در کوتاه ترین تایم به بالاترین فالوور دست پیدا کن

#follower #the cheapest follower #robot #instagram?_robot
اینستاگرام به سرعت از اولین نسخه ی خود به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای بچه ها پیشی گرفت و به ابزاری جدی برای بازاریابی ، فروش ، شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و برندها تبدیل شده است. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین  شبکه های اجتماعی روی کره زمین است که بیش از 200 میلیون عضو فعال ماهانه 60 میلیون تصویر و 1.6 میلیارد پسند در روز به اشتراک می گذارند.

چقدر عالی است؟ نرخ تعامل برای برند ها در اکثر شبکه های اجتماعی کمتر از 0.1٪ است ، اما اینستاگرام همه آنها را از بین می برد. میانگین میزان مشارکت اینستاگرام برای برندها در مطالعه 2014 فارستر ، حماسه 58 برابر بیشتر از فیس بوک بود!

نمی توانید با اعدادی از این قبیل بحث کنید. اما این فقط متوسط ​​است. و همانطور که من از همه شیوه های بازاریابی آنلاین دفاع می کنم ، شما نمی خواهید متوسط ​​باشید!
این یک رویا یا هدف نیست. مطمئناً 58 برابر جذابیت بیشتر از فیس بوک جذاب به نظر می رسد ، اما شما می توانید خیلی بهتر از این کار در اینستاگرام انجام دهید. این که آیا شما یک برند  تجاری بزرگ هستید یا شاید فقط در فکر این هستید که چگونه اینستاگرام را مشهور کنید ، من نمی خواهم شما به طور متوسط ​​تلاش کنید. من می خواهم شما به ستاره ها دست پیدا کنید و یک شاخ اینستاگرام شوید. تک شاخ دیجیتالی آن موجود جادویی و نادر است که به ترتیب بزرگتر از همه بهتر عمل می کند. و شما با استفاده از این یازده هک شگفت انگیز اینستاگرام در استراتژی اجتماعی خود ، این هدف را به دست خواهید آورد. این ایده های جلب توجه کننده برای زیرنویس ها ، هشتگ ها ، نمایه و موارد دیگر اینستاگرام خود را بررسی کنید و ببینید چه چیزهایی در اینستاگرام ارسال کنید تا دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید و همچنین دارای دید و جذابیت بیشتری باشید.
با تیم فالووان همراه باشید!

هشتگ انحصاری داشته باش!

هشتگ اختصاصی ، سفارشی یا مارک دار به شما امکان می دهد در اصل مجموعه ای از بهترین مطالب خود را ایجاد کنید. وقتی یک پیرو بالقوه شما را از طریق برچسب بسیار هدفمند دیگری پیدا کند ، با دیدن پست های برتر شما احتمالاً آنها را دنبال می کند.
شما همچنین ممکن است ایجاد یک برچسب مارک دار برای هر یک از کمپین های بازاریابی اینستاگرام خود داشته باشید. در برخی موارد ، این گزینه بهتری است زیرا اغلب تبلیغاتی کمتر از استفاده از چیزهای خاص مربوط به کسب و کار شما مانند نام شرکت است. به نوبه خود ، هشتگ های تبلیغاتی اغلب توسط پیروان استفاده می شوند ، که سپس توجه ارتباطات آنها را به خود جلب می کند. اگر آنها علایق یکسانی داشته باشند ، ممکن است شروع به دنبال کردن شما کنند.

روزانه پست بزار و فعال باش!

زمانی که کسانی شما را فالو میکنند ممکن است با هدف فالو نکرده باشند و صرفا فقط فالوبک داده باشند اما حالا که فالو کرده اند نگه داشتنشان با شماست! چطور؟
با تولیدمحتوا و پست روزانه . زمانی که هرروز پست بزاری فالوورشما متوجه هدف پیج شما میشوند و همینطور با محتوای شما اشنا می شوند و کم کم به دیدن محصولات شما عادت میکنند و چه بسا خرید هم بزنند و به فروش برسید!

راه دیگری که پیشنهاد میشود برای نشان دادن پیج و محتوای خود و جذب فالوور ؛ لایک کردن و کامنت گذاشتن شما برای دیگران است. با اینکار شما دیگران را مجاب به دیدن پیج خود میکنید!

هشتگ خودت رو تبلیغ کن!

خیلی خوب است که شما برای شرکت خود هشتگ #شادی ایجاد کرده اید ، اما چه کسی می داند از آن برای اشتراک مطالب در مورد شما استفاده کند؟ مطمئن شوید که در نمایه شماست ، نمایه همان پروفایل شماست و بعد از عکس پروفایل پیج شما مهمترین بخش محسوب میشود که مخاطب یا فالوور شما با وارد شدن به پیج شما میبیند پس زمانی که میدانید تا این حد مهم و تاثیرگذار است از ان به بهترین نحو استفاده کنید و هشتگ خود را در پروفایل خود اضافه کنید.

 

از هشتگ های مربوط به مناسبت ها و رویدادها استفاده کن!

هشتگ های مربوط به رویدادها شامل رویدادهایی مانند همایش های سالانه ، سمینارها و کارگاه های آموزشی در صنعت شما هستند.آنها همچنین می توانند رویدادهای شناخته شده ای در منطقه محلی ، کشور یا جهان شما باشند که در یک زمان خاص ذهن توده ها را درگیر خود می کند. اینها اغلب برای پستهای راحت و راحت شما مناسب هستند. به عنوان مثال ، آیا شما در طول ناهار از تیم خود در حال تماشای جام جهانی عکس گرفته اید؟ ارسال کنید … و فراموش نکنید که # جام جهانی را وارد کنید! اگرچه این ممکن است طرفداران زیادی برای شما ایجاد نکند ، زیرا این اصطلاح عمومی و عامیانه ای است ، اما می تواند باعث افزایش آگاهی در مورد تجارت شما شود ، که از تلاش شما برای به دست آوردن پیروان پشتیبانی می کند.

راهکارهای مفید و کاربردی:

چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست بیاوریم:

برای اینکه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید کارهای زیر را انجام دهید:

1.هشتگ اختصاصی  ایجاد کنید که شامل نام تجاری یا عبارتی جذاب باشد.

2.هشتگ اختصاصی خود را در سایر نمایه های اجتماعی ، وب سایت و ایمیل خود تبلیغ کنید.

3.برای اطمینان از اینکه افراد زیر را به دست آورید ، از هشتگهای خاص صنعت استفاده کنید

4.با هشتگ های خود خلاق باشید. خنده دار ، کنایه آمیز ، یا ظالمانه باشید – اما هرگز کسل کننده نیست!

5.از هشتگ های رویدادها در سمینارها ، کنفرانس ها ، رویدادهای سالانه و حتی رویدادهای محلی استفاده کنید.

6.هشتگهای موضوعی مرتبط و پرطرفدار را تماشا کنید. به این مکالمات بپیوندید تا در مقابل افراد بیشتری قرار بگیرید.

7.زیرنویس توصیفی بنویسید. داستان سرایی به ایجاد تعامل و به اشتراک گذاری کمک می کند.

8.با تأثیرگذاران برتر در فضای خود ارتباط برقرار کنید و سعی کنید به یکی از افراد یا مارک های مورد علاقه آنها تبدیل شوید.

9.آیا عکسی با برچسب از شما یا مارک تجاری خود در نمایه خود نمی خواهید؟ برای پنهان کردن تصاویر از نمایه خود ، برچسب ها را ویرایش کنید.

10استفاده و خرید ربات های اینستاگرامی هم میتواند بیشترین جذب فالوور واقعی را داشته باشد که اثر باورنکردنی آن را در لحظه ی شروع آن متوجه خواهید شد!

11.سبک بصری منحصر به فرد و قابل تشخیص خود را ایجاد کنید. دریابید که چگونه می خواهید برجسته شوید و آن را به همین شکل بسازید!

 

همانطور که متوجه شدید هشنگ ها بیشترین تاثیر را در دیده شدن , افزایش فالوور و پیشرفت پیج شما میشود. پس از اهمیت هشتگ ها غافل نشوید
جهت اطلاع از تاپ ترین هشتگ ها میتوانید در Google سرچ بزنید یا از سایت رایگان کمک بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *