگران میتونید مخاطب جدید جذب کنید.

یکی ازتکنیک های خلاقانه و ارزان  برای جذب مخاطب جدید در شبکه های  اجتماعی اینه که صفحه های که دنبال کنندگان  زیادی دارند و احساس می کنیم  مخاطبین هدف یکسانی بلصفحه ما دارند رو پیدا کنیم  و انها رو دنبال کنیم و با قرار دادن کامنت های مرتبط با اون پست خاص صفحه مورد نظر و با کاربران اون صفحه رو به چالش بکشیم معمولا کامنت های سوالی  در این روش عملکرد بهتری دارند اما برای این موضوع  باید بدونید که کامنت ما رتبه خوبی در کامنت ها نداشته باشه به خوبی دیده نمیشه.

اینستاگرام برای رتبه بندی کامنت ها الگوریتم خاصی داره و مثل قبل کامنت ها بر اساس زمان  ارسال رتبه بندی نمی شوند این فاکتورها فا کتورهایی  هستند که اینستاگرام برای رنبه بندی کامنت ها از انها پیروی  می کند.

اصلی ترین فاکتور اینستاگرام برای رتبه بندی کامنت ها اینه که کامنت هایی  که تعداد لایک ویا ریپلای  (پاسخ) بالاتری داشته باشند اولویت بالاتری  پیدا می کند چرا که لحتمالا کامنت های چالشی و جذابی بوده اند.

کامنت هایی که  توسط افرادی که دنبال کنندگان بیشتری دارند گذاشته می شوند  اولویت بالاتری نسبت به سایر کامنت ها دارند.

کامنت هایی که توسط افرادی قرار داده شوند که در گذشته تعامل بیشتری با صفحه منتشر کننده پست داشته اند رتبه بالاتری می گیرند یعنی به طور مثال اگر ما تعامل کننده دائمی  صفحه خاصی باشیم کامنت های ما نسبت به افرادی که تعامل کمتری نسبت به آن صفحه  داشته اند رتبه بالاتری دریافت می کنند.

کامنت هایی که محنوای  آنها ارتباط بیشتری با محنوای اون مطلب خاص داشته  باشند اولویت  بالاتری  نسبت به سایر کامنت ها دریافت می کند پس یعنی کامنت تبلیغاتی عملا جایگاه خوبی در بین سایر کامنت ها دریافت نمی کنه.

کامنت هایی که در آنها شخص خاصی منشن شده باشد رتبه خوبی دریافت  نمی کنند چرا که اینستاگرام احتمال این را می دهد که لین کامنت ها نیز تبلیغاتی باشند.

نکته آخر و مهم درباره این موضوع اینه که هرگز نباید  از ربات ها برای قرار دادن کامنت و یا تعامل با سایر صفحات استفاده کنیم چرا که طبق همین فاکتورها  کامنت های ثابتی که توسط ربات ها قرار داده میشوند عملا رتبه و جایگاه خوبی دریافت نمی کنند.

تفاوت لحن و آوا در شبکه های لجتماعی اینستاگرام و رشد آن:

یکی از مهم ترین موضوعاتی که حتما باید در شبکه های اجتماعی به انها توجه کنیم  داشتن یک آوای ثابت در تمامی فعالیت ها است  همچنین داشتن لحن مشخص برای  هر یک ازفعالیت ها نیز کمک می کنه که رفتلر صفحه ما در شبکه های اجتماعی حالت یکنواخت و تکراری نداشته باشه   در کل انسانی کردن فعالیت ها در شبکه های اجتماعی به افزایش  میزان تعامل دنبال کننئگان کمک بسیاری  می کنه چرا که انسان  ها نرجیح  می دهند که با انسان ها تعامل کنند تا با کسب و کارها پس در نتیجه باید سعی  کنیم که در شبکه های  اجتماعی رفتاری انسانی داشته باشیم.

آوا در شبکه های اجتماعی چیست؟

آوا در شبکه های  اجتماعی نشان دهنده ویژگی های شخصیتی برند شما است دقیقا مثل همون ویژگی های شخصیتی که برای انسان ها در نظر می گیریم  به طور مثال ترجیح میدهید برند شما رفتار دوستانه ای با مخاطبین داشته باشد یا بالعکس برند شما یک شخصیت جئی ورسمی در رفتار با مخاطبین خود دارد ویژگی ها ی  رفتاری  و …نیز آوای برند ما در شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهند آوا در تمامی فعالیت های ما در شبکه های اجتماعی شامل پست و استوری و ... باید یکسان باشد.

لحن در شبکه های اجتماعی چیست؟ 

لحن در واقع یک زیر مجموعه لزآوا در شبکه های اجتماعی است و در شرایط و محیط های مختلف می تواند با توجه به نوع محاطبین و محتوای پست متفاوت باشد یعنی به طور مثال لحن پست های شما درشبکه های اجتماعی مختلف و پست های مختلف می تواند متفاوت باشد اما آوا در تمامی شبکه های اجتماعی و پست ها باید یکسان باشد مگر اینکه تصمیم بگیریم آوای برند خود را تغییر دهیم.

به طور مثال لحن پست های ما در اینستاگرام هنگامی که در مورد مسائلی ناراحت کنده صحبت می کنیم  باید با لحن ما نسبت به زمانی که در مورد یک ویژگی شگفت انگیز برند و یا محصولمان صحبت  می کنیم متفاوت  باشد اما آوا و ویژگی های  شخصیتی برند ما در هر دو حالت باید یکسان  باشد به طور مثال یا هر دون حالت رو به صورت صمیمی و دوستانه بیان می کنیم ویا هردو حالت رو به صورت جدی ورسمی بیان می کنیم.

پست, post, اینستاگرام, instagram
flw1.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *