» ارسال دایرکت انبوه

بازاریابی از طریق دایرکت
بازریابی فرد به فرد در اینستاگرام
جذب مشتری


 اهمیت دایرکت اینستاگرام چه بعنوان یک پیام رسان ساده و چه بعنوان یک ابزار خوب برای بازاریابی در بستر اینستاگرام بسیار زیاد است. در واقع دایرکت اینستا ابزاری برای تعامل فرد به فرد و افزایش اعتبار مشتری میباشد.

ارسال دایرکت اینستا بصورت انبوه و برای مخاطبین هدف شما، مانند این باشد که شما برای همه ی مخاطبین خود وقت گذاشته اید و نفر به نفر با آنهاش آشنا شدید و  خدمات و محصولات خود را به گوش علاقه مندان رساندید.

این روش از نوآوری ها تیم نئو بوده و قوی ترین روش جذب مخاطب واقعی، جذب مشتری، اعتماد سازی و افزایش فروش میباشد. این روش در کنار منشن کردن افراد باعث بالا رفتن بارخورد های پیج به صورت باور نکردنی بوده و فالور های %۱۰۰ واقعی را جذب خواهد کرد . همچنین این روش برای جذب مشتری و اعتماد سازی بسیار موثر است.

دایرکت اینستاگرام کجاست؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام بر پایه ی به اشتراک گذاری عمومی تصاویر و ویدئوهاست. حال آنکه اینستاگرام به نیاز کاربران من جمله بر صحبت کردن و یا چت کردن خصوصی بی توجه نبوده است. به همین منظور پیامرسانی خصوصی این اپلیکیشن تحت عنوان Direct از سال ۲۰۱۳ در نرم افزار موجود شده است. این موضوع سه سال بعد از تولد اینستاگرام اتفاق افتاد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که به طور خصوصی با یک یا چند نفر در دایرکت اینستاگرام صحبت کنند. پست هارا به اشتراک بگذارند یا صفحهات پیج هارا برای هم بفرستند.

چه نوع پیام هایی در دایرکت اینستاگرام ارسال می شود؟

  • متن های ساده یا تکست
  • عکس ها و ویدئوهایی که پیش تر تولید کرده و اکنون در گالری گوشی شما موجود است.
  • عکس ها و ویدئوهایی که در حین مکالمه از طریق دایرکت تولید کرده اید و به روش های مختلف به اشتراک گذاشته اید.
  • پروفایل اینستاگرام خودتان و یا سایر افراد
  • پست ها و استوری های خودتان و سایر افراد
  • هشتگ های مختلف با حفظ فرمت
  • لوکیشن به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام

مزایا ی دایرکت اینستاگرام!

در اینستاگرام امکان اشتراک گذاری اطلاعات به تمام کسانی که شما را دنبال کرده اند یا هر آن کس که بخواهید ، وجود دارد. شما این کار را از طریق به اشتراک گذاری پست و استوری انجام می دهید. اگر صفحه ی شما خصوصی نباشد حتی افراد بیشتری که عملا دنبال کننده ی شما نیستند نیز به آن محتوا دسترسی دارند. اما تصور کنید که می خواهید نوعی از محتوا را فقط به افراد خاصی از دنبال کنندگانتان ارسال کنید. در این صورت به اشتراک گذاشتن آن از طریق پست و استوری منطقی نیست.  شاید ایجاد ویژگی close friend یا دوستان نزدیک در استوری اینستگرام به ذهن شما برسد، ‌اما آن نیز معمولا زحمت زیادی به همراه دارد. پس تنها یک راه وجود دارد و آن استفاده از دایرکت اینستاگرام است.

البته این تنها کاربرد دایرکت اینستاگرام نیست. شما ممکن است از طریق این فضا با فرد جدیدی آشنا شوید و بخواهید به او به طور خصوصی پیام دهید و یا برعکس این موضوع ممکن است اتفاق بیفتد. به طور ساده دایرکت اینستاگرام به شما اجازه می دهد که به صورت هدفمندتر و خصوصی تر به اشخاص و گروه ها پیام دهید.